ОФИЦИАЛЬНО. В Александрии 27 человек заболели коронавирусом

Пандемия COVID-19 набирает новых оборотов в украинском футболе

ОФИЦИАЛЬНО. В Александрии 27 человек заболели коронавирусом
© ФК Александрия

«Александрия» объявила, что 27 представителей клуба сдали позитивные тесты на коронавирус. Среди них есть как игроки, так и персонал.

Команда проходила тестирование 13 октября, результаты получены только сегодня. Имена заболевших не называются.

15 инфицированных находятся на самоизоляции по месту жительства родителей, за 11 наблюдают семейные врачи Александрии, за одним - районная больница.

Также сообщается, что у всех заболевших нормальная температура, других симптомов COVID-19 тоже нет.

Ранее сообщалось о 14 случаях коронавируса в команде. Кроме голкипера сборной Украины Юрия Панькива, положительные тесты также сдали Каспарс Дубра и Олег Билык.

18-го октября «Александрия» должна сыграть против «Ингульца» в рамках шестого тура украинской Премьер-лиги.

Источник — ФК Александрия

(115 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
Сначала:
    Алексей Рудь
    Алексей Рудь, 15.10.2020 17:35
    +15
    Valera35, 15.10.2020 17:25
    Чушь собачья, этот топик называется 27 человек в Александрии заболели короновирусом ни у кого нет никаких симптомов. Это звучит как издевательство над здравым смыслом а не как смертельный вирус. Ни одного известного здорового человека который бы пострадал от вируса зато куча безымянных количеств умерших от вируса, куча статистики и ни одного известного человека. Я лично вообще ни одного не знаю и даже не знаю никого кто лично знает хоть кого-нибудь кто попал в больницу хоть с чем-нибудь. И не надо мне тут рассказывать что у вас куча знакомых у кого этот вирус, потому что если я лично вас не знаю вы для меня просто бот который по каким то причинам топит за карантин и может выдумывать любую чушь
    А вы землю видели сдалека? Может она все таки плоская?)
    Алексей Рудь
    Алексей Рудь, 15.10.2020 17:40
    +13
    Зайди в любую ***** больницу в своем городе, поспрашивай от куда эти люди, где живут, сколько платят за массовку) сказочные *****"....
    firstromario
    firstromario, 15.10.2020 18:21
    +11
    Тупість деяких людей просто вражає. Якщо не вірити науковцям коли йде мова про вірус кому взагалі можна вірити? В таких випадках все можна фейком назвати. Можливо ми живем в матриці. Все можливо.
    Robert Monroe
    Robert Monroe, 15.10.2020 18:15
    +9
    Италия - страна контрастов Италия, 15.10.2020 18:06
    Ти придурок, я живу в Італії і це все хрінь. Вірусу ковід немає, зрозумів? В Бергамотом везли померлих??? 😂😂😂Постановка, вже італійці зрозуміли.
    В какой Италии ты живёшь, кремлеботина? Не смеши этой хренью, вали на другие сайты свою говнопропаганду разносить.
    Vladislav Pohily
    Vladislav Pohily, 15.10.2020 16:25
    +9
    Valera35, 15.10.2020 16:14
    Прям эпидемия бессимптомного гриппа, обозимой мыфсеумрем. Не надоело эту чушь распространять или это подготовка к очередному закрытию всего малого бизнеса?
    Ви вважаєте, що корона це фейк? Я думав вже таких не має. Ну що ж, чекаємо на десятки тисяч захворілих і тисячі померлих на добу, коли будуть помирати в дома, бо в лікарнях місць не буде.
    Юрий Карпенко
    Юрий Карпенко, 15.10.2020 20:53
    +8
    fedd1979, 15.10.2020 18:35
    27 осіб - і жодного в лікарні! Більше того - жодного з температурою! О як! Тому про тих, в кого може протікати складніше, так скажу: ОТ ВОНИ ХАЙ І ІЗОЛЮЮТЬСЯ. До речі, державі було б дешевше виписати довгостроковий бюлетень із зарплатою десяткам тисяч людей з діабетом, гіпертонією і т.п. А пенсіонери самі мусять якось про себе дбати, обмеживши ходіння. Тут теж держава могла б подбати, виділивши їм яку годину на магазин, як вже є у світі деінде. Я тільки за шведський варіант! Дбати про вразливі категорії й не морочити голову іншим
    Пенсіонери самі за себе,який ти блядь розумний, доживеш до 60 років, із 40 роками стажу і будеш отримувати 2 тисячі пенсії тоді я подивлюсь як ти подбаєш сам за себе
    Vladdal
    Vladdal, 15.10.2020 18:34
    +8
    Больше миллиона людей на этой планете похоронили, а они до сих пор спорят есть коронавирус или нет. Дебилы, не иначе.
    Vladislav Pohily
    Vladislav Pohily, 15.10.2020 16:39
    +8
    alefteev77, 15.10.2020 16:28
    Давай ми з тобою сходимо в найближчі лікарні та зробимо фоторепортаж про стан в лікарнях...
    Ти помітив, що нема тисяч селфі з лікарень, хоча в кожного ж є мобільник.
    Ви взагалі адекватні? До лікарень кладуть важко хворих з двосторонньою пневмонією і температурою під 40, часто ці люди взагалі не можуть дихати без кисневої маски. Ви вважаєте їм до селфі?
    Robert Monroe
    Robert Monroe, 15.10.2020 18:14
    +7
    Из тех, кто не верит в коронавирус, ни один не рискнёт прийти в инфекционное отделение своего города, где лежат носители, без костюма и маски. Можете отнести эти слова в банк
    dudigo78
    dudigo78, 15.10.2020 16:33
    +7
    alefteev77, 15.10.2020 16:28
    Давай ми з тобою сходимо в найближчі лікарні та зробимо фоторепортаж про стан в лікарнях...
    Ти помітив, що нема тисяч селфі з лікарень, хоча в кожного ж є мобільник.
    Я працюю в медичній сфері, хоч і не в лікарні. Скажу відверто і серйозно - лікарні забиті. Не віриш, то твоя справа, я не заставляю, але ситуація близька до критичної. Не нагнітаю і не маю цього на меті, просто кажу так як є
    Vladislav Pohily
    Vladislav Pohily, 15.10.2020 18:14
    +6
    Италия - страна контрастов Италия, 15.10.2020 18:06
    Ти придурок, я живу в Італії і це все хрінь. Вірусу ковід немає, зрозумів? В Бергамотом везли померлих??? 😂😂😂Постановка, вже італійці зрозуміли.
    Ну не має, то не має. Не нервуйте
    Vladislav Pohily
    Vladislav Pohily, 15.10.2020 16:45
    +6
    Valera35, 15.10.2020 16:33
    Я считаю что корона не страшнее гриппа. Ну и пусть болеют все, быстрее закончится этот бред. Если каждый день печатать всю статистику по всем болезням у вас у всех запоры тут начнутся от этих цифр. А если ещё и по ДТП статистику вы ж побежите машины палить, потому что машины убивают больше людей чем ваш супервирус
    Ну по перше смертність від корони в рази вищі ніж від грипу. По-друге, інфаркти, інсульти, навіть той туберкульоз не розповсюджується так швидко повітряно-крапельним шляхом.
    dudigo78
    dudigo78, 15.10.2020 16:20
    +6
    alefteev77, 15.10.2020 15:57
    Також повідомляється, що у всіх хворих нормальна температура, інших симптомів COVID-19 теж немає.
    Вже навіть коментувати важко....
    у всіх хворих нормальна температура.... інших симптомів немає...
    -
    Так якого дідька ви люде ізолюєте десятками?
    щоб вони не заражали інших. В мене знайомий недавно 44 роки помер від цієї недуги (хворів цукровим діабетом), а всі інші члени сім'ї перенесли хворобу легко. Ніхто не знає в кого ця зараза проявиться важко, тому і ізолюють
    dudigo78
    dudigo78, 15.10.2020 16:24
    +5
    У Львові інфекційна лікарня вже не приймає хворих, бо нема місця. В інших установах ситуація наближається до складної. І це при тому, що ми не Європа і купа людей ледь не до останнього сидить і терпить вдома
    source02
    source02, 15.10.2020 19:51
    +4
    Комментарий свернут. Показать
    Ukraine_Kiev_Fan, 15.10.2020 19:47
    И еще около 40 миллионов от настоящийх болезней
    еще один адепт, который кричит "их там нет"
    helmsman
    helmsman, 15.10.2020 22:05
    +3
    alefteev77, 15.10.2020 21:58
    Як взагалі можна називати хворою людиною, яка себе прекрасно або нормально почуває.
    -
    Тобто простудилась людина - що в ізоляцію? Температура підняла - в ізоляцію?
    Исходя из прочитанного, у заболевших вообще никаких симптомов, ни температуры, ни насморка, ни кашля. Однозначно с тестами что-то не так.
    alefteev77
    alefteev77, 15.10.2020 21:58
    +2
    helmsman, 15.10.2020 21:56
    Мне кажется тут вопрос качества тестов. Не может быть такого, чтобы у 27 человек одновременно не было признаков болезни.
    Як взагалі можна називати хворою людиною, яка себе прекрасно або нормально почуває.
    -
    Тобто простудилась людина - що в ізоляцію? Температура підняла - в ізоляцію?
    helmsman
    helmsman, 15.10.2020 21:56
    +2
    Мне кажется тут вопрос качества тестов. Не может быть такого, чтобы у 27 человек одновременно не было признаков болезни.
    stopor2016
    stopor2016, 15.10.2020 19:44
    +2
    fedd1979, 15.10.2020 18:35
    27 осіб - і жодного в лікарні! Більше того - жодного з температурою! О як! Тому про тих, в кого може протікати складніше, так скажу: ОТ ВОНИ ХАЙ І ІЗОЛЮЮТЬСЯ. До речі, державі було б дешевше виписати довгостроковий бюлетень із зарплатою десяткам тисяч людей з діабетом, гіпертонією і т.п. А пенсіонери самі мусять якось про себе дбати, обмеживши ходіння. Тут теж держава могла б подбати, виділивши їм яку годину на магазин, як вже є у світі деінде. Я тільки за шведський варіант! Дбати про вразливі категорії й не морочити голову іншим
    "Но тут примчались санитары
    и зафиксировали нас ...(с)
    Vladislav Pohily
    Vladislav Pohily, 15.10.2020 17:58
    +2
    alefteev77, 15.10.2020 17:27
    Ти був в Бергамо? Ти довіряєш телебаченню? Ти віриш політикам?
    -
    Тоді в тебе дійсно вірус тупості та наївної довірливості. Це набагато більш небезпечніше.
    Ти Малиновському віриш? Чи він також з масонської ложі, яка, за вашою з Валерою логікою, організувала весь цей кіпіш?