Australian Open. Ястремская проиграла Возняцки

Украинка уступила экс-первой ракетке мира в двух сетах, ведя в каждой партии с двумя брейками

Australian Open. Ястремская проиграла Возняцки
© Jimmie48 Photography. Даяна Ястремская
Вторая ракетка Украины Даяна Ястремская (№21 WTA) покидает одиночный разряд Открытого чемпионата Австралии по теннису.
 
В матче второго круга 19-летняя украинка в двух сетах уступила экс-первой ракетке мира Каролин Возняцки из Дании (№36 WTA). 
 
Australian Open. Второй круг
Даяна Ястремская (Украина) – Каролин Возняцки (Дания) – 5:7, 5:7
 
Начало первого сета было впечатляющим. Возняцки взяла свою подачу, после чего Даяна выиграла пять геймов кряду. У Ястремской все получалось, мячи ложились в корт и казалось, что в этом матче ее ждет такая же быстрая победа, как и в первом поединке на турнире.
 
Но в один момент что-то сломалось. По всей видимости, украинка уверовала в победу чуть раньше времени, чего делать не стоило. Ястремская начала ошибаться и это придало сил датчанке. Возняцки начала отдавать на корте себя всю, увеличив давление на соперницу. Даяна, как говорится, «поплыла» выиграв всего 2 очка в следующих четырех геймах. Счет сравнялся, судьба партии решалась в заключительных геймах, которые как под копирку завершались невынужденными ошибками Ястремской, имевшей до этого и скрытый сетбол на приеме, и геймбол на подаче.
 
Статистика выглядит очень любопытно, проиграть сет, имея 23 виннерса – это еще нужно постараться.
 
 
Второй сет снова начался с двух брейков от Даяны. У Возняцки пропала первая подача и за это она быстро была наказана. Но удержать преимущество вновь не удалось. Стабильности в игре Ястремской особо не добавилось, а суперопытная соперница, почуявшая запах победы, сдаваться не собиралась.
 
Датчанке удалось сравняться на четырех, после чего обе теннисистки имели шансы, а каждый гейм проходил в ожесточенной борьбе. При счете 4:5 Ястремская вызвала на корт физиотерапевта, ее беспокоило левое бедро. Во время медицинского тайм-аута показали статистику, которая отчетливо показала, что скорость первой подачи украинки во втором сете упала на 20 км/ч. Возможно, кроме бедра были и другие проблемы, о которых мы узнаем позже.
 
Как бы там ни было, но после этого Даяне удалось отыграть три матчбола на своей подаче и еще два – на приеме. Лишь с шестого раза украинка пробила в аут, подарив Возняцки юбилейный десятый выход в третий раунд Australian Open. Напомним, после турнира в Мельбурне Каролин собирается завершить карьеру.
 
Сегодня на корте большую часть времени мы увидели Ястремскую образца прошлого года, и даже при этом у нее были огромные шансы на победу. Теперь видно, насколько отсутствие общения с Сашей Баином во время матчей сказывается на результате. Есть комфортная уверенность, что один коучинг в первом сете принес бы Даяне победу в матче, но на турнирах Большого Шлема подобная практика запрещена. Не забываем, что Даяне всего 19 лет, и у нее все впереди.
 
Отметим, что Ястремская после завершения австралийского мейджора потеряет как минимум три позиции в мировом рейтинге.
 
В третьем круге Возняцки сразится против Онс Жабер из Туниса (№78 WTA). 
 
Даяна продолжит борьбу в парном разряде в дуэте с Фанни Штоллар.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(19 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    temamx2727
    online
    temamx2727, 24.01.2020 14:20
    0
    Віталій Возняк, 23.01.2020 05:44
    Заглатуєш ти і твоя мама. Вибирай вислови, сопливе!
    Возняк, не обижайся, но говорю как есть. Если бы не психология ястремской, то влетала она по крепкому.
    Віталій Возняк
      Віталій Возняк, 23.01.2020 05:44
    -3
    temamx2727, 23.01.2020 02:58
    Возняк твоя, ничем не лучше ястремской, очень противная и гнилая тетя, и плакса к тому же. И если бы не психология Даяны, то эта так называемая тобой "легенда", заглотнула бы по самые яйца. Так себе легенда, ниочемная.
    Заглатуєш ти і твоя мама. Вибирай вислови, сопливе!
    temamx2727
    online
    temamx2727, 23.01.2020 02:58
    -3
    Александр Шевченко, 22.01.2020 15:11
    Браво, Каро. Унизила выскочку) Весь теннисный мир вчера был за тебя. Еще и на пресс конфе проехалась по Ястремской, сказав, что ее мед таймауты- липовые А я давно это говрил, что у Ястремской одно из худших поведений на корте, так называемый - "бэд бихевиор". Кароче, куда она теперь поедет в пидабург или мацкву играть?) Как раз турниры ее уровня. НУ, а Каро молодец, легенда, жаль что завершает карьеру, как видим еще силы есть унижать таких выскочек, можно и продолжить.
    Возняк твоя, ничем не лучше ястремской, очень противная и гнилая тетя, и плакса к тому же. И если бы не психология Даяны, то эта так называемая тобой "легенда", заглотнула бы по самые яйца. Так себе легенда, ниочемная.
    Mazyr2412
      Mazyr2412, 22.01.2020 17:24
    +4
    Ва Са, 22.01.2020 16:48
    Якби там не було , але програти суперниці , яку замучив ревматоїдний артрит , ще треба постаратись . Це хвороба суглобів , яка викликає нестерпний біль при кожному русі . Як Возняцкі взагалі ще виходить на корт незрозуміло . Гра її вже далеко не та що була раніше , що б тут хто не говорив . Однoзначно !! Але навіть з такою грою вона ще й примудряється вигравати .
    Не розумію - як можна набити за гру , увага ! - 47 невимушених помилок .? Не завжди виходить стільки наклепати навіть у 3х сетових поєдинках , а тут лише в двох сетах .!! До того ж , до 7 го гейма , після якого гра Даяни зламалася , цих помилок майже небуло . Що трапилось ,, травма . ? Так Даяна рухалась по корту майже однаково всю гру . Вона просто перестала попадати в корт і все . Прийому м'яча не стало , швидкість подачі знизилась . Це щось з області психології , іншого пояснення цьoму провалу , я не бачу .Психологічна нестійкість , ось головна вада Даяни . На жаль . І з цим треба щось робити в першу чергу ,, інакше - біда .. От цьому - психологічної стійкості , їй треба повчитись якраз у Возняцкі .
    Повністю підтримую! Якщо підтягне менталку( можливо з віком переросте),та добавить у фізичній витривалості (якщо це можливо)- буде топ! А поки вона - дівчина 1,5 сета(но, дуже потужних сета)! Хоча я за неї найбільш вболіваю( її гра вогонь)! Віримо,Даяна!!!
    Ва Са
      Ва Са, 22.01.2020 16:48
    +1
    Якби там не було , але програти суперниці , яку замучив ревматоїдний артрит , ще треба постаратись . Це хвороба суглобів , яка викликає нестерпний біль при кожному русі . Як Возняцкі взагалі ще виходить на корт незрозуміло . Гра її вже далеко не та що була раніше , що б тут хто не говорив . Однoзначно !! Але навіть з такою грою вона ще й примудряється вигравати .
    Не розумію - як можна набити за гру , увага ! - 47 невимушених помилок .? Не завжди виходить стільки наклепати навіть у 3х сетових поєдинках , а тут лише в двох сетах .!! До того ж , до 7 го гейма , після якого гра Даяни зламалася , цих помилок майже небуло . Що трапилось ,, травма . ? Так Даяна рухалась по корту майже однаково всю гру . Вона просто перестала попадати в корт і все . Прийому м'яча не стало , швидкість подачі знизилась . Це щось з області психології , іншого пояснення цьoму провалу , я не бачу .Психологічна нестійкість , ось головна вада Даяни . На жаль . І з цим треба щось робити в першу чергу ,, інакше - біда .. От цьому - психологічної стійкості , їй треба повчитись якраз у Возняцкі .
    Владимир Копяк
      Владимир Копяк, 22.01.2020 16:17
    -1
    Комментарий свернут. Показать
    Александр Шевченко, 22.01.2020 15:11
    Браво, Каро. Унизила выскочку) Весь теннисный мир вчера был за тебя. Еще и на пресс конфе проехалась по Ястремской, сказав, что ее мед таймауты- липовые А я давно это говрил, что у Ястремской одно из худших поведений на корте, так называемый - "бэд бихевиор". Кароче, куда она теперь поедет в пидабург или мацкву играть?) Как раз турниры ее уровня. НУ, а Каро молодец, легенда, жаль что завершает карьеру, как видим еще силы есть унижать таких выскочек, можно и продолжить.
    По медицинским тайм-аутам, согласен на все 100,просто нужно было время собраться с мыслями, хотя к тому моменту и так все было ясно. Она абсолютно не готова в психологическом плане, с такой неустойчивой психикой делать нечего в теннисе, тем более в женском. При счете 5:1 в первой партии, я ущепнул себя и подумал - неужели что-то в лесу сдохло? Нет, ошибся, все пошло по накатанной - к поражению. Тут некоторые сваливают это поражение на молодость... Сейчас не тот случай. Похоже что она трусливая по натуре.
    Александр Шевченко
    online
      Александр Шевченко, 22.01.2020 15:11
    -7
    Браво, Каро. Унизила выскочку) Весь теннисный мир вчера был за тебя. Еще и на пресс конфе проехалась по Ястремской, сказав, что ее мед таймауты- липовые А я давно это говрил, что у Ястремской одно из худших поведений на корте, так называемый - "бэд бихевиор". Кароче, куда она теперь поедет в пидабург или мацкву играть?) Как раз турниры ее уровня. НУ, а Каро молодец, легенда, жаль что завершает карьеру, как видим еще силы есть унижать таких выскочек, можно и продолжить.
    Петр Наконечный
      Петр Наконечный, 22.01.2020 13:48
    +6
    Наші спортсмени це звичайна вата.Виграють-молодці, програють-ну і грець з ними.Ніякої ейфорії по ним не має.
    Vladdal
      Vladdal, 22.01.2020 13:28
    -3
    Почитал... угробили чат, эспёрды хреновы.
    Angel Ledesma
      Angel Ledesma, 22.01.2020 13:21
    -2
    Главное, что Даяне только 20 лет. Если Байину удастся достучаться и разнообразить ее игру, то уже в этом году в первые 10 попадет. Иначе есть риск закончить на турнирах в Ташкенте и Акапулько, вроде Остапенко. Даяна из-за недостатка физики пытается скорее "задавить" соперницу 2-3 ударом, "тушуя". Сколько бы не писали, что у Свитолиной унылый скучный теннис, она изматывает соперника и в плане выносливости ей нет конкурентов в ВТА. Возняцки логично заканчивает карьеру. Нет ни скорости уже, ни подачи...Не знаю, чего ее причисляют к "большим" спортсменам. Один раз выиграла Австралию, чего-то запредельного не показывала в плане игры.
    Michael Savchyn
    Michael Savchyn, 22.01.2020 12:58
    +1
    звісно, що програла, бо ведучи 5:1, профукати сет на 5:7, то ще треба мати ті мізки...
    якщо не зробить висновки з цього,то можна класти хрест
    Кирилл Бондаренко
    online
    Кирилл Бондаренко, 22.01.2020 12:38
    -3
    Холодец,безхребетный.
    captain2009
      captain2009, 22.01.2020 12:09
    +4
    Що сказати - звичайно, дуже прикра поразка у Даяни сьогодні сталася. Так, періодично вона грала чудово, демонструвала дуже якісну гру. Але проти неї грала не якийсь там ноунейм, а все ж гравець високого класу, з величезним досвідом. Всі розмови про те, що вона вже не така, як раніше - це лише розмови. Це останній турнір для Каро, думаю, що вона до нього дуже добре підготувалася, щоб достойно завершити кар'єру. Стадіон сьогодні був на боці Вознякі - це факт.
    Досвід полько-датчанки і зіграв вирішальну роль у цьому матчі - вона розуміла, що треба своїми напівгорками, напівсвічками сбивати ритм, щось робити проти Ястремської. Я б не став так уж жорстко дорікати Даяні, хоч вона сама й не втримала свою перевагу. Це її тільки шостий турнир Гренд Слем, не кожного дня вона грає таки матчі, не кожного разу доводиться грати під тиском. Думаю, що згодом вона цим психологічним премудростям навчиться. Особисто мене порадувало те, що Даяна все більше тримає мяч у розіграшах, готуючи свої атаки, також моментами Ястремська почала використовувати слайси, що також принесло декілька очок. Є, над чим працювати, а результат роботи Бажина побачимо к середині сезону.
    Александр Ад
    Александр Ад, 22.01.2020 10:45
    -4
    Дивився вже не перший раз гру Даяни,склалось враження,шо вона в решаючі моменті думає не про теніс а вибачте за крамольну думку, про хлопців(природний інстинкт никуди не поденешь).На фоне Возняцьки,котра сражалась за кожний розіграш,особливо було замітно.як Ястремська слила остані 2 розіграша в 1 сете.і спокійно пошла відпочивати.Не пріпустимо Даяні с ії амбіціямі, відучі в рахунку 5-1, віддавать сет.Не навчів ще Бажин,що при рахунку 1-1 и 5-5 треба грати по-різному!Побажаю нам вболівальникам ні втрачаті надій,на більш успішну гру наших спортсменок в майбутнему.
    mt1036
      mt1036, 22.01.2020 09:25
    -7
    На кантору сиграли
    tank72063
      tank72063, 22.01.2020 08:54
    -15
    Clyde С., 22.01.2020 08:41
    Норм. Тепер Ястремській можна сконцентруватися на підготовці до турніру в Москві. Світоліна теж скоро приєднається.
    Ахаха ,точно ,мацква-"любимый город",,тьфу на вас обеих...
    Clyde С.
      Clyde С., 22.01.2020 08:41
    -16
    Норм. Тепер Ястремській можна сконцентруватися на підготовці до турніру в Москві. Світоліна теж скоро приєднається.
    NM16071
    online
      NM16071, 22.01.2020 08:31
    +4
    Оболом. Не сподівалася такого. А ще й Еліна не в найкращій формі. Якось зразу охота дивтися АО відпала. Печаль, одним словом.
    Vlad Ltava
      Vlad Ltava, 22.01.2020 08:29
    +9
    Срамота какая-то , вьілетели все кроме Свитолиной , ну а от єтого цирка Даяна еще долго будет вздрагивать .
    Одно плюс - вьісьіпаться буду .
    SportsMan
      SportsMan, 22.01.2020 07:14
    +7
    makswel1995, 22.01.2020 06:39
    ЗГОДЕН! ЗГОДЕН! ЗГОДЕН! Бо АНДРЕЕСКУ в 17 выграла UO, а вона в 20 не може в 3 раунд вийти i Каролiн за грою слабше на 30-40 % вiд Каролiн 2018!!!
    Ну, Андрееску выиграла, молодец. И что? А Барти выиграла в 17 лет? А Халеп? А Осака? А Плишкова? Последняя вообще не выигрывала, даже не в 17. Может, Андрееску - это будущая Штефи Граф или Серена Вильямс. Но все не могут быть настолько превосходящими остальных.
    vital
    online
      vital, 22.01.2020 06:00
    +13
    Ну це аля Страсбург-2019, після 5-ти матчів до шлему важко на щось серйозне розраховувати на більш важливому шлемі з енергозатратним тенісом Даяни. Даяні побажання добре відпочити і достойно зіграти за збірну.
    Andres
      Andres, 22.01.2020 06:00
    +13
    Програла собі
    idfxrf1982
      idfxrf1982, 22.01.2020 06:00
    +10
    Да нормально она играет! Просто не её день, при таком стиле игры или все или ничего....
    Vlad Ltava
      Vlad Ltava, 22.01.2020 08:29
    +9
    Срамота какая-то , вьілетели все кроме Свитолиной , ну а от єтого цирка Даяна еще долго будет вздрагивать .
    Одно плюс - вьісьіпаться буду .
    SportsMan
      SportsMan, 22.01.2020 06:52
    +9
    Ёперный балет! Ну как так можно? Решающий гейм - и сразу же в первом розыгрыше метровый аут! Потом двойная ошибка. А концовка это вообще! С таким трудом сравнивать счет (19 ударов в розыгрыше, когда последний раз сравняла счет), чтоб потом два раза без борьбы с пары ударов опять запустить метровый аут. И в решающем розыгрыше тоже аут. Может не такой большой, но все равно.
    Сложилось впечатление, что Ястремской надо бросать парную категорию. Там ведь играют по всей ширине площадки, и потому бьют под внешнюю линию. У Ястремской постоянно туда мяч и летел сегодня, как будто она пару играет. Может, если бы играла только одиночку, то был бы четко поставленный удар по линии, а не то туда надо бить, то сюда, поэтому и бьет постоянно куда попало.
    axylinam
    online
      axylinam, 22.01.2020 06:05
    +8
    Возняки втянула Ястремскую в свою игру,,плюс мандраж Ястремской, и сегодня Возняки могла перебегать кого угодно,Ястремской нужен хороший психолог
    SportsMan
      SportsMan, 22.01.2020 07:14
    +7
    makswel1995, 22.01.2020 06:39
    ЗГОДЕН! ЗГОДЕН! ЗГОДЕН! Бо АНДРЕЕСКУ в 17 выграла UO, а вона в 20 не може в 3 раунд вийти i Каролiн за грою слабше на 30-40 % вiд Каролiн 2018!!!
    Ну, Андрееску выиграла, молодец. И что? А Барти выиграла в 17 лет? А Халеп? А Осака? А Плишкова? Последняя вообще не выигрывала, даже не в 17. Может, Андрееску - это будущая Штефи Граф или Серена Вильямс. Но все не могут быть настолько превосходящими остальных.
    Петр Наконечный
      Петр Наконечный, 22.01.2020 13:48
    +6
    Наші спортсмени це звичайна вата.Виграють-молодці, програють-ну і грець з ними.Ніякої ейфорії по ним не має.
    dudigo78
    online
      dudigo78, 22.01.2020 06:01
    +6
    Цілком очікувано. Ще перед матчем писав, що Даяна буде виступати на турнірі до першої серйозної суперниці. Хоч Возняцкі зараз і не назвеш сильною тенісисткою, але і такого її рівня перебивання мяча через сітку вистарчило для перемоги
    Віталій Возняк
      Віталій Возняк, 22.01.2020 06:19
    +5
    Мосій Шило, 22.01.2020 06:07
    Ту-ту додому,нещастя ти, наше! Це якийся жах!
    Рано додому. Ще парна гра не зіграна.
    Uria Lug
      Uria Lug, 22.01.2020 06:06
    +5
    5-1, 3- 0 и проиграть? А когда тогда выигрывать?
    Mazyr2412
      Mazyr2412, 22.01.2020 17:24
    +4
    Ва Са, 22.01.2020 16:48
    Якби там не було , але програти суперниці , яку замучив ревматоїдний артрит , ще треба постаратись . Це хвороба суглобів , яка викликає нестерпний біль при кожному русі . Як Возняцкі взагалі ще виходить на корт незрозуміло . Гра її вже далеко не та що була раніше , що б тут хто не говорив . Однoзначно !! Але навіть з такою грою вона ще й примудряється вигравати .
    Не розумію - як можна набити за гру , увага ! - 47 невимушених помилок .? Не завжди виходить стільки наклепати навіть у 3х сетових поєдинках , а тут лише в двох сетах .!! До того ж , до 7 го гейма , після якого гра Даяни зламалася , цих помилок майже небуло . Що трапилось ,, травма . ? Так Даяна рухалась по корту майже однаково всю гру . Вона просто перестала попадати в корт і все . Прийому м'яча не стало , швидкість подачі знизилась . Це щось з області психології , іншого пояснення цьoму провалу , я не бачу .Психологічна нестійкість , ось головна вада Даяни . На жаль . І з цим треба щось робити в першу чергу ,, інакше - біда .. От цьому - психологічної стійкості , їй треба повчитись якраз у Возняцкі .
    Повністю підтримую! Якщо підтягне менталку( можливо з віком переросте),та добавить у фізичній витривалості (якщо це можливо)- буде топ! А поки вона - дівчина 1,5 сета(но, дуже потужних сета)! Хоча я за неї найбільш вболіваю( її гра вогонь)! Віримо,Даяна!!!
    captain2009
      captain2009, 22.01.2020 12:09
    +4
    Що сказати - звичайно, дуже прикра поразка у Даяни сьогодні сталася. Так, періодично вона грала чудово, демонструвала дуже якісну гру. Але проти неї грала не якийсь там ноунейм, а все ж гравець високого класу, з величезним досвідом. Всі розмови про те, що вона вже не така, як раніше - це лише розмови. Це останній турнір для Каро, думаю, що вона до нього дуже добре підготувалася, щоб достойно завершити кар'єру. Стадіон сьогодні був на боці Вознякі - це факт.
    Досвід полько-датчанки і зіграв вирішальну роль у цьому матчі - вона розуміла, що треба своїми напівгорками, напівсвічками сбивати ритм, щось робити проти Ястремської. Я б не став так уж жорстко дорікати Даяні, хоч вона сама й не втримала свою перевагу. Це її тільки шостий турнир Гренд Слем, не кожного дня вона грає таки матчі, не кожного разу доводиться грати під тиском. Думаю, що згодом вона цим психологічним премудростям навчиться. Особисто мене порадувало те, що Даяна все більше тримає мяч у розіграшах, готуючи свої атаки, також моментами Ястремська почала використовувати слайси, що також принесло декілька очок. Є, над чим працювати, а результат роботи Бажина побачимо к середині сезону.
    NM16071
    online
      NM16071, 22.01.2020 08:31
    +4
    Оболом. Не сподівалася такого. А ще й Еліна не в найкращій формі. Якось зразу охота дивтися АО відпала. Печаль, одним словом.
    makswel1995
      makswel1995, 22.01.2020 06:53
    +4
    makswel1995, 22.01.2020 06:42
    Жалко у пчёлки, а на АО играть нужно!!!
    Тому пример 1/4 АО 2019 5-1 40-0 решающий сет, женский теннис, чем закончилось??? Мы все прекрасно знаем!!! Тем более такие отыграши в стиле Возняцки!!!
    vital
    online
      vital, 22.01.2020 06:37
    +4
    Жаль що Даяна в обох сетах вела з подвійним брейком і програла їх.
    Я ще в першому сеті за рахунку 5-2, чи 5-3 звернув увагу що Даяна била себе по лівому стегні, з больовими відчуттями спиралася на ракетку, після розиграшу. Вона банально перестала доходити до м'яча для зручного удара і почала бити абизвідки. Важко сказати втома, м'яз потягнула, чи що, але я б не став все списувати на те що юна українка просто посипалася. Може, голова хотіла, а тіло вже "відмовлялось". Якщо б все було лише в психології, то не було б 5-ти відіграних матчболів у українки.
    Maximus13
      Maximus13, 22.01.2020 06:01
    +2
    Валидол😣
    Ва Са
      Ва Са, 22.01.2020 16:48
    +1
    Якби там не було , але програти суперниці , яку замучив ревматоїдний артрит , ще треба постаратись . Це хвороба суглобів , яка викликає нестерпний біль при кожному русі . Як Возняцкі взагалі ще виходить на корт незрозуміло . Гра її вже далеко не та що була раніше , що б тут хто не говорив . Однoзначно !! Але навіть з такою грою вона ще й примудряється вигравати .
    Не розумію - як можна набити за гру , увага ! - 47 невимушених помилок .? Не завжди виходить стільки наклепати навіть у 3х сетових поєдинках , а тут лише в двох сетах .!! До того ж , до 7 го гейма , після якого гра Даяни зламалася , цих помилок майже небуло . Що трапилось ,, травма . ? Так Даяна рухалась по корту майже однаково всю гру . Вона просто перестала попадати в корт і все . Прийому м'яча не стало , швидкість подачі знизилась . Це щось з області психології , іншого пояснення цьoму провалу , я не бачу .Психологічна нестійкість , ось головна вада Даяни . На жаль . І з цим треба щось робити в першу чергу ,, інакше - біда .. От цьому - психологічної стійкості , їй треба повчитись якраз у Возняцкі .
    Michael Savchyn
    Michael Savchyn, 22.01.2020 12:58
    +1
    звісно, що програла, бо ведучи 5:1, профукати сет на 5:7, то ще треба мати ті мізки...
    якщо не зробить висновки з цього,то можна класти хрест
    Віталій Возняк
      Віталій Возняк, 22.01.2020 06:30
    +1
    vital, 22.01.2020 06:23
    Ну, Даяні краще знятися, чи злитися швидко в тій парі і відпочити. Хай он Сабаленко в парі бореться за високе місце, тим більше в неї є задатки для парної гри.
    По-моєму ігри у парі - найкращий відпочинок для тенісисток.
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.
© 2003-2020 Sport.ua
Продолжая просматривать SPORT.UA, Вы подтверждаете, что ознакомились с Политикой конфиденциальности