Еліна Світоліна: хто винуватий і що робити?

Аналізуємо причини погіршення гри найкращої тенісистки України

Еліна Світоліна: хто винуватий і що робити?
© Reuters. Еліна Світоліна

У вівторок перша ракетка України Еліна Світоліна несподівано легко поступилася у чвертьфінальному матчі на Ролан Гаррос аргентинці Наді Подоросці. Мало хто з уболівальників і спеціалістів очікував подібного фіаско. Спробуємо розібратися у причинах такого виступу та спробувати зазирнути у майбутнє найкращої тенісистки України.

Розпочнемо, як водиться, зі старту кар’єри. Юну одеситку в 13 років узяв під свою опіку Юрій Сапронов і перевіз до Харкова, де Еліна і сформувалася, як професійна тенісистка. Якимось фантастичним тенісним талантом дівчина похвалитись не могла, але працездатності та цілеспрямованості в ній було хоч греблю гати. Останній факт, а також грамотне ведення молодої тенісистки вгору по тенісних сходах призвело до того, що вже у 15 років вона виграла юніорський одиночний Ролан Гаррос, а також грала у фіналі парного Вімблдону. Через два роки на тому ж таки Вімблдоні Еліна дісталася до фіналу і в одиночному розряді. Ряд вдалих результатів призвів до того, що деякий час Світоліна перебувала першою ракеткою світу серед юніорів.

Успіхи успіхами, але теніс юної Еліни на межі переходу у дорослий теніс не вражав. Вона, як і переважна більшість юніорок, намагалася грати в атакуючій манері, для якої було небагато передумов. Перша і друга подача були слабкими, форхенд нестабільним, про гру з лету я краще промовчу. «Коронкою» у 18-річної Світоліної був бекхенд по лінії, який вона не так часто ризикувала використовувати. Особливої потужності в руках не спостерігалося, зате зі швидкістю ніг та витривалістю все було здорово. Тому тодішньою командою Еліни було прийняте рішення перекваліфікувати Світоліну на захисницю.

Результати прийшли швидко. Незадовго до свого 19-річчя Еліна здобула свій перший титул WTA у Баку і увійшла до топ-50. Подальший прогрес був стабільним, але не таким швидким. Потрібно було працювати над слабкими місцями у грі. Коли вдалося підтягнути форхенд та подачу, прийшли справжні дорослі успіхи. У 2017-му році Світоліна виграла одразу три турніри серії Premier 5 у Дубаї, Римі та Торонто, увійшла та закріпилася у топ-10 рейтингу і мала навіть шанси стати першою ракеткою світу. Однак не все було просто та класно. На головних змаганнях року – турнірах Великого Шолома великих досягнень здобути не вдалося. Особливо прикрим видався знаменитий чвертьфінал Ролан Гаррос-2017, де Еліна відпустила з рахунку 6:3, 5:0 Симону Халеп. Тим не менше, здавалося, що ще рік-два – і Шоломи теж прийдуть.

Склалося по-іншому. З наступного року розпочалися незрозумілі кар’єрні рішення. 2018-й Світоліна почала з кардинальної зміни іміджу. Було прийняте рішення про схуднення і наступне нарощення м’язової ваги. Чи то Еліна вирішила, що у сучасному жіночому тенісі захисницям уже нічого не світить (за іронією долі, свої перші мейджори саме того року взяли дві головні тенісистки оборонного плану: у Австралії Каролін Возняцьки, у Франції - Симона Халеп), чи то розлучення з першим серйозним коханням – крікетистом Рісом Топлі – зіграло свою роль, але прогрес у грі зупинився. У першій половині сезону ще вдалося виграти пару Прем’єрів та захистити титул у Римі, а друга половина сезону виявилася провальною. Катастрофічно не вистачало потужності, та й швидкість пересування кортом знизилася, тому ефективно захищатися теж не виходило. Тим більш дивною виглядала блискуча перемога Світоліної на Підсумковому турнірі у Сингапурі. П’ять послідовних звитяг над тенісистками з топ-10, переважно хороша гра і заслужений титул. Знову пішли розмови, нібито до Шолому залишилося зовсім небагато.

Початок 2019-го зіпсували травми. Пошкодження плеча завадило повноцінно поборотися у чвертьфіналі Australian Open з Осакою, травма коліна під час американських «сонячних турнірів» зім’яла ґрунтовий сезон. І тут несподівано на непрофільному Вімблдоні Еліна, до кінця не відновившись від болячок, дістається до півфіналу. Велику роль тут зіграв фарт у вигляді пошкоджень суперниць. Абсолютно заслуженим був півфінал наступного мейджора – US Open, на шляху до якого Світоліна тільки вперше на Шоломах (!) здолала представницю топ-10, якою виявилася Медісон Кіз. Обидва ж півфінали закінчилися розгромами Еліни у виконанні Халеп та Серени відповідно. Перші у кар’єрі два півфінали мейджорів – це прекрасно, але ж за весь рік Світоліна не пробилася до жодного фіналу змагань, у яких брала участь. Важко за таких умов казати про кар’єрний прогрес. Скандал із поїздкою українки на Кубок Кремля через сумніви у достатній кількості очок для потрапляння до Сінгапуру теж впевненості у своїй грі не сприяв. Проте на Підсумковому турнірі Еліні другий рік поспіль нічого не заважало обігрувати топів. Лише у фіналі її зупинила Ешлі Барті.

Поточний рік для Світоліної взагалі став невдалим. Розгром від Коллінз у Брісбені та тільки третій раунд на австралійському мейджорі призвели до того, що Еліна вперше за довгий час вирішила грати турнір серії International у Монтерреї. Виявилося, що недарма, бо після перемоги там тенісний світ закрився на півроку через коронавірус. Після рестарту Світоліна не поїхала на американський хард, щоб якнайкраще підготуватися до профільного Ролан Гаррос. За результатами ніби вийшло непогано: чвертьфінал Риму та перемога у Страсбурзі, в тому числі, над двома представницями топ-20. Але з грою були серйозні проблеми. Спроби грати в атакуючий теніс проти більш-менш серйозних суперниць виходили до певного моменту. Потім починали сипатися невимушені помилки, і Еліна впадала у невластивий для себе ступор, який міг тривати цілий сет. У подібні моменти навіть у захисті нічого не вдавалося тягнути. Так, за рахунок характеру переважно вдавалося пересилювати себе та перемагати, але, наприклад, Вондроушова в Римі влаштувала Світоліній справжнє побиття.

Мало оптимістичного можна знайти і у паризькому виступі Еліни. Чвертьфінал за поточної сітки навряд чи можна вважати успіхом. Гра була зовсім сумною. Тільки з Каролін Гарсією вдалося показати стабільний врівноважений теніс. Усі інші суперниці скоріше самі програли Еліні, ніж Світоліна виграла в них. Зрозуміло, що через незвичні терміни проведення турніру та холодну дощову погоду багато хто зіграв нижче своїх можливостей. Чи комусь легше від цього? Перша суперниця Еліни, яка зіграла стабільно, мала велику перевагу і закономірно перемогла. Проблема в тому, що Надя Подороска знаходиться у 23 роки в середині другої сотні і в основі мейджорів грає аж вдруге. Не має права топ-гравець поступатися у чвертьфіналі подібним персонажам, тим більше, настільки безвольно. Якщо, звісно, сподівається коли-небудь виграти Шолом.

Час ставити традиційні запитання: хто винуватий і що робити? Намагаючись відповісти на перше, можна згадати ще юність Еліни і здивуватися, чому їй тоді не прищепили здатність грати різноманітно. Адже захисна манера тенісу передбачає собою постійні зміни ритму, варіативність обертань, вкорочені і тому подібне. А Світоліна все своє життя здебільшого грає плоско і доволі механістично. Невже настільки працьовита дівчина не змогла опанувати тенісні премудрості? Скоріше, її особливо не намагалися ним вчити. Постійний прогрес у результатах спостерігався і без цього – значить, вірною дорогою йдете, товариші. Зараз ці пробіли заважають. Але не будемо серйозно критикувати перших тренерів Еліни. Все-таки їм вдалося з не найталановитішої дівчини у світі виховати топ-гравця.

Куди більше запитань до нинішнього тренера Світоліної, Ендрю Беттлза. Вже декілька років він працює з Еліною, а досі неможливо зрозуміти, що саме він дав чи ще може дати їй у професійному плані. Він виглядає скоріше її товаришем, ніж наставником. Саме тренерської руки у діях українки на корті зазвичай не проглядається. Ми не бачимо тактичних напрацювань під конкретних сильних суперниць. За останні три роки я пам’ятаю тільки один матч, де перемогу було здобуто завдяки чіткому плану на гру. У минулорічному Індіан-Веллсі, коли Еліні вдалося вивести з себе незворушну Ешлі Барті, закидавши ту постійними переводами під бекхенд. Ми звикли, коли на запитання про чергову суперницю Еліна відповідає «Мені важливо грати в свою гру». Так, це дійсно є потрібним. Але не менш важливим є вміння використовувати слабкі сторони суперниць. Навіть звичної гри глибоко в центр корту проти гостроатакуючих опоненток зараз не простежується.

Також давно потрібно звернути увагу на психологічні аспекти. Давно відомо, що Еліна, якщо вже вмикається, то добре починає атаки першим ударом. А з реалізацією переваги є великі проблеми. Коли залишається тільки завершити розпочате нескладним ударом, Світоліна часто або помиляється, або викидає м’яч просто на ракетку суперниці. Тут я її десь розумію. У мене, любителя, завжди були точно такі негаразди. Вдалася комбінація, пів корту відкрито, тільки легенько направ туди м’яча. І у голові ще до удару вже записуєш собі очко. Результатом стає прикра помилка. Любителю-то можна пробачити. А одній з найкращих тенісисток світу потрібно з цим боротися. Причому ще вчора і позавчора було потрібно.

До психології ж віднесу факт украй невдалої гри Еліни на Шоломах проти найкращих тенісисток світу. Одна-єдина перемога над представницею топ-10 за всю кар’єру! При цьому два поспіль вдалі виступи на Підсумкових турнірах. Тобто, проти кращих Світоліна у звичайному житті грати здатна. А що на головних турнірах стається? Чому суперниці ментально підготовані до них більш якісно?

Питань вистачає, а відповідей на них ми не бачимо. Натомість є якісь безсистемні метання з боку в бік. То схуднення, то набір ваги. То граємо першим номером, то відходимо у глухий захист. І з результатами така ж плутанина. То провальні півроку, то виграш Підсумкового. При всьому цьому три з половиною роки Еліна не випадає з топ-10. Тобто, навіть за таких умов її рівня достатньо для підтримки певного високого рівня гри. Але ж мріями Світоліної є Шолом та перше місце рейтингу. Зараз важко уявити, як цього можна досягнути.

Я вважаю, що настав час вибиратися з так званої теплої ванни. Час змінювати тренера з товариша та комфортної людини на спеціаліста, який справді буде коригувати гру Еліни. Причому тут важливе не так гучне ім’я, як авторитет тренера в очах Світоліної. Бо можна залучити умовного Баїна, а потім виявиться, що у нього із підопічною схожі характери, і вони один з одним контактують приблизно, як два однакові магнітні знаки.

Ментальні недоліки також потрібно виправляти. Це завдання поскладніше, ніж із грою. Тенісні вади для справжнього спеціаліста будуть виглядати очевидними, для їхнього виправлення потрібна наполеглива праця, а за працездатністю Еліна дасть фору кому завгодно. Куди складніше докопатися до причин простих помилок у завершенні атак чи проблем із топами на мейджорах. Які там блоки у голові стоять, як їх позбутися - не кожний психолог розбереться. До того ж, Еліна є доволі закритою людиною.

Перший крок до вирішення будь-яких питань  -  визнати їхню наявність. Цього визнання в Еліни Світоліної наразі не спостерігається. І вона сама, і деякі важливі люди з її оточення вважають, що ось-ось, ще трохи попотіти, і мрії здійсняться. Мушу з цим не погодитися. Як завжди, час усе розставить по місцях.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Станіслав Матусевич, Sport.ua

(61 голос)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    AleksMih
      AleksMih, 09.10.2020 19:53
    0
    Насчет вопроса что делать . Украинские болельщики хотят шлем и мандатори , непонятно , что хочет дама , но абсолютно точно , чего хочет Гуров – заработать бабла. Как на Свитолиной, так и на Ястремской и именно он в значительной степени определяет развитие карьер украинских гражданок исходя из своих неукраинских приоритетов. Так что делать остается болеть , уж кто как умеет.
    AleksMih
      AleksMih, 09.10.2020 19:15
    0
    Станислав абсолютно прав, за два года ни одного даже простенького премьера не говоря уже о мейджорах для формально 5-й ракетки это , конечно, провал, а не прорыв . Притянутый за уши к туру скачущий по разным местам иногда отменяемый и разно называемый итоговый, вообще или частично игнорируемый некоторыми достойными игроками, с ТБШ не сравним ни по историческим традициям, ни по престижности, ни по спортивной мотивации, ни по очкам, но не по неприлично большим призовым даже за абсолютный нулевой результат с отказом от доигрывания. Почти всегда несколько участниц снимаются после одной-двух игр якобы из-за травм и уезжают с приличными деньгами . Поэтому можно смело записывать итоговый в финансовый актив , но никак не в спортивный наравне с ТБШ и топовыми премьерами. Как говорится кому шо, а кiшцi сало, но спортивным болельщикам всегда интереснее спорт.
    dima.krot
    online
      dima.krot, 09.10.2020 06:54
    -1
    Во всем виноваты негры в ее постели
    palpal
      palpal, 09.10.2020 00:04
    +2
    KirTheKing, 08.10.2020 16:14
    Надо понимать и разбираться в теннисе, прежде чем писать такие статьи. Мое мнение, на этом РГ-2020, Элина уже выиграла свой Мини-Шлем.
    Я имею ввиду ОЧЕНЬ ВАЖНУЮ и ПРИНЦИПИАЛЬНУЮ победу над Гарсией в 1/8. Так как, если вспомнить историю их последних 3-х игр, то все последние 3 игры заканчивались победой Гарсии, причем всегда эти поражения для Элины были очень обидными т.к. всегда длились 3 сета с тайбрейками. Здесь же, в матче 1/8 на РГ-2020, Элина доказала себе и всем, что за этот период, у нее как раз за этот период в +- 2 последних года, был ПРОГРЕСС в игре, в отличие от Гарсии. Именно поэтому, этот матч с Гарсией в 1/8 был для Элины очень важным, и в 1/4 в матче с Подорожкой мы наблюдали эмоциональный спад у Элины и, я бы сказал, была некоторая эмоциональная истощенность. Плюс добавилась физическая усталость от турнира в Страсбурге. Вот главная причина поражения в 1/4 от Подорожки. Отсюда главный вывод - Элине надо повысить уровень психологической устойчивости и не играть турниры сразу перед Шлемом. А по игре Элины за последние 2-3 года у нее усе нормально, САМЫЙ НИЗКИЙ уровень Анфорсов в туре тому подтверждение. Плюс, за это время, она стала больше атаковать и разводить по углам и т.д. Смена тренера не факт что это оптимальный вариант, пример Мугурузы с Сэмом Сьюмиком тому подтверждение..
    Начинать здесь постить со слов «надо разбираться, прежде чем писать» и в первом же посте «блеснуть» полутора десятком стилистических и орфографических ошибок ? При этом ввести свою собственную классификацию шлемов и тут же присудить его за победу в четвертом из семи круге над 45-й ракеткой мира? После этого гордо заявить о минимуме анфорсов сабжа забыв о максимуме забитых ему виннеров? А ПРОРЫВЫ так суметь расписать, что будут завидовать « непрорывные» обладательницы шлемов по чуждой гиганту мысли классификации ? В теннисе Вы точно разбираетесь, нет границ радости Вашему появлению здесь , «пешите исчо» .
    Ой, Вы в следующем посте гараж искали? – Так Вам прямиком именно туда, но лучше в колхозный и периферийный, там такая аргументация может и пройти.
    KirTheKing
      KirTheKing, 08.10.2020 18:15
    -5
    Stanislav Matusevych, 08.10.2020 15:29
    Спад все ж є. За два роки, хай з урахуванням піврічного карантину виграні тільки 2 інтернешнла. Які у 2019-му Еліна взагалі не грала, бо не було сенсу розмінюватися на такі дрібниці. Так минулого року було два півфінали Шоломів, яких до того не було, але у обох випадках справа закінчилася розгромами від перших справжніх топів на шляху. У середньому, певна стабільність є, але не на тому рівні, якого і Еліні, і нам хотілося б.
    Після рестарту Еліна наголошувала, що спеціально готується до грунту. І теж ніби певний результат є. Але що з грою? Вже навіть у захисті на повільному грунті тягнути не вдається. А проти дропів просто біда, вона вперше в кар'єрі до них стабільно не встигає. Тому й доводиться вести мову про зміну тренера. Не вперше, доречі. Перед тріумфальним Підсумковим-2018 багато про це говорилося. Тоді вдався крутий тріумф і прогнозовано розмови затихли. Але ж проблема продовжує існувати.
    Але Гараж!!! О каком спаде Элины за 2 последних года может идти речь???!!! ТОЛЬКО за последний 2019 год какой ПРОРЫВ получился: 2 Полуфинала на Шлемах, Финал на Итоговом (при этом выиграны ВСЕ МАТЧИ на Итоговом кроме финала), уже не говоря о других нормальных результатах: 1/4 на Шлеме в Австралии-2020 и др.. Думать головой надо а не в панику впадать без причины..
    K_Sarioglo@i.ua
    online
      K_Sarioglo@i.ua, 08.10.2020 17:56
    +5
    Головна проблема Світоліної - її невміння стабільно грати у "нестандартний" теніс. Вона добре грає коли суперник не ризикує або багато помиляється. От тримати м'яча в грі "перебий сітку" вона вміє. А загострювати, ризикувати, грати вкорочені чомусь не любить. А без цього Шоломи не виграються.
    До того ж, і це вже говорилося, здається що Світоліної банально не вистачає на 2 тижні. Тиждень пограла - і втомилася.
    Oleksandr Kelym
      Oleksandr Kelym, 08.10.2020 17:43
    -1
    И. Свёнтек (Польша) – Н. Подороска (Аргентина) – 6:2, 6:1
    Оцей результат і показує справжній рівень і Подороски - і Світоліної, яка їй програла з тріском і практично з таким же рахунком !
    А Світоліна здулася, пам*ятаю про неї слова Навратілової: "перед кожним турніром ми покладаємо на Світоліну великі надії - і кожен раз вона їх не виправдовує!"
    Світоліна звикла перебувати в зоні комфорту - у неї і тренер такий: невимогливий, втішає її потроху..... Еліна і на корті така - вона жили рвати не буде, програє і буде страждати, заламувати руки! - але жили рвати не буде!
    Алексей Журавель
      Алексей Журавель, 08.10.2020 16:17
    +12
    Погоджуюсь з кожним написаним словом. І описана тенденція прослідковується вже протягом останніх 1,5-2 років. Всі ми палко вболіваємо за Еліну, щиро бажаємо їй досягти найвищих цілей але, все ж таки, треба мати мужність і сміливість зізнатися в тому, що існують певні проблеми і вони вже майже системні. Це не спроба засудити, очорнити, применшити її успіхи - це реальність і конструктивна критка. Бо зараз тут почнуть казати, "а чого досяг ти?", "ваше прізвище Надаль чи Федерер?" та інше... Без сумніву вона найкраща, вона досягла неймовірних успіхів, за що велика шана і подяка, але якщо є ще вищі цілі, то треба змін
    KirTheKing
      KirTheKing, 08.10.2020 16:14
    -10
    Надо понимать и разбираться в теннисе, прежде чем писать такие статьи. Мое мнение, на этом РГ-2020, Элина уже выиграла свой Мини-Шлем.
    Я имею ввиду ОЧЕНЬ ВАЖНУЮ и ПРИНЦИПИАЛЬНУЮ победу над Гарсией в 1/8. Так как, если вспомнить историю их последних 3-х игр, то все последние 3 игры заканчивались победой Гарсии, причем всегда эти поражения для Элины были очень обидными т.к. всегда длились 3 сета с тайбрейками. Здесь же, в матче 1/8 на РГ-2020, Элина доказала себе и всем, что за этот период, у нее как раз за этот период в +- 2 последних года, был ПРОГРЕСС в игре, в отличие от Гарсии. Именно поэтому, этот матч с Гарсией в 1/8 был для Элины очень важным, и в 1/4 в матче с Подорожкой мы наблюдали эмоциональный спад у Элины и, я бы сказал, была некоторая эмоциональная истощенность. Плюс добавилась физическая усталость от турнира в Страсбурге. Вот главная причина поражения в 1/4 от Подорожки. Отсюда главный вывод - Элине надо повысить уровень психологической устойчивости и не играть турниры сразу перед Шлемом. А по игре Элины за последние 2-3 года у нее усе нормально, САМЫЙ НИЗКИЙ уровень Анфорсов в туре тому подтверждение. Плюс, за это время, она стала больше атаковать и разводить по углам и т.д. Смена тренера не факт что это оптимальный вариант, пример Мугурузы с Сэмом Сьюмиком тому подтверждение..
    Disiny7
    online
      Disiny7, 08.10.2020 15:56
    -2
    На мой взгляд, не стоит переоценивать успешное выступление на итоговом, ведь не секрет, что там побеждает та, к-рая функционально к концу года выглядит лучше остальных. Это, кстати, отражает реальную работу спортсменки в течении года. Кто-то, извините херачил, а кто-то полгода байдики бил, а потом судоражно набирал недостающие очки.
    Все помнят 2017-й. Прорыв и по игре и по результатам, отобралась одной из первых, а итоговый был провален напрочь. Запомнилась лишь победа над разобранной Халеп.
    2018-й - триумф!!! Но отобралась Элина последней, вместе со Стивенс, что очень примечательно.
    2019-й - финал, но опять же отобралась с трудом, потому и выглядела в функционалке гораздо свежее соперниц, не считая робота-Барти.
    Мерило успеха это шлем, как бы банально не звучало.
    denzellezned
      denzellezned, 08.10.2020 15:38
    -4
    В московії пограла, тепер карма діє
    sv_2000
    online
      sv_2000, 08.10.2020 15:36
    +1
    Stanislav Matusevych, 08.10.2020 15:29
    Спад все ж є. За два роки, хай з урахуванням піврічного карантину виграні тільки 2 інтернешнла. Які у 2019-му Еліна взагалі не грала, бо не було сенсу розмінюватися на такі дрібниці. Так минулого року було два півфінали Шоломів, яких до того не було, але у обох випадках справа закінчилася розгромами від перших справжніх топів на шляху. У середньому, певна стабільність є, але не на тому рівні, якого і Еліні, і нам хотілося б.
    Після рестарту Еліна наголошувала, що спеціально готується до грунту. І теж ніби певний результат є. Але що з грою? Вже навіть у захисті на повільному грунті тягнути не вдається. А проти дропів просто біда, вона вперше в кар'єрі до них стабільно не встигає. Тому й доводиться вести мову про зміну тренера. Не вперше, доречі. Перед тріумфальним Підсумковим-2018 багато про це говорилося. Тоді вдався крутий тріумф і прогнозовано розмови затихли. Але ж проблема продовжує існувати.
    Ну, я бы не брал последний мейджор за показатель в плане игры Элины. Слишком он экстремальный по условиям был. Действительно, я раньше тоже не видел чтобы Элина столько дропов соперницы зевала и столько НО делала. Видны были проблемы и с движением и с концентрацией. Но, если брать в целом период с 2018 года, то Элина, как по мне, стала более вариативной и интересной теннисисткой. Хотя и, по ощущениям, более подверженной срывам, менее психологически устойчивой.
    Может конкуренция давит, тело изнашивается... Она не молодеет, а теннис у нее весьма энергозатратен.
    Stanislav Matusevych
      Stanislav Matusevych, 08.10.2020 15:29
    +3
    sv_2000, 08.10.2020 15:10
    Честно говоря, не согласен с основными тезисами, которые автор продвигает как причины "спада" Элины.
    Во первых, спада в общем-то и нет. Элина стабильно в топ-10. Результаты на мейджорах улучшились. На Итоговых эти результаты совсем прекрасны.
    По поводу игры... Как по мне Элина лучше стала играть. Она неплохо прокачала свою игру за последние пару лет. И слайсы чаще стала использовать и крутить стала и у сетки неплохо. Вообще не помню чтобы раньше дропы делала, сейчас довольно регулярно. Даже Мофистские фишечки иногда проскакивают, вспомните бузумный дроп в прошлом году в матче против Халеп. Кроме того она существенно улучшила свою подачу, последний матч не показателен.
    Так что не надо говорить, что Элина в зоне комфорта и т.д. Видно, что она серьезно работает над собой.
    Почему не удается сделать решающий шаг можно только гадать. Как по мне:
    1) Конкуренция
    2) Ее потолок
    3) Возможно, 2-х недельный формат не ее
    Ну, может, действительно какой-то мудрый тренер ей помог бы... Но не уверен что-то я, что есть такой волшебник, который из нее сделает Серену или Халеп на выбор.... Повторюсь, она много работает над собой и улучшения видны в ее игре..
    Надо не раскисать, продолжать работать, ждать свой шанс и главное его реализовать.... А не так как в последнем матче.
    Спад все ж є. За два роки, хай з урахуванням піврічного карантину виграні тільки 2 інтернешнла. Які у 2019-му Еліна взагалі не грала, бо не було сенсу розмінюватися на такі дрібниці. Так минулого року було два півфінали Шоломів, яких до того не було, але у обох випадках справа закінчилася розгромами від перших справжніх топів на шляху. У середньому, певна стабільність є, але не на тому рівні, якого і Еліні, і нам хотілося б.
    Після рестарту Еліна наголошувала, що спеціально готується до грунту. І теж ніби певний результат є. Але що з грою? Вже навіть у захисті на повільному грунті тягнути не вдається. А проти дропів просто біда, вона вперше в кар'єрі до них стабільно не встигає. Тому й доводиться вести мову про зміну тренера. Не вперше, доречі. Перед тріумфальним Підсумковим-2018 багато про це говорилося. Тоді вдався крутий тріумф і прогнозовано розмови затихли. Але ж проблема продовжує існувати.
    MiddleGreek
      MiddleGreek, 08.10.2020 15:17
    +5
    Дякую за статтю, видно, що людині болить за Світоліну
    По суті, важко сперечатися. Новий тренер потрібен вже давно, і якщо він нічого не дасть, то знайти ще когось. Єдине нарікання на своєрідний застій, котрий насправді і не застій, а радше повзуча деградація, бо ж якість гри значно впала. Захисні елементи підгубила, а нових не набула. Мені навіть інколи здавалось, що Еліна втрачала відчуття гри. Їй вкорочених накидали на весь рік. Раніше вона це передчувала та навіть конструювала розіграш з думкою про те, що потрібно буде бігти під сітку. Тому, якщо вона справді у свої 26 ще горить мейджором, що мені все-таки видається правдою, то зміни необхідні. Нічого кардинального не варто чекати, але й не треба. Просто підкреслити сильні сторони і багато часу приділяти саме психологічному аспекту. Жіночі теніс, річ не передбачувана, тому категорично списувати її не варто. У неї все ще найвищі шанси серед українок взяти перший мейджор. Нам залишається тільки вболівати.
    sv_2000
    online
      sv_2000, 08.10.2020 15:16
    +3
    sv_2000, 08.10.2020 15:10
    Честно говоря, не согласен с основными тезисами, которые автор продвигает как причины "спада" Элины.
    Во первых, спада в общем-то и нет. Элина стабильно в топ-10. Результаты на мейджорах улучшились. На Итоговых эти результаты совсем прекрасны.
    По поводу игры... Как по мне Элина лучше стала играть. Она неплохо прокачала свою игру за последние пару лет. И слайсы чаще стала использовать и крутить стала и у сетки неплохо. Вообще не помню чтобы раньше дропы делала, сейчас довольно регулярно. Даже Мофистские фишечки иногда проскакивают, вспомните бузумный дроп в прошлом году в матче против Халеп. Кроме того она существенно улучшила свою подачу, последний матч не показателен.
    Так что не надо говорить, что Элина в зоне комфорта и т.д. Видно, что она серьезно работает над собой.
    Почему не удается сделать решающий шаг можно только гадать. Как по мне:
    1) Конкуренция
    2) Ее потолок
    3) Возможно, 2-х недельный формат не ее
    Ну, может, действительно какой-то мудрый тренер ей помог бы... Но не уверен что-то я, что есть такой волшебник, который из нее сделает Серену или Халеп на выбор.... Повторюсь, она много работает над собой и улучшения видны в ее игре..
    Надо не раскисать, продолжать работать, ждать свой шанс и главное его реализовать.... А не так как в последнем матче.
    Мне кажется, Элине сейчас больше даже не тренер нужен, а психолог хороший.... Вот срывы в знаковые для карьеры моменты как в приснопамятном четвертьфинале с Халеп или этот дикий провал в матче против скромной теннисистки что-то ментальной.... Еще можно вспомнить ее постоянные мучения при подаче на матч/сет.... Даже по меркам женского тенниса аномальніе, особенно, если учесть, что она опытная топ теннисистка
    sv_2000
    online
      sv_2000, 08.10.2020 15:10
    0
    Честно говоря, не согласен с основными тезисами, которые автор продвигает как причины "спада" Элины.
    Во первых, спада в общем-то и нет. Элина стабильно в топ-10. Результаты на мейджорах улучшились. На Итоговых эти результаты совсем прекрасны.
    По поводу игры... Как по мне Элина лучше стала играть. Она неплохо прокачала свою игру за последние пару лет. И слайсы чаще стала использовать и крутить стала и у сетки неплохо. Вообще не помню чтобы раньше дропы делала, сейчас довольно регулярно. Даже Мофистские фишечки иногда проскакивают, вспомните бузумный дроп в прошлом году в матче против Халеп. Кроме того она существенно улучшила свою подачу, последний матч не показателен.
    Так что не надо говорить, что Элина в зоне комфорта и т.д. Видно, что она серьезно работает над собой.
    Почему не удается сделать решающий шаг можно только гадать. Как по мне:
    1) Конкуренция
    2) Ее потолок
    3) Возможно, 2-х недельный формат не ее
    Ну, может, действительно какой-то мудрый тренер ей помог бы... Но не уверен что-то я, что есть такой волшебник, который из нее сделает Серену или Халеп на выбор.... Повторюсь, она много работает над собой и улучшения видны в ее игре..
    Надо не раскисать, продолжать работать, ждать свой шанс и главное его реализовать.... А не так как в последнем матче.
    Stanislav Matusevych
      Stanislav Matusevych, 08.10.2020 14:43
    +8
    Illya Mandebura, 08.10.2020 14:03
    Наболіло. Всі на "папері" такі розумні - ображати Еліну ми можемо , вона ж не відповість. А ви скажіть їй це в лице. Або її батькам , або брату , або Сапронову. Скажете?
    Чого жоден з вас ще не взяв Шолом ? Чому жоден з вас не в команді Еліни? А хейтити ми вміємо .
    Не дивіться матчі Еліни , вона від цього нічого не втратить.
    Цікаво, де ви знайшли хоч одне образливе слово у моєму тексті та коментарях? Критики - так, чимало, а хіба вона незаслужена? Досягнення теж підкреслені. У чому проблема?
    Халеп виступила невдало, але навіть топовий гравець не може кожного разу доходити до останніх раундів ТВШ. Проте вона має два Шоломи, а тричі ще грала у фіналах. І першою ракеткою світу була. Як досягнення Еліни можна з цим порівнювати?
    Окремо потрібно сказати про постійну мантру не дуже далеких людей "спочатку самі досягніть, і тільки потім будете мати право критикувати". Тобто тільки ті четверо дівчат, що у рейтингу вище за Еліну, можуть чимось їй дорікнути? А як в усіх інших сферах? Докторів, писателів, поліціянтів, прости господи, політиків теж не можна критикувати, якщо не відносишся до їхньої гільдії? Цікаво, що хвалити при цьому явно можна, бо пан Ілля так робить і вважає нормальним. Ні, шановний, то так не працює і працювати не буде, на щастя.
    никовіліст
      никовіліст, 08.10.2020 14:28
    +2
    Illya Mandebura, 08.10.2020 14:03
    Наболіло. Всі на "папері" такі розумні - ображати Еліну ми можемо , вона ж не відповість. А ви скажіть їй це в лице. Або її батькам , або брату , або Сапронову. Скажете?
    Чого жоден з вас ще не взяв Шолом ? Чому жоден з вас не в команді Еліни? А хейтити ми вміємо .
    Не дивіться матчі Еліни , вона від цього нічого не втратить.
    Запросто скажімо те саме в обличчя - й що? Вона очі видряпає, чи ракеткою відлупцює, чи батьки чи Гаєль застрілять чи в буцигарню засадять??? Чи те саме скажимо Ломаченкові та Усику - й що? Чого боятися??? У вас шизанута паранойя з цим дебільним шаблоном "скажіть в очі"! Топ-спортсмени це не парашне бидло з підворотні. Нема такої можливості сказати - пишемо в блогах. На то й Інтернет. Й пишемо правильно. Не треба бути чемпіоном світу з шахів, щоб оцінювати гру Магнуса Карлссона. Достатньо вміти грати в шахи. Те, що показала Еліна в останному матчи - жах, ганьба й посміховисько, жалюгідне видовище. Й вона сама це знає, а не лише 3-4 людини в світі, які вище за неї в рейтинзі.
    D.Lanskoy
    online
      D.Lanskoy, 08.10.2020 14:18
    -8
    Просто надо больше давать авансов, называть спортсменкой года только за высокое место в рейтинге. Мне тогда ещё казалось диким: Элина, безусловно, выдающаяся теннисистка, но нельзя давать ей спортсмена года, пока она не победила в ТБШ!
    Illya Mandebura
    online
      Illya Mandebura, 08.10.2020 14:03
    -11
    Наболіло. Всі на "папері" такі розумні - ображати Еліну ми можемо , вона ж не відповість. А ви скажіть їй це в лице. Або її батькам , або брату , або Сапронову. Скажете?
    Чого жоден з вас ще не взяв Шолом ? Чому жоден з вас не в команді Еліни? А хейтити ми вміємо .
    Не дивіться матчі Еліни , вона від цього нічого не втратить.
    Віталій Яценко
      Віталій Яценко, 08.10.2020 11:44
    +13
    Еліна умнічка. Скільки років вона вже тримається у першій 10. Першою ракеткою світу вона скоріше за все не буде. Але стабільно бути у першій 10 - фантастика. Чого не вистачає для того, щоб стати першою ракеткою? Стабільності - безумовно. Але - краща тенісістка України і інші і близько до її рівня не наближаються у нас. Здоров'я Еліні.
    Алексей Журавель
      Алексей Журавель, 08.10.2020 16:17
    +12
    Погоджуюсь з кожним написаним словом. І описана тенденція прослідковується вже протягом останніх 1,5-2 років. Всі ми палко вболіваємо за Еліну, щиро бажаємо їй досягти найвищих цілей але, все ж таки, треба мати мужність і сміливість зізнатися в тому, що існують певні проблеми і вони вже майже системні. Це не спроба засудити, очорнити, применшити її успіхи - це реальність і конструктивна критка. Бо зараз тут почнуть казати, "а чого досяг ти?", "ваше прізвище Надаль чи Федерер?" та інше... Без сумніву вона найкраща, вона досягла неймовірних успіхів, за що велика шана і подяка, але якщо є ще вищі цілі, то треба змін
    vital
    online
      vital, 08.10.2020 11:25
    +12
    Станіслав, все по ділу. Хороший аналіз. От якби цю статтю прочитав хтось із тих, хто може безспосередньо вплинути на Еліну.
    Чесно кажучи мені вже якось не віриться, що Еля щось кардинально змінить у собі і навколо себе в тенісі. Боюся щоб Еля остаточно не скотилася з "королеви прем'єрів" на "грозу інтернешнелів".
    Stanislav Matusevych
      Stanislav Matusevych, 08.10.2020 12:02
    +10
    Александр Жук, 08.10.2020 10:53
    Сейчас набегут некоторые "эксперты" и скажут, что во всём виноват Монфис)
    Я про Монфіса не згадував свідомо. По-перше, тонкощі їхніх стосунків відомі тільки їм двом. Хоч мені і здається, що Еліна, як відповідальна людина, приділяє їм стільки сил і часу, що це негативно впливає на кар'єру. По-друге, я не можу уявити ситуацію, коли Еліна заявить щось на кшталт "Гаель, любий, я тебе кохаю, але ти віднімаєш у мене забагато часу та емоцій, страждає моя кар'єра, тому нам треба розлучитися". А значить, сенсу писати про ці моменти немає.
    Vladyslav Lukiantsev
      Vladyslav Lukiantsev, 08.10.2020 10:59
    +9
    гарна стаття. Мені здається, що Елі не вистачає на другий тиждень турніру. Можу брехати, але складалось враження, що після виграшу турніру на наступному були проблеми (читай симуляція двотижневого турніру). Ну і дивна стратегія повертання тупо на ракетку м'яча в невдалих матчах дивує. З захисної гри це перетворюється на просто стіну причому диряву
    Stanislav Matusevych
      Stanislav Matusevych, 08.10.2020 14:43
    +8
    Illya Mandebura, 08.10.2020 14:03
    Наболіло. Всі на "папері" такі розумні - ображати Еліну ми можемо , вона ж не відповість. А ви скажіть їй це в лице. Або її батькам , або брату , або Сапронову. Скажете?
    Чого жоден з вас ще не взяв Шолом ? Чому жоден з вас не в команді Еліни? А хейтити ми вміємо .
    Не дивіться матчі Еліни , вона від цього нічого не втратить.
    Цікаво, де ви знайшли хоч одне образливе слово у моєму тексті та коментарях? Критики - так, чимало, а хіба вона незаслужена? Досягнення теж підкреслені. У чому проблема?
    Халеп виступила невдало, але навіть топовий гравець не може кожного разу доходити до останніх раундів ТВШ. Проте вона має два Шоломи, а тричі ще грала у фіналах. І першою ракеткою світу була. Як досягнення Еліни можна з цим порівнювати?
    Окремо потрібно сказати про постійну мантру не дуже далеких людей "спочатку самі досягніть, і тільки потім будете мати право критикувати". Тобто тільки ті четверо дівчат, що у рейтингу вище за Еліну, можуть чимось їй дорікнути? А як в усіх інших сферах? Докторів, писателів, поліціянтів, прости господи, політиків теж не можна критикувати, якщо не відносишся до їхньої гільдії? Цікаво, що хвалити при цьому явно можна, бо пан Ілля так робить і вважає нормальним. Ні, шановний, то так не працює і працювати не буде, на щастя.
    olya403
      olya403, 08.10.2020 13:30
    +8
    Illya Mandebura, 08.10.2020 13:28
    Дожилися до того , що 1/4 стала фіаско. Цікаво , що почнуть розказувати після того , як Еліна непогано зіграє на "умовному Підсумковому" в Остраві
    фіаско - це не 1/4, фіаско - це її "гра" в цій 1/4. Безвольна поразка - ось фіаско
    olya403
      olya403, 08.10.2020 13:29
    +7
    Знаєте, я от заспокоїлася трохи після Подороски, подумала...А може ми забагато чекаємо від Еліни? Може, вона досягнула вже свого найвищого рівня і вище голови стрибнути вже не може? Кардинально вона себе вже не змінить, ані своєї гри, ані свого характеру, а молодші і агресивніші наступають. Стабільніші із них витіснять Еліну з топ-10, бо протиставити їм вона нічого не зможе.
    Тому я , мабуть, перестану чекати від неї великих перемог, щоб потім не розчаровуватися. Бо, чесно кажучи, після цієї безвольної гри дотепер гидко на душі.
    dudigo78
    online
      dudigo78, 08.10.2020 11:34
    +7
    vital, 08.10.2020 11:25
    Станіслав, все по ділу. Хороший аналіз. От якби цю статтю прочитав хтось із тих, хто може безспосередньо вплинути на Еліну.
    Чесно кажучи мені вже якось не віриться, що Еля щось кардинально змінить у собі і навколо себе в тенісі. Боюся щоб Еля остаточно не скотилася з "королеви прем'єрів" на "грозу інтернешнелів".
    Гроза інтернешнлів це ще ненайгірший варіант. В нас в чоловіків і таких не прослідковується. А щодо зміни тренерів та і обстановки загалом, то хочу помилятись, але не думаю, що це колись вже відбудеться. Нам хіба залишається задовільнятися тим, що зараз є, навіть радіти тому, бо бачу вже скоро ми і того не будемо мати. Молоде покоління підростає, воно дуже голодне до перемог, і скоро витіснить всіх чи майже всіх старожилів. А наших дівчат серед того молодого підростаючого покоління ніби не прослідковується
    K_Sarioglo@i.ua
    online
      K_Sarioglo@i.ua, 08.10.2020 17:56
    +5
    Головна проблема Світоліної - її невміння стабільно грати у "нестандартний" теніс. Вона добре грає коли суперник не ризикує або багато помиляється. От тримати м'яча в грі "перебий сітку" вона вміє. А загострювати, ризикувати, грати вкорочені чомусь не любить. А без цього Шоломи не виграються.
    До того ж, і це вже говорилося, здається що Світоліної банально не вистачає на 2 тижні. Тиждень пограла - і втомилася.
    MiddleGreek
      MiddleGreek, 08.10.2020 15:17
    +5
    Дякую за статтю, видно, що людині болить за Світоліну
    По суті, важко сперечатися. Новий тренер потрібен вже давно, і якщо він нічого не дасть, то знайти ще когось. Єдине нарікання на своєрідний застій, котрий насправді і не застій, а радше повзуча деградація, бо ж якість гри значно впала. Захисні елементи підгубила, а нових не набула. Мені навіть інколи здавалось, що Еліна втрачала відчуття гри. Їй вкорочених накидали на весь рік. Раніше вона це передчувала та навіть конструювала розіграш з думкою про те, що потрібно буде бігти під сітку. Тому, якщо вона справді у свої 26 ще горить мейджором, що мені все-таки видається правдою, то зміни необхідні. Нічого кардинального не варто чекати, але й не треба. Просто підкреслити сильні сторони і багато часу приділяти саме психологічному аспекту. Жіночі теніс, річ не передбачувана, тому категорично списувати її не варто. У неї все ще найвищі шанси серед українок взяти перший мейджор. Нам залишається тільки вболівати.
    vital
    online
      vital, 08.10.2020 13:56
    +5
    Stanislav Matusevych, 08.10.2020 13:46
    Чесно - не вірю, про що і кажу в останньому абзаці. Правда, все кардинально змінювати і не потрібно, адже навіть зараз рівня вистачає на топ-10. Але виходити з зони комфорту давно вже час. Потрібен ще один невеликий якісний стрибок, більше психологічний, ніж саме ігровий, щоб дістатися до вершини. Подібний до того, який стався у 2017-му. Тільки тоді мова, навпаки, йшла більше про рівень тенісу.
    А 26 років - прекрасний вік для визначних здобутків, до пенсії ще дуже далеко.
    Це правда, кардинально нічого й не треба змінювати. Для того щоб обіграти Подороску, Еліні вистачило б звичайної себе останніх років - хай з грою в захисті, але з подачею за 170 км і 5-7 ейсами за гру. Але після карантинної паузи, Еля так і не віднайшла своєї першої подачі. Все одно, швидше за все, зупинка на РГ-2020 було б півфіналі на Святек, але б за таку поразку Еліні менше б дорікали, та й в рейтинг пішло ще +300 очок і плюс призові не малі.
    INMSpace
      INMSpace, 08.10.2020 11:49
    +5
    На мотивационных тренингах любят продвигать идею об отсутствии потолка у любого человека. В теории это звучит красиво, но на практике потолок есть, и часто он гораздо ниже, чем мы себе представляем.
    Боюсь, мы являемся свидетелями достижения Элиной своего предела развития. Конечно, попасть в мировую десятку и продержаться в ней несколько лет - это огромный и недостижимый для большинства успех, но что должно произойти для еще одного шага вверх - не знаю, не представляю, не верю...
    Александр Жук
      Александр Жук, 08.10.2020 10:53
    +5
    Сейчас набегут некоторые "эксперты" и скажут, что во всём виноват Монфис)
    captain2009
      captain2009, 08.10.2020 14:00
    +4
    Станіславе, дякую за статтю. Як завжди, пишете чудово. Але чи є у Світоліної взагалі завдання, ціль, мрія виграти ТВШ або стати, нарешті, першою ракеткою? Складається враження з останніх років, що ні, немає. Тобто вона виступає так, як воно йде. Вдається злетіти, як на Підсумковому 2018 - супер. Не вдається - ну що ж, таке життя. Я вважаю, що у неї головне завдання - не вилітати з топ-5/10, аби капали спонсорськи гроші, не зменшувався їх потік. Інакше, я не можу зрозуміти відмову виступати на ЮСО цього року. Рафу зрозуміти можу, а Світоліна, скоріш за все не поїхала через те, що рейтингових очей там не заробиш, натомість виступала там, де щось до рейтингу капнуло. Це її рішення, її життя, її вибір. Засуджувати за саме такий вибір, звісно, неможна, але й зрозуміти з саме спортивного принципу дуже важко.
    Я погоджуюся з olya403 в тому. що ми чекаємо нових висот від неї, але може, дійсно, варто вже перестати чекати яскравих перемог від Еліни Світоліної при теперішньому стані речей? Я би хотів подякувати Еліні за її здобуття в минулому, та інтересу до тенісу в нашій країні, який, безумовно, зріс після її успіхів, та побажати прийняти правильні рішення щодо подальшої кар'єри. Схоче сама ще перемагати на високому рівні - добре, тоді і буде міняти щось. А як ні - ну то також її право. Допомогти собі зараз може тільки вона сама, і ніхто інший.
    Stanislav Matusevych
      Stanislav Matusevych, 08.10.2020 15:29
    +3
    sv_2000, 08.10.2020 15:10
    Честно говоря, не согласен с основными тезисами, которые автор продвигает как причины "спада" Элины.
    Во первых, спада в общем-то и нет. Элина стабильно в топ-10. Результаты на мейджорах улучшились. На Итоговых эти результаты совсем прекрасны.
    По поводу игры... Как по мне Элина лучше стала играть. Она неплохо прокачала свою игру за последние пару лет. И слайсы чаще стала использовать и крутить стала и у сетки неплохо. Вообще не помню чтобы раньше дропы делала, сейчас довольно регулярно. Даже Мофистские фишечки иногда проскакивают, вспомните бузумный дроп в прошлом году в матче против Халеп. Кроме того она существенно улучшила свою подачу, последний матч не показателен.
    Так что не надо говорить, что Элина в зоне комфорта и т.д. Видно, что она серьезно работает над собой.
    Почему не удается сделать решающий шаг можно только гадать. Как по мне:
    1) Конкуренция
    2) Ее потолок
    3) Возможно, 2-х недельный формат не ее
    Ну, может, действительно какой-то мудрый тренер ей помог бы... Но не уверен что-то я, что есть такой волшебник, который из нее сделает Серену или Халеп на выбор.... Повторюсь, она много работает над собой и улучшения видны в ее игре..
    Надо не раскисать, продолжать работать, ждать свой шанс и главное его реализовать.... А не так как в последнем матче.
    Спад все ж є. За два роки, хай з урахуванням піврічного карантину виграні тільки 2 інтернешнла. Які у 2019-му Еліна взагалі не грала, бо не було сенсу розмінюватися на такі дрібниці. Так минулого року було два півфінали Шоломів, яких до того не було, але у обох випадках справа закінчилася розгромами від перших справжніх топів на шляху. У середньому, певна стабільність є, але не на тому рівні, якого і Еліні, і нам хотілося б.
    Після рестарту Еліна наголошувала, що спеціально готується до грунту. І теж ніби певний результат є. Але що з грою? Вже навіть у захисті на повільному грунті тягнути не вдається. А проти дропів просто біда, вона вперше в кар'єрі до них стабільно не встигає. Тому й доводиться вести мову про зміну тренера. Не вперше, доречі. Перед тріумфальним Підсумковим-2018 багато про це говорилося. Тоді вдався крутий тріумф і прогнозовано розмови затихли. Але ж проблема продовжує існувати.
    sv_2000
    online
      sv_2000, 08.10.2020 15:16
    +3
    sv_2000, 08.10.2020 15:10
    Честно говоря, не согласен с основными тезисами, которые автор продвигает как причины "спада" Элины.
    Во первых, спада в общем-то и нет. Элина стабильно в топ-10. Результаты на мейджорах улучшились. На Итоговых эти результаты совсем прекрасны.
    По поводу игры... Как по мне Элина лучше стала играть. Она неплохо прокачала свою игру за последние пару лет. И слайсы чаще стала использовать и крутить стала и у сетки неплохо. Вообще не помню чтобы раньше дропы делала, сейчас довольно регулярно. Даже Мофистские фишечки иногда проскакивают, вспомните бузумный дроп в прошлом году в матче против Халеп. Кроме того она существенно улучшила свою подачу, последний матч не показателен.
    Так что не надо говорить, что Элина в зоне комфорта и т.д. Видно, что она серьезно работает над собой.
    Почему не удается сделать решающий шаг можно только гадать. Как по мне:
    1) Конкуренция
    2) Ее потолок
    3) Возможно, 2-х недельный формат не ее
    Ну, может, действительно какой-то мудрый тренер ей помог бы... Но не уверен что-то я, что есть такой волшебник, который из нее сделает Серену или Халеп на выбор.... Повторюсь, она много работает над собой и улучшения видны в ее игре..
    Надо не раскисать, продолжать работать, ждать свой шанс и главное его реализовать.... А не так как в последнем матче.
    Мне кажется, Элине сейчас больше даже не тренер нужен, а психолог хороший.... Вот срывы в знаковые для карьеры моменты как в приснопамятном четвертьфинале с Халеп или этот дикий провал в матче против скромной теннисистки что-то ментальной.... Еще можно вспомнить ее постоянные мучения при подаче на матч/сет.... Даже по меркам женского тенниса аномальніе, особенно, если учесть, что она опытная топ теннисистка
    Stanislav Matusevych
      Stanislav Matusevych, 08.10.2020 13:46
    +3
    Disiny7, 08.10.2020 13:39
    В 26 лет кардинально все менять?
    Станислав, Вы, реально в это верите?
    Можно что-то поправить, подтянуть, прокачать... но изменить стиль игры, а тем более отношение к жизни и теннису в ней на мой взгляд не реально
    Чесно - не вірю, про що і кажу в останньому абзаці. Правда, все кардинально змінювати і не потрібно, адже навіть зараз рівня вистачає на топ-10. Але виходити з зони комфорту давно вже час. Потрібен ще один невеликий якісний стрибок, більше психологічний, ніж саме ігровий, щоб дістатися до вершини. Подібний до того, який стався у 2017-му. Тільки тоді мова, навпаки, йшла більше про рівень тенісу.
    А 26 років - прекрасний вік для визначних здобутків, до пенсії ще дуже далеко.
    palpal
      palpal, 09.10.2020 00:04
    +2
    KirTheKing, 08.10.2020 16:14
    Надо понимать и разбираться в теннисе, прежде чем писать такие статьи. Мое мнение, на этом РГ-2020, Элина уже выиграла свой Мини-Шлем.
    Я имею ввиду ОЧЕНЬ ВАЖНУЮ и ПРИНЦИПИАЛЬНУЮ победу над Гарсией в 1/8. Так как, если вспомнить историю их последних 3-х игр, то все последние 3 игры заканчивались победой Гарсии, причем всегда эти поражения для Элины были очень обидными т.к. всегда длились 3 сета с тайбрейками. Здесь же, в матче 1/8 на РГ-2020, Элина доказала себе и всем, что за этот период, у нее как раз за этот период в +- 2 последних года, был ПРОГРЕСС в игре, в отличие от Гарсии. Именно поэтому, этот матч с Гарсией в 1/8 был для Элины очень важным, и в 1/4 в матче с Подорожкой мы наблюдали эмоциональный спад у Элины и, я бы сказал, была некоторая эмоциональная истощенность. Плюс добавилась физическая усталость от турнира в Страсбурге. Вот главная причина поражения в 1/4 от Подорожки. Отсюда главный вывод - Элине надо повысить уровень психологической устойчивости и не играть турниры сразу перед Шлемом. А по игре Элины за последние 2-3 года у нее усе нормально, САМЫЙ НИЗКИЙ уровень Анфорсов в туре тому подтверждение. Плюс, за это время, она стала больше атаковать и разводить по углам и т.д. Смена тренера не факт что это оптимальный вариант, пример Мугурузы с Сэмом Сьюмиком тому подтверждение..
    Начинать здесь постить со слов «надо разбираться, прежде чем писать» и в первом же посте «блеснуть» полутора десятком стилистических и орфографических ошибок ? При этом ввести свою собственную классификацию шлемов и тут же присудить его за победу в четвертом из семи круге над 45-й ракеткой мира? После этого гордо заявить о минимуме анфорсов сабжа забыв о максимуме забитых ему виннеров? А ПРОРЫВЫ так суметь расписать, что будут завидовать « непрорывные» обладательницы шлемов по чуждой гиганту мысли классификации ? В теннисе Вы точно разбираетесь, нет границ радости Вашему появлению здесь , «пешите исчо» .
    Ой, Вы в следующем посте гараж искали? – Так Вам прямиком именно туда, но лучше в колхозный и периферийный, там такая аргументация может и пройти.
    никовіліст
    online
      никовіліст, 08.10.2020 14:28
    +2
    Illya Mandebura, 08.10.2020 14:03
    Наболіло. Всі на "папері" такі розумні - ображати Еліну ми можемо , вона ж не відповість. А ви скажіть їй це в лице. Або її батькам , або брату , або Сапронову. Скажете?
    Чого жоден з вас ще не взяв Шолом ? Чому жоден з вас не в команді Еліни? А хейтити ми вміємо .
    Не дивіться матчі Еліни , вона від цього нічого не втратить.
    Запросто скажімо те саме в обличчя - й що? Вона очі видряпає, чи ракеткою відлупцює, чи батьки чи Гаєль застрілять чи в буцигарню засадять??? Чи те саме скажимо Ломаченкові та Усику - й що? Чого боятися??? У вас шизанута паранойя з цим дебільним шаблоном "скажіть в очі"! Топ-спортсмени це не парашне бидло з підворотні. Нема такої можливості сказати - пишемо в блогах. На то й Інтернет. Й пишемо правильно. Не треба бути чемпіоном світу з шахів, щоб оцінювати гру Магнуса Карлссона. Достатньо вміти грати в шахи. Те, що показала Еліна в останному матчи - жах, ганьба й посміховисько, жалюгідне видовище. Й вона сама це знає, а не лише 3-4 людини в світі, які вище за неї в рейтинзі.
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.
Продолжая просматривать SPORT.UA, Вы подтверждаете, что ознакомились с Политикой конфиденциальности