Новак Джокович – Стефанос Циципас. Смотреть онлайн. LIVE трансляция

Смотрите видеотрансляцию матча 1/2 финала на Открытом чемпионате Франции по теннису

Новак Джокович – Стефанос Циципас. Смотреть онлайн. LIVE трансляция
© Ролан Гаррос. Новак Джокович

В пятницу, 9 октября, на Открытом чемпионате Франции по теннису пройдут полуфинальные матчи у мужчин.
 
Во втором поединке 1/2 финала Новак Джокович (№1 ATP) сыграет против Стефаноса Циципаса (№6 ATP). Встреча начнется в 19:35 по Киеву.
 
Ранее серб и грек играли между собой 6 раз, счет равный, на грунте Джокович ведет 1:0.

РАСПИСАНИЕ ДНЯ

ТУРНИРНАЯ СЕТКА

ПРИЗОВЫЕ

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(17 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    Denmark1107
    online
      Denmark1107, 10.10.2020 10:11
    0
    savant, 09.10.2020 21:25
    а что вам этот цыпа?? на много будет интересней наблюдать за очередным классико в исполнении Надаля и Джоковича в финале...
    чоловіче, кацапське недослово *НАМНОГО* пишеться разом
    ІФ це я не вперше помічаю, що казлітонагАвАряще-пісЯщіє ледь не через козло-слово пишуть з гіпер помилками.
    Denmark1107
    online
      Denmark1107, 10.10.2020 10:07
    0
    Roman Krylyshyn, 10.10.2020 03:29
    лайно це ти і твої батьки які забули що таке ганд0н

    Д*Е*Б*І*Л чи як???
    Чортило, ти ще напевно до школи ходив, коли цей ненависний сербяк почав мене ДРАТУВАТИ своєю появою на корті.
    Roman Krylyshyn
      Roman Krylyshyn, 10.10.2020 03:29
    0
    Denmark1107, 09.10.2020 12:42
    Бажаю від усієї душі Стефаносу потрапити до фіналу, обов'язково вибивши це ненависне сербяцьке лайно
    лайно це ти і твої батьки які забули що таке ганд0н
    никовіліст
    online
      никовіліст, 09.10.2020 23:25
    -1
    Sashamar, 09.10.2020 23:15
    Російська половина грека і те, що він залюбки спілкується з їхніми журналістами, Вас не бентежить?
    це знають мізер народу, це не залишиться в історії. З парашнею спілкуюся й я, в тому числі і цих тенісних гілках. В будь якому разі з двох лих обираємо менше.
    Sashamar
      Sashamar, 09.10.2020 23:15
    0
    никовіліст, 09.10.2020 22:06
    Вболівати проти союзника ворога - нормальна здорова громадянська позиція.
    Російська половина грека і те, що він залюбки спілкується з їхніми журналістами, Вас не бентежить?
    vital
    online
      vital, 09.10.2020 23:02
    +1
    Жесть: Новак вів 2-0 за сетами і в 3-му сеті мав матчбол на своїй подачі, а зараз вже 2-2 за сетами.
    никовіліст
    online
      никовіліст, 09.10.2020 22:06
    +4
    savant, 09.10.2020 21:25
    а что вам этот цыпа?? на много будет интересней наблюдать за очередным классико в исполнении Надаля и Джоковича в финале...
    Вболівати проти союзника ворога - нормальна здорова громадянська позиція.
    никовіліст
    online
      никовіліст, 09.10.2020 22:05
    0
    Молодець Степан!!!!!! В який момент переломив гру й здобув перевагу!!!
    savant
      savant, 09.10.2020 21:25
    -3
    Yura Юрий, 09.10.2020 21:01
    эх цыпа цыпа
    а что вам этот цыпа?? на много будет интересней наблюдать за очередным классико в исполнении Надаля и Джоковича в финале...
    Yura Юрий
    online
      Yura Юрий, 09.10.2020 21:01
    0
    эх цыпа цыпа
    divanui_kritik
      divanui_kritik, 09.10.2020 20:48
    -7
    Denmark1107, 09.10.2020 12:42
    Бажаю від усієї душі Стефаносу потрапити до фіналу, обов'язково вибивши це ненависне сербяцьке лайно
    ох і дебіл
    никовіліст
    online
      никовіліст, 09.10.2020 19:25
    +2
    за Стефаноса!
    Denmark1107
    online
      Denmark1107, 09.10.2020 12:42
    +3
    Бажаю від усієї душі Стефаносу потрапити до фіналу, обов'язково вибивши це ненависне сербяцьке лайно
    никовіліст
    online
      никовіліст, 09.10.2020 22:06
    +4
    savant, 09.10.2020 21:25
    а что вам этот цыпа?? на много будет интересней наблюдать за очередным классико в исполнении Надаля и Джоковича в финале...
    Вболівати проти союзника ворога - нормальна здорова громадянська позиція.
    Denmark1107
    online
      Denmark1107, 09.10.2020 12:42
    +3
    Бажаю від усієї душі Стефаносу потрапити до фіналу, обов'язково вибивши це ненависне сербяцьке лайно
    никовіліст
    online
      никовіліст, 09.10.2020 19:25
    +2
    за Стефаноса!
    vital
    online
      vital, 09.10.2020 23:02
    +1
    Жесть: Новак вів 2-0 за сетами і в 3-му сеті мав матчбол на своїй подачі, а зараз вже 2-2 за сетами.
    Denmark1107
    online
      Denmark1107, 10.10.2020 10:11
    0
    savant, 09.10.2020 21:25
    а что вам этот цыпа?? на много будет интересней наблюдать за очередным классико в исполнении Надаля и Джоковича в финале...
    чоловіче, кацапське недослово *НАМНОГО* пишеться разом
    ІФ це я не вперше помічаю, що казлітонагАвАряще-пісЯщіє ледь не через козло-слово пишуть з гіпер помилками.
    Denmark1107
    online
      Denmark1107, 10.10.2020 10:07
    0
    Roman Krylyshyn, 10.10.2020 03:29
    лайно це ти і твої батьки які забули що таке ганд0н

    Д*Е*Б*І*Л чи як???
    Чортило, ти ще напевно до школи ходив, коли цей ненависний сербяк почав мене ДРАТУВАТИ своєю появою на корті.
    Roman Krylyshyn
      Roman Krylyshyn, 10.10.2020 03:29
    0
    Denmark1107, 09.10.2020 12:42
    Бажаю від усієї душі Стефаносу потрапити до фіналу, обов'язково вибивши це ненависне сербяцьке лайно
    лайно це ти і твої батьки які забули що таке ганд0н
    Sashamar
    online
      Sashamar, 09.10.2020 23:15
    0
    никовіліст, 09.10.2020 22:06
    Вболівати проти союзника ворога - нормальна здорова громадянська позиція.
    Російська половина грека і те, що він залюбки спілкується з їхніми журналістами, Вас не бентежить?
    никовіліст
    online
      никовіліст, 09.10.2020 22:05
    0
    Молодець Степан!!!!!! В який момент переломив гру й здобув перевагу!!!
    Yura Юрий
    online
      Yura Юрий, 09.10.2020 21:01
    0
    эх цыпа цыпа