Карпаты Львов – Подолье Хмельницкий. Смотреть онлайн. LIVE трансляция

Смотрите 6 сентября в 16:00 трансляцию матча 1-го тура Второй лиги Украины

Карпаты Львов – Подолье Хмельницкий. Смотреть онлайн. LIVE трансляция
© YouTube

6 сентября в 16:00 в Львове на стадионе «Украина» состоится поединок 1-го тура Второй лиги.

Смотрите видеотрансляцию матча «Карпаты» Львов – «Подолье» Хмельницкий.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — YouTube

(5 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 06.09.2020 17:53
    0
    Саня Бах, 06.09.2020 17:51
    Другий сезон ОТГ львiвськоi областi разом з Дублянами та Малеховом..... тай таке.... то такий план, друже !
    нє нє..... за 2 роки упл !!!!!!!!!!!!!!
    Саня Бах
    online
      Саня Бах, 06.09.2020 17:51
    0
    PFCLviv, 06.09.2020 17:37
    Поясни мені, друже, цей хитрий план воскресіння Карпат від праХФєсіаналав з іспанських плантацій апєльсінових. Вівці кажуть, шо то так має бути ...
    Другий сезон ОТГ львiвськоi областi разом з Дублянами та Малеховом..... тай таке.... то такий план, друже !
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 06.09.2020 17:48
    0
    Саня Бах, 06.09.2020 17:44
    дохлi вiвцi нишком тишком мiнусують ...
    Це напевне теж входить у "хитрий план порятунку Карпат" !
    Саня Бах
    online
      Саня Бах, 06.09.2020 17:44
    0
    дохлi вiвцi нишком тишком мiнусують ...
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 06.09.2020 17:40
    0
    Почитав кон......чє............................них вівців, всі за Галич вболівають... Світ перевернувсі !
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 06.09.2020 17:37
    0
    Саня Бах, 06.09.2020 17:19
    дмитро повiсився...!!!
    Поясни мені, друже, цей хитрий план воскресіння Карпат від праХФєсіаналав з іспанських плантацій апєльсінових. Вівці кажуть, шо то так має бути ...
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 06.09.2020 17:29
    -1
    Саня Бах, 06.09.2020 17:19
    дмитро повiсився...!!!
    Йопсєль - мопсєль...
    Тай такє....
    Саня Бах
    online
      Саня Бах, 06.09.2020 17:19
    -1
    PFCLviv, 06.09.2020 17:08
    Може набухаємось і поспіваємо ?!
    В студію кризового менеджера - апєльсінка !
    п.с. А де всі вівці ?!
    дмитро повiсився...!!!
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 06.09.2020 17:11
    -1
    Короче, винні в цьому ........................................ Копитко, Козловський, ПФК Львів, ФК Рух, 17 гектарів, коло стадіону, Герега, Дубневич, та комарі ........................
    Тай такє !
    п.с. Загорецьку в студію!
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 06.09.2020 17:08
    -1
    Може набухаємось і поспіваємо ?!
    В студію кризового менеджера - апєльсінка !
    п.с. А де всі вівці ?!
    Саня Бах
    online
      Саня Бах, 06.09.2020 17:00
    -1
    Молодi хлопцi гуБЛЯДЬ життя з лисою заразою....
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 06.09.2020 17:53
    0
    Саня Бах, 06.09.2020 17:51
    Другий сезон ОТГ львiвськоi областi разом з Дублянами та Малеховом..... тай таке.... то такий план, друже !
    нє нє..... за 2 роки упл !!!!!!!!!!!!!!
    Саня Бах
    online
      Саня Бах, 06.09.2020 17:51
    0
    PFCLviv, 06.09.2020 17:37
    Поясни мені, друже, цей хитрий план воскресіння Карпат від праХФєсіаналав з іспанських плантацій апєльсінових. Вівці кажуть, шо то так має бути ...
    Другий сезон ОТГ львiвськоi областi разом з Дублянами та Малеховом..... тай таке.... то такий план, друже !
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 06.09.2020 17:48
    0
    Саня Бах, 06.09.2020 17:44
    дохлi вiвцi нишком тишком мiнусують ...
    Це напевне теж входить у "хитрий план порятунку Карпат" !
    Саня Бах
    online
      Саня Бах, 06.09.2020 17:44
    0
    дохлi вiвцi нишком тишком мiнусують ...
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 06.09.2020 17:40
    0
    Почитав кон......чє............................них вівців, всі за Галич вболівають... Світ перевернувсі !
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 06.09.2020 17:37
    0
    Саня Бах, 06.09.2020 17:19
    дмитро повiсився...!!!
    Поясни мені, друже, цей хитрий план воскресіння Карпат від праХФєсіаналав з іспанських плантацій апєльсінових. Вівці кажуть, шо то так має бути ...