Карпаты, Металл и еще 8 клубов хотят получить профессиональный статус

Вторую лигу может ждать существенное пополнение

Карпаты, Металл и еще 8 клубов хотят получить профессиональный статус
© metalist.ua

По информации источника, сразу 10 аматорских клубов готовы перейти в профессионалы и подать заявку на участие во Второй лиге Украины.

Среди них харьковский «Металл», о котором в последнее время много говорили, а также «Карпаты» (Галич). По поводу этого клуба информации пока нет.

Кроме того, выступать во Второй лиге хотят «Днепр» (Черкассы), «Яруд» (Мариуполь), «Авангард» (Корюковка), ФК «Тростянец», ФК «Белая Церковь», «Перемога» (Днепр), «Эпицентр» (Дунаевцы) и «Рубикон» (Киев).

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sportarena

(58 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    DidOk
    online
      DidOk, 19.08.2020 08:20
    0
    Хто ще ?
    pike1
    online
      pike1, 07.08.2020 13:12
    0
    DidOk, 05.08.2020 17:28
    А ще забули про ФК "Кривбас" ✋🏐🇺🇦
    Кривбас відразу в УПЛ
    Sviatoslav Kudelych
    online
      Sviatoslav Kudelych, 07.08.2020 11:54
    -1
    salamanka1982, 07.08.2020 11:30
    ОДЕК - гранд аматорського футболу Укра їни. Для чого їм ставати середняком у Другій професійній лізі???
    salamanka1982
    online
      salamanka1982, 07.08.2020 11:30
    +1
    DidOk, 06.08.2020 10:27
    "Одек" не планує ?
    ОДЕК - гранд аматорського футболу Укра їни. Для чого їм ставати середняком у Другій професійній лізі???
    DidOk
    online
      DidOk, 06.08.2020 10:28
    0
    Що чути про реконструкцію стадіону ЦСКА ? Чи загуло ?
    DidOk
    online
      DidOk, 06.08.2020 10:27
    0
    "Одек" не планує ?
    DidOk
    online
      DidOk, 06.08.2020 10:26
    0
    Ivan-Bogun, 05.08.2020 22:37
    Повністю не згоден! Правильно,не треба київський історичний клуб СКА називати ЦСКА! Бо це чисто московитський спортивний бренд...І в цьому була помилка власників клубу в 90-х і 2000-х роках,коли вони намагались перезапустити цей історичний київський клуб,який в свій час ставав 4 рази чемпіоном України. Треба просто трохи змінити назву клубу на
    СКА "Київ" чи з'єднати назву з відомим хокейним київським брендом,тобто СКА "Сокіл"(Київ) ! І на базі історичності клубу з вливанням солідних грошей в клуб,з реконструкцією існуючого стадіона СКА в справжню європейську арену,правильного маркетингового і управлінського підходу до розкрутки клубу,він би склав би конкуренцію і мав би успіх не тількі в Києві ,але і в Україні! Приклад навіть ковалівського "Колоса" з Київської області,який на рівні грав з київським "Динамо"(і навіть перемгав його), тому доказ...
    Також на рахунок "Арсенала" не згоден! Цей клуб бере свою історію ще з заводу "Арсенал" з 1925 року ...! Потім переіменовувався в "Машинобудівник" ,потім в "Темп". Цей клуб теж 2 рази ставав чемпіоном і володарем кубка України! І при його відродженні,власники "Арсенала"(Рабінович), теж допустили багато маркетингових помилок,думаючи "на халяву",без вкладання грошей ,розкрути футбольний бренд в Києві,де є "Динамо"...
    У завода "Арсенал" є свій історичний стадіон в Києві! Ось і на базі цього стадіону і треба будувати футбольну арену для історичного клубу "Арсенал" десь на 10 000 місць(як запоріжська арена "Славутич").
    А те,що одного разу замість київського СКА(ЦСКА) в вищий лізі з'явився "Арсенал", то є "околофутбольні" махінації не футбольних людей в Україні...Тому що це зовсім різні клуби за історичним походженням!
    Ту ж саму комбінацію натворили ,в свій час рівненський "Верес" і ФК"Львів"...
    Крім того,в Києві ще був відомий клуб "Більшовик" від іншого машинобудівного заводу,який три рази вигравав кубок України. Його також можна відродити під назвою "Торпедо" і розвивати,як історичний київський клуб!
    Все так...
    Але хто і для чого / кого ?
    Ivan-Bogun
      Ivan-Bogun, 06.08.2020 00:00
    0
    temamx2727, 05.08.2020 20:26
    Ты дурак? Просто любительские клубы, решили поиграть на официальном уровне. Естественно, что если играют сотрудники эпицентра, то и название будет Эпицентр. И реклама конторы и это логично. А ты фигню несёшь.
    Шановний,якщо аматорські клуби і їх власники вирішили пограти на професійному рівні без ніякої мети і розуміння професійного розвитку футбольного клубу,то саме вони і ти разом з ними дурні....Бо викидувати немалі гроші на клуб-пустишку-одноднівку, щоб цей клуб через пару років "здох",то це треба бути ще й тим дурнем...
    Ivan-Bogun
      Ivan-Bogun, 05.08.2020 23:53
    0
    mmuk, 05.08.2020 22:16
    Епіцентр тривалий час є лідером серед аматорів у Хмельницькій області і вже давно пора пробувати у другій лізі. Тільки я бачу, що які хочете клуби можуть бути топовими і бути навіть в найкращій лізі нашого чемпіонату, де був шепетівський Темп, міг правда бути і Агробізнес з Волочиськ Тільки з обласного центру ще ніколи не були в топ лізі. Навіть хмельничани Костишин вивів село у Європу, але обласний центр десь там у другій лізі
    В свій час хмельницьке "Поділля"(тоді ще "Динамо") виграв срібні медалі чемпіонату України в 1966 році. А шепетівський "Темп" виграв кубок України у 1991 році,здолавши рівненський "Верес" у фіналі. Зараз дуже не погано йде волочиський "Агробізнес"(назва до речі якась странна ,м'яко кажучи...Краще вже "Колос").
    Але я згоден з тим ,що клуб з обласного центру 200 тисячного Хмельницького не повинен пасти задніх в Другій лізі,а боротись за вихід в УПЛ! І стадіон в Хмельницькому треба добудувати! Принаймні підняти другу центральну трибуну на 7 000 місць!
    Ivan-Bogun
      Ivan-Bogun, 05.08.2020 22:37
    0
    Повністю не згоден! Правильно,не треба київський історичний клуб СКА називати ЦСКА! Бо це чисто московитський спортивний бренд...І в цьому була помилка власників клубу в 90-х і 2000-х роках,коли вони намагались перезапустити цей історичний київський клуб,який в свій час ставав 4 рази чемпіоном України. Треба просто трохи змінити назву клубу на
    СКА "Київ" чи з'єднати назву з відомим хокейним київським брендом,тобто СКА "Сокіл"(Київ) ! І на базі історичності клубу з вливанням солідних грошей в клуб,з реконструкцією існуючого стадіона СКА в справжню європейську арену,правильного маркетингового і управлінського підходу до розкрутки клубу,він би склав би конкуренцію і мав би успіх не тількі в Києві ,але і в Україні! Приклад навіть ковалівського "Колоса" з Київської області,який на рівні грав з київським "Динамо"(і навіть перемгав його), тому доказ...
    Також на рахунок "Арсенала" не згоден! Цей клуб бере свою історію ще з заводу "Арсенал" з 1925 року ...! Потім переіменовувався в "Машинобудівник" ,потім в "Темп". Цей клуб теж 2 рази ставав чемпіоном і володарем кубка України! І при його відродженні,власники "Арсенала"(Рабінович), теж допустили багато маркетингових помилок,думаючи "на халяву",без вкладання грошей ,розкрути футбольний бренд в Києві,де є "Динамо"...
    У завода "Арсенал" є свій історичний стадіон в Києві! Ось і на базі цього стадіону і треба будувати футбольну арену для історичного клубу "Арсенал" десь на 10 000 місць(як запоріжська арена "Славутич").
    А те,що одного разу замість київського СКА(ЦСКА) в вищий лізі з'явився "Арсенал", то є "околофутбольні" махінації не футбольних людей в Україні...Тому що це зовсім різні клуби за історичним походженням!
    Ту ж саму комбінацію натворили ,в свій час рівненський "Верес" і ФК"Львів"...
    Крім того,в Києві ще був відомий клуб "Більшовик" від іншого машинобудівного заводу,який три рази вигравав кубок України. Його також можна відродити під назвою "Торпедо" і розвивати,як історичний київський клуб!
    mmuk
    online
      mmuk, 05.08.2020 22:16
    +4
    Епіцентр тривалий час є лідером серед аматорів у Хмельницькій області і вже давно пора пробувати у другій лізі. Тільки я бачу, що які хочете клуби можуть бути топовими і бути навіть в найкращій лізі нашого чемпіонату, де був шепетівський Темп, міг правда бути і Агробізнес з Волочиськ Тільки з обласного центру ще ніколи не були в топ лізі. Навіть хмельничани Костишин вивів село у Європу, але обласний центр десь там у другій лізі
    temamx2727
    online
      temamx2727, 05.08.2020 20:26
    +3
    Ivan-Bogun, 05.08.2020 19:04
    В Києві є історичні футбольні і спортивні бренди ! Це і СКА"Київ",і "Арсенал", і "Схід",і "Сокіл"! Та нехай об'являть себе спадкоємцем когось з цих клубів,чи візьмуть їх назву ! Ну що це за назва клубу "Рубікон" зі столиці України - Києва ??? Ну просто дивуєшся власникам клубів і їх маркетологам...!!! Ну що це за колгоспне мислення в них...!!!
    Ну чому власники сільського ковалівського "Колоса" з Київської області, вміють правильно розкручувати свій клуб,а власники київських клубів ні...??? Парадокс якийсь...
    Ты дурак? Просто любительские клубы, решили поиграть на официальном уровне. Естественно, что если играют сотрудники эпицентра, то и название будет Эпицентр. И реклама конторы и это логично. А ты фигню несёшь.
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 05.08.2020 20:25
    -2
    вівці, пагасіть борги і починайте з аматорів !
    bratka-76
      bratka-76, 05.08.2020 19:08
    +4
    ВПЕРЁД МЕТАЛЛ!!!!!
    Ivan-Bogun
      Ivan-Bogun, 05.08.2020 19:04
    +1
    Т. Артём, 05.08.2020 17:40
    Ждём футбол в Киеве. Рубикон впервые слышу но радует
    В Києві є історичні футбольні і спортивні бренди ! Це і СКА"Київ",і "Арсенал", і "Схід",і "Сокіл"! Та нехай об'являть себе спадкоємцем когось з цих клубів,чи візьмуть їх назву ! Ну що це за назва клубу "Рубікон" зі столиці України - Києва ??? Ну просто дивуєшся власникам клубів і їх маркетологам...!!! Ну що це за колгоспне мислення в них...!!!
    Ну чому власники сільського ковалівського "Колоса" з Київської області, вміють правильно розкручувати свій клуб,а власники київських клубів ні...??? Парадокс якийсь...
    Виктор Иванов
      Виктор Иванов, 05.08.2020 18:46
    -3
    Комментарий свернут. Показать
    DidOk, 05.08.2020 17:28
    А ще забули про ФК "Кривбас" ✋🏐🇺🇦
    Они типа есть, потому что это теперь переименованный Горняк.
    Виктор Иванов
      Виктор Иванов, 05.08.2020 18:44
    -5
    Комментарий свернут. Показать
    Корюковку и Дунаевцы в УПЛ!
    Харьков пускать только под названием Лист. Или ХПЗ, раз уж идти от истоков.
    Владислав Короткіх
      Владислав Короткіх, 05.08.2020 18:37
    +1
    Ivan-Bogun, 05.08.2020 18:26
    В Дніпрі є багато історичних футбольних брендів,які навіть ставали ,в свій час чемпіонами,призерами і володарями кубка України! Це і "Спартак", і "Динамо",і "Метеор",і "Сталь"! Чому б не вибрати когось з ціх клубів і не продовжити їх історію?! І що це за назва "Перемога"...? Мало не радгосп "Перемога",як колись при комуністах називали ...
    В Києві також є багато відомих історичних відомих футбольних брендів! Це і СКА "Київ", і "Арсенал" ! То якщо ви рветесь в профі,то візьміть історичну назву і спадкоємність якогось з київських клубів! Що це за назва "Рубікон"....Ну у наших власників,менеджерів і маркетологів клубів ні якого маркетингового мислення...
    я б СКА (ЦСКА) не чіпав бо доведеться робити, як у московитів ПФК.. Арсенал також виріс з ЦСКА, якщо не помиляюся. за великим рахунком в Києві повинна бути одна команда... хоча може бути і Оболонь, яка по суті є командою відповідного заводу, а її досягнення залежать від фінансування... за неї вболівають працівники заводу і ті хто живе в районі стадіону)))))
    Ivan-Bogun
      Ivan-Bogun, 05.08.2020 18:26
    -2
    В Дніпрі є багато історичних футбольних брендів,які навіть ставали ,в свій час чемпіонами,призерами і володарями кубка України! Це і "Спартак", і "Динамо",і "Метеор",і "Сталь"! Чому б не вибрати когось з ціх клубів і не продовжити їх історію?! І що це за назва "Перемога"...? Мало не радгосп "Перемога",як колись при комуністах називали ...
    В Києві також є багато відомих історичних відомих футбольних брендів! Це і СКА "Київ", і "Арсенал" ! То якщо ви рветесь в профі,то візьміть історичну назву і спадкоємність якогось з київських клубів! Що це за назва "Рубікон"....Ну у наших власників,менеджерів і маркетологів клубів ні якого маркетингового мислення...
    Владислав Короткіх
      Владислав Короткіх, 05.08.2020 18:06
    -1
    Letifer, 05.08.2020 17:25
    Агробизнес, Эпицентр, ВПК-Агро... Что за клоунские названия?
    У собственников или руководства просто нет фантазии)))) или она не здоровая))) а с другой стороны зачем клубу однодневке нормальное название ? ФК... наименование того кто бабки дает... и все)))) это ж клубы без истории, традиций. и именно по этому фанаты других более "именитых" команд о них говорят просто.... це ж колгосп, б..я.
    BaZia
    online
      BaZia, 05.08.2020 16:41
    +7
    Вторая лига даёшь 18 команд?
    mmuk
    online
      mmuk, 05.08.2020 22:16
    +4
    Епіцентр тривалий час є лідером серед аматорів у Хмельницькій області і вже давно пора пробувати у другій лізі. Тільки я бачу, що які хочете клуби можуть бути топовими і бути навіть в найкращій лізі нашого чемпіонату, де був шепетівський Темп, міг правда бути і Агробізнес з Волочиськ Тільки з обласного центру ще ніколи не були в топ лізі. Навіть хмельничани Костишин вивів село у Європу, але обласний центр десь там у другій лізі
    bratka-76
      bratka-76, 05.08.2020 19:08
    +4
    ВПЕРЁД МЕТАЛЛ!!!!!
    temamx2727
    online
      temamx2727, 05.08.2020 20:26
    +3
    Ivan-Bogun, 05.08.2020 19:04
    В Києві є історичні футбольні і спортивні бренди ! Це і СКА"Київ",і "Арсенал", і "Схід",і "Сокіл"! Та нехай об'являть себе спадкоємцем когось з цих клубів,чи візьмуть їх назву ! Ну що це за назва клубу "Рубікон" зі столиці України - Києва ??? Ну просто дивуєшся власникам клубів і їх маркетологам...!!! Ну що це за колгоспне мислення в них...!!!
    Ну чому власники сільського ковалівського "Колоса" з Київської області, вміють правильно розкручувати свій клуб,а власники київських клубів ні...??? Парадокс якийсь...
    Ты дурак? Просто любительские клубы, решили поиграть на официальном уровне. Естественно, что если играют сотрудники эпицентра, то и название будет Эпицентр. И реклама конторы и это логично. А ты фигню несёшь.
    Саша Яковенко
    online
      Саша Яковенко, 05.08.2020 16:53
    +3
    Шо то є Яруд?
    DidOk
    online
      DidOk, 05.08.2020 17:40
    +2
    А ще ніби планувала "Зірка" Кропивницький)
    salamanka1982
    online
      salamanka1982, 07.08.2020 11:30
    +1
    DidOk, 06.08.2020 10:27
    "Одек" не планує ?
    ОДЕК - гранд аматорського футболу Укра їни. Для чого їм ставати середняком у Другій професійній лізі???
    Ivan-Bogun
      Ivan-Bogun, 05.08.2020 19:04
    +1
    Т. Артём, 05.08.2020 17:40
    Ждём футбол в Киеве. Рубикон впервые слышу но радует
    В Києві є історичні футбольні і спортивні бренди ! Це і СКА"Київ",і "Арсенал", і "Схід",і "Сокіл"! Та нехай об'являть себе спадкоємцем когось з цих клубів,чи візьмуть їх назву ! Ну що це за назва клубу "Рубікон" зі столиці України - Києва ??? Ну просто дивуєшся власникам клубів і їх маркетологам...!!! Ну що це за колгоспне мислення в них...!!!
    Ну чому власники сільського ковалівського "Колоса" з Київської області, вміють правильно розкручувати свій клуб,а власники київських клубів ні...??? Парадокс якийсь...
    Владислав Короткіх
      Владислав Короткіх, 05.08.2020 18:37
    +1
    Ivan-Bogun, 05.08.2020 18:26
    В Дніпрі є багато історичних футбольних брендів,які навіть ставали ,в свій час чемпіонами,призерами і володарями кубка України! Це і "Спартак", і "Динамо",і "Метеор",і "Сталь"! Чому б не вибрати когось з ціх клубів і не продовжити їх історію?! І що це за назва "Перемога"...? Мало не радгосп "Перемога",як колись при комуністах називали ...
    В Києві також є багато відомих історичних відомих футбольних брендів! Це і СКА "Київ", і "Арсенал" ! То якщо ви рветесь в профі,то візьміть історичну назву і спадкоємність якогось з київських клубів! Що це за назва "Рубікон"....Ну у наших власників,менеджерів і маркетологів клубів ні якого маркетингового мислення...
    я б СКА (ЦСКА) не чіпав бо доведеться робити, як у московитів ПФК.. Арсенал також виріс з ЦСКА, якщо не помиляюся. за великим рахунком в Києві повинна бути одна команда... хоча може бути і Оболонь, яка по суті є командою відповідного заводу, а її досягнення залежать від фінансування... за неї вболівають працівники заводу і ті хто живе в районі стадіону)))))
    Shevchenka2019
    online
      Shevchenka2019, 05.08.2020 18:06
    +1
    Нитіки @дрипані,закривайте рильця. Карпати жили,живуть і будуть жити!!!!!
    DidOk
    online
      DidOk, 05.08.2020 18:01
    +1
    ЛНЗ-Лебедин (Черкаська область) теж ніби планував
    DidOk
    online
      DidOk, 05.08.2020 18:00
    +1
    ОДЕК (Оржів, Рівненська область) не хоче ? Сильна команда 👍
    DidOk
    online
      DidOk, 05.08.2020 17:56
    +1
    Ще ФК Вовчанськ (Харківська обл.) планував
    DidOk
    online
      DidOk, 05.08.2020 17:27
    +1
    «Авангард» (Корюківка) ніби ж мав об'єднатися з ФК "Чернігів"...
    DidOk
    online
      DidOk, 19.08.2020 08:20
    0
    Хто ще ?
    pike1
    online
      pike1, 07.08.2020 13:12
    0
    DidOk, 05.08.2020 17:28
    А ще забули про ФК "Кривбас" ✋🏐🇺🇦
    Кривбас відразу в УПЛ
    DidOk
    online
      DidOk, 06.08.2020 10:28
    0
    Що чути про реконструкцію стадіону ЦСКА ? Чи загуло ?
    DidOk
    online
      DidOk, 06.08.2020 10:27
    0
    "Одек" не планує ?
    DidOk
    online
      DidOk, 06.08.2020 10:26
    0
    Ivan-Bogun, 05.08.2020 22:37
    Повністю не згоден! Правильно,не треба київський історичний клуб СКА називати ЦСКА! Бо це чисто московитський спортивний бренд...І в цьому була помилка власників клубу в 90-х і 2000-х роках,коли вони намагались перезапустити цей історичний київський клуб,який в свій час ставав 4 рази чемпіоном України. Треба просто трохи змінити назву клубу на
    СКА "Київ" чи з'єднати назву з відомим хокейним київським брендом,тобто СКА "Сокіл"(Київ) ! І на базі історичності клубу з вливанням солідних грошей в клуб,з реконструкцією існуючого стадіона СКА в справжню європейську арену,правильного маркетингового і управлінського підходу до розкрутки клубу,він би склав би конкуренцію і мав би успіх не тількі в Києві ,але і в Україні! Приклад навіть ковалівського "Колоса" з Київської області,який на рівні грав з київським "Динамо"(і навіть перемгав його), тому доказ...
    Також на рахунок "Арсенала" не згоден! Цей клуб бере свою історію ще з заводу "Арсенал" з 1925 року ...! Потім переіменовувався в "Машинобудівник" ,потім в "Темп". Цей клуб теж 2 рази ставав чемпіоном і володарем кубка України! І при його відродженні,власники "Арсенала"(Рабінович), теж допустили багато маркетингових помилок,думаючи "на халяву",без вкладання грошей ,розкрути футбольний бренд в Києві,де є "Динамо"...
    У завода "Арсенал" є свій історичний стадіон в Києві! Ось і на базі цього стадіону і треба будувати футбольну арену для історичного клубу "Арсенал" десь на 10 000 місць(як запоріжська арена "Славутич").
    А те,що одного разу замість київського СКА(ЦСКА) в вищий лізі з'явився "Арсенал", то є "околофутбольні" махінації не футбольних людей в Україні...Тому що це зовсім різні клуби за історичним походженням!
    Ту ж саму комбінацію натворили ,в свій час рівненський "Верес" і ФК"Львів"...
    Крім того,в Києві ще був відомий клуб "Більшовик" від іншого машинобудівного заводу,який три рази вигравав кубок України. Його також можна відродити під назвою "Торпедо" і розвивати,як історичний київський клуб!
    Все так...
    Але хто і для чого / кого ?
    Ivan-Bogun
      Ivan-Bogun, 06.08.2020 00:00
    0
    temamx2727, 05.08.2020 20:26
    Ты дурак? Просто любительские клубы, решили поиграть на официальном уровне. Естественно, что если играют сотрудники эпицентра, то и название будет Эпицентр. И реклама конторы и это логично. А ты фигню несёшь.
    Шановний,якщо аматорські клуби і їх власники вирішили пограти на професійному рівні без ніякої мети і розуміння професійного розвитку футбольного клубу,то саме вони і ти разом з ними дурні....Бо викидувати немалі гроші на клуб-пустишку-одноднівку, щоб цей клуб через пару років "здох",то це треба бути ще й тим дурнем...
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.
Продолжая просматривать SPORT.UA, Вы подтверждаете, что ознакомились с Политикой конфиденциальности