УЕФА официально утвердил корзины посева на Евро-2020

Украина уже знает одного соперника

УЕФА официально утвердил корзины посева на Евро-2020
© twitter.com/uefaeuro

По итогам завершения группового этапа отбора Евро-2020 УЕФА официально утвердил корзины посева перед жеребьевкой финального турнира.

Как мы уже расписывали ранее, Украина официально оказалась в 1-й корзине. Уже известно, что одним из соперников станет сборная Нидерландов.

Многие сборные узнают всех своих соперников только весной, когда определятся еще 4 сборные, которые попадут на Евро через плей-офф Лиги наций.

Первая корзина: Украина, Бельгия, Италия, Англия, Германия, Испания

Вторая корзина: Франция, Польша, Швейцария, Хорватия, Нидерланды, Россия

Третья корзина: Португалия, Турция, Дания, Австрия, Швеция, Чехия

Четвертая корзина: Уэльс, Финляндия и 4 команды, которые пройдут через плей-офф Лиги наций.

Жеребьевка состоится 30-го ноября.

 

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — УЕФА

(36 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    Notionalist Notionalist
      Notionalist Notionalist, 21.11.2019 15:09
    +1
    Vbolivalnyk-Peter, 20.11.2019 19:42
    Румунія з Шотладією в одній спарці, а Угорщина разом в групі "А". Причому шотланці та румуни зустрічаються вже в півфіналі - тому ж варіант розвести команди завчасно! Свої міркування на цю тему писав нижче. Я не претендуб на те, що мої думки єдино правильні просто виходив з точки зору логіки... Хоча Те що намітили з цим Євро логічному мисленню тяжко піддається!!!
    На сайті УЄФА пишуть, що буде жереб для визначення того хто буде суперником Шотландії.
    kina_ne_bydet
    online
      kina_ne_bydet, 21.11.2019 09:53
    0
    Короче со второй корзины нам достался самый сложный соперник, кто то может поспорить из-за наличии Франции, но с Францией мы бы не играли на её поле. Не дай Бог с третьей попадут португальцы, хотя и другие команды не подарок. С четвёртой кто бы не выпал, нужно смело обыгрывать. Там пожалуй самые страшные теже сербы(если пройдут), и то мы показали что сильнее их
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 20.11.2019 20:00
    +6
    serega-2019, 20.11.2019 19:43
    та ні, ми вже грали з португальцями, хай мишебратьям попадеться !!!
    Вини грають з данцями, а для нас виглядає Португалія дуже реальним опаненту зважаючи на те, що жеребкування завжди відбувається чесно, незаангажованої та "всліпу"....
    serega-2019
    online
      serega-2019, 20.11.2019 19:43
    +4
    УАФ– М а ф і я!, 20.11.2019 19:30
    Вспомните мои слова, что из третей корзины нам именно Португалия достанется...
    та ні, ми вже грали з португальцями, хай мишебратьям попадеться !!!
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 20.11.2019 19:42
    +6
    Notionalist Notionalist, 20.11.2019 19:16
    Якщо в плей-оф Ліги А буде Румунія та Угорщина - то ти завчасно ніяк не можеш знати хто виграє. Як варіант, залишать 2 групи вільними до весни. А вже навесні, для 2-х переможців плей-оф (Ліги D, де намає команд-господарів, та Ліги А, де 2 команди-господарі) жеребкуванням визначать хто куди.
    Румунія з Шотладією в одній спарці, а Угорщина разом в групі "А". Причому шотланці та румуни зустрічаються вже в півфіналі - тому ж варіант розвести команди завчасно! Свої міркування на цю тему писав нижче. Я не претендуб на те, що мої думки єдино правильні просто виходив з точки зору логіки... Хоча Те що намітили з цим Євро логічному мисленню тяжко піддається!!!
    УАФ– М а ф і я!
    online
      УАФ– М а ф і я!, 20.11.2019 19:30
    0
    Вспомните мои слова, что из третей корзины нам именно Португалия достанется...
    Notionalist Notionalist
      Notionalist Notionalist, 20.11.2019 19:16
    0
    Vbolivalnyk-Peter, 20.11.2019 18:54
    Та ні так не можна правила мають бути написані завчасно. В такому випадку мали би проводити жеребкування після плей-офф, але збірні, які вийшли на Євро мають мати час на підготовку, а для цього потрібно завчасно розуміти з ким доведеться грати!!!
    Якщо в плей-оф Ліги А буде Румунія та Угорщина - то ти завчасно ніяк не можеш знати хто виграє. Як варіант, залишать 2 групи вільними до весни. А вже навесні, для 2-х переможців плей-оф (Ліги D, де намає команд-господарів, та Ліги А, де 2 команди-господарі) жеребкуванням визначать хто куди.
    Notionalist Notionalist
      Notionalist Notionalist, 20.11.2019 19:12
    +1
    Vbolivalnyk-Peter, 20.11.2019 18:54
    Та ні так не можна правила мають бути написані завчасно. В такому випадку мали би проводити жеребкування після плей-офф, але збірні, які вийшли на Євро мають мати час на підготовку, а для цього потрібно завчасно розуміти з ким доведеться грати!!!
    Правила написані завчасно. В УЄФА заплановане додаткове жеребкуваня на весну після фіналів плей-оф.
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 20.11.2019 18:54
    +1
    Notionalist Notionalist, 20.11.2019 18:48
    Віджеребкують зараз, а навесні поміняють, якщо переможець плей-оф буде іншим ніж жеребкування.
    Та ні так не можна правила мають бути написані завчасно. В такому випадку мали би проводити жеребкування після плей-офф, але збірні, які вийшли на Євро мають мати час на підготовку, а для цього потрібно завчасно розуміти з ким доведеться грати!!!
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 20.11.2019 18:52
    +1
    Гадаю,що зроблять таким чином: після півфіналів плей-офф, якщо перемагає Шотландія - до нас в групу піде переможець відбору "D", якщо перемагає Румунія - переможець відбору "С". Тому у плей-офф вболіватиму за Шотландію!
    Notionalist Notionalist
      Notionalist Notionalist, 20.11.2019 18:48
    0
    Vbolivalnyk-Peter, 20.11.2019 18:24
    Писав це в іншій новині, але хочу це повторити: жеребкування має відбутися 30 листопада, а "стики" - в березні. Так от Шотландія якщо пройде - має грати в групі з Англією, Румунія - в групі з Голандією, Угорщина з Німеччиною, Ірландія з Іспанію - цікаво як під час жеребкування УЄФА наперед розподілить переможців відбору по групах? Крім того варто враховувати, що одне з місць точно має отримати хтось з четвірки Грузія, Білорусь, Косово та Македонія.
    Віджеребкують зараз, а навесні поміняють, якщо переможець плей-оф буде іншим ніж жеребкування.
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 20.11.2019 18:41
    +1
    Взагалі виглядає так: Щоб завчасно розподілити команди по групах слід враховувати хто потенційно може пройти відбір. Так як в нашу групу має потрапити Румунія, то логічно було би, що переможець шляху "С" мав би потрапити в нашу групу, однак там ще є Шотландія, яка у випадку перемоги повинна грати у групі з Британією тому виходить, що переможець шляху "С" потрапить або в групу з нами, або в групу з ангельцями. Далі шлях "А" має Угорщину, яка має грати в одній групі з німцями, тому можна припустити з великою долею вірогідності, що в групу з німцями потрапить одна з найсильніших команд четвертиго кошику. Також неслабкий суперник потрапить в групу з Іспанію (переможець шляху "В", а там Пн Ірландія, Боснія, Словаччина та Ірландія, яка власне і є "паровозом", який тягне переможця відбору "В" в одну групу з Іспанією). Тому найлогічніше та найлегше одразу ж відправити Фінляндії та Вельс в групи до Бельгії та Італії, а переможця відбору "D", або в групу до України, або в групу до Англії. Тому мені здається, що нам світить хтось з відборів "С"та "D".
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 20.11.2019 18:24
    +1
    Писав це в іншій новині, але хочу це повторити: жеребкування має відбутися 30 листопада, а "стики" - в березні. Так от Шотландія якщо пройде - має грати в групі з Англією, Румунія - в групі з Голандією, Угорщина з Німеччиною, Ірландія з Іспанію - цікаво як під час жеребкування УЄФА наперед розподілить переможців відбору по групах? Крім того варто враховувати, що одне з місць точно має отримати хтось з четвірки Грузія, Білорусь, Косово та Македонія.
    digsum
      digsum, 20.11.2019 18:23
    0
    Украина в 1 кошике в такой компании) Практически те же ощущения, когда смотришь на список четвертьфиналов ЧМ2006.
    Саша Зардунов
    online
      Саша Зардунов, 20.11.2019 18:18
    +3
    Прикольно. Украина в первой корзине
    Limb-Ur
    online
      Limb-Ur, 20.11.2019 18:14
    0
    Мы попадаем в группу С с Нидерландами и двумя кем-то ( есть вероятность, что с Португалией и Сербией ), если занимаем 2-е место в группе едем в Лондон в 1\8 играть с итальянцами. Лучше занять 1-е место: 1/8 в Бухаресте с 3-й командой из группы Д, 1\4 в Баку с росией (супер-матч!) и дальше полуфинал и финал в Лондоне!
    Notionalist Notionalist
      Notionalist Notionalist, 20.11.2019 17:00
    0
    common_sense, 20.11.2019 16:20
    а может румынов вообще не будет? с кем им там играть то?
    С другим победителем плей-офф
    Notionalist Notionalist
      Notionalist Notionalist, 20.11.2019 17:00
    0
    Злий Глобинець, 20.11.2019 16:45
    Народ, а хто знає, які команди гратимуть в плей-офф Ліги націй? Хто ці потенційні учасники Євро? Крім Румунії ще хто?
    Злий Глобинець
    Злий Глобинець, 20.11.2019 16:45
    +1
    Народ, а хто знає, які команди гратимуть в плей-офф Ліги націй? Хто ці потенційні учасники Євро? Крім Румунії ще хто?
    nomad
      nomad, 20.11.2019 16:28
    +15
    Комментарий свернут. Показать
    Для сегодняшней сборной всё равно с кем играть. Надеюсь Шевченко ещё усилит игру и найдёт хороших исполнителей.
    nomad
      nomad, 20.11.2019 16:28
    +15
    Комментарий свернут. Показать
    Для сегодняшней сборной всё равно с кем играть. Надеюсь Шевченко ещё усилит игру и найдёт хороших исполнителей.
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 20.11.2019 20:00
    +6
    serega-2019, 20.11.2019 19:43
    та ні, ми вже грали з португальцями, хай мишебратьям попадеться !!!
    Вини грають з данцями, а для нас виглядає Португалія дуже реальним опаненту зважаючи на те, що жеребкування завжди відбувається чесно, незаангажованої та "всліпу"....
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 20.11.2019 19:42
    +6
    Notionalist Notionalist, 20.11.2019 19:16
    Якщо в плей-оф Ліги А буде Румунія та Угорщина - то ти завчасно ніяк не можеш знати хто виграє. Як варіант, залишать 2 групи вільними до весни. А вже навесні, для 2-х переможців плей-оф (Ліги D, де намає команд-господарів, та Ліги А, де 2 команди-господарі) жеребкуванням визначать хто куди.
    Румунія з Шотладією в одній спарці, а Угорщина разом в групі "А". Причому шотланці та румуни зустрічаються вже в півфіналі - тому ж варіант розвести команди завчасно! Свої міркування на цю тему писав нижче. Я не претендуб на те, що мої думки єдино правильні просто виходив з точки зору логіки... Хоча Те що намітили з цим Євро логічному мисленню тяжко піддається!!!
    serega-2019
    online
      serega-2019, 20.11.2019 19:43
    +4
    УАФ– М а ф і я!, 20.11.2019 19:30
    Вспомните мои слова, что из третей корзины нам именно Португалия достанется...
    та ні, ми вже грали з португальцями, хай мишебратьям попадеться !!!
    Саша Зардунов
    online
      Саша Зардунов, 20.11.2019 18:18
    +3
    Прикольно. Украина в первой корзине
    Notionalist Notionalist
      Notionalist Notionalist, 21.11.2019 15:09
    +1
    Vbolivalnyk-Peter, 20.11.2019 19:42
    Румунія з Шотладією в одній спарці, а Угорщина разом в групі "А". Причому шотланці та румуни зустрічаються вже в півфіналі - тому ж варіант розвести команди завчасно! Свої міркування на цю тему писав нижче. Я не претендуб на те, що мої думки єдино правильні просто виходив з точки зору логіки... Хоча Те що намітили з цим Євро логічному мисленню тяжко піддається!!!
    На сайті УЄФА пишуть, що буде жереб для визначення того хто буде суперником Шотландії.
    Notionalist Notionalist
      Notionalist Notionalist, 20.11.2019 19:12
    +1
    Vbolivalnyk-Peter, 20.11.2019 18:54
    Та ні так не можна правила мають бути написані завчасно. В такому випадку мали би проводити жеребкування після плей-офф, але збірні, які вийшли на Євро мають мати час на підготовку, а для цього потрібно завчасно розуміти з ким доведеться грати!!!
    Правила написані завчасно. В УЄФА заплановане додаткове жеребкуваня на весну після фіналів плей-оф.
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 20.11.2019 18:54
    +1
    Notionalist Notionalist, 20.11.2019 18:48
    Віджеребкують зараз, а навесні поміняють, якщо переможець плей-оф буде іншим ніж жеребкування.
    Та ні так не можна правила мають бути написані завчасно. В такому випадку мали би проводити жеребкування після плей-офф, але збірні, які вийшли на Євро мають мати час на підготовку, а для цього потрібно завчасно розуміти з ким доведеться грати!!!
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 20.11.2019 18:52
    +1
    Гадаю,що зроблять таким чином: після півфіналів плей-офф, якщо перемагає Шотландія - до нас в групу піде переможець відбору "D", якщо перемагає Румунія - переможець відбору "С". Тому у плей-офф вболіватиму за Шотландію!
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 20.11.2019 18:41
    +1
    Взагалі виглядає так: Щоб завчасно розподілити команди по групах слід враховувати хто потенційно може пройти відбір. Так як в нашу групу має потрапити Румунія, то логічно було би, що переможець шляху "С" мав би потрапити в нашу групу, однак там ще є Шотландія, яка у випадку перемоги повинна грати у групі з Британією тому виходить, що переможець шляху "С" потрапить або в групу з нами, або в групу з ангельцями. Далі шлях "А" має Угорщину, яка має грати в одній групі з німцями, тому можна припустити з великою долею вірогідності, що в групу з німцями потрапить одна з найсильніших команд четвертиго кошику. Також неслабкий суперник потрапить в групу з Іспанію (переможець шляху "В", а там Пн Ірландія, Боснія, Словаччина та Ірландія, яка власне і є "паровозом", який тягне переможця відбору "В" в одну групу з Іспанією). Тому найлогічніше та найлегше одразу ж відправити Фінляндії та Вельс в групи до Бельгії та Італії, а переможця відбору "D", або в групу до України, або в групу до Англії. Тому мені здається, що нам світить хтось з відборів "С"та "D".
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 20.11.2019 18:24
    +1
    Писав це в іншій новині, але хочу це повторити: жеребкування має відбутися 30 листопада, а "стики" - в березні. Так от Шотландія якщо пройде - має грати в групі з Англією, Румунія - в групі з Голандією, Угорщина з Німеччиною, Ірландія з Іспанію - цікаво як під час жеребкування УЄФА наперед розподілить переможців відбору по групах? Крім того варто враховувати, що одне з місць точно має отримати хтось з четвірки Грузія, Білорусь, Косово та Македонія.
    Злий Глобинець
    Злий Глобинець, 20.11.2019 16:45
    +1
    Народ, а хто знає, які команди гратимуть в плей-офф Ліги націй? Хто ці потенційні учасники Євро? Крім Румунії ще хто?
    kina_ne_bydet
    online
      kina_ne_bydet, 21.11.2019 09:53
    0
    Короче со второй корзины нам достался самый сложный соперник, кто то может поспорить из-за наличии Франции, но с Францией мы бы не играли на её поле. Не дай Бог с третьей попадут португальцы, хотя и другие команды не подарок. С четвёртой кто бы не выпал, нужно смело обыгрывать. Там пожалуй самые страшные теже сербы(если пройдут), и то мы показали что сильнее их
    УАФ– М а ф і я!
    online
      УАФ– М а ф і я!, 20.11.2019 19:30
    0
    Вспомните мои слова, что из третей корзины нам именно Португалия достанется...
    Notionalist Notionalist
      Notionalist Notionalist, 20.11.2019 19:16
    0
    Vbolivalnyk-Peter, 20.11.2019 18:54
    Та ні так не можна правила мають бути написані завчасно. В такому випадку мали би проводити жеребкування після плей-офф, але збірні, які вийшли на Євро мають мати час на підготовку, а для цього потрібно завчасно розуміти з ким доведеться грати!!!
    Якщо в плей-оф Ліги А буде Румунія та Угорщина - то ти завчасно ніяк не можеш знати хто виграє. Як варіант, залишать 2 групи вільними до весни. А вже навесні, для 2-х переможців плей-оф (Ліги D, де намає команд-господарів, та Ліги А, де 2 команди-господарі) жеребкуванням визначать хто куди.
    Notionalist Notionalist
      Notionalist Notionalist, 20.11.2019 18:48
    0
    Vbolivalnyk-Peter, 20.11.2019 18:24
    Писав це в іншій новині, але хочу це повторити: жеребкування має відбутися 30 листопада, а "стики" - в березні. Так от Шотландія якщо пройде - має грати в групі з Англією, Румунія - в групі з Голандією, Угорщина з Німеччиною, Ірландія з Іспанію - цікаво як під час жеребкування УЄФА наперед розподілить переможців відбору по групах? Крім того варто враховувати, що одне з місць точно має отримати хтось з четвірки Грузія, Білорусь, Косово та Македонія.
    Віджеребкують зараз, а навесні поміняють, якщо переможець плей-оф буде іншим ніж жеребкування.
    digsum
      digsum, 20.11.2019 18:23
    0
    Украина в 1 кошике в такой компании) Практически те же ощущения, когда смотришь на список четвертьфиналов ЧМ2006.
    Limb-Ur
    online
      Limb-Ur, 20.11.2019 18:14
    0
    Мы попадаем в группу С с Нидерландами и двумя кем-то ( есть вероятность, что с Португалией и Сербией ), если занимаем 2-е место в группе едем в Лондон в 1\8 играть с итальянцами. Лучше занять 1-е место: 1/8 в Бухаресте с 3-й командой из группы Д, 1\4 в Баку с росией (супер-матч!) и дальше полуфинал и финал в Лондоне!
    Notionalist Notionalist
      Notionalist Notionalist, 20.11.2019 17:00
    0
    common_sense, 20.11.2019 16:20
    а может румынов вообще не будет? с кем им там играть то?
    С другим победителем плей-офф
    Notionalist Notionalist
      Notionalist Notionalist, 20.11.2019 17:00
    0
    Злий Глобинець, 20.11.2019 16:45
    Народ, а хто знає, які команди гратимуть в плей-офф Ліги націй? Хто ці потенційні учасники Євро? Крім Румунії ще хто?