ТаТоТаке. Карпаты на этой неделе снимутся с чемпионата

Олег Смалийчук не смог договориться с Игорем Коломойским

ТаТоТаке. Карпаты на этой неделе снимутся с чемпионата
© ФК Карпаты. Олег Смалийчук

Львовские «Карпаты» снимутся с чемпионата Украины на этой неделе. Об этом сообщил журналист Сергей Болотников.

Дело в том, что клуб имеет долги в размере 5 миллионов долларов, из-за чего львовянам не дают лицензию на следующий сезон. Дедлайн лицензирования – вторник, 30 июня.

Президент «Карпат» Олег Смалийчук последние три недели находится в Украине и пытается встретиться с Игорем Коломойским, чтобы обговорить будущую стратегию развития клуба. Смалийчук хочет, чтобы Коломойский погасил 50% долгов, тогда он возьмет на себя вторую половину.

В случае отказа, Смалийчук готов в рассрочку выкупить долю Коломойского в клубе, которая оценивается в 25 миллионов долларов. 

К сожалению, Коломойский не изъявил желания провести данную встречу, поэтому президент «Карпат» вынужден идти на такое радикальное решение. 

По всей видимости, «Карпаты» будут созданы заново. Но есть шанс, что стартовать они будут со Второй или даже с Первой лиги.

Напомним, «Карпаты» замыкают турнирную таблицу УПЛ, имея на счету 15 очков в 24 матчах. 

Читайте также: Артем ФЕДЕЦКИЙ: «Покупка Смалийчуком Карпат – цирк-шапито»

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — ТаТоТаке

(56 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    Петя Рудик
      Петя Рудик, 30.06.2020 19:38
    0
    Ruslan, 30.06.2020 14:26
    Невже в вас не збереться чоловік 10-ть та не спалить пару лісовозів? Фанатів свого краю.
    Бачу ти по ходу зі Львова чи швидше всього з області, у вас там ліс пиляють похлєще ніж у нас, чому не підпалиш пару лісовозів раз такий борзий, чи пожити ще охота?
    Ruslan
      Ruslan, 30.06.2020 14:26
    +1
    Петя Рудик, 30.06.2020 14:15
    Я сам з Франківська, зараз живу в Делятині. Повір прості люди ліс не рубають, а лише ті хто примазаний до влади і хрін ти щось з ними зробиш.
    Невже в вас не збереться чоловік 10-ть та не спалить пару лісовозів? Фанатів свого краю.
    Петя Рудик
      Петя Рудик, 30.06.2020 14:15
    0
    8number, 29.06.2020 13:55
    Сюда пишу, потому что не куда.
    Закарпатці, рівняни, франківці, якого хера ви ліс рубаєте?
    Якого хіра ви янтарь цей жлобякам продаєте за безцін?
    Чи ви забули вже , що ми держимо східний фронт, але і західний відкриєм. Швидше, ніж ви думаєте.
    Я сам з Франківська, зараз живу в Делятині. Повір прості люди ліс не рубають, а лише ті хто примазаний до влади і хрін ти щось з ними зробиш.
    waw
      waw, 30.06.2020 10:07
    +2
    власники розігрують спектакль,а насправді,все вже вирішено,поділено...не перший раз і не перший клуб дерибанять
    Володимир Іванович
      Володимир Іванович, 30.06.2020 10:02
    +2
    ТА ПОФІГ ВСІМ НА ті КАРПАТИ...
    Виктор Иванов
    online
      Виктор Иванов, 30.06.2020 08:00
    +1
    8number, 29.06.2020 15:04
    Ви там, зі Львова, амьоби одні ? Ніхто не може відповісти ?
    А что там отвечать, если ты полез расписываться за всех.)) Меня уже в донетчан записал. Это тебе шмони нашептали?
    Если они такие Завжди вiрнi. то хай начинают с аматоров и до конца. Металлург Зп этот путь уже прошёл. И на аматоров ходили кузьмичи с фанами. И верили что новый клуб станет профи и вернётся в лиги. А он таки новый, и к старому Металлурге никаким боком не тулится. Но он есть в городе, и болельщиков это тешит. Хотя результаты пока плачевные. Но это игра и жизнь. Тут всё так. Или умри и поднимайся.
    REALIST
    online
      REALIST, 29.06.2020 18:13
    -1
    переназвться в Кривбас і не партесь! Криворізькі клоуни бабла підкинуть...
    8number
    online
      8number, 29.06.2020 15:04
    -4
    Ви там, зі Львова, амьоби одні ? Ніхто не може відповісти ?
    8number
    online
      8number, 29.06.2020 14:19
    -2
    PFCLviv, 29.06.2020 14:15
    Будуть каЛпати мінум один, як Дніпро мінус один або знову примазаються до назви Карпати і дати 1963
    А ти в якій частині Львова живеш? Не з тієї, де «хрущьовкі з кірпіча»?
    Просто цікаво.
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 29.06.2020 14:15
    -4
    Будуть каЛпати мінум один, як Дніпро мінус один або знову примазаються до назви Карпати і дати 1963
    Axmetov10
    online
      Axmetov10, 29.06.2020 14:09
    -1
    Олег Мандрівник, 29.06.2020 11:50
    с первой лиги и 5 и даже 7 команд по игре поднимать в премьер можно
    что ты несеш.Ты вообще игру Миная с ДК смотрел?
    8number
    online
      8number, 29.06.2020 14:06
    -2
    Виктор Иванов, 29.06.2020 13:59
    Пусть Коломойский создаст бат Карпаты, по примеру первых Днепров. Будут с потопами и контрабасом играть.
    Да иди ты в ОРДЛО. Кого я посылаю, ты и так там.
    У них потопы там и РЕАЛЬНАЯ дискриминация при Союзе.
    А твой бате нахер против Украины пошёл?
    8number
    online
      8number, 29.06.2020 14:03
    -4
    А зараз ми ще допомагаємо західній. Я теж, за декілька метрів до річки, але я дерева не рубав і в школі гарно вчився. Тепер знаю, що рівень води залежить від Місяца та дощів.
    Немає кому відповісти з вас? Чи соромно?
    Виктор Иванов
    online
      Виктор Иванов, 29.06.2020 14:02
    -7
    dudigo78, 29.06.2020 12:28
    дивитись на статистику останніх 2-3 років, коли в нас на упл взагалі ніде ніхто не ходить це не розумно. в кожному місті від 1 до 3 тисяч. А от подивитись, коли дійсно ходили, то Карпати завжди були в топ-5 по кількості глядачів. Ну і за популярністю ми завжди були на рівні Металіста, Дніпра та Чорноморця
    Где? В ОРЛьвО?
    Виктор Иванов
    online
      Виктор Иванов, 29.06.2020 13:59
    -6
    Пусть Коломойский создаст бат Карпаты, по примеру первых Днепров. Будут с потопами и контрабасом играть.
    8number
    online
      8number, 29.06.2020 13:55
    -4
    Сюда пишу, потому что не куда.
    Закарпатці, рівняни, франківці, якого хера ви ліс рубаєте?
    Якого хіра ви янтарь цей жлобякам продаєте за безцін?
    Чи ви забули вже , що ми держимо східний фронт, але і західний відкриєм. Швидше, ніж ви думаєте.
    DidOk
      DidOk, 29.06.2020 13:54
    +3
    Але є шанс, що стартувати вони будуть з Другою або навіть з Першої ліги...
    Це як ?
    Об'єднаються з тернопільскою Нивою?
    8number
    online
      8number, 29.06.2020 13:33
    -5
    8number, 29.06.2020 13:31
    Наявний приклад як «європейци» в межах одного міста ладу не можуть дати. І скільки б в них команд не було - буде такий же срач і лицемірря.
    Львів, я, особисто, тебе захищав, а тепер вже не впевнений. \
    Не впевнений «від кого»😐
    8number
    online
      8number, 29.06.2020 13:31
    -4
    Наявний приклад як «європейци» в межах одного міста ладу не можуть дати. І скільки б в них команд не було - буде такий же срач і лицемірря.
    Львів, я, особисто, тебе захищав, а тепер вже не впевнений. \
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 29.06.2020 13:25
    -1
    Я не чую радісних співів супер пупер менеджера апельсинового
    Копали яму ФК ЛЬВОВУ, а самі в ту яму і впали!
    fedd1979
    online
      fedd1979, 29.06.2020 11:11
    +23
    Мер Дніпра Філатов: "Все, до чего этот человек дотрагивается, превращается в тлен"
    Aleks04
    online
      Aleks04, 29.06.2020 11:34
    +14
    Жаль Карпаты, жидярский п*дарас всё уничтожает, поражаюсь с 73%. Смайлу удачи в создании новой, надеюсь боеспособной команды
    Ruslan
      Ruslan, 29.06.2020 12:45
    +10
    А куда дівся сраний "Доля" Садовий з народною командою? Попіарилась гнида, використала ситуацію та вже відтяпала землю в міста та так як все положив на КаЛ?
    marko2020
      marko2020, 29.06.2020 12:07
    +10
    Так этот гундон сейчас будет продавать бензин нашей армии выше рыночной цене, мог бы и Карпатам отстегнуть с барского плеча. Спасибо 73% что вернули этого гундона в Украину, жрите
    dudigo78
    online
      dudigo78, 29.06.2020 12:17
    +8
    UKRAINE FAN, 29.06.2020 12:08
    половина Карпат стоит 25 млн долларов? Это что за бред такой не один адекватный человек и 25 млн грн не даст!
    В 2011 році чи якому там, коли Коломойша купив 50% він вклав за ці два роки 25 млн. Була потім розмова, що він готовий віддати 50% якщо йому повернуть ці 25 млн. Але то ще було, коли Герега хотів-не хотів купити клуб. Зараз виходячи з того, що цей горе-бізнесмен знову сів на бюджетні грошові потоки, то і в грошах вже такої потреби нема, як два роки тому. Ці 25 млн. зараз для нього, як на каву сходити образно кажучи
    Олег Мандрівник
      Олег Мандрівник, 29.06.2020 11:50
    +8
    Axmetov10, 29.06.2020 11:28
    и много здесь еще людей,которые хотят расширить чемпионат до 16 команд?
    с первой лиги и 5 и даже 7 команд по игре поднимать в премьер можно
    Oles Khorungiy
      Oles Khorungiy, 29.06.2020 12:09
    +6
    Без обнуления ничего не будет. беня долги не погасит и они будут валить клуб по примеру Днепра.. Нужно скорее пройти эту процедуру.
    Aleks04
    online
      Aleks04, 29.06.2020 11:37
    +6
    dudigo78, 29.06.2020 11:33
    Ну це чекалось давно. Головне, щоб клуб існував хоч в якійсь лізі. Звісно, що не хочеться тих хитрожидівських фінтів аля Дніпро - Ск Дніпро-1. Але мабуть іншого виходу нема
    А чого немає іншого виходу? Коломойша ніяким боком не має відношення до Дніпра-1. У клубу є кілька спонсорів. А жиду зараз не до футболу, йому краще в баскетболі і політиці розважатися
    Владимир Пидвирный
      Владимир Пидвирный, 29.06.2020 11:16
    +5
    Олеже закривай цей гнилий проект і відбілюй Карпати по- новому. Будуть Карпати 1963, наприклад. Бо цей гнилий бізнісмен не одну команду запоров. А Карпати повинні відродитись.
    jekаfunny
    online
      jekаfunny, 29.06.2020 11:36
    +4
    Если это правила , то очень грустно , терять ещё один большой клуб с историей , традициями и армией болельщиков.
    Удачи Карпатам , надеюсь выплывут и клуб не исчезнет
    DidOk
    online
      DidOk, 29.06.2020 13:54
    +3
    Але є шанс, що стартувати вони будуть з Другою або навіть з Першої ліги...
    Це як ?
    Об'єднаються з тернопільскою Нивою?
    axylinam
      axylinam, 29.06.2020 12:18
    +3
    Две мерзкопротивные личности между собой не договорились,получается-паны дерутся,а у холопов чубы трещат,Карпатам можно только посочувствовать и пожелать удачи
    waw
      waw, 30.06.2020 10:07
    +2
    власники розігрують спектакль,а насправді,все вже вирішено,поділено...не перший раз і не перший клуб дерибанять
    Володимир Іванович
      Володимир Іванович, 30.06.2020 10:02
    +2
    ТА ПОФІГ ВСІМ НА ті КАРПАТИ...
    jekаfunny
    online
      jekаfunny, 29.06.2020 12:30
    +2
    Так давайте вместе заглянем
    1 "Динамо" Киев 141 468 10 14 147
    2 "Шахтер" Донецк 73 503 11 6 682
    3 "Днепр-1" 51 556 11 4 687
    4 "Ворскла" Полтава 43 194 11 3 927
    5 "Десна" Чернигов 43 125 11 3 920
    6 "Мариуполь" 43 035 11 3 912
    7 "Карпаты" Львов 38 979 11 3 544
    Все остальные ниже
    Первое значение - общее количество зрителей , второе - матчи
    Третье - среднее количество
    dudigo78
    online
      dudigo78, 29.06.2020 11:33
    +2
    Ну це чекалось давно. Головне, щоб клуб існував хоч в якійсь лізі. Звісно, що не хочеться тих хитрожидівських фінтів аля Дніпро - Ск Дніпро-1. Але мабуть іншого виходу нема
    Ruslan
      Ruslan, 30.06.2020 14:26
    +1
    Петя Рудик, 30.06.2020 14:15
    Я сам з Франківська, зараз живу в Делятині. Повір прості люди ліс не рубають, а лише ті хто примазаний до влади і хрін ти щось з ними зробиш.
    Невже в вас не збереться чоловік 10-ть та не спалить пару лісовозів? Фанатів свого краю.
    Виктор Иванов
    online
      Виктор Иванов, 30.06.2020 08:00
    +1
    8number, 29.06.2020 15:04
    Ви там, зі Львова, амьоби одні ? Ніхто не може відповісти ?
    А что там отвечать, если ты полез расписываться за всех.)) Меня уже в донетчан записал. Это тебе шмони нашептали?
    Если они такие Завжди вiрнi. то хай начинают с аматоров и до конца. Металлург Зп этот путь уже прошёл. И на аматоров ходили кузьмичи с фанами. И верили что новый клуб станет профи и вернётся в лиги. А он таки новый, и к старому Металлурге никаким боком не тулится. Но он есть в городе, и болельщиков это тешит. Хотя результаты пока плачевные. Но это игра и жизнь. Тут всё так. Или умри и поднимайся.
    dudigo78
    online
      dudigo78, 29.06.2020 12:57
    +1
    Т. Артём, 29.06.2020 12:37
    А по популярности карпаты вообще на 8м из 12ти)) посещаемость карпат на выезде. Олимпик на 4м к примеру))) интересно одно от куда такие сказки берутся
    З тобою нема про що сперечатись. Я йому за клуб загалом, а він мені за останній сезон, який взагалі не є показовим для жодного клубу. Плюс кількість глядачів на стадіонах без турнікутів це так само, як облизавши палець прогнозувати погоду. В часи, коли люди ходили на футбол Карпати завжди були 5-6 по кількості глядачів і поступались явно лише Динамо і Шахтарю і плюс -мінус були на одному рівні з Металісто, Дніпро, Чорноморцем. Якщо такий любитель статистики і вмієш користуватись інтернетом, то можеш в цьому пересвідчитись, а не тикати останній сезон
    turist86
      turist86, 29.06.2020 12:22
    +1
    В желтой жаркой Африке
    Не видать идиллий –
    Льют Жираф с Жирафихой
    Слезы крокодильи.
    … Пусть Жираф был не прав, –
    Но виновен не Жираф,
    А тот, кто крикнул из ветвей:
    «Жираф большой – ему видней!»
    https://www.youtube.com/watch?v=fzwPfuGbDXA Владимир Высоцкий "Песенка ни про что, или Что случилось в Африке"