Украинка Снигур – в финале турнира ITF во Франции

Украинская теннисистка разгромила Янину Фетт

Украинка Снигур – в финале турнира ITF во Франции
© ITF. Дарья Снигур

Сегодня Дарья Снигур в полуфинале турнира ITF во французском Пуатье в двух сетах разгромила хорватку Яну Фетт.  В финале украинская теннисистка сыграет с победителем противостояния Сюзан Ламенс – Клара Бюрель.

1/2 финала

Яна Фетт (Хорватия, 6) – Дарья Снигур (Украина, 7) – 1:6, 2:6

Ранее в четвертьфинале Снигур обыграла итальянку Камиллу Розателло.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(7 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    Віталій Возняк
    online
      Віталій Возняк, 28.02.2021 17:05
    +1
    Знову гойдалки у третьому сеті... Але молодець! З трофеєм!
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 28.02.2021 17:03
    +3
    Даша не була б українкою, якби не створила сама собі проблеми, з 5:2 у третьому сеті давши можливість суперниці зрівняти рахунок. Але таки дотиснула її, здобула титул і вперше через тиждень увійде до топ-200. З чим я Дашу і вітаю!
    olya403
    online
      olya403, 28.02.2021 17:01
    +4
    таки додавила Клару, молодець
    Sashamar
    online
      Sashamar, 28.02.2021 17:01
    +1
    Та вона вже з титулом, коли ви будете встигати за подіями!
    olya403
    online
      olya403, 28.02.2021 16:45
    +2
    Віталій Возняк, 27.02.2021 22:32
    Причому у третьому сеті Дарина тоді вела 4:1, але потім програла 5 геймів поспіль.
    і сьогодні вела 5-2, подавала на матч...Але зараз вже 5-5
    nico80
      nico80, 28.02.2021 14:11
    0
    Чудовий шанс взяти реванш у Бюрель, котрій вона програла в Реймсі в жовтні минулого року - https://www.flashscore.ua/match/KIUGVhVj/#h2h/overall
    Віталій Возняк
    online
      Віталій Возняк, 27.02.2021 22:32
    +3
    Sashamar, 27.02.2021 17:44
    У фіналі Бюрель, дуже небезпечно. Минулого року вона вже вигравала у Снігур
    Причому у третьому сеті Дарина тоді вела 4:1, але потім програла 5 геймів поспіль.
    Sashamar
    online
      Sashamar, 27.02.2021 17:44
    +1
    У фіналі Бюрель, дуже небезпечно. Минулого року вона вже вигравала у Снігур
    Elis
    online
      Elis, 27.02.2021 15:51
    +4
    Молодчинка!
    Александр Ад
    online
      Александр Ад, 27.02.2021 15:28
    +8
    молодець,другий раз в цьому році обіграла ,вищу за рейтингом,Фетт
    Александр Науменко
      Александр Науменко, 27.02.2021 15:25
    +10
    Даєш титул.
    Александр Науменко
    online
      Александр Науменко, 27.02.2021 15:25
    +10
    Даєш титул.
    Александр Ад
    online
      Александр Ад, 27.02.2021 15:28
    +8
    молодець,другий раз в цьому році обіграла ,вищу за рейтингом,Фетт
    olya403
    online
      olya403, 28.02.2021 17:01
    +4
    таки додавила Клару, молодець
    Elis
    online
      Elis, 27.02.2021 15:51
    +4
    Молодчинка!
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 28.02.2021 17:03
    +3
    Даша не була б українкою, якби не створила сама собі проблеми, з 5:2 у третьому сеті давши можливість суперниці зрівняти рахунок. Але таки дотиснула її, здобула титул і вперше через тиждень увійде до топ-200. З чим я Дашу і вітаю!
    Віталій Возняк
    online
      Віталій Возняк, 27.02.2021 22:32
    +3
    Sashamar, 27.02.2021 17:44
    У фіналі Бюрель, дуже небезпечно. Минулого року вона вже вигравала у Снігур
    Причому у третьому сеті Дарина тоді вела 4:1, але потім програла 5 геймів поспіль.
    olya403
    online
      olya403, 28.02.2021 16:45
    +2
    Віталій Возняк, 27.02.2021 22:32
    Причому у третьому сеті Дарина тоді вела 4:1, але потім програла 5 геймів поспіль.
    і сьогодні вела 5-2, подавала на матч...Але зараз вже 5-5
    Віталій Возняк
    online
      Віталій Возняк, 28.02.2021 17:05
    +1
    Знову гойдалки у третьому сеті... Але молодець! З трофеєм!
    Sashamar
    online
      Sashamar, 28.02.2021 17:01
    +1
    Та вона вже з титулом, коли ви будете встигати за подіями!
    Sashamar
    online
      Sashamar, 27.02.2021 17:44
    +1
    У фіналі Бюрель, дуже небезпечно. Минулого року вона вже вигравала у Снігур
    nico80
    online