Путинцева повержена. Свитолина вышла в 1/8 финала Australian Open

Лучшая украинская теннисистка одержала победу в двух сетах

Путинцева повержена. Свитолина вышла в 1/8 финала Australian Open
© Getty Images/Global Images Ukraine. Элина Свитолина

Первая ракетка Украины Элина Свитолина (№5 WTA) продолжила победную серию в основной сетке Открытого чемпионата Австралии по теннису.

В третьем круге 26-летняя украинка обыграла Юлию Путинцеву из Казахстана (№28 WTA). 

Australian Open. Третий круг
Элина Свитолина (Украина) – Юлия Путинцева (Казахстан) – 6:4, 6:0

Начинался матч хуже не придумаешь. Свитолина полностью провалила стартовый гейм, допустив пять невынужденных ошибок подряд. Путинцева после такого подарка защитила свою подачу и повела в счете. И только после этого игра выровнялась. В третьем гейме Элине пришлось солидно попотеть, но с четвертого брейкпоинта она все же взяла первый гейм в матче. 

Поначалу Свитолина пыталась максимально поддавливать свою оппонентку, захватывая пространство для последующей атаки, но Путинцева очень хорошо противодействовала такой тактике. Она глубоко резала под заднюю линию, а также забрасывала полусвечи, что сбивало атакующий потенциал украинки, а ей позволяло успевать практически за всеми мячами. Укороченные от представительницы Казахстана работали с переменным успехом, но иногда получалось красиво.

Долгое время Элина не могла активно выигрывать мячи, но потом изменила тактику и это помогло. Украинка ввязалась в перестрелку ударами на задней линии и проводила атаки только после выверенных комбинаций. Юлия после этого только несколько геймов смогла держать высокий уровень, пыталась атаковать сама, часто ошибалась и, конечно же, это ее раздражало.

При счете 5:4 Свитолина заработала тройной сетбол на приеме, Путинцева громко выругалась, но все же отыгралась, помогли небольшие ауты. Но тут же последовала двойная и ошибка с бэкхенда.

Второй сет прошел намного приятнее для украинских болельщиков, хотя все геймы, кроме первого и финального, были выиграны в борьбе. Было видно, что Свитолина сегодня на голову выше, а Путинцева потеряла уверенность из-за большого количества своих ошибок. Юлия снова и снова давала волю эмоциям, но вряд ли кого-то это удивило.

Пока что Свитолина не проиграла ни одного сета на турнире, это добавляет уверенности в то, что она может двигаться и дальше по сетке, которая, кстати, довольно неплохая.

Отметим, что Свитолина в шестой раз подряд обыграла Путинцеву.

В следующем раунде Элина сыграет против американки Джессики Пегулы (№61 WTA).

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(72 голоса)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    Анастасія Коваль
      Анастасія Коваль, 13.02.2021 16:28
    +2
    olya403, 13.02.2021 15:22
    почнуть списувати з 8 березня від початку турніру, якщо не помиляюся, в Індіан Уеллсі. Але то несправедливо, на мою думку. Наприклад, в Кенін очки ще рік протримаються, а в тої ж Іги за РГ віднімуться
    повнітю з Вами згідна!
    B0N1K
    online
      B0N1K, 13.02.2021 15:27
    +3
    Віталій Возняк, 13.02.2021 12:25
    Списання, мабуть, побачимо по закінченні турніру. Очки було заморожено до кінця 2020 року. Далі ніби повинен бути захист очок, зароблених на турнірах 2019 і 2020 років.
    була новина, що до березня включно зберігається ковідна система набору балів, а далі вирішуватимуть
    olya403
    online
      olya403, 13.02.2021 15:22
    +2
    Анастасія Коваль, 13.02.2021 10:04
    Хто знає, чому не списуться незахищені очки за минулорічну перемогу Кенін?
    почнуть списувати з 8 березня від початку турніру, якщо не помиляюся, в Індіан Уеллсі. Але то несправедливо, на мою думку. Наприклад, в Кенін очки ще рік протримаються, а в тої ж Іги за РГ віднімуться
    Sashamar
      Sashamar, 13.02.2021 14:40
    +4
    Віталій Возняк, 13.02.2021 12:25
    Списання, мабуть, побачимо по закінченні турніру. Очки було заморожено до кінця 2020 року. Далі ніби повинен бути захист очок, зароблених на турнірах 2019 і 2020 років.
    Все простіше: WTA очки не списує, але й не нараховує, якщо ти не перевершив минулорічний результат. Тобто Кенін все одно не отримала б жодного додаткового пункту навіть в разі захисту титулу. А Світоліна почала отримувати очки тільки зараз, бо пройшла далі ніж минулого року.
    І це правильно, бо ти можеш не зіграти з незалежних причин (позитивний тест навіть не в самого гравця, а в когось з його команди, або локдаун, не можеш доїхати, або взагалі турнір скасували в останню хвилину).
    Віталій Возняк
      Віталій Возняк, 13.02.2021 12:25
    +1
    Анастасія Коваль, 13.02.2021 10:04
    Хто знає, чому не списуться незахищені очки за минулорічну перемогу Кенін?
    Списання, мабуть, побачимо по закінченні турніру. Очки було заморожено до кінця 2020 року. Далі ніби повинен бути захист очок, зароблених на турнірах 2019 і 2020 років.
    Sunrise
    online
      Sunrise, 13.02.2021 12:16
    0
    Почему-то тоже переживаю именно за следующий матч. Удачи, Элина!
    Elis
    online
      Elis, 13.02.2021 11:51
    +6
    Mazyr2412, 13.02.2021 11:20
    Щось мені боязно за матч з Пегулою. Дивився її пару геймів з Младенович- сильно і точно б'є по м'ячу. По центру їй накидати точно не потрібно. На харді за рік програла 8 матчів з 34(хоча там були і товариські ігри), включаючи саму Світоліну. А це ще один мінус: Еліна може недооцінити суперника,мовляв нещодавно її виносила. Проте як це може бути больно,ми бачили в матчі з Подороскою.
    Щось мені взагалі за матчі Еліни боязно - на якусь умовну Кенін чи Гауф вона може значно краще зібратись, ніж на якусь умовну Подороску. Настільки багато залежить від психологічної налаштованості Еліни на матч, що й не знаєш чого очікувати від кожної гри. До її травми коліна в І-У для мене Еліна була все ж трішки передбачуваніша. Але якщо тоді вона могла злити виграшний матч, то тепер, здається, здатна психологічно витягнути програшний. Просто тримати кулаки і бажати успіху - нам, насправді, не так вже й багато лишається.
    Mazyr2412
    online
      Mazyr2412, 13.02.2021 11:20
    +3
    Щось мені боязно за матч з Пегулою. Дивився її пару геймів з Младенович- сильно і точно б'є по м'ячу. По центру їй накидати точно не потрібно. На харді за рік програла 8 матчів з 34(хоча там були і товариські ігри), включаючи саму Світоліну. А це ще один мінус: Еліна може недооцінити суперника,мовляв нещодавно її виносила. Проте як це може бути больно,ми бачили в матчі з Подороскою.
    B0N1K
    online
      B0N1K, 13.02.2021 11:16
    +1
    Elis, 13.02.2021 09:49
    Боюсь, ви Барті недооцінюєте
    мабуть, ідея була така, що теоретично всі наступні суперниці можуть бути американками
    Олег Судак
    online
      Олег Судак, 13.02.2021 11:16
    0
    Олег Судак, 13.02.2021 10:54
    Наскільки простіше стало без лінійних арбітрів ! Оце в нас в країні так з усім держ.апаратом--толку ніякого,зарплати космічні,але не скорочують,бо ж "люди залишаться без роботи".
    О вже якийсь держ.трутень мінуснув.
    Олег Судак
    online
      Олег Судак, 13.02.2021 10:54
    0
    Наскільки простіше стало без лінійних арбітрів ! Оце в нас в країні так з усім держ.апаратом--толку ніякого,зарплати космічні,але не скорочують,бо ж "люди залишаться без роботи".
    Олег Судак
    online
      Олег Судак, 13.02.2021 10:49
    -1
    Kanarejka, 13.02.2021 10:42
    І Сабаленко також...
    СобакаЛєнка-Сигналізація Вільямс --- оце буде БІЙ !!!
    Kanarejka
    online
      Kanarejka, 13.02.2021 10:42
    +2
    Elis, 13.02.2021 09:49
    Боюсь, ви Барті недооцінюєте
    І Сабаленко також...
    Александр Ад
    online
      Александр Ад, 13.02.2021 10:39
    +3
    Анастасія Коваль, 13.02.2021 10:04
    Хто знає, чому не списуться незахищені очки за минулорічну перемогу Кенін?
    це по новим ковідним правилам
    Minolt
    online
      Minolt, 13.02.2021 10:26
    +7
    Эля сейчас в самом зрелом для тенниса возрасте, когда опыт и мастерство приносят результат. Успехов тебе. Пусть нервничают другие
    Tеllur
      Tеllur, 13.02.2021 10:15
    +4
    6:0! Это то, что ждал!!!
    Москвичка забыла что Элина из Одессы? Её сленгом моряков и докеров не удивить.
    Анастасія Коваль
      Анастасія Коваль, 13.02.2021 10:04
    +1
    Хто знає, чому не списуться незахищені очки за минулорічну перемогу Кенін?
    Elis
    online
      Elis, 13.02.2021 09:49
    +10
    24forever, 13.02.2021 09:36
    Сетка в теории: Пегула - Брэди - Роджерс - Уильямс?))
    Боюсь, ви Барті недооцінюєте
    sv_2000
    online
      sv_2000, 13.02.2021 09:47
    +3
    Я начал смотреть с последнего гейма первой партии и у меня отложилось впечатление суперкачественной атакующий игры Элины с минимум НО. Но, глядя на стату, я понимаю, что не все было гладко в первом сете. Но все равно, Элина в последних 2 матчах -супербизон. Так держать!
    24forever
    online
      24forever, 13.02.2021 09:36
    -4
    Сетка в теории: Пегула - Брэди - Роджерс - Уильямс?))
    Юхим Голд
      Юхим Голд, 13.02.2021 03:39
    +23
    Браво Еліна,так тримати!!!
    Александр Ад
    online
      Александр Ад, 13.02.2021 03:40
    +19
    молодец и в 2 сете борьба шла в каждом гейме.и только в последнем соперница легко отдала свою подачу.Спасибо Эля за хорошее настроение,удачи!Слава Украине!
    Andy Chak
      Andy Chak, 13.02.2021 03:39
    +19
    Комментарий свернут. Показать
    Впевнено, без видимих зусиль, знову на класі. Поки все складається добре, тьфу-тьфу, не хочу загадувати наперед, але дай Бог...
    brutal2015
      brutal2015, 13.02.2021 08:37
    +16
    Соперницу с такой фамилией Элина обязана была побеждать))) Мои поздравления.
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 13.02.2021 03:49
    +14
    Сьогодні Еліну варто похвалити за те, що своєчасно перелаштувалася на свою звичну гру після того, як більшу частину першої партії жахливо провела в атаці. За перший сет вона зробила більше невимушених, ніж за весь матч з Гауфф! Але, давши можливість Путінцевій самій поатакувати, добре відзахищалася та примусила суперницю помилятися. А в другому сеті вже добила деморалізовану суперницю, яка за всю гру кого тільки не встигла обматюкати. 9 геймів поспіль і навіть з бубликом.
    Дивимося, хто стане суперницею Еліни. Схоже, як і прогнозувалося, Пегула.
    Elis
    online
      Elis, 13.02.2021 04:40
    +13
    А мордорці не сплять, мінусують. Власне, це єдине, що їм ще залишається робити
    serega-2019
      serega-2019, 13.02.2021 03:54
    +12
    Еліна з перемогою!!
    .. спека вносить свої корективи в гру, можливо ця гра і не була така видовична як попередня з Корі.
    Еліна ти молодчина, дякую за гру, позитивні емоції, чудовий настрій!!
    Бажаю гарного відпочинку та вдалої підготовки до наступної гри!
    Николай Власов
    online
      Николай Власов, 13.02.2021 07:23
    +11
    ЭЛИНКА ТЫ ТЫ ПРОСТО МОЛОДЧИНКА БРАВО ПОЗДРАВЛЯЮ ТЕБЯ С ЭТИМ УСПЕХОМ УДАЧИ ТЕБЕ В ДОЛЬНЕЙШИХ ИГРАХ 👍👍👍🎉🎉🎉🏆🏆🏆🏆🏆🇺🇦🇺🇦🇺🇦
    olegg1261
    online
      olegg1261, 13.02.2021 03:52
    +11
    P..S.Для тих хто любить підглядати в чуже ліжко.Зверніть увагу як впевнено Еліна грає з льоту біля сітки,безперечно це школа Гаеля!
    sv_2000
    online
      sv_2000, 13.02.2021 03:38
    +11
    Молодчина Элина. Классная атакующая и при этом надёжная игра. Кто там следующая?
    Elis
    online
      Elis, 13.02.2021 09:49
    +10
    24forever, 13.02.2021 09:36
    Сетка в теории: Пегула - Брэди - Роджерс - Уильямс?))
    Боюсь, ви Барті недооцінюєте
    olegg1261
    online
      olegg1261, 13.02.2021 03:48
    +10
    Ранній початок матчу наклав свій відбиток на гру Еліни,вона важко входила в гру,вилізли старі"болячки"низький відсоток першої подачі,погана реалізація брейкпойнтів.Але на вольових зусиллях Еля"вигризла"перший сет.В другому сеті вирішальним став третій гейм коли здається чотири рази було порівну.Ну а далі казашка"посипалась"а Світоліна"пригадала" свій теніс.Молодець
    ManUtd
    online
      ManUtd, 13.02.2021 03:41
    +10
    Посмотрел первый матч Элины на АО, может более преданные любители тенниса меня поправят. Как по мне она контролировала игру и во втором сете экономила силы И было видно, что при желании есть запас и может в любой момент прибавить в давлении и движении.
    adidas77
    online
      adidas77, 13.02.2021 04:42
    +9
    Пропустил первый матч Элины!
    Умница девочка!!!
    Так держать!
    olya403
    online
      olya403, 13.02.2021 03:41
    +9
    от і молодець. Чудово, що без марафонських трьох сетів, як у них вже не раз бувало. Особливе задоволення від того, що нарваному путінцю баранку повісили.
    п.с. Цуренко - то якесь чудо в пір'ях. Другий сет: 4-0, 5-2, 5-7. В третьому вже з брейком програє
    axylinam
    online
      axylinam, 13.02.2021 07:10
    +8
    Молодчинка,обыграла в двух сетах бывшую москвичку,получилась шестая победа подряд над этой соперницей,отличный результат
    Vlad Ltava
      Vlad Ltava, 13.02.2021 04:22
    +8
    Дивно, що ватніца не розбила ракетку і матюкалася якось без натхнення.
    Vlad Ltava
      Vlad Ltava, 13.02.2021 04:19
    +8
    Ну хоч не даром встав в 2 години ночі.Рахунок приємний, але сама гра не дуже вражає, особливо 1 сет. Морально -вольові як завжди на висоті і це добре. Перемог в подальшому!
    Sviatoslav Kudelych
    online
      Sviatoslav Kudelych, 13.02.2021 03:35
    +8
    Minolt
    online