Источник: Михайличенко не хочет оставаться главным тренером Динамо

В киевской команде может смениться наставник

Источник: Михайличенко не хочет оставаться главным тренером Динамо
© ФК Динамо Киев. Алексей Михайличенко

57-летний главный тренер «Динамо» Алексей Михайличенко не хочет оставаться у руля киевской команды.

«Очевидно, что ход с назначением Михайличенко был временным. Очевидно, что не совсем верным. Очевидно это и для самого тренера — сам он не горит желанием продолжать это мучение. Поэтому и всплывают слухи о замене, мелькают фамилии, известные и не очень. Мы не будем претендовать на истину, искать сенсаций, жонглировать источниками. Мы лишь повторим свое утверждение месячной давности — если президент клуба и хочет видеть на тренерской скамье новое лицо, то это именно тот самый вчерашний именинник (3-го июня 46 лет исполнилось экс-тренеру «Динамо» Сергею Реброву, который ныне работает в венгерском «Ференцвароше» — прим. ред.). А если не он — то никто ничего трогать не будет. Будем ждать очередной пролет мимо Лиги чемпионов и очередную оперативную смену тренерского штаба. Пока ничего нового», — пишет телеграм-канал Динамо Киев Inside.

Ранее сообщалось, что «Динамо» может возглавить 73-летний российский специалист Юрий Семин. Михайличенко тренирует «Динамо» с августа 2019-го года.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Telegram

(207 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    dgurkis
    online
      dgurkis, 07.06.2020 01:53
    0
    Міха обосрався, він дуже очкує, що його виженють, як отого Сьоміна Москалевського...
    nicksaf
    online
      nicksaf, 05.06.2020 23:41
    0
    Опять ерунда.
    Denmark1107
    online
      Denmark1107, 05.06.2020 12:59
    0
    Forever_young_13, 04.06.2020 23:30
    Если вы по одному человеку ровняете остальных - то поздравляю - вы не намного умны. Может быть даже больше - вы мыслите стереотипами и штампами.
    А то что я хамлю и выражаюсь не по-детски с некоторыми "индивидуумами с недоразвитым интеллектом Ну - это яобшаюсь на их языке, чтобы было понятно. Потому как язык Пушкина, Эйнштейна, Гаусса и др... явно не для их интеллекта

    Ще один/одне мега-смішне теля... Який Пушкін? І який ще там *язИк* когось з них???
    Запам'ятовуй, чувачок, вихований на совковій БРЕХНІ. Олександр Сергійович Пушкін ВСЕ СВОЄ ЖИТТЯ спілкувався рідною французькою. На мАкше у XVIII-XIX ст., так звана еліта, не могла іншою мовою спілкуватись, т.я. ніякої мови там не було, окрім племених мокшо-меря-іжоро-єрзяноського мукання... Ті, хто прийняв християнство, ті виховувались на церковному староболгарському. І перші вірші, поеми Пушкіна, писані староболгарським, мали стільки помилок, що будь-який школяр дав би сто вгору цьому ру3ькаязИчному пацану . Його творчість(тексти) постійно корегували місцеві новоязи. Справжню історію десь ВЧИ, а не совкову підвальну кАзлітонщину.
    Бо у мокшан і БудЕнний, теж якийсь будЁннИй і, і Гоголь, і таганрожець Чехов, і українець ЧАЙКА(Чайковський).., це начебто їхне дАстАянІЄ
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 05.06.2020 02:47
    0
    Якщо узяти за показник рівня досягнення у єврокубках за останні 10 років, то пік Мілану - 1/4 Ліги Чемпіонів 2012 (тренер-Алегрі), а в основному лише вихід з групи та виліт. З 2015 взагалі не потрапляли до Ліги чемпіонів. У ДК теж не фонтан - 1/8 Ліги Чемпіонів 2016 та 1/4 Ліги Європи 2011 і 2015 (тренери Сьомін та Ребров), але й не дно як на український клуб. До того ж при вливаннях у Мілан на порядок більших коштів. За клубним рейтингом УЄФА, де основою є результати єврокубків останніх сезонів - ДК на 25 місці, Мілан на 81 місці! (брав з сайту УЄФА останній рейтинг). Як на 8-ми разового переможця Кубка-Ліги чемпіонів - це сповзання у прірву якусь.
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 05.06.2020 01:40
    0
    Forever_young_13, 05.06.2020 00:52
    Сейчас Ребров ничего не сможет выиграть. Ну разве что суперкубок или кубок.
    Чемпионство - это другая история и требует особенного подхода. Можно сказать стабильного подхода. В ДК этого нет - могут влететь в чемпионате ноунеймам.
    Что касается Шевы и Милана. Ну здесь перспектив побольше, да и чемпионат в Италии всё-же повеселее и поживее чем у нас. Там Европа а в Украине - жопа. Что лучше??
    Так і в Італії буває "жопа", хоч і Європа. Вже по суті немає клуба "Палермо", не так давно через банкрутство і відсутність на найвищому рівні пройшли "Парма" та "Наполі". У "Мілані" останні роки призначають "міланські серця" тренерами, результатів нормальних не видно, тільки спуск донизу. Я вболівав за "Мілан" ще з кінця 1980-х, за "нідерландського" періоду Ван Бастена-Гулліта-Райкаарда . Тепер на їх гру навіть дивитися немає бажання. Вистачає терпіння максимум на 15 хвилин.
    Forever_young_13
    online
      Forever_young_13, 05.06.2020 00:52
    0
    Роман Порывай, 05.06.2020 00:22
    Ребров з подібним складом двічі брав золото, до того ж Шахтар був сильнішим тоді. А з тим, що в Мілані іншим буде рівень грошей на трансфери, погоджуся. Та не гарантія, що це допоможе. Креативних гравців у Мілан купують постійно, але останніми роками ніхто не може створити з цього набору гравців КОМАНДУ. Там теж вирішує не тренер, а президент багато питань. Приклад - тільки заграв Кутроне, продали в АПЛ, купили Андре Сілву, Пьонтека, майже одразу ж продали. Ігуаін пограв і потух у команді. Тобто клуб не ставить перед собою найвищих завдань, а балансує між певними завданнями та зароблянням грошей. Склад команди кожен рік змінюється більш ніж наполовину. Тому буде, скоріш за все, у тренера подібна ситуація, як в ДК.
    Сейчас Ребров ничего не сможет выиграть. Ну разве что суперкубок или кубок.
    Чемпионство - это другая история и требует особенного подхода. Можно сказать стабильного подхода. В ДК этого нет - могут влететь в чемпионате ноунеймам.
    Что касается Шевы и Милана. Ну здесь перспектив побольше, да и чемпионат в Италии всё-же повеселее и поживее чем у нас. Там Европа а в Украине - жопа. Что лучше??
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 05.06.2020 00:41
    0
    Список тренерів Мілану останніх років починаючи з Анчелотті: "...Анчелотти (2001—2009) Леонардо (2009—2010) Аллегри (2010—2014) Зеедорф (2014) Индзаги (2014—2015) Михайлович (2015—2016) Брокки (2016) Монтелла (2016—2017) Гаттузо (2017—2019) Джампаоло (2019) Пиоли (2019 — н. в.)" Останні досягнення в Італії були за Аллегрі (1,2,3 місце в чемпі), але без успіхів у Європі. далі боротьба і 5-7 місця у чемпі. Володіє клубом американсько-китайський консорціум, Я так розумію, для них головне - прибутковість клубу, а не спортивні успіхи. Щось подібне зараз відбувається з МЮ, Арсеналом.
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 05.06.2020 00:22
    0
    Forever_young_13, 05.06.2020 00:05
    Ну посуди сам. Какой смысл тренировать ДК при таком туповастеньком и нищем президентом?? Ну не потянет оно этим составом на золото чемпионата. Это понятно даже ребёнку. Ведь усиления в виде хороших игроков можно не ждать. А 2-е или 3-е место можно завоевать и с любым физруком.
    Другое дело Милан. Там можно усиливаться креативными игроками. Там можно изменить стратегию и тактику. Да и вообще, Милан - это 2-й дом. Возможно самый любимый
    Ребров з подібним складом двічі брав золото, до того ж Шахтар був сильнішим тоді. А з тим, що в Мілані іншим буде рівень грошей на трансфери, погоджуся. Та не гарантія, що це допоможе. Креативних гравців у Мілан купують постійно, але останніми роками ніхто не може створити з цього набору гравців КОМАНДУ. Там теж вирішує не тренер, а президент багато питань. Приклад - тільки заграв Кутроне, продали в АПЛ, купили Андре Сілву, Пьонтека, майже одразу ж продали. Ігуаін пограв і потух у команді. Тобто клуб не ставить перед собою найвищих завдань, а балансує між певними завданнями та зароблянням грошей. Склад команди кожен рік змінюється більш ніж наполовину. Тому буде, скоріш за все, у тренера подібна ситуація, як в ДК.
    Forever_young_13
    online
      Forever_young_13, 05.06.2020 00:05
    +1
    Роман Порывай, 04.06.2020 23:57
    А теперішній Мілан - це суттєво інший рівень? Посередня команда останні декілька років. Постійне тусування доволі сильних гравців, відсутність нормальної стратегії розвитку. Останній норм Мілан був за часів Анчелотті. Теперішній Мілан для мене як теперішнє Динамо, і там і там якийсь системний збій.
    Ну посуди сам. Какой смысл тренировать ДК при таком туповастеньком и нищем президентом?? Ну не потянет оно этим составом на золото чемпионата. Это понятно даже ребёнку. Ведь усиления в виде хороших игроков можно не ждать. А 2-е или 3-е место можно завоевать и с любым физруком.
    Другое дело Милан. Там можно усиливаться креативными игроками. Там можно изменить стратегию и тактику. Да и вообще, Милан - это 2-й дом. Возможно самый любимый
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 04.06.2020 23:57
    +2
    Forever_young_13, 04.06.2020 23:51
    Шева не будет тренером ДК. Это не его уровень. Его уровень - это Милан
    А теперішній Мілан - це суттєво інший рівень? Посередня команда останні декілька років. Постійне тусування доволі сильних гравців, відсутність нормальної стратегії розвитку. Останній норм Мілан був за часів Анчелотті. Теперішній Мілан для мене як теперішнє Динамо, і там і там якийсь системний збій.
    Forever_young_13
    online
      Forever_young_13, 04.06.2020 23:51
    0
    BaZia, 04.06.2020 23:34
    Маленькая мечта, что бы Шева в тандеме с Ребровым вошли в тренерский штаб ДК
    Шева не будет тренером ДК. Это не его уровень. Его уровень - это Милан
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 04.06.2020 23:47
    0
    BaZia, 04.06.2020 23:34
    Маленькая мечта, что бы Шева в тандеме с Ребровым вошли в тренерский штаб ДК
    Вони добре грали в тандемі. Однак це не гарантія, що так само в тандемі будуть добре тренувати, а не заважати один одному. Якщо їх бачення гри ріе, то може й не вийти. Колись у збірну СРСР тренерами постави одразу трьох топ-тренерів - Лобановського, Бєскова та Малафєєва. Так ось нічого доброго з цього не вийшло.
    Forever_young_13
    online
      Forever_young_13, 04.06.2020 23:45
    +2
    Роман Порывай, 04.06.2020 23:40
    Які саме стереотипи чи штампи конкретно ви побачили у моєму вислові? По якій одній людині я рівняю інших? Яких інших? Ви знову дискутуєте з тим, що самі собі придумали, а не з моєю думкою. Мої висловлювання стосувалися конкретно Вас. Якщо ви думаєте, що я поширюю свою думку на людей з Донбасу, то Ви дуже помиляєтесь. Маю доволі багато друзів з Донецька, вболівальників Шахтаря, яких поважаю та ціную,
    Перечитайте мой предыдущий пост - как-то не охота повторяться.
    А то что вы уважаете людей из Донбасса - то огромный вам ПЛЮС!!
    Я тоже уважаю некоторых людей из Киева - скажу по-секрету: у меня там живут родственники
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 04.06.2020 23:40
    0
    Forever_young_13, 04.06.2020 23:30
    Если вы по одному человеку ровняете остальных - то поздравляю - вы не намного умны. Может быть даже больше - вы мыслите стереотипами и штампами.
    А то что я хамлю и выражаюсь не по-детски с некоторыми "индивидуумами с недоразвитым интеллектом Ну - это яобшаюсь на их языке, чтобы было понятно. Потому как язык Пушкина, Эйнштейна, Гаусса и др... явно не для их интеллекта
    Які саме стереотипи чи штампи конкретно ви побачили у моєму вислові? По якій одній людині я рівняю інших? Яких інших? Ви знову дискутуєте з тим, що самі собі придумали, а не з моєю думкою. Мої висловлювання стосувалися конкретно Вас. Якщо ви думаєте, що я поширюю свою думку на людей з Донбасу, то Ви дуже помиляєтесь. Маю доволі багато друзів з Донецька, вболівальників Шахтаря, яких поважаю та ціную,
    BaZia
      BaZia, 04.06.2020 23:34
    0
    Маленькая мечта, что бы Шева в тандеме с Ребровым вошли в тренерский штаб ДК
    Forever_young_13
    online
      Forever_young_13, 04.06.2020 23:30
    -2
    Роман Порывай, 04.06.2020 23:21
    Ну, по-перше, таку мою думку про "відморожене бидло" Ви самі собі придумали, я подібного не висловлював і на мав на увазі. Це теж покажчик рівня вашої освіченості. Я знайомий з людиною з 2 вищими освітами, яка після навчання залишилася доволі неграмотною стосовно багатьох сфер життя. Вона просто вміла доводити викладачів своїми безграмотними доводами, що вони ставили їй норм оцінку, щоб відчепитися і не приймати перездачу матеріала в неї. Тому й вважаю, що диплом ще не гарантія освіченості. Ви досить часто тут в коментах пишете хамські вислови, то й де тоді результати Вашої освіченості?
    Если вы по одному человеку ровняете остальных - то поздравляю - вы не намного умны. Может быть даже больше - вы мыслите стереотипами и штампами.
    А то что я хамлю и выражаюсь не по-детски с некоторыми "индивидуумами с недоразвитым интеллектом Ну - это яобшаюсь на их языке, чтобы было понятно. Потому как язык Пушкина, Эйнштейна, Гаусса и др... явно не для их интеллекта
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 04.06.2020 23:21
    0
    Forever_young_13, 04.06.2020 23:09
    Спасибо посмеялся про теорию, что высшее образование не делает человека образованной или корректной. Нужно неприменно быть отмороженной быдлятиной (по-вашему мнению), чтобы... ну дальше понятно
    Ну, по-перше, таку мою думку про "відморожене бидло" Ви самі собі придумали, я подібного не висловлював і на мав на увазі. Це теж покажчик рівня вашої освіченості. Я знайомий з людиною з 2 вищими освітами, яка після навчання залишилася доволі неграмотною стосовно багатьох сфер життя. Вона просто вміла доводити викладачів своїми безграмотними доводами, що вони ставили їй норм оцінку, щоб відчепитися і не приймати перездачу матеріала в неї. Тому й вважаю, що диплом ще не гарантія освіченості. Ви досить часто тут в коментах пишете хамські вислови, то й де тоді результати Вашої освіченості?
    Forever_young_13
    online
      Forever_young_13, 04.06.2020 23:10
    +1
    Forever_young_13, 04.06.2020 23:09
    Спасибо посмеялся про теорию, что высшее образование не делает человека образованной или корректной. Нужно неприменно быть отмороженной быдлятиной (по-вашему мнению), чтобы... ну дальше понятно
    *..образованным или корректным
    Forever_young_13
    online
      Forever_young_13, 04.06.2020 23:09
    +1
    Роман Порывай, 04.06.2020 23:00
    Вища освіта ще не робить людину освіченою чи коректною у висловах. Некоректні вислови вболівальників ДК ще не причина так відверто зневажати клуб. Такі ж вислови дозволяють собі й фанати Шахтаря, та й будь якого клуба.
    Спасибо посмеялся про теорию, что высшее образование не делает человека образованной или корректной. Нужно неприменно быть отмороженной быдлятиной (по-вашему мнению), чтобы... ну дальше понятно
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 04.06.2020 23:00
    +3
    Forever_young_13, 04.06.2020 22:56
    А називати ДК "недоразумением" і писати його з маленької літери може лише або нерозумна, або неосвічена, або хамовита людина.(с)
    К вашему сведению у меня высшее техническое образование и я умею общаться цивилизованно. Но к сожалению на сайте очень много отморозков фанатеющих за 100личный клуб и постоянно оскорбляющих клуб, город и людей проживающих в Донбассе. Поэтому это чисто на автоматизме написано
    Вища освіта ще не робить людину освіченою чи коректною у висловах. Некоректні вислови вболівальників ДК ще не причина так відверто зневажати клуб. Такі ж вислови дозволяють собі й фанати Шахтаря, та й будь якого клуба.
    Elblanko
      Elblanko, 04.06.2020 13:42
    +17
    Поки суркіс президент, навіть гвардіола не допоможе.
    waw
      waw, 04.06.2020 15:51
    +13
    власника все влаштовує,на вболівльників йому плювати,міг би взяти за тіж бабки Григорчука,але йому "не нада"
    marko2020
      marko2020, 04.06.2020 13:22
    +13
    George Abuladze, 04.06.2020 13:11
    Опять на спортивного директора, чтоб покупать всякий шлак, типа Че-Че, за бешенные миллионы долларов?
    Ну так Миха на должности спорт дира всегда сможет сказать - я хорошего игрока купил, то у вас тренер гавно не смог раскрыть игрока. А тут тренером по тяжелее нужно работать
    Kevko
    online
      Kevko, 04.06.2020 15:26
    +9
    Фактом является то, что у Михайличенко нет тренерских способностей. Нет тренерского таланта. Это видно всем
     © УАФ– М а ф і я!
    online
      © УАФ– М а ф і я! , 04.06.2020 15:04
    +9
    Лесик цену себе набиывает, возможно даже в отставку подаст. Закончится эта история тем, что Суслик якобы уговорит его остаться на любых условиях. Где же еще суслик найдёт такого великого тренера?
    Sentinel
    online
      Sentinel, 04.06.2020 14:21
    +8
    {Очевидно, что ход с назначением Михайличенко был временным} Вы там охерели, Суркис над этим временным ходом почти 20 лет раздумывал
    George Abuladze
      George Abuladze, 04.06.2020 13:11
    +7
    Опять на спортивного директора, чтоб покупать всякий шлак, типа Че-Че, за бешенные миллионы долларов?
     © УАФ– М а ф і я!
    online
      © УАФ– М а ф і я! , 04.06.2020 15:45
    +6
    Kevko, 04.06.2020 15:26
    Фактом является то, что у Михайличенко нет тренерских способностей. Нет тренерского таланта. Это видно всем
    Это видно всем, кроме слепого Суслика
    Муґунот Уух
    online
      Муґунот Уух, 04.06.2020 18:58
    +5
    а чего так долго в себе держал, 10 месяцев назад не мог признаться?
    JulikoB
    online
      JulikoB, 04.06.2020 20:09
    +4
    Муґунот Уух, 04.06.2020 18:58
    а чего так долго в себе держал, 10 месяцев назад не мог признаться?
    Сильная личность. Вот не хочет он получать солидное бабло за плохо выполняемые обязанности, а получает. Во сила воли!
    Istm
      Istm, 04.06.2020 13:24
    +4
    і далі біг по колу.
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 04.06.2020 23:00
    +3
    Forever_young_13, 04.06.2020 22:56
    А називати ДК "недоразумением" і писати його з маленької літери може лише або нерозумна, або неосвічена, або хамовита людина.(с)
    К вашему сведению у меня высшее техническое образование и я умею общаться цивилизованно. Но к сожалению на сайте очень много отморозков фанатеющих за 100личный клуб и постоянно оскорбляющих клуб, город и людей проживающих в Донбассе. Поэтому это чисто на автоматизме написано
    Вища освіта ще не робить людину освіченою чи коректною у висловах. Некоректні вислови вболівальників ДК ще не причина так відверто зневажати клуб. Такі ж вислови дозволяють собі й фанати Шахтаря, та й будь якого клуба.
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 04.06.2020 21:55
    +3
    common_sense, 04.06.2020 21:36
    мучение именно то слово
    Вернидуба давай и через 2-3 года будет 1/8 ЛЧ
    Ви так впевнені? Є тренери, що вдало працюють з середніми командами, є, що рятують вдало команди від вилетів, є, що вміють працювати лише з сильними командами і топ-гравцями. Витягувати Зорю, де для більшості гравців ти авторитет - це одне, а працювати з ДК, де більшість гравців може тебе навіть серйозно не сприйняти - це інше. В ДК важливе не лише вміння тренувати, а й авторитет для гравців. Вернидуб -гарний тренер, але це не гарантія, що саме в ДК у нього вийде.
    Andrii Stadnyk
      Andrii Stadnyk, 04.06.2020 17:18
    +3
    Зараз є достатня кількість хороших тренерів безробітних. Калітвінцев, Григорчук, Головко. Два з трьох - динамівські серця, а третій дуже добре виглядав проти Ліону з Чорноморцем в ЛЄ. Ребров зараз при роботі, як і Вернидуб. І в того ж Реброва є набагато кращі перспективи, ніж ДК.
    DidOk
    online
      DidOk, 04.06.2020 15:06
    +3
    Чекати на Головка ?
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 04.06.2020 23:57
    +2
    Forever_young_13, 04.06.2020 23:51
    Шева не будет тренером ДК. Это не его уровень. Его уровень - это Милан
    А теперішній Мілан - це суттєво інший рівень? Посередня команда останні декілька років. Постійне тусування доволі сильних гравців, відсутність нормальної стратегії розвитку. Останній норм Мілан був за часів Анчелотті. Теперішній Мілан для мене як теперішнє Динамо, і там і там якийсь системний збій.
    Forever_young_13
    online
      Forever_young_13, 04.06.2020 23:45
    +2
    Роман Порывай, 04.06.2020 23:40
    Які саме стереотипи чи штампи конкретно ви побачили у моєму вислові? По якій одній людині я рівняю інших? Яких інших? Ви знову дискутуєте з тим, що самі собі придумали, а не з моєю думкою. Мої висловлювання стосувалися конкретно Вас. Якщо ви думаєте, що я поширюю свою думку на людей з Донбасу, то Ви дуже помиляєтесь. Маю доволі багато друзів з Донецька, вболівальників Шахтаря, яких поважаю та ціную,
    Перечитайте мой предыдущий пост - как-то не охота повторяться.
    А то что вы уважаете людей из Донбасса - то огромный вам ПЛЮС!!
    Я тоже уважаю некоторых людей из Киева - скажу по-секрету: у меня там живут родственники
    Sentinel
    online
      Sentinel, 04.06.2020 21:49
    +2
    common_sense, 04.06.2020 21:36
    мучение именно то слово
    Вернидуба давай и через 2-3 года будет 1/8 ЛЧ
    Не будет. Мажоры сплавят его как сплавили Газзаева.
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 04.06.2020 21:48
    +2
    rus, 04.06.2020 21:24
    Маркевич даже какать не будет на базе Динамо!!!
    А якби Вам хтось сказав за часів його роботи у Металі, що він буде тренувати Дніпро, то Ви не те ж саме б відповіли?
    Trollface
      Trollface, 04.06.2020 14:12
    +2
    Тренер не виноват. Виновато руководство и игроки, не желающие играть . Понять можно
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.
Продолжая просматривать SPORT.UA, Вы подтверждаете, что ознакомились с Политикой конфиденциальности