Подороска остановила Свитолину в четвертьфинале Ролан Гаррос

Украинка снова не сумела выйти в полуфинал грунтового мейджора

Подороска остановила Свитолину в четвертьфинале Ролан Гаррос
© Jimmie48 Photography. Элина Свитолина

Первая ракетка Украины Элина Свитолина (№5 WTA) завершила борьбу на Открытом чемпионате Франции по теннису.
 
В матче 1/4 финала украинка проиграла Наде Подороске из Аргентины (№131 WTA, Q). 
 
Ролан Гаррос. 1/4 финала
Элина Свитолина (Украина) – Надя Подороска (Аргентина) – 2:6, 4:6

Сложно сказать, сколько весила корона, в которой Свитолина вышла на этот матч, но была она тяжеловата. Да еще и с первого розыгрыша стало понятно, что соперница не совсем простая, но очередь ошибок аргентинки в первом гейме, видимо, еще больше усилила уверенность украинки в том, что победа будет легкой. Хотя после брейка свою первую подачу Элина защитить не сумела, а на втором приеме не смогла реализовать три брейкпоинта. Это вселило невероятную уверенность в Подороску, она начала буквально летать по корту и показывать очень высокий уровень классического грунтового тенниса.
 
Свитолина, в свою очередь, оказалась к этому полностью не готовой. Долгое время она едва перебивала мячи на хавкорт, за что, естественно, ей сразу же прилетали сюрпризы. Обыграть в таком стиле даже не самую топовую грунтовичку шансов нет. Глубины ударам Свитолиной очень не хватало, подача совсем не дарила легких очков, да еще и с движением были явные проблемы. Давно не было столько срывов во время ударов в худших традициях Даяны. Результатом стало тотальное избиение в первом сете без каких-либо видимых шансов. Подороска активно выиграла 17 мячей, в это было бы невозможно поверить перед началом матча.


 
Во втором сете лучшая украинская теннисистка должна была продемонстрировать, является ли она настоящим топом и сможет ли вытащить матч из такой трудной ситуации. Изменения были сделаны: украинка заиграла глубже, из-за чего соперница перестала каждый второй-третий розыгрыш заканчивать своим виннерсом, и стала играть аккуратнее. Этого вполне хватило для того, чтобы вести борьбу на равных, но вот добавить какой-то изюминки, которая помогла бы выглядеть лучше, Элина не смогла. 
 
Мы много говорили о подаче. Сегодня сильная и нацеленная подача очень легко могла перевернуть этот матч, но ее не было. Из-за этого Свитолину буквально избивали на своих геймах, потенциальное преимущество превратилось в недостаток. А что же Подороска? Она играла так, как ей позволяла Элина, из-за сильного ветра также с трудом справлялась на своих геймах, но все же сумела реализовать геймбол в девятом гейме. Это был решающий момент после которого стало ясно, что Свитолиной пора паковать чемоданы.
 
После таких поражения принято ругать спортсменов, но толку от этого немного. Элина этот матч проиграла сама и ей теперь с этим жить, а не нам. Пока сложно сказать, чем такое поражение может помочь в дальнейшей карьере Свитолиной, но кроме надежд на светлое будущее, ничего не остается.
 
В полуфинале Подороска сразится против Иги Свёнтек из Польши (№53 WTA) или Мартины Тревизан из Италии (№159 WTA, Q). 
 
Напомним, это был третий четвертьфинал украинки на Ролан Гаррос. Ранее она проиграла обе встречи данного раунда (Ане Иванович в 2015-м и Симоне Халеп в 2017-м). 

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(36 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    antt
      antt, 08.10.2020 00:06
    0
    Elis, 07.10.2020 23:22
    Подороска вважає себе на 100% аргентинкою, значить нею і є. Хоча поглянути на її фейс, то навіть я більше на китаянку схожа, ніж вона на аргентинку. Хтось вже щось подібне писав, і я дотримуюсь такої ж думки: досить вишукувати за кордоном і обтріпувати "українців", які знатма нічого не хочуть знати про Україну, тільки тому, що вони десь "засвітились". Бути українкою - це почесно! Цим треба пишатися! Неважливо де ти народився і живеш. Українські корені - це привід для гордості!
    Квітка Цісик - українка! А всі ці Подороски, Куриленки, які ні роду ні племені не знають, хай будуть аргентинками, "француженками" і бог зна ким іще.
    Сорі, дійсно аргентинка, із українськими
    коренями. Вона там не одна!
    Діаспора як-не-як напевно.
    Я просто заради цікавості
    набрав на гуглі Nadia Podoroska ukrainian origin -
    і висвітилися кілька сайтів, що це підтверлили.
    І дійсно українкою вона себе навряд чи вважає,
    як написано не знає ні української, ні російської,
    але чомусь Ла Руса її там називають.
    Але якщо буде ще одна тенісистка, хоча б топ-100,
    що в принципі українка за походженням, нічого
    поганого в цьому не буде.
    Окрім того вона вже переїхала до Іспанії, щоб
    зручніше їздити по тенісним турнірам.
    Та й я мав на увазі, що це був "матч двох українок"!!!,
    і питання тут навіть не в тому хто виявився
    сильніший, і не в тому ким себе хто вважає,
    чи де народився.
    Elis
      Elis, 07.10.2020 23:22
    0
    antt, 07.10.2020 22:40
    Хотів вчора написати,
    але хоч пізно напишу сьогодні.
    Даремно суперницю тут називали
    Подорошка - вона можливо більша українка,
    ніж Світоліна (жарт звичайно).
    Українка із Росаріо, Аргентина.
    Як написано на англомовних
    сайтах - грентпарентс - українці.
    Хоча невідомо чи обидва.
    Однак на батьківщині її несправедливо
    називають "Ла Руса", типу росіянка.
    Тому вона скоріше - Надія Подороська.
    І тому вчора Україна все ж таки не
    програла повністю, бо з таким тенісом
    Світоліна далеко б і так не заїхала.
    Подороска вважає себе на 100% аргентинкою, значить нею і є. Хоча поглянути на її фейс, то навіть я більше на китаянку схожа, ніж вона на аргентинку. Хтось вже щось подібне писав, і я дотримуюсь такої ж думки: досить вишукувати за кордоном і обтріпувати "українців", які знатма нічого не хочуть знати про Україну, тільки тому, що вони десь "засвітились". Бути українкою - це почесно! Цим треба пишатися! Неважливо де ти народився і живеш. Українські корені - це привід для гордості!
    Квітка Цісик - українка! А всі ці Подороски, Куриленки, які ні роду ні племені не знають, хай будуть аргентинками, "француженками" і бог зна ким іще.
    antt
      antt, 07.10.2020 23:08
    0
    Вчора подивися матч Світоліної на німецькому Євроспорті ,
    матч якої і показували вперше на Ролан Гаррос -
    і знову розчарування - як і після перегляду її січневого матчу
    в Австралії де вона також напіврозгромно програла Мугурузі.
    А тут Подороска, яку вчора німці неодноразово
    порівнювали із Сабатіні та іншими аргентинками.
    І нібито вона була на кілька років досвідченішою в тенісі,
    робила підкоси, які Світоліна не дотягувала, і яка на такі прийоми
    ніби не здатна?! Та ще більше - вона тупо била по мячу який летів
    саме в сторону суперниці - нібито вона навіть не здогадується
    що можна вдарити в протилежний бік, і поставити суперницю
    в невигідне становище. Таким чином - єдина надія Світоліної
    що візаві або не прийме, ближній на себе мяч, або якимось дивом
    не добіжить, або не "перекине" за сітку. Я не спеціаліст, але очевидно,
    що Світоліна просто "відправляє" мяч на іншу сторону, із всієї сили. Ніякої варіативності, хоча можливо це повязано із специфічною технікою Світоліної, яка як на мене тримає ракетку із незручного
    боку тому і не може досягнути різноманітності при ударі по мячу.
    antt
      antt, 07.10.2020 22:40
    -1
    Хотів вчора написати,
    але хоч пізно напишу сьогодні.
    Даремно суперницю тут називали
    Подорошка - вона можливо більша українка,
    ніж Світоліна (жарт звичайно).
    Українка із Росаріо, Аргентина.
    Як написано на англомовних
    сайтах - грентпарентс - українці.
    Хоча невідомо чи обидва.
    Однак на батьківщині її несправедливо
    називають "Ла Руса", типу росіянка.
    Тому вона скоріше - Надія Подороська.
    І тому вчора Україна все ж таки не
    програла повністю, бо з таким тенісом
    Світоліна далеко б і так не заїхала.
    zizyyura
      zizyyura, 07.10.2020 02:20
    -2
    Контори більше будуть платити за зливи матчів, якщо виграєш ТВШ, дурненька!
    Ekvato
      Ekvato, 07.10.2020 00:20
    0
    Світоліна-наше все! У нас є Костюк, яка мене порадувала в США, Даяна, яка добре грала минулого року, але Еліна-наша єдина справжня надія на українське ім'я у залі тенісної слави на Великих шоломах. Вона залишається у топ 10 останні 3 роки, вона уже дуже багато разів грала у чвертьфіналах і двічі у півфіналах шоломів. По всім сумарним показникам, по стабільності і просто по-людськи вона заслужила хоча би на 1 шолом. Бо Возняцкі з шоломом, Остапенко, Барті, Кенін, Стівенс мають перемоги на мейджорах, але вони точно не сильніші за Еліну, якщо брати на довгій дистанції. На жаль, щоб виграти мейджор мало бути стабільною по сезону. Можна програти 15 матчів з 20 до мейджора, але виграти 7 з 7 тут і ти уже у залі слави(як, наприклад, Остапенко або Стівенс). Мені шкода Еліну. Вона велика трудівниця і велика молодчинка, що не маючи фізичних параметрів, як сучасні подаванші, не маючи вродженого таланту, як та ж Осака або Квітова, вона досягла всього наполегливістю. Але цього на шоломі замало. Треба мати удачу і щоб суперник не провів ідеальну гру, як наприклад, Халеп у півфіналі Уімблдона, і щоб супернику не везло з сітками і лініями, як наприклад, Серені на US open. Але, головна проблема Еліни, що у моменти, коли, здається і Боженько дає шанс на загальний успіх у неї включається тумблер. Так сталося і з Халеп 3 роки тому на Ролан Гаросі за гейм до перемоги у 2 сетах, і з Мертенс в Австралії 2018, і, нажаль, сьогодні. Це не була ідеальна непереможна гра Подороски. Це була добротна гра, але не фантастична. От другий сет Вондроусової проти Елі - це була фантастика, гра Халеп у півфіналі та фіналі Уімблдона 2019 року - це була фантастика, гра Елі на підсумковому 2018 - це була фантастика. А сьогодні, як 3 роки тому на Ролан Гаросі проти Халеп Еліна програла собі через відсутність стійкої психології переможця мейджора. Що з цим робити - не знаю. Чи треба психолога? Напевно, так. Чи треба нового тренера? Напевно, так. Бо з Беттлсом комфортно, але для виграша мейджора цього замало. А от чи треба це Еліні? Не знаю. Я б на її місці вже давно зламався, розуміючи, що за рівнем гри при певному збігу обставин мінімум 1 шолом вона заслужила, бо хто їх тільки за останні роки не брав, а за рівнем гри більш-менш стабільна хіба одна Осака. Я би взагалі плюнув на ці всі проміжні турніри, яких вона уже 15 виграла і цілеспрямовано готувався до виграша хоча б 1 шолому, щоб віддати всі сили, так як це було на підсумковому у 2018 р. і, можливо, піти з теніса, досягши Олімпа. Доводити ще щось на проміжних етапах не потрібно.Потрібна перемога на Мейджорі. Бо інакше про неї забудуть через пару років. Ця плеяда молодих тенісисток приходить таке враження, щоб засвітитися, як метеор на одному з 4 турнірів Великого Шолому і безслідно зникнути зате маючи титул. І вони за ці 7 матчів показують позамежний теніс, зливаючися у першому-другому колі через рік. Зате потім всі кричать Андреєску, Остапенко, Кенін - чемпіонки. А Еліна, маючи стабільно хороший рівень часто провалює його в одному з цих 7 матчів і ніякне отримає заслуженого.
    Шансів залишилося мало, можливо 1-2 роки, далі молоде покоління і фізіологічний спад. Тримаймо за Елю кулаки. Аби тільки їй самій ше хотілося отримати від гри максимальний результат і може наступного разу вдасться. До речі, Ліверпуль 30 років не міг виграти Чемпіонат Англії, при цьому двічі чи тричі за цей період вигравши Лігу Чемпіонів. Торога може бути тернистою, але головне мати сили дойти до мети
    vital
    online
      vital, 06.10.2020 23:42
    +2
    Stanislav Matusevych, 06.10.2020 23:23
    Свьонтек прогнозовано перемогла Тревізан 6:3, 6:1. Але італійка грала непогано, і у більшості геймів справа доходила до більше-менше. З тим тенісом, який Еліна демонструвала на нинішньому РГ, навіть Тревізан здолати було б дуже важко. А Свьонтек її б просто помножила на нуль. Тому, що б там не писав Сапронов, про фінал тут мова не йшла у будь-якому випадку.
    Подивився цей матч. Тепер стало зрозуміло, чому Ігу вважали після перемоги над Халеп головним претендентом серед дівчат на парижський шолом цього року. Це не дивлячись матчі обох дівчат (Еліни і Іги) можна за досягненнями говорити, що полька ще нічого не досягнула в своїй кар'єрі і в Еліни побільше досвіду і шансів її обіграти. Але так, у Світоліної і Святек ну зовсім різні манери гри, остання дуже економно рухається, не витрачає зайвих сил, знаходить несподівані, складні для суперниці атакуючі удари. Поступаюсь у першому сеті 1-3, далі Іга виграла 8 геймів поспіль, та загалом 11 і 12-ти наступних геймів.
    П.с. Якщо додати що вона ще й в парі продовжує свої виступи, то взагалі якийсь казковий РГ вимальовується для юної польки. Важко буде Наді проти Іги в півфіналі.
    Ну а Тревізан дійсно добре зіграла, боролася до останнього, красива усмішка, незалежно від рахунку, билася до останнього, як могла, поступаюсь польці в плані антропонометрії.
    Stanislav Matusevych
      Stanislav Matusevych, 06.10.2020 23:23
    +2
    Свьонтек прогнозовано перемогла Тревізан 6:3, 6:1. Але італійка грала непогано, і у більшості геймів справа доходила до більше-менше. З тим тенісом, який Еліна демонструвала на нинішньому РГ, навіть Тревізан здолати було б дуже важко. А Свьонтек її б просто помножила на нуль. Тому, що б там не писав Сапронов, про фінал тут мова не йшла у будь-якому випадку.
    serega-2019
      serega-2019, 06.10.2020 21:47
    +4
    Дуже сумно..
    Перечитав коменти..
    Шановні будьте перш за все людьми, а не ...
    Критикуйте, але для чого ображати ??!!!
    Дуже влучно сказано на початку статті. На мою думку, Еліна недооцінила суперницю, не підготувалась належним чином, перш за все морально, не розбирали з тренером ігри суперниці, не було плану, а що робити коли, щось піде на так як ти захотіла.. ??!!
    ..це мабуть як школяр, який не вивчив урока, сподіваючись на фарт, що його не запитають.. Так і Еліна мабудь розраховувала на свій досвід, майстерність, .., і як наслідок - впевненість у своїй перемозі. Але сталось не так, як гадалось..
    Щоб виграти ВШ, потрібно грати кожен матч, як ФІНАЛ ШОЛОМУ з вогником в очах, пропаховувати всі варіанти, комбінації як гроссмейстер в шахах та мати план А, В, С і т.д., нажаль цього зроблено не було і вогника в очах у Еліни теж сьогодні не було..
    Так погоджуюсь з багатьма що шанси були непогані, але як можна виграти Фінал ВШ не вигравши 1/4 чи 1/2 ???!!!
    Мріють всі тенисистки і тенисисти про велики перемоги, досягнення і кубки.., але виграють ВШ далено не всі !!!
    Щоб виграти Шолом потрібно готуватися до кожного матчу, і не просто готуватися, а прораховувати все до найменших дрібниць від вивчення гри суперниць, аналізувати їх перемоги і поразки, слабкі і сильні сторони, розробляти і втілювати плани та стратегії на гру, працювати і працювати над своєю прихологією, не опускати руки, а думати як вийти з ситуації, що склалась і складаєтьсяне на твою користь і до таких факторів як дощ, вітер, сонце і так далі...
    Чим більше факторів буде враховано при підготовці до матчу, тим легше буде досягти поставленної цілі !!
    Гра Надії сподобалась - вітаю з заслуженною перемогою та бажаю їй подальших успіхів на Ролан Гаррос.
    Еліні бажаю міцного здоров`я, сумлінніше готуватися до ігор та робити правильні висновки !!!
    Всім добра та вдачі !!
    vital
    online
      vital, 06.10.2020 20:27
    +8
    Щоб ми там із розпачу через поразку Еліни не написали, чи лише подумали, неприємного на її адресу, треба розуміти що Елі ще набагато гірше, ніж її вболівальникам. Ми то лише глядачі і за деякий час призабудемо ці всі події, а Світоліній з цим не використаним шикарним шансом досягнути фіналу в Парижі доведеться ще довго жити і багато разів прокручувати в голові, що вона зробила в матчі не так, і як цьому можна було зарадити.
    Елі перш за все здоров'я міцного, щоб травми не ставали на заваді планам у тенісі, і побажання зробити позитивні висновки, які допоможуть в майбутніх сезонах досягнути ще більших вершин.
    tima fialko
      tima fialko, 06.10.2020 20:10
    +3
    З роками фізика падає,а техніка не козир Еліни.Залишається не аби який характер і працьовитість.Чи хватиь цього на перебування у десятці, побачимо.Але ж надії були на титул першої ракетки,хоча б на тиждень.
    DKTheBest2
    online
      DKTheBest2, 06.10.2020 20:01
    +2
    vital, 06.10.2020 19:38
    Шикарний пост
    Що не кажіть, а Надя цю перемогу заслужила. Вона боролася за кожний м'яч і ні разу в розпачі не розводила руками як Еліна. Сьогодні вона просто була на дві голови сильнішою за Світоліну. Респект і бажаю їй виграти турнір.
    vital
    online
      vital, 06.10.2020 19:38
    +4
    Sashamar, 06.10.2020 19:13
    Пост буде взагалі не про Еліну. Ну нещасний випадок, що тут поробиш. Мабуть те саме, що трапилось з Халеп в минулому колі, раптово сіли акумулятори. Ось де Страсбург дався взнаки.
    Я про несподіванки після відновлення сезона. Корона зрівняла шанси!
    Уявіть собі потяг, що кружляє без зупинки. У перші, більш комфортні вагони з платформи не зайти, тільки через тамбури, а там вузько, бажаючих багато, та й пасажири перших вагонів не палають бажанням звільняти місця . Якщо ти з якоїсь причини випав (травма, дискваліфікація як у Шараповой, або пологи), назад вже не повернутись (навіть Серена по суті не змогла), з платформи можна зайти тільки у задні вагони з усіма наслідками.
    І раптом поїзд зупиняється (тобто всі припиняють грати, тобто втрачають змагальну форму). І з'являється шанс заскочити з платформи. І багато хто цим шансом скористався. І Азаренко, і Піронкова, і Подороска з Тревізан. За звичайних умов не було б у Віки двох фіналів, у Цвєтани чвертьфіналу мейджора і так далі. А хто не скористався - сам винен.
    Шикарний пост
    grifon
    online
      grifon, 06.10.2020 19:31
    +3
    да да, грає погано бла бла бла. але чомусь декілька років залишається в топ 10 і це погана гра?
    vovandel_
      vovandel_, 06.10.2020 19:26
    -3
    после 2017го Элина играет все хуже и хуже. Походу определятся надо или выключить Монфис, включить Свитолину и начать работать или ракетку на стену.
    Kanarejka
      Kanarejka, 06.10.2020 19:17
    +5
    Владимир Коновалец, 06.10.2020 18:53
    Я так розумію, що ви далекі від спорту взагалі, що так категорично висловлюєтесь з приводу гри на тоталізаторі. Це явище дуже поширене за останні роки в спорті, і як правило, цим займаються, як правило, спортмени колишніх соцкраїн. Тут немає нічого дивного, на ставках в тоталізаторі можна вигради гроші, які на багато більші, ніж якщо спортмен виграє головний приз. Так могло бути і зі Світоліною... На цих змаганнях вже спіймали російську і американську тенисістку, які в парних змаганнях поставили на те, що програют в суху 5 гейм,що і сталося. Виграш на кожну був би близько 400 тисяч доларів. Як Вам таке?
    Логіка залізобетонна: якщо я не підозрюю кожного другого спортсмена у ставках, то я далека від спорту...! З таким підходом я напевно не зможу Вас переконати, що вихід Еліни у півфінал РГ приніс би їй набагато більше вигоди, в т.ч. грошей, ніж програш під ставку. Дуже негарно (це я намагаюсь культурно) постійно розвивати цю тему в адрес нашої кращої тенісистки, за відсутності будь-яких достовірних фактів чи доказів її неспортивної поведінки.
    Sashamar
      Sashamar, 06.10.2020 19:13
    +7
    Пост буде взагалі не про Еліну. Ну нещасний випадок, що тут поробиш. Мабуть те саме, що трапилось з Халеп в минулому колі, раптово сіли акумулятори. Ось де Страсбург дався взнаки.
    Я про несподіванки після відновлення сезона. Корона зрівняла шанси!
    Уявіть собі потяг, що кружляє без зупинки. У перші, більш комфортні вагони з платформи не зайти, тільки через тамбури, а там вузько, бажаючих багато, та й пасажири перших вагонів не палають бажанням звільняти місця . Якщо ти з якоїсь причини випав (травма, дискваліфікація як у Шараповой, або пологи), назад вже не повернутись (навіть Серена по суті не змогла), з платформи можна зайти тільки у задні вагони з усіма наслідками.
    І раптом поїзд зупиняється (тобто всі припиняють грати, тобто втрачають змагальну форму). І з'являється шанс заскочити з платформи. І багато хто цим шансом скористався. І Азаренко, і Піронкова, і Подороска з Тревізан. За звичайних умов не було б у Віки двох фіналів, у Цвєтани чвертьфіналу мейджора і так далі. А хто не скористався - сам винен.
    Олег Мандрівник
      Олег Мандрівник, 06.10.2020 19:09
    +1
    это Станислав сглазил
    100%
    Владимир Коновалец
      Владимир Коновалец, 06.10.2020 18:53
    -4
    Kanarejka, 06.10.2020 17:29
    Тоесть Вы наивно считаете, что Элина профукала полуфинал БШ, чтоб заработать на тотализаторе, с ее то призовыми, которые она уже заработала? Не хочу хамить, но Вы в своем уме?
    Я так розумію, що ви далекі від спорту взагалі, що так категорично висловлюєтесь з приводу гри на тоталізаторі. Це явище дуже поширене за останні роки в спорті, і як правило, цим займаються, як правило, спортмени колишніх соцкраїн. Тут немає нічого дивного, на ставках в тоталізаторі можна вигради гроші, які на багато більші, ніж якщо спортмен виграє головний приз. Так могло бути і зі Світоліною... На цих змаганнях вже спіймали російську і американську тенисістку, які в парних змаганнях поставили на те, що програют в суху 5 гейм,що і сталося. Виграш на кожну був би близько 400 тисяч доларів. Як Вам таке?
    MiddleGreek
      MiddleGreek, 06.10.2020 18:22
    +2
    Александр Жаирс, 06.10.2020 17:52
    Станіслав, а в усьому винні ви, я з цього приводу висловився ще до матчу. А якщо серйозно, то багато в чому ви праві. Додам свою думку. Еліна просто видихлася після стількох перемог поспіль і потрапивши на не стандартну тенісистку, як це було і з Вондрушевой, у неї просто не вистачило сил і, вибачте, вміння, щоб протистояти їх незвичайній грі. А з іншого боку, навіщо їй так високо підніматися вигравши ВШ, щоб потім боротися за збереження очок? Світоліна спокійно виграє пару раз на рік менше очкові турніри або доходить до другого - третього колу і помітно поступаючись багатьом суперницям стабільно набирає рейтингові очки і вже багато років знаходиться в елітє. С призовими у неї теж все в ажурі.
    У вас, м'яко кажучи, оригінальна аргументація на межі іронії.
    Макс Максов
      Макс Максов, 06.10.2020 15:51
    +32
    Мда, такой шанс пройти в финал и возможно наконец то взять шлем... И тут такое, так играть на своей подаче 5 ракетка мира не должна!
    сергей богданов
      сергей богданов, 06.10.2020 15:49
    +24
    Если быть честным, Элина показывала очень слабую игру на этом турнире, все закономерно закончилось!
    olya403
      olya403, 06.10.2020 15:51
    +20
    я, чесно кажучи, ледь стримуюсь, щоб не написати дуже поганого. Вийшла на матч, думаючи, що їй віддадуть його. Це замість готуватися до суперниці. Винесли, як не знати кого...ОДНУ, ОДНУ свою подачу за матч взяла. Кого їй ще треба по сітці? Позор..
    Недарма в мене хвилювання було, а тут всі дружно шапками аргентинку позакидали..отак, мабуть, і Еліна, до матчу поставилась. А коли дійшло, що пахне смаженим, то пізно стало
    UZminaj
    online
      UZminaj, 06.10.2020 15:48
    +19
    позор
    captain2009
      captain2009, 06.10.2020 15:56
    +18
    Vitaliy Korets, 06.10.2020 15:51
    Ви матч дивились? Чувирли. Подороска сьогодні просто топ-рівень показала. І близько не було таких суперниць. В цьому і весь жіночий тенніс. В чоловіків ніколи в житті якийсь Валерій Подорожній з 335-м пом посівом далі 2-го 3-го кола не пройде.
    Та перестаньте. Матч дивились. Так, Подорошка зіграла дуже добре, а головне грамотно! Але ж на тому боці був гравець першої десятки, з величезним досвідом! Який до речі себе топом називає. Який мав би вже навчитися за стільки років тримати голову холодною і приймати виважені рішення, а не грати одне й те саме кожен раз. Вибачте, але Світоліна нагадує Електроника з рядянського фільму, який намагався шайбу закинути по найкоротшій траєкторії.
    alex55
      alex55, 06.10.2020 15:52
    +17
    А была такая возможность выиграть турнир БШ. Такого шанса уже наверное не будет.
    axylinam
    online
      axylinam, 06.10.2020 15:50
    +16
    Это ужас и позор,теннис жуткого качества продемонстрировала Свитолина,после этого матча становится ясно,почему Свитолина не может выиграть турнир большого шлема или стать первой ракеткой мира
    Дима Чуйко
      Дима Чуйко, 06.10.2020 15:49
    +14
    По делу Свитолина сегодня без шансов
    Stanislav Matusevych
      Stanislav Matusevych, 06.10.2020 16:00
    +13
    Взагалі всі більш-менш передтурнірні фаворити у жіночій сітці закінчилися. Зрозуміло, що у такому вітряному дощовому посткарантинному турнірі величезна кількість сенсацій і повинна була статися, але все одно, дуже шкода. Не можна виходити на чвертьфінал Шолома з такою самовпевненістю. Проти кого завгодно не можна. А коли виявилося, що суперниця добре вміє грати у теніс, взагалі все перестало виходити. Повний відхід у захист навіть при перевазі у розіграшах, і навіть по вітру, коли просто легенько м'яч покласти треба, вітер сам додасть йому необхідної для вінерса швидкості. Черговий раз, коли Еліна розвалюється на Шоломі, отримавши прекрасну сітку до кінця турніру. А їй уже 26, молодь підпирає з великою силою, далі буде ще важче.
    А Подоросці мої вітання. Не знітилася перед першим топом на турнірі, більш-менш пристосувалася до вітру. Не ідеальний матч, але проти розбалансованої Еліни і такого цілком достатньо.
    Алексей Голяченко
      Алексей Голяченко, 06.10.2020 15:51
    +12
    Задрал этот позор на таких стадиях. 5я против 131й. Е6аный стыд
    sv_2000
    online
      sv_2000, 06.10.2020 16:55
    +11
    Мда... И писать даже ничего не хочется.... Это реально ошеломляющий провал Элины... Так пр.срать такой шанс
    Barsa2019
      Barsa2019, 06.10.2020 15:51
    +11
    Эля в своём стиле награла. Нет слов
    Антон Корзун
      Антон Корзун, 06.10.2020 16:35
    +10
    euro2012_za_2012euro, 06.10.2020 16:22
    Так Надя ж почти украинка или с украинским корнями !
    Яка вона укрїнка десь колись пращури западенці звалили з України . Українка була тільки одна сьогодні та що програла годі вже примазувати до України різних Подорошок та Бланко-Лещуків канадських та американських хокеїстів з українськими прізвищами які з української знають тільки польське слово "пієрогі".
    K_Sarioglo@i.ua
    online
      K_Sarioglo@i.ua, 06.10.2020 15:54
    +10
    Cвитолина слишком много ставит на отсутствие у себя невынужденных и слишком мало на активную игру. Активно выигранные мячи 8-30 это ни в какие ворота не лезет! И главное что она может активно играть, во 2-м сете у нее прошло несколько просто шикарных ударов! Но почему так редко?Нет, с такой игрой Шлемы не выиграть...
    Александр Сурков
      Александр Сурков, 06.10.2020 15:52
    +10
    Если таким соперницам проигрывать, то некогда ей не видеть победы на турнире большого шлема. Всю игру она надеялась, что соперницы начнет ошибаться, так и не дождалась. Такая легкая сетка и все равно она обделалась, что ей еще надо для победы на большом турнире.
    Александр Жаирс
      Александр Жаирс, 06.10.2020 17:52
    +9
    Stanislav Matusevych, 06.10.2020 16:00
    Взагалі всі більш-менш передтурнірні фаворити у жіночій сітці закінчилися. Зрозуміло, що у такому вітряному дощовому посткарантинному турнірі величезна кількість сенсацій і повинна була статися, але все одно, дуже шкода. Не можна виходити на чвертьфінал Шолома з такою самовпевненістю. Проти кого завгодно не можна. А коли виявилося, що суперниця добре вміє грати у теніс, взагалі все перестало виходити. Повний відхід у захист навіть при перевазі у розіграшах, і навіть по вітру, коли просто легенько м'яч покласти треба, вітер сам додасть йому необхідної для вінерса швидкості. Черговий раз, коли Еліна розвалюється на Шоломі, отримавши прекрасну сітку до кінця турніру. А їй уже 26, молодь підпирає з великою силою, далі буде ще важче.
    А Подоросці мої вітання. Не знітилася перед першим топом на турнірі, більш-менш пристосувалася до вітру. Не ідеальний матч, але проти розбалансованої Еліни і такого цілком достатньо.
    Станіслав, а в усьому винні ви, я з цього приводу висловився ще до матчу. А якщо серйозно, то багато в чому ви праві. Додам свою думку. Еліна просто видихлася після стількох перемог поспіль і потрапивши на не стандартну тенісистку, як це було і з Вондрушевой, у неї просто не вистачило сил і, вибачте, вміння, щоб протистояти їх незвичайній грі. А з іншого боку, навіщо їй так високо підніматися вигравши ВШ, щоб потім боротися за збереження очок? Світоліна спокійно виграє пару раз на рік менше очкові турніри або доходить до другого - третього колу і помітно поступаючись багатьом суперницям стабільно набирає рейтингові очки і вже багато років знаходиться в елітє. С призовими у неї теж все в ажурі.
    zeka23
      zeka23, 06.10.2020 15:55
    +9
    Как такое ... держится в топ-5 столько времени??? Эта уткуданивозьмись взявшаяся аргентинка смотрелась как гроссмейстер против первоклашки на ее фоне
    vital
    online
      vital, 06.10.2020 20:27
    +8
    Щоб ми там із розпачу через поразку Еліни не написали, чи лише подумали, неприємного на її адресу, треба розуміти що Елі ще набагато гірше, ніж її вболівальникам. Ми то лише глядачі і за деякий час призабудемо ці всі події, а Світоліній з цим не використаним шикарним шансом досягнути фіналу в Парижі доведеться ще довго жити і багато разів прокручувати в голові, що вона зробила в матчі не так, і як цьому можна було зарадити.
    Елі перш за все здоров'я міцного, щоб травми не ставали на заваді планам у тенісі, і побажання зробити позитивні висновки, які допоможуть в майбутніх сезонах досягнути ще більших вершин.
    Kanarejka
      Kanarejka, 06.10.2020 17:29
    +8
    Владимир Копяк, 06.10.2020 17:20
    Многие теннисисты ставят ставки в тотализаторе на свои матчи. А Свитолина что-ли из другого теста сделана? Сейчас все умеют деньги считать, и если есть возможность надурить контору, то грех этим не воспользоваться
    Тоесть Вы наивно считаете, что Элина профукала полуфинал БШ, чтоб заработать на тотализаторе, с ее то призовыми, которые она уже заработала? Не хочу хамить, но Вы в своем уме?
    Ukrop
      Ukrop, 06.10.2020 16:52
    +8
    lviv-999, 06.10.2020 16:33
    Такого шансу виграти ТБШ напевно уже не буде ніколи.При всій повазі до Наді і інших хто туди вийшов крім Кенін і чешки це випадковість і навряд чи коли небудь вони зможуть щось подібне виконати.Ця ж Надя - тенісистка другого ешелону і скоро туди вернеться.Півфінал а можливо й фінал враховуючи рівень суперниць просто випадковість !!! як в Латишки.
    Зато у Остапенко есть титул ТБШ. И разговоры о везении это разговоры о бедных. Как и у Вознянски. А у Эли походу его уже не будет.
    Отдельно можно вспомнить и Пуиг
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.
Продолжая просматривать SPORT.UA, Вы подтверждаете, что ознакомились с Политикой конфиденциальности