Свитолина сыграет в полуфинале турнира в Монтеррее

Украинка уверенно движется турнирной сеткой соревнований в Мексике

Свитолина сыграет в полуфинале турнира в Монтеррее
© WTA. Элина Свитолина

Первая ракетка Украины Элина Свитолина (№7 WTA) продолжила побеждать в одиночном разряде на турнире международной серии в Монтеррее.
 
В 1/4 финала украинка обыграла 17-летнюю Лейлу Фернандес из Канады (№126 WTA).
 
Монтеррей. 1/4 финала
Элина Свитолина (Украина) – Лейла Фернандес (Канада) – 6:4. 7:5
 
В следующем раунде Свитолина встретится с Аранчей Рус из Нидерландов.

Отметим, что на турнире в Монтеррее Свитолина пока не проиграла ни единого сета, впервые в сезоне попав в четвертку лучших на соревнованиях WTA-тура.

Со следующей недели Элина поднимется как минимум на одну позицию, но также сохраняет шансы вернуться в топ-4. Более подробно об этом здесь

Ранее Леся Цуренко вышла в полуфинал турнира серии WTA 125k в Индиан-Уэллс.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(29 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    kollekciy
      kollekciy, 07.03.2020 20:54
    -1
    Вибачаюся перед вболівальниками Еліни, я просто хотів пожартувати. Хоча після Дохи всі писали ще гірші речі про неї, і мало хто не підтримував ті коментарі. Просто, якщо б Еліна грала хоча б у Ліоні, та дійшла до ПФ та далі, я б її повністю підтримав. Бо склад учасниць в Ліоні, значно кусючіший за Монтеррей.
    Ukrop
      Ukrop, 07.03.2020 17:16
    -7
    Ай, смешные Элядрочеры, эй-на-на-ней
    adidas77
    online
      adidas77, 07.03.2020 14:44
    +2
    kollekciy, 07.03.2020 09:42
    Вірно. А, то Еліна взяла моду лізти на Прем,єри до вмілих дівчат. Ще треба по ITF проїхатись, бо Монфіс нову полку прибив, а кубків для неї не має.
    А такие мелкие интернет троли,как вы, взяли моду писать всякую чушь!
    Каждому своё!
    Booshlater
      Booshlater, 07.03.2020 14:38
    +3
    kollekciy, 07.03.2020 09:42
    Вірно. А, то Еліна взяла моду лізти на Прем,єри до вмілих дівчат. Ще треба по ITF проїхатись, бо Монфіс нову полку прибив, а кубків для неї не має.
    Ну яка оце сцуко пише, яке любе совати ракетку собі в дупку і кричати, що я чємпіон по зануренню в ануїон. Мабуть сусіднє товаривство, яке давнісенько зрозуміло, що воно без чудо-дєрєва не існує.
    alex55
      alex55, 07.03.2020 12:30
    -11
    нашла своих соперниц и турнир.
    fedd1979
      fedd1979, 07.03.2020 12:02
    0
    Так, без жодного програного сету, зате які рахунки по сетах... А всі суперниці - з другої сотні. Не так щоб аж заплакав від щастя, бо світоліна повернулася. Ну але робить що може, і то слава Богу
    Publius
      Publius, 07.03.2020 11:40
    +16
    Сколько же тут сарказма вылилось. Как по мне - совершенно неуместного. Да, Свитолина в плохой форме, у неё спад. И она решила сыграть пару турниров уровнем пониже, чтобы отыграть 3-4 игры подряд в режиме тренировки с повышенной ответственностью и восстановить форму. Что у неё в общем-то и получается. Что в этом плохого?
    AlinaBabenko
      AlinaBabenko, 07.03.2020 11:10
    +6
    Володимир Кузьмін, 07.03.2020 10:13
    Дай Боже, щоб наші молоді дівчата здобували таку "сумнівну" славу як Рус. А те, що Еліна має перемагати, то наші мрії. Деякі у чвертьфіналі у Ліоні передбачували Кенін і Ястремську, все розрахували, тільки Кенін бачу, а де?....
    Курчат по осені рахують!
    Конечно, вы не видите Ястремскую, она даже не играла на этом турнире))))
    Persian
      Persian, 07.03.2020 11:09
    +10
    stopor2016, 07.03.2020 10:08
    Вот бы ещё дальше попались №258 и 199!
    Вот люди... давайте еще побольше сарказма и будет так как в мужском теннисе где наши первые номера проигрывают 280 ракеткам мира !
    Эля наша гордость. Лучик света в украинском спорте. Молодчинка
    Віталій Возняк
      Віталій Возняк, 07.03.2020 10:52
    +1
    temamx2727, 07.03.2020 10:28
    В 1/4 финала украинка обыграла 17-летнюю Лейлу Фернандес из Канады (№126 WTA).
    Не мала права обігрувати талановиту дитину???
    vital
    online
      vital, 07.03.2020 10:37
    +3
    Володимир Кузьмін, 07.03.2020 10:13
    Дай Боже, щоб наші молоді дівчата здобували таку "сумнівну" славу як Рус. А те, що Еліна має перемагати, то наші мрії. Деякі у чвертьфіналі у Ліоні передбачували Кенін і Ястремську, все розрахували, тільки Кенін бачу, а де?....
    Курчат по осені рахують!
    Не треба українкам такої "слави": нашим юніоркам 17-19 років, а тій Рус вже 29. Її досягнення 2019 року виглядало так, неначе старшокласник пішов із першачками в футбол поганяти і хизувався, який він "крутий". Не треба нашим дівчатам таких досягнень - їх Даша Лопатецька успішно штампувала один за одним в свої 15 років.
    temamx2727
    online
      temamx2727, 07.03.2020 10:28
    -2
    Віталій Возняк, 07.03.2020 10:17
    А такі у чвертьфіналі були?
    В 1/4 финала украинка обыграла 17-летнюю Лейлу Фернандес из Канады (№126 WTA).
    Віталій Возняк
      Віталій Возняк, 07.03.2020 10:17
    +1
    stopor2016, 07.03.2020 10:08
    Вот бы ещё дальше попались №258 и 199!
    А такі у чвертьфіналі були?
    Володимир Кузьмін
      Володимир Кузьмін, 07.03.2020 10:13
    -14
    vital, 07.03.2020 10:01
    Матч для Еліни видався доволі не простим - юна суперниця чіплялася за кожен м'яч, не давала перепочинку № 1 посіву. Незважаючи на не дуже сильні подачі суперниці, в Елі частенько були проблеми з тим, щоб просто повернути в корт перший м'яч. Над прийомом Еліні треба ще попрацювати, щоб повернутися до звичного свого рівня.
    Подачі не погані: 5 ейсів без подвійних помилок, частенько під 180 км, хіба відсоток першої подачі хотів би бути вищим.
    Минулого матчу в Еліни було 3 хороших вкорочених, цього матчу ще два. Треба зауважити що усі 5 спроб були успішними, що не може не радувати.
    Далі в Еліни на шляху до фіналу чітерка Рус, яка здобула сумнівну славу, вигравши кільканадцять турнірів серії ITF-25, завдяки чому зайшла в ТОП-100 рейтингу. Таку суперницю можна і треба перемагати, щоб не було соромно...
    Дай Боже, щоб наші молоді дівчата здобували таку "сумнівну" славу як Рус. А те, що Еліна має перемагати, то наші мрії. Деякі у чвертьфіналі у Ліоні передбачували Кенін і Ястремську, все розрахували, тільки Кенін бачу, а де?....
    Курчат по осені рахують!
    stopor2016
      stopor2016, 07.03.2020 10:08
    -10
    Вот бы ещё дальше попались №258 и 199!
    vital
    online
      vital, 07.03.2020 10:01
    +10
    Матч для Еліни видався доволі не простим - юна суперниця чіплялася за кожен м'яч, не давала перепочинку № 1 посіву. Незважаючи на не дуже сильні подачі суперниці, в Елі частенько були проблеми з тим, щоб просто повернути в корт перший м'яч. Над прийомом Еліні треба ще попрацювати, щоб повернутися до звичного свого рівня.
    Подачі не погані: 5 ейсів без подвійних помилок, частенько під 180 км, хіба відсоток першої подачі хотів би бути вищим.
    Минулого матчу в Еліни було 3 хороших вкорочених, цього матчу ще два. Треба зауважити що усі 5 спроб були успішними, що не може не радувати.
    Далі в Еліни на шляху до фіналу чітерка Рус, яка здобула сумнівну славу, вигравши кільканадцять турнірів серії ITF-25, завдяки чому зайшла в ТОП-100 рейтингу. Таку суперницю можна і треба перемагати, щоб не було соромно...
    kollekciy
      kollekciy, 07.03.2020 09:42
    -16
    Ukrop, 07.03.2020 07:36
    Ну вот же, вот же какие соперники нужны Эле!!! И сразу в полуфинале
    Вірно. А, то Еліна взяла моду лізти на Прем,єри до вмілих дівчат. Ще треба по ITF проїхатись, бо Монфіс нову полку прибив, а кубків для неї не має.
    Ukrop
      Ukrop, 07.03.2020 07:36
    -13
    Ну вот же, вот же какие соперники нужны Эле!!! И сразу в полуфинале
    Publius
      Publius, 07.03.2020 11:40
    +16
    Сколько же тут сарказма вылилось. Как по мне - совершенно неуместного. Да, Свитолина в плохой форме, у неё спад. И она решила сыграть пару турниров уровнем пониже, чтобы отыграть 3-4 игры подряд в режиме тренировки с повышенной ответственностью и восстановить форму. Что у неё в общем-то и получается. Что в этом плохого?
    Persian
      Persian, 07.03.2020 11:09
    +10
    stopor2016, 07.03.2020 10:08
    Вот бы ещё дальше попались №258 и 199!
    Вот люди... давайте еще побольше сарказма и будет так как в мужском теннисе где наши первые номера проигрывают 280 ракеткам мира !
    Эля наша гордость. Лучик света в украинском спорте. Молодчинка
    vital
    online
      vital, 07.03.2020 10:01
    +10
    Матч для Еліни видався доволі не простим - юна суперниця чіплялася за кожен м'яч, не давала перепочинку № 1 посіву. Незважаючи на не дуже сильні подачі суперниці, в Елі частенько були проблеми з тим, щоб просто повернути в корт перший м'яч. Над прийомом Еліні треба ще попрацювати, щоб повернутися до звичного свого рівня.
    Подачі не погані: 5 ейсів без подвійних помилок, частенько під 180 км, хіба відсоток першої подачі хотів би бути вищим.
    Минулого матчу в Еліни було 3 хороших вкорочених, цього матчу ще два. Треба зауважити що усі 5 спроб були успішними, що не може не радувати.
    Далі в Еліни на шляху до фіналу чітерка Рус, яка здобула сумнівну славу, вигравши кільканадцять турнірів серії ITF-25, завдяки чому зайшла в ТОП-100 рейтингу. Таку суперницю можна і треба перемагати, щоб не було соромно...
    AlinaBabenko
      AlinaBabenko, 07.03.2020 11:10
    +6
    Володимир Кузьмін, 07.03.2020 10:13
    Дай Боже, щоб наші молоді дівчата здобували таку "сумнівну" славу як Рус. А те, що Еліна має перемагати, то наші мрії. Деякі у чвертьфіналі у Ліоні передбачували Кенін і Ястремську, все розрахували, тільки Кенін бачу, а де?....
    Курчат по осені рахують!
    Конечно, вы не видите Ястремскую, она даже не играла на этом турнире))))
    Booshlater
      Booshlater, 07.03.2020 14:38
    +3
    kollekciy, 07.03.2020 09:42
    Вірно. А, то Еліна взяла моду лізти на Прем,єри до вмілих дівчат. Ще треба по ITF проїхатись, бо Монфіс нову полку прибив, а кубків для неї не має.
    Ну яка оце сцуко пише, яке любе совати ракетку собі в дупку і кричати, що я чємпіон по зануренню в ануїон. Мабуть сусіднє товаривство, яке давнісенько зрозуміло, що воно без чудо-дєрєва не існує.
    vital
    online
      vital, 07.03.2020 10:37
    +3
    Володимир Кузьмін, 07.03.2020 10:13
    Дай Боже, щоб наші молоді дівчата здобували таку "сумнівну" славу як Рус. А те, що Еліна має перемагати, то наші мрії. Деякі у чвертьфіналі у Ліоні передбачували Кенін і Ястремську, все розрахували, тільки Кенін бачу, а де?....
    Курчат по осені рахують!
    Не треба українкам такої "слави": нашим юніоркам 17-19 років, а тій Рус вже 29. Її досягнення 2019 року виглядало так, неначе старшокласник пішов із першачками в футбол поганяти і хизувався, який він "крутий". Не треба нашим дівчатам таких досягнень - їх Даша Лопатецька успішно штампувала один за одним в свої 15 років.
    adidas77
    online
      adidas77, 07.03.2020 14:44
    +2
    kollekciy, 07.03.2020 09:42
    Вірно. А, то Еліна взяла моду лізти на Прем,єри до вмілих дівчат. Ще треба по ITF проїхатись, бо Монфіс нову полку прибив, а кубків для неї не має.
    А такие мелкие интернет троли,как вы, взяли моду писать всякую чушь!
    Каждому своё!
    Віталій Возняк
      Віталій Возняк, 07.03.2020 10:52
    +1
    temamx2727, 07.03.2020 10:28
    В 1/4 финала украинка обыграла 17-летнюю Лейлу Фернандес из Канады (№126 WTA).
    Не мала права обігрувати талановиту дитину???
    Віталій Возняк
      Віталій Возняк, 07.03.2020 10:17
    +1
    stopor2016, 07.03.2020 10:08
    Вот бы ещё дальше попались №258 и 199!
    А такі у чвертьфіналі були?
    fedd1979
      fedd1979, 07.03.2020 12:02
    0
    Так, без жодного програного сету, зате які рахунки по сетах... А всі суперниці - з другої сотні. Не так щоб аж заплакав від щастя, бо світоліна повернулася. Ну але робить що може, і то слава Богу