ЧМ-2021 по биатлону. Украина заняла 5 место в мужской эстафете

Антон Дудченко на последнем круге не смог удержать медальную позицию

ЧМ-2021 по биатлону. Украина заняла 5 место в мужской эстафете
© Getty Images/Global Images Ukraine

В субботу, 20 февраля, в словенской Поклюке состоялась мужская эстафета в рамках чемпионата мира-2021 по биатлону.

Сборная Украины, которую представляли Богдан Цымбал, Дмитрий Пидручный, Артем Прима и Антон Дудченко, большую часть гонки была среди претендентов на медали.

После третьего этапа Прима и вовсе передал эстафету Дудченко на второй позиции. Однако 24-летний Дудченко на последнем этапе не смог составить конкуренцию лучшим биатлонистам планеты.

В итоге Норвегия ожидаемо стала чемпионом мира, серебряные медали завоевали шведы, а замкнули тройку призеров представители СБР.

Результаты гонки:

1. Норвегия Норвегия (0+8)  1:12:27,4
2. Швеция Швеция (0+7)  +33,1
3.  СБР (0+5)  +50,9
4. Франция Франция (1+11)  +1:02,0
5. Украина Украина (0+4)  +1:12,7
6. Италия Италия (2+14)  +1:35,5

Биатлонный сезон-2020/21: расписание, анонсы, трансляции, результаты

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(72 голоса)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    Serhio Ramos
    online
      Serhio Ramos, 20.02.2021 23:46
    -4
    euro2012_za_2012euro, 20.02.2021 17:32
    Йося 1й ходом.
    2 Пидручный +5с
    3 Самуэльссон +12с
    .........
    14. Прима +34с.
    Сможет ли Прима завтра стрельнуть 0+0+0+0 ? За Фортуной должок ..
    Дурные, на всіх етапах різна кількість дистанції на етапі
    Serhio Ramos
    online
      Serhio Ramos, 20.02.2021 23:42
    -1
    adidas77, 20.02.2021 18:45
    Не давала бы она никакой медали 1000%
    Все шансы на медали ( а они у нас сегодня были) у нас забрал тренерский штаб, расстановкой биатлонистов на дистанции.
    Только слепой не понимал, что Дудченко на 4 этапе, это не борьба за первые места. Даже если бы у него был гандикап. Что в принципе для него и сделал Пидручный.
    Шо ты верзеч безтолоч, тренерський штаб зробив максимум і це наш максимум саме зараз.. Хоч проявляються і результати на ІБЮ
    Serhio Ramos
    online
      Serhio Ramos, 20.02.2021 23:40
    -1
    introvert, 20.02.2021 18:58
    Нет, финишер есть. Нет скоростного биатлониста на второй этап (Артем, когда ему передают эстафету с отставанием в 40 сек, обычно бросается отыгрывать и заваливает стрельбу), и именно поэтому Санитра переместил Диму туда. От бе-зыс-ход-но-сти.
    Сильный спеціаліст ты.. Особливо враховуючи шо Прима постійно бігає саме перший етап, зазвичай
    Serhio Ramos
    online
      Serhio Ramos, 20.02.2021 23:36
    0
    DK1961, 20.02.2021 20:13
    Очередная ошибка брынзака сотоварищами. Дудченко на последнем этапе - глупее не придумаешь
    Не верзи нісенітниці.. Все зроблено правильно на перспективу
    oleksan751
      oleksan751, 20.02.2021 23:08
    0
    Kle, 20.02.2021 18:51
    Россию поздравляю с медалью!
    Ха-ха, дурной бульбаш, ошибся ресурсом- иди восхваляй расею, где принято восхищаться омоновским ботинком в жопе, приблудень ипанутый. Кстати скоро попробуете...
    dudigo78
    online
      dudigo78, 20.02.2021 20:40
    +2
    adidas77, 20.02.2021 19:31
    Не согласен с вами совершенно.
    В данном случае, от расстановки слагаемых сумма таки меняется!
    И так было всегда в эстафетах.
    Расстановка одно и того же состава, это тоже тонкая работа.
    Сегодня большинство из нас включая меня совершенно не понимали до начала гонки, почему Дудченко бежит финальный этап.
    И ещё до гонки я говорил, не важно какой у него будет гандикап перед соперниками ( если таковой вообще будет). Он в итоге им не воспользуется. Что в итоге и произошло.
    Сегодня случилось идеальнейшая ситуация, которая могла приключиться с Дудченко на последнем этапе. Он ушёл вторым, ещё и имея очень приличный запас перед соперниками.
    И когда Пидручный ему передавал эстафету, меня не покидало чувство безысходности.
    Я прекрасно понимал, что он в итоге будет только терять и терять. И никакой медали у нас не будет.
    Вопрос, на что рассчитывал наш тренерский штаб?
    Якби Дудченко біг третій етап, то передав естафету в кращому випадку 6, а наздоганяти Латипова, Самуельсона чи Жаклена це непосильно навіть для сьогоднішнього Підручного. Яка різниця на якому етапі програвати?
    DK1961
    online
      DK1961, 20.02.2021 20:13
    -8
    Очередная ошибка брынзака сотоварищами. Дудченко на последнем этапе - глупее не придумаешь
    ya_3
    online
      ya_3, 20.02.2021 19:43
    +2
    adidas77, 20.02.2021 19:31
    Не согласен с вами совершенно.
    В данном случае, от расстановки слагаемых сумма таки меняется!
    И так было всегда в эстафетах.
    Расстановка одно и того же состава, это тоже тонкая работа.
    Сегодня большинство из нас включая меня совершенно не понимали до начала гонки, почему Дудченко бежит финальный этап.
    И ещё до гонки я говорил, не важно какой у него будет гандикап перед соперниками ( если таковой вообще будет). Он в итоге им не воспользуется. Что в итоге и произошло.
    Сегодня случилось идеальнейшая ситуация, которая могла приключиться с Дудченко на последнем этапе. Он ушёл вторым, ещё и имея очень приличный запас перед соперниками.
    И когда Пидручный ему передавал эстафету, меня не покидало чувство безысходности.
    Я прекрасно понимал, что он в итоге будет только терять и терять. И никакой медали у нас не будет.
    Вопрос, на что рассчитывал наш тренерский штаб?
    Схоже, на те й розраховував, щоб просто провести гонку, адже кращих варіантів составу не було. Тому, на мою думку, Санітра вирішував або просто відбути номер напрацьованим порядком і най буде, що буде, або дати потужне тренування молоді (як до речі, дуже часто пропонують деякі відвідувачі цього сайту). Юрай, схоже, вибрав другий і не прогадав - команда отримала найліпший на даний момент результат. Бо я не вірю, що сьогодні Артем да Дмитро змогли б надолужити відставання після Богдана та Антона та відмінно відстрілятися - скоріше б за все вони підвищуючи швидкість, намазали б на стрільбищі...
    shef63
      shef63, 20.02.2021 19:38
    +2
    adidas77, 20.02.2021 19:31
    Не согласен с вами совершенно.
    В данном случае, от расстановки слагаемых сумма таки меняется!
    И так было всегда в эстафетах.
    Расстановка одно и того же состава, это тоже тонкая работа.
    Сегодня большинство из нас включая меня совершенно не понимали до начала гонки, почему Дудченко бежит финальный этап.
    И ещё до гонки я говорил, не важно какой у него будет гандикап перед соперниками ( если таковой вообще будет). Он в итоге им не воспользуется. Что в итоге и произошло.
    Сегодня случилось идеальнейшая ситуация, которая могла приключиться с Дудченко на последнем этапе. Он ушёл вторым, ещё и имея очень приличный запас перед соперниками.
    И когда Пидручный ему передавал эстафету, меня не покидало чувство безысходности.
    Я прекрасно понимал, что он в итоге будет только терять и терять. И никакой медали у нас не будет.
    Вопрос, на что рассчитывал наш тренерский штаб?
    100%
    vizuals
    online
      vizuals, 20.02.2021 19:37
    +5
    Kle, 20.02.2021 18:51
    Россию поздравляю с медалью!
    Це трохи не за адресою)))
    der_MaiStier
      der_MaiStier, 20.02.2021 19:32
    +8
    Kle, 20.02.2021 18:51
    Россию поздравляю с медалью!
    Де ти там побачив Парашу ? 3-є місце посів СБРод 404 під білим прапором
    adidas77
    online
      adidas77, 20.02.2021 19:31
    +1
    dudigo78, 20.02.2021 19:06
    Щодо розстановки, то будемо відверті. Не було в нас сьогодні шансів на медаль при будь-яких розкладах. Коли два спортсмена програють ходом багато, то як ти хх не розставляй нічого б не було. Ну пробіг би Дудченко третій етап, програв би хвилину і Підручний потім десь з 7-8 місця підняв би на то саме пяте. Так що маємо те, що маємо
    Не согласен с вами совершенно.
    В данном случае, от расстановки слагаемых сумма таки меняется!
    И так было всегда в эстафетах.
    Расстановка одно и того же состава, это тоже тонкая работа.
    Сегодня большинство из нас включая меня совершенно не понимали до начала гонки, почему Дудченко бежит финальный этап.
    И ещё до гонки я говорил, не важно какой у него будет гандикап перед соперниками ( если таковой вообще будет). Он в итоге им не воспользуется. Что в итоге и произошло.
    Сегодня случилось идеальнейшая ситуация, которая могла приключиться с Дудченко на последнем этапе. Он ушёл вторым, ещё и имея очень приличный запас перед соперниками.
    И когда Пидручный ему передавал эстафету, меня не покидало чувство безысходности.
    Я прекрасно понимал, что он в итоге будет только терять и терять. И никакой медали у нас не будет.
    Вопрос, на что рассчитывал наш тренерский штаб?
    kadaad .
    online
      kadaad ., 20.02.2021 19:23
    +4
    Kle, 20.02.2021 18:51
    Россию поздравляю с медалью!
    Что ты тут делаешь м а с к а л ь с к а я шестерка!!!???
    Sashamar
      Sashamar, 20.02.2021 19:09
    0
    adidas77, 20.02.2021 18:45
    Не давала бы она никакой медали 1000%
    Все шансы на медали ( а они у нас сегодня были) у нас забрал тренерский штаб, расстановкой биатлонистов на дистанции.
    Только слепой не понимал, что Дудченко на 4 этапе, это не борьба за первые места. Даже если бы у него был гандикап. Что в принципе для него и сделал Пидручный.
    Ні, за умови ідеальної, взагалі без додаткових, стрільби була б. Інша справа, що це практично неможливо.
    Розрахунок тренерів був вимушеним, бо не вистачало взагалі четвертого з хоч яким досвідом (Тищенко ми ж не обговорюємо, чи не так?). Розрахунок на те, що Прима з Підручним зроблять хоч який гандікап. Майже вийшло. А от якби Дудченка поставили на перший етап, він би міг налажати так, що вже не виправити. Те, що трапилось з німцями. У Лесснера були якійсь проблеми, не випадково йому після фінішу надавали допомогу, а потім все, не наздогнали.
    dudigo78
    online
      dudigo78, 20.02.2021 19:06
    +6
    Щодо розстановки, то будемо відверті. Не було в нас сьогодні шансів на медаль при будь-яких розкладах. Коли два спортсмена програють ходом багато, то як ти хх не розставляй нічого б не було. Ну пробіг би Дудченко третій етап, програв би хвилину і Підручний потім десь з 7-8 місця підняв би на то саме пяте. Так що маємо те, що маємо
    dudigo78
    online
      dudigo78, 20.02.2021 19:03
    +8
    Kle, 20.02.2021 18:51
    Россию поздравляю с медалью!
    І чого ти приперся на український сайт? Іди вітай своїх бурятів на спорт сру
    ya_3
    online
      ya_3, 20.02.2021 19:02
    0
    introvert, 20.02.2021 18:58
    Нет, финишер есть. Нет скоростного биатлониста на второй этап (Артем, когда ему передают эстафету с отставанием в 40 сек, обычно бросается отыгрывать и заваливает стрельбу), и именно поэтому Санитра переместил Диму туда. От бе-зыс-ход-но-сти.
    Добре, най буде по-вашому. Сподіваюсь, що Санітра вас теж прочитає і зробить висновки
    introvert
      introvert, 20.02.2021 18:58
    +1
    ya_3, 20.02.2021 18:52
    Як бачите, Санітра виявився іншої думки Бо як тоді Дудченко опинився на четвертому етапі?
    А те, що Димко наразі ліпший - так (хоч Прима може вже думає інакше ), але справжнього фінішера в чоловічій команді поки немає...
    Нет, финишер есть. Нет скоростного биатлониста на второй этап (Артем, когда ему передают эстафету с отставанием в 40 сек, обычно бросается отыгрывать и заваливает стрельбу), и именно поэтому Санитра переместил Диму туда. От бе-зыс-ход-но-сти.
    ya_3
    online
      ya_3, 20.02.2021 18:56
    +5
    adidas77, 20.02.2021 18:45
    Не давала бы она никакой медали 1000%
    Все шансы на медали ( а они у нас сегодня были) у нас забрал тренерский штаб, расстановкой биатлонистов на дистанции.
    Только слепой не понимал, что Дудченко на 4 этапе, это не борьба за первые места. Даже если бы у него был гандикап. Что в принципе для него и сделал Пидручный.
    От ви цікавий! А якби Антон біг другим чи третім, яке б тоді було б відставання від лідерів? І чи справились би з ним втомлений Артем та нестабільний зараз у стрільбі Дмитро?
    Гадаю, ви б також звинувачували Санітру, що він знову не вгадав зі складом
    ya_3
    online
      ya_3, 20.02.2021 18:52
    +1
    introvert, 20.02.2021 18:44
    Да любому спортсмену комфортнее бежать этап в середине - там ответственность меньше. Проблема в том, что замены ему на финишном этапе нет - вы сами перечислили качества, необходимые для финишера, и он пока единственный в команде, кто обладает ими в полной мере. Так что, как говорили классики (и как наверняка думает Санитра), "не хочешь - заставим..." ))
    Як бачите, Санітра виявився іншої думки Бо як тоді Дудченко опинився на четвертому етапі?
    А те, що Димко наразі ліпший - так (хоч Прима може вже думає інакше ), але справжнього фінішера в чоловічій команді поки немає...
    Аа Бб
      Аа Бб, 20.02.2021 17:17
    +18
    Для нашей сборной финиш в топ-6 - это успех! К тому же призовые неплохие заработали.
    Alexander Киев
    online
      Alexander Киев, 20.02.2021 17:18
    +16
    Молодцы! В составе Цымбал, Дудченко и мы 5! Это здорово, молодежь растет! Прима и Пидручный - космос!
    Владислав Антонов
    online
      Владислав Антонов, 20.02.2021 17:20
    +13
    Хороша гонка, Цимбал і Дудченко - перспективні хлопці. Успіхів їм!
    tima fialko
    online
      tima fialko, 20.02.2021 18:30
    +9
    Дивно,п"яте місце з двома відкриттями сезону-Дудченко і Цимбалом,а так багато гундосників.Хлопці заслуговують одну оцінку-відмінно!
    Aleksey Katoshyn
      Aleksey Katoshyn, 20.02.2021 18:04
    +9
    Дякую скандинавам, вони на медальній церемонії проігнорували привітаннями "ИХТАМНЕТУ"
    István István
      István István, 20.02.2021 17:19
    +9
    Молодці хлопці ...на даний час це досить оптимальний результат і перед гонкою 5 місце вважалося би успіхом ...поки в на нема ще одного Прими і Підручного ...може наступного сезону і Дудченко і Цимбал додадуть в швидкості і можна буде боротись за медалі
    axylinam
    online
      axylinam, 20.02.2021 17:16
    +9
    Молодцы-отлично пробежали,только чистая стрельба Дудченко давала бы медаль
    der_MaiStier
    online
      der_MaiStier, 20.02.2021 19:32
    +8
    Kle, 20.02.2021 18:51
    Россию поздравляю с медалью!
    Де ти там побачив Парашу ? 3-є місце посів СБРод 404 під білим прапором
    dudigo78
    online
      dudigo78, 20.02.2021 19:03
    +8
    Kle, 20.02.2021 18:51
    Россию поздравляю с медалью!
    І чого ти приперся на український сайт? Іди вітай своїх бурятів на спорт сру
    garik_trinity
    online
      garik_trinity, 20.02.2021 17:19
    +8
    Ещё бы одного бегуна нашей сборной - и была бы медаль. Но и так неплохо
    vizuals
    online
      vizuals, 20.02.2021 18:29
    +7
    Aleksey Katoshyn, 20.02.2021 18:04
    Дякую скандинавам, вони на медальній церемонії проігнорували привітаннями "ИХТАМНЕТУ"
    Та Самуельссон взагалі красава - розібрався з Лаптеноговим, залишив без срібла
    ya_3
    online
      ya_3, 20.02.2021 17:21
    +7
    Дуже дякуємо хлопцям за класну гонку та підтвердження того, що талановита та здатна молодь у нашому біатлоні є! МОЛОДЦІ!
    euro2012_za_2012euro
    online
      euro2012_za_2012euro, 20.02.2021 17:20
    +7
    Достойно.Молодцы !
    Лучшие по стрельбе 0+4 вместе с Германией и Канадой !
    Но Германия нам проиграла 30с, а Канада 1мин 50с
    dudigo78
    online
      dudigo78, 20.02.2021 19:06
    +6
    Щодо розстановки, то будемо відверті. Не було в нас сьогодні шансів на медаль при будь-яких розкладах. Коли два спортсмена програють ходом багато, то як ти хх не розставляй нічого б не було. Ну пробіг би Дудченко третій етап, програв би хвилину і Підручний потім десь з 7-8 місця підняв би на то саме пяте. Так що маємо те, що маємо
    introvert
    online
      introvert, 20.02.2021 18:15
    +6
    ya_3, 20.02.2021 18:00
    Я виказав свою думку а також слова самого Дмитра, якщо ви рахуєте по-іншому - ваше право. Фінішер повинен мати не тільки психологічну стійкість, але й хорошу швидкість на останньому колі. Чи підходить повністю Підручний під ці критерії - дивіться самі...
    Мы говорим про одного и того же спортсмена? У Димы прекрасный финишный круг, да и с психологией все в порядке. А то, что на ЧМ стрельба разладилась, так с любым может случиться. То, как он собрался на эстафету, только подтверждает его ценность как командного бойца.
    euro2012_za_2012euro
    online
      euro2012_za_2012euro, 20.02.2021 17:32
    +6
    Йося 1й ходом.
    2 Пидручный +5с
    3 Самуэльссон +12с
    .........
    14. Прима +34с.
    Сможет ли Прима завтра стрельнуть 0+0+0+0 ? За Фортуной должок ..
    Василий Будник
    online
      Василий Будник, 20.02.2021 17:27
    +6
    vizuals, 20.02.2021 17:23
    Ну так, у цьому сезоні вже якісь надії подарували. У жінок теж Блашко додала. Ще б одну молодицю підтягнути до Джими і Блашко, і можна змагатися
    Меркушина сегодня обнадежила. Она амбициозная, надежда есть.
    ya_3
    online
      ya_3, 20.02.2021 17:25
    +6
    vizuals, 20.02.2021 17:23
    Ну так, у цьому сезоні вже якісь надії подарували. У жінок теж Блашко додала. Ще б одну молодицю підтягнути до Джими і Блашко, і можна змагатися
    Сподіваюсь, наступного сезону вже й Бех підтягнеться, а можливо й у екс-Варвинець друге дихання відкриється
    Alexander Киев
    online
      Alexander Киев, 20.02.2021 17:23
    +6
    Там еще и Ткаленко медальку закинул, 3 место в IBU! Пока наши ребята очень даже радуют!
    vizuals
    online
      vizuals, 20.02.2021 17:19
    +6
    Дудченко з Цимбалом - звісно - не рівня лідерам. Так що результат ще норм
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.
Продолжая просматривать SPORT.UA, Вы подтверждаете, что ознакомились с Политикой конфиденциальности