Страсбург. Свитолина обыграла Соболенко на пути в финал

Украинская теннисистка, несмотря на капризы погоды, будет сражаться за второй титул в сезоне

Страсбург. Свитолина обыграла Соболенко на пути в финал
© WTA. Элина Свитолина

Первая ракетка Украины Элина Свитолина (№5 WTA) продолжает побеждать на турнире международной серии в Страсбурге.
 
В матче 1/2 финала украинка разобралась с Ариной Соболенко из Беларуси (№12 WTA).
 
Страсбург. Полуфинал
Элина Свитолина (Украина) – Арина Соболенко (Беларусь) – 6:3, 4:6, 6:4

Для Соболенко матч против Свитолиной стал вторым за день. Вчера ее встречу против чешки Катерины Синяковой перенесли из-за дождя и Арина в пятницу с новыми силами отыграла проигранный в четверг первый сет.
 
Уже во втором гейме второго для нее матча за день игру пришлось приостановить по той же причине. К счастью, осадков было немного и через 45 минут девушки вернулись на корт.

И это ненадолго помогло представительнице Беларуси. Она проигрывала 0:2, но быстрее разыгралась и счет сравняла. Элине пришлось хорошо потрудиться, чтобы снова обозначить свое преимущество. Украинка старалась играть в свойственном для этого года более агрессивном стиле, который раньше на грунте мы видели не так часто. Получалось, как и в предыдущих матчах, с переменным успехом, но соперница была менее стабильной и первый сет остался за нами. 


 
Во второй партии рисунок игры немного изменился, девушки попеременно пытались как-то зацепиться за подачу соперницы, но ни у кого не получалось. Но на этот раз Соболенко сыграла намного чище, давления от Свитолиной явно не хватало. Именно Арина и сделала единственный брейк в партии. И хотя счет по сетам сравнялся, перспективы украинки в таком матче были значительно выше.


 
На старте третьей партии Свитолина повела 3:0, многие уже уверовали в ее легкую победу. Возможно, даже она. Элина стала играть пассивно и была уничтожена в трех быстрых геймах. Пришлось играть в более атакующей манере, минимизируя для оппонентки варианты для завершения атак. При счете 4:3 Элина реализовала двойной скрытый матчбол, но на подаче не справилась. К счастью для нее, Соболенко в следующем гейме сделала 3 двойных, одну из которых на матчболе.
 
Отметим, что это была самая высокорейтинговая победа Элины в 2020-м году. 
 
В финале Свитолина сыграет против Елены Рыбакиной из Казахстана (№18 WTA). Украинка будет сражаться за второй трофей в сезоне, перед началом карантина она выиграла турнир в Монтеррее.

Напомним, в прошлом году на этой стадии Соболенко проиграла украинке Даяне Ястремской, которая впоследствии выиграла титул. 

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(31 голос)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    никовіліст
    online
      никовіліст, 26.09.2020 19:47
    0
    Sergiy20, 26.09.2020 09:20
    Хоча це і не по темі статті, але не можу не зауважити, що прапор України синьо-жовтий.
    Подивився Вікіпедію, й так, визнаю помилку, прапор наш вважається таки синьо-жовтим. Втім, на цьому сайті верхній колір нашого прапора саме блакитний, а не синій. І виглядає колір природньо. А от звичайний синій колір (більш темний), як наприклад у прапорах Франції, Румунії, Молдови, тощо вже нам не підходить, з таким синім то вже був би не наш прапор.
    никовіліст
    online
      никовіліст, 26.09.2020 19:43
    0
    adidas77, 26.09.2020 02:06
    Не говорите так за всех белорусов! Это очень глупо и подло!
    Очень многие белорусы поддержали нас во время Майдана, многие воевали за нашу Украину!
    А сейчас очень многие борются за независимость Беларуси, в том числе и от России!
    Совка и любителей "русского мира" к сожалению и у нас хватает, и по сей день...
    Учитывая в какой пропаганде жили белорусы, процесс полного отхода от совка и России будет не простым, но процесс уже пошёл! И он необратим! И в этом мы их обязаны поддержать, а не лить на них грязь, чем занимаетесь вы!!!
    Жыве Беларусь! Слава Украине!
    За всіх я й не говорю. Є й Білорусі гарні люди, й у клятій параші. Я писав за народ в цілому, бо один в полі не воїн. У Чикотило, януковоща, пуйла й інших загально поганих людей також багато гарних якостей і вчинків, але це не виправдовує їх головних вад. Так і з Білорусією - загально це країна-лайно з бидлонаселенням. Але я також бажаю сусідам вілікуватися від парашизму й бидлотості, нарешті стати порядною країною. Всі тижні щиро бажаю їм скинути Лукашенка. Але ми всі знаємо, що замість нього прийде інше лайно, яке так само любить парашу й буде ворогом України. Просто воно не буде диктатором.
    Sergiy20
      Sergiy20, 26.09.2020 09:20
    +2
    Хоча це і не по темі статті, але не можу не зауважити, що прапор України синьо-жовтий.
    Jaroslav5999
      Jaroslav5999, 26.09.2020 04:49
    +1
    adidas77, 26.09.2020 02:06
    Не говорите так за всех белорусов! Это очень глупо и подло!
    Очень многие белорусы поддержали нас во время Майдана, многие воевали за нашу Украину!
    А сейчас очень многие борются за независимость Беларуси, в том числе и от России!
    Совка и любителей "русского мира" к сожалению и у нас хватает, и по сей день...
    Учитывая в какой пропаганде жили белорусы, процесс полного отхода от совка и России будет не простым, но процесс уже пошёл! И он необратим! И в этом мы их обязаны поддержать, а не лить на них грязь, чем занимаетесь вы!!!
    Жыве Беларусь! Слава Украине!
    Ми вас підтримуєм і бажаєм поломати режим!!!
    adidas77
      adidas77, 26.09.2020 02:06
    +7
    Комментарий свернут. Показать
    никовіліст, 25.09.2020 21:33
    Україна потребує значно щирішого співчуття й підтимки - на нас напала проклята Богом парашна орда, причому вини України в тому нема - просто нам випало долею мати поряд величезну купу смердючого повзючого лайна. А безмізкова Білорусь є союзником цієї параші як на державному рівні, так і на рівні баранів-громадян. Білоруси підтримують загарблення, люблять пуйла, сцять в свого диктатора й ОМОН навіть якце курине жбурнути - "мирно протестують" як дурні барани в отарі, й розбігаються від найменшого окрику. Мені важно жаліти й підтримувати дурне лайно. Тому щиро не можу зрозуміти як за страшного мужика, Дольфа Лундгрена в юбці, можна вболівати проти милої файної симпатичної стурної жіночки з народу, який один стримує парашне лайно.
    Не говорите так за всех белорусов! Это очень глупо и подло!
    Очень многие белорусы поддержали нас во время Майдана, многие воевали за нашу Украину!
    А сейчас очень многие борются за независимость Беларуси, в том числе и от России!
    Совка и любителей "русского мира" к сожалению и у нас хватает, и по сей день...
    Учитывая в какой пропаганде жили белорусы, процесс полного отхода от совка и России будет не простым, но процесс уже пошёл! И он необратим! И в этом мы их обязаны поддержать, а не лить на них грязь, чем занимаетесь вы!!!
    Жыве Беларусь! Слава Украине!
    Ya H
    online
      Ya H, 25.09.2020 22:50
    +2
    ternow, 25.09.2020 22:34
    О чем с дебилом вроде тебя можно говорить, если он мир рассматривает через одну узкую щель?
    Потеряйся, чмо 404. Мразь рюсгая, как и вся твоя абосцаная карликом паРаша.
    никовіліст
    online
      никовіліст, 25.09.2020 22:36
    +4
    ternow, 25.09.2020 22:34
    О чем с дебилом вроде тебя можно говорить, если он мир рассматривает через одну узкую щель?
    парашною тут взагалі краще не писати.- в Україні не люблять вас, парашне лайно.
    ternow
    online
      ternow, 25.09.2020 22:34
    -9
    никовіліст, 25.09.2020 22:23
    У вас, пане, обструкця мозоку. До білорусів у світі ставляться не гірше, але й не краще, ніж до українців, угорців, бразильців, гондурасів чи папуасів. Але Соболенко страшна, мужикоподібна, стероїдна, маложіноча, неприваблива, немедійна, - а Світоліна мила позитивна струнка жіноча медійна файна дівчина. То чому французи вболівали переважно за страхолюдину? Я не маю нічого проти, просто цікаво. Часто люди з жалості вболівають за слабих, за андердогів. Але Соболенко навряд виглядає "слабкою". З такою навіть у ліжко страшно лягти.
    О чем с дебилом вроде тебя можно говорить, если он мир рассматривает через одну узкую щель?
    никовіліст
    online
      никовіліст, 25.09.2020 22:23
    0
    ternow, 25.09.2020 22:14
    У вас, сударь, в голове каша, это ж надо такой бред нести! Еще 1945г. вспомнил))) Вы бы XVIIв. еще вспонили... Повторяю, к рядовым белорусам и белор. спортсменам заграницей абсолютно нормально относятся.
    У вас, пане, обструкця мозоку. До білорусів у світі ставляться не гірше, але й не краще, ніж до українців, угорців, бразильців, гондурасів чи папуасів. Але Соболенко страшна, мужикоподібна, стероїдна, маложіноча, неприваблива, немедійна, - а Світоліна мила позитивна струнка жіноча медійна файна дівчина. То чому французи вболівали переважно за страхолюдину? Я не маю нічого проти, просто цікаво. Часто люди з жалості вболівають за слабих, за андердогів. Але Соболенко навряд виглядає "слабкою". З такою навіть у ліжко страшно лягти.
    ternow
    online
      ternow, 25.09.2020 22:14
    -7
    никовіліст, 25.09.2020 22:08
    по-перше, термін "на Украине" пише лише парашне лайно. Цивілізовані люди пишуть "в Україні".
    по-друге, в попередньому тексті я розтлумачив що булоруси це жалюгідні безмізкові сцикливі барани.
    До поодиноких людей за кордоном у всьому світі ставляться однаково, переважно гарно. Тому що в наш час прийняті толерантність та правила моралі. І це добре. Але спортсмени (якщо не мають особистих вболівальників) виступають під прапором своєї країни, й ставлення до них є ототожненням ставлення до країни. Наприклад, якби в 1943 десь на Росії мешкав німець, він страждав би від всенародного осуду просто за те що німець, незалежно від своїх особистих якостей.
    Білорусь є "шестёркой на побегушках у вора в законе" параші (українською таке навіть і не скажеш, ми мирний порядний народ). А вболівати за пацюків можуть лише такі самі пацюки.
    У вас, сударь, в голове каша, это ж надо такой бред нести! Еще 1945г. вспомнил))) Вы бы XVIIв. еще вспонили... Повторяю, к рядовым белорусам и белор. спортсменам заграницей абсолютно нормально относятся.
    никовіліст
    online
      никовіліст, 25.09.2020 22:13
    -2
    Юрій Лук'янов, 25.09.2020 22:00
    Соболенка у жовто- синіх кольорах. Мабуть теж за Україну
    прапор України жовто-блакитний, а не жовто-синій.
    никовіліст
    online
      никовіліст, 25.09.2020 22:08
    +3
    ternow, 25.09.2020 21:52
    К белорусам на Западе и в СА да и везде абсолютно нормально относятся, никакой вражды, свою антипатию иностранцы выражают только к Лукашенко и его окружению, не более того. Сам часто бываю в Германии, Франции, Пртюибалтике, Венгрии, Словакии- везде ко мне вежливо и нормально относятся, без всяких оскорблений и антипатий- вражда чувствуется только на Украине)))) Так причем здесь Соболенко, белор. спортсмены и белорусы, пребывающие заграницей, лично до Лукашенко? Сейчас наоборот большинство белор. спортсменов выступают против политики Лукашенко....
    по-перше, термін "на Украине" пише лише парашне лайно. Цивілізовані люди пишуть "в Україні".
    по-друге, в попередньому тексті я розтлумачив що булоруси це жалюгідні безмізкові сцикливі барани.
    До поодиноких людей за кордоном у всьому світі ставляться однаково, переважно гарно. Тому що в наш час прийняті толерантність та правила моралі. І це добре. Але спортсмени (якщо не мають особистих вболівальників) виступають під прапором своєї країни, й ставлення до них є ототожненням ставлення до країни. Наприклад, якби в 1943 десь на Росії мешкав німець, він страждав би від всенародного осуду просто за те що німець, незалежно від своїх особистих якостей.
    Білорусь є "шестёркой на побегушках у вора в законе" параші (українською таке навіть і не скажеш, ми мирний порядний народ). А вболівати за пацюків можуть лише такі самі пацюки.
    Disiny7
      Disiny7, 25.09.2020 22:01
    -6
    никовіліст, 25.09.2020 21:33
    Україна потребує значно щирішого співчуття й підтимки - на нас напала проклята Богом парашна орда, причому вини України в тому нема - просто нам випало долею мати поряд величезну купу смердючого повзючого лайна. А безмізкова Білорусь є союзником цієї параші як на державному рівні, так і на рівні баранів-громадян. Білоруси підтримують загарблення, люблять пуйла, сцять в свого диктатора й ОМОН навіть якце курине жбурнути - "мирно протестують" як дурні барани в отарі, й розбігаються від найменшого окрику. Мені важно жаліти й підтримувати дурне лайно. Тому щиро не можу зрозуміти як за страшного мужика, Дольфа Лундгрена в юбці, можна вболівати проти милої файної симпатичної стурної жіночки з народу, який один стримує парашне лайно.
    Диаре́я (поно́с — течь сквозь или через, протекать), народное название — поно́с — патологическое состояние, при котором у больного наблюдается учащённая (более 3 раз в сутки) дефекация, при этом стул становится водянистым, имеет объём более 200 мл и часто сопровождается болевыми ощущениями в области живота, экстренными позывами и анальным недержанием.
    Юрій Лук'янов
      Юрій Лук'янов, 25.09.2020 22:00
    -2
    Соболенка у жовто- синіх кольорах. Мабуть теж за Україну
    ternow
    online
      ternow, 25.09.2020 21:52
    -5
    никовіліст, 25.09.2020 21:33
    Україна потребує значно щирішого співчуття й підтимки - на нас напала проклята Богом парашна орда, причому вини України в тому нема - просто нам випало долею мати поряд величезну купу смердючого повзючого лайна. А безмізкова Білорусь є союзником цієї параші як на державному рівні, так і на рівні баранів-громадян. Білоруси підтримують загарблення, люблять пуйла, сцять в свого диктатора й ОМОН навіть якце курине жбурнути - "мирно протестують" як дурні барани в отарі, й розбігаються від найменшого окрику. Мені важно жаліти й підтримувати дурне лайно. Тому щиро не можу зрозуміти як за страшного мужика, Дольфа Лундгрена в юбці, можна вболівати проти милої файної симпатичної стурної жіночки з народу, який один стримує парашне лайно.
    К белорусам на Западе и в СА да и везде абсолютно нормально относятся, никакой вражды, свою антипатию иностранцы выражают только к Лукашенко и его окружению, не более того. Сам часто бываю в Германии, Франции, Пртюибалтике, Венгрии, Словакии- везде ко мне вежливо и нормально относятся, без всяких оскорблений и антипатий- вражда чувствуется только на Украине)))) Так причем здесь Соболенко, белор. спортсмены и белорусы, пребывающие заграницей, лично до Лукашенко? Сейчас наоборот большинство белор. спортсменов выступают против политики Лукашенко....
    никовіліст
    online
      никовіліст, 25.09.2020 21:36
    -1
    (яЙце, важКо, сТАтурної)
    никовіліст
    online
      никовіліст, 25.09.2020 21:33
    +1
    Александр Ад, 25.09.2020 21:16
    зараз білорусів підтримують в цівілізованому світі в знак солідарності з їхним народом
    Україна потребує значно щирішого співчуття й підтимки - на нас напала проклята Богом парашна орда, причому вини України в тому нема - просто нам випало долею мати поряд величезну купу смердючого повзючого лайна. А безмізкова Білорусь є союзником цієї параші як на державному рівні, так і на рівні баранів-громадян. Білоруси підтримують загарблення, люблять пуйла, сцять в свого диктатора й ОМОН навіть якце курине жбурнути - "мирно протестують" як дурні барани в отарі, й розбігаються від найменшого окрику. Мені важно жаліти й підтримувати дурне лайно. Тому щиро не можу зрозуміти як за страшного мужика, Дольфа Лундгрена в юбці, можна вболівати проти милої файної симпатичної стурної жіночки з народу, який один стримує парашне лайно.
    Александр Ад
      Александр Ад, 25.09.2020 21:16
    +5
    никовіліст, 25.09.2020 20:29
    Цікаво було б знати чому глядачі явно більше підтримувати Соболенко. Якщо грає не своя, й взагалі своїх не залишиломя (тобто не треба бажати своїй легшу суперницю), то мені здається логічним вболівати за більш медійну, симпатичну, милу, усміхнему, менше мужикомускулячну - все це беззаперечно Еліна. Вона справжня красуня й гарно уособлює у великому тенісі жіночість й милість. Таку зустрінеш на вулиці й не здогадаєшся що це одна з найсильниших спортсменок світу. А що може приваблювати в Соболенці? Я за Аріну вболіваю лише тоді, коли її суперниця ще страшніша.
    зараз білорусів підтримують в цівілізованому світі в знак солідарності з їхним народом
    никовіліст
    online
      никовіліст, 25.09.2020 20:29
    0
    Цікаво було б знати чому глядачі явно більше підтримувати Соболенко. Якщо грає не своя, й взагалі своїх не залишиломя (тобто не треба бажати своїй легшу суперницю), то мені здається логічним вболівати за більш медійну, симпатичну, милу, усміхнему, менше мужикомускулячну - все це беззаперечно Еліна. Вона справжня красуня й гарно уособлює у великому тенісі жіночість й милість. Таку зустрінеш на вулиці й не здогадаєшся що це одна з найсильниших спортсменок світу. А що може приваблювати в Соболенці? Я за Аріну вболіваю лише тоді, коли її суперниця ще страшніша.
    Александр Жаирс
    online
      Александр Жаирс, 25.09.2020 20:10
    0
    Боюсь,что на РГ силенок осталось маловато,вся надежда на то,что там играют через день. Хотя бы не придумала играть ещё в паре.
    Vadin
      Vadin, 25.09.2020 19:55
    +14
    Комментарий свернут. Показать
    Нормально, Аріша Лунгрен подолана, тепер осталось росіянку в гримі)) з Казахстана прибрати і їхати на Ролан Гарос і виносити чергову росіянку,Еліно,продовжуй далі так
    Андрій Некрасов
      Андрій Некрасов, 25.09.2020 19:31
    +14
    вітаємо
    Sashamar
      Sashamar, 25.09.2020 19:48
    +10
    Грала розкуто, бо не тис результат. В принципі, як дійшла до фіналу, то чому б не узяти титул . Аби завтра грала так само розкуто.
    relax-1984
      relax-1984, 25.09.2020 19:34
    +10
    З однієї сторони чи потрібні виснажливі трисетовики напередодні шлему, а з іншої - задля впевненості в своїх силах цей титул зовсім не завадить... В будь якому випадку Еліні щирі привітання! Якщо вже фінал, то потрібна перемога!!!
    Николай Власов
    online
      Николай Власов, 25.09.2020 20:02
    +9
    УДАЧИ ТЕБЕ ЭЛИНКА В ФИНАЛЕ НАМ НУЖЕН ЕЩЁ ОДИН КУБОК
    axylinam
    online
      axylinam, 25.09.2020 19:33
    +9
    Третий сет не для слабонервных,сил у Соболенко как у молодого жеребца,Свитолина опять чуть не подарила выигранную игру,но в целом молодчинка,набирает форму по ходу турнира
    adidas77
      adidas77, 26.09.2020 02:06
    +7
    Комментарий свернут. Показать
    никовіліст, 25.09.2020 21:33
    Україна потребує значно щирішого співчуття й підтимки - на нас напала проклята Богом парашна орда, причому вини України в тому нема - просто нам випало долею мати поряд величезну купу смердючого повзючого лайна. А безмізкова Білорусь є союзником цієї параші як на державному рівні, так і на рівні баранів-громадян. Білоруси підтримують загарблення, люблять пуйла, сцять в свого диктатора й ОМОН навіть якце курине жбурнути - "мирно протестують" як дурні барани в отарі, й розбігаються від найменшого окрику. Мені важно жаліти й підтримувати дурне лайно. Тому щиро не можу зрозуміти як за страшного мужика, Дольфа Лундгрена в юбці, можна вболівати проти милої файної симпатичної стурної жіночки з народу, який один стримує парашне лайно.
    Не говорите так за всех белорусов! Это очень глупо и подло!
    Очень многие белорусы поддержали нас во время Майдана, многие воевали за нашу Украину!
    А сейчас очень многие борются за независимость Беларуси, в том числе и от России!
    Совка и любителей "русского мира" к сожалению и у нас хватает, и по сей день...
    Учитывая в какой пропаганде жили белорусы, процесс полного отхода от совка и России будет не простым, но процесс уже пошёл! И он необратим! И в этом мы их обязаны поддержать, а не лить на них грязь, чем занимаетесь вы!!!
    Жыве Беларусь! Слава Украине!
    Kanarejka
      Kanarejka, 25.09.2020 20:06
    +7
    ternow, 25.09.2020 19:56
    Ну согласись: не " разобралась"... Поадекватнее надо быть украинским журналистам, а значит, профессиональнее.
    То есть, "Елина разобралась с Соболенко" - это неадекватно и непрофесионально, а "по игре туповатая топ12" - это адекватно и профессионально?! А вам никогда не приходило в голову, что ауты -это не из-за тупости теннисистки, а в следствие давления ее соперницы
    Kanarejka
      Kanarejka, 25.09.2020 19:54
    +7
    ternow, 25.09.2020 19:47
    Ну " разобралась" с Ариной Соболенко- это слишком громко сказано, одолела в трех сетах- это да...
    Просто мы тут в большинстве - болельщики Элины и нам приятно писать, мол "вынесла", "разобралась" с соперницей и т.д. Это не камень в огород Арины. Ваша Арина умничка, никто не умоляет ее таланта. Просто не сегодня
    vital
    online
      vital, 25.09.2020 19:41
    +6
    никовіліст, 25.09.2020 19:37
    Вітання!
    Підкажіть будь ласка: Хто був посіяний тут у Стазбурзі під першим номером?
    Здається, Кароліна Плішкова була першою сіяною. Чешка знялася між жеребкуванням сітки і стартом турніру, тому вже нічого організатори не змінювали, тобто не зробили Елю № 1.
    никовіліст
    online
      никовіліст, 25.09.2020 19:38
    +6
    alex55, 25.09.2020 19:33
    белорусский терминатор повержен.
    мені вона більше нагадує Дольфа Лундгрена. ))
    ОЛЕГ ОЛЕЩЕНКО
      ОЛЕГ ОЛЕЩЕНКО, 25.09.2020 19:37
    +6
    Вітаю з перемогою. отаманша! Хай щастить!
    alex55
      alex55, 25.09.2020 19:33
    +6
    белорусский терминатор повержен.
    Александр Ад
      Александр Ад, 25.09.2020 21:16
    +5
    никовіліст, 25.09.2020 20:29
    Цікаво було б знати чому глядачі явно більше підтримувати Соболенко. Якщо грає не своя, й взагалі своїх не залишиломя (тобто не треба бажати своїй легшу суперницю), то мені здається логічним вболівати за більш медійну, симпатичну, милу, усміхнему, менше мужикомускулячну - все це беззаперечно Еліна. Вона справжня красуня й гарно уособлює у великому тенісі жіночість й милість. Таку зустрінеш на вулиці й не здогадаєшся що це одна з найсильниших спортсменок світу. А що може приваблювати в Соболенці? Я за Аріну вболіваю лише тоді, коли її суперниця ще страшніша.
    зараз білорусів підтримують в цівілізованому світі в знак солідарності з їхним народом
    Kanarejka
      Kanarejka, 25.09.2020 19:48
    +5
    никовіліст, 25.09.2020 19:37
    Вітання!
    Підкажіть будь ласка: Хто був посіяний тут у Стазбурзі під першим номером?
    Плишкова Каролина. Снялась
    никовіліст
    online
      никовіліст, 25.09.2020 22:36
    +4
    ternow, 25.09.2020 22:34
    О чем с дебилом вроде тебя можно говорить, если он мир рассматривает через одну узкую щель?
    парашною тут взагалі краще не писати.- в Україні не люблять вас, парашне лайно.
    adidas77
      adidas77, 25.09.2020 19:49
    +4
    Комментарий свернут. Показать
    Nikas, 25.09.2020 19:42
    Игра Собаленко это то от чего Саша Баин отучивал Даяну лупить абы куда, и Свитолина тоже так умеет лупить на угад, но благодаря своему опыту мастера она это не делает))) зачем когда можно спокойно легкие очки заработать и в пол силы выграть
    Кого о чего отучивал? При вашем Саше, Даяна стала играть в два раза тупее и топорнее к сожалению.
    Надеюсь их разрыв, будет только плюс для Ястремской в будущем
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 25.09.2020 19:37
    +4
    Важкий матч для Еліни. Гойдалки в обидва боки через нестачу стабільності у обох тенісисток. І якщо для Сабаленки це нормальна ситуація, тим більше, після денного півторагодинного догравання з Синяковою, то в Еліни завжди стабільність була одним з головних козирів. А зараз її ніяк не вдається знайти. Тому перед РГ витрачається багато сил.
    Завтра фінал з Рибакіною, яка за стилем якраз на Сабаленку схожа. Казахська мордорка у непоганій формі, мабуть, у фіналі саме вона буде фавориткою. Хоча може й не полетіти: коли граєш у "бий-біжи", завжди потрібно припускати такий розвиток подій. Не забуваємо про тактичні ходи перед мейджором, тут теж можуть буть варіанти.
    никовіліст
    online
      никовіліст, 25.09.2020 22:08
    +3
    ternow, 25.09.2020 21:52
    К белорусам на Западе и в СА да и везде абсолютно нормально относятся, никакой вражды, свою антипатию иностранцы выражают только к Лукашенко и его окружению, не более того. Сам часто бываю в Германии, Франции, Пртюибалтике, Венгрии, Словакии- везде ко мне вежливо и нормально относятся, без всяких оскорблений и антипатий- вражда чувствуется только на Украине)))) Так причем здесь Соболенко, белор. спортсмены и белорусы, пребывающие заграницей, лично до Лукашенко? Сейчас наоборот большинство белор. спортсменов выступают против политики Лукашенко....
    по-перше, термін "на Украине" пише лише парашне лайно. Цивілізовані люди пишуть "в Україні".
    по-друге, в попередньому тексті я розтлумачив що булоруси це жалюгідні безмізкові сцикливі барани.
    До поодиноких людей за кордоном у всьому світі ставляться однаково, переважно гарно. Тому що в наш час прийняті толерантність та правила моралі. І це добре. Але спортсмени (якщо не мають особистих вболівальників) виступають під прапором своєї країни, й ставлення до них є ототожненням ставлення до країни. Наприклад, якби в 1943 десь на Росії мешкав німець, він страждав би від всенародного осуду просто за те що німець, незалежно від своїх особистих якостей.
    Білорусь є "шестёркой на побегушках у вора в законе" параші (українською таке навіть і не скажеш, ми мирний порядний народ). А вболівати за пацюків можуть лише такі самі пацюки.
    Александр Ад
      Александр Ад, 25.09.2020 19:58
    +3
    Когда Эля била Арине под правую руку шансов у Эли не оставалось,когда она об этом думала и била по центру и влево почти всё время выигрывала розыгрыш.на жаль проблемы в игре у сетки остались прежними.Будем надеяться ,что Эля таки подтянет этот компонент и станет одной из фавориток на РГ Желаю представительницам нашей Украины успехов во всех турнирах!
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.
Продолжая просматривать SPORT.UA, Вы подтверждаете, что ознакомились с Политикой конфиденциальности