Ястремская узнала соперниц в группе малого финала WTA

Украинка сыграет с Кики Бертенс и Донной Векич

Ястремская узнала соперниц в группе малого финала WTA
© WTA. Даяна Ястремская

Определились группы турнира WTA Elite Trophy. Вторая ракетка Украины 19-летняя Даяна Ястремская попала в группу Азалия, где сыграет с Кики Бертенс и Донной Векич.

В группе Камелия будут играть София Кенин, Элисон Риск и Каролина Мухова. В группе Орхидея - Мэдисон Кис, Петра Мартич и Чжэн Сайсай. В группу Роза попали Арина Соболенко, Элис Мертенс и Мария Саккари.

Напомним, что Ястремская станет самой молодой участницей малого Итогового турнира.

Малый Итоговый турнир пройдет с 22 по 27 октября, призовой фонд – $2,419,844. На турнире выступят 12 участниц, которые будут поделены на 4 группы. Победительница каждой группы попадет в полуфинал.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — WTA Insider

(30 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    TemaMX
    TemaMX, 22.10.2019 07:46
    -3
    dudigo78, 21.10.2019 19:23
    Давай ще петросянь. Коли вже там епоха бідності закінчиться? Хочу вже нарешті на Майямі з'їздити))) Чудний народ ці українці
    Сомневаюсь что скоро, ну хоть предпосылки появились к изменениям к лучшему. А им все равно все не так, хотят войны и что бы их обманывали дальше, вот где как раз эти чудные украинцы)
    Maradona
      Maradona, 21.10.2019 20:37
    +4
    Коли там новий Кубок Гівна?
    dudigo78
      dudigo78, 21.10.2019 19:23
    +2
    Комментарий свернут. Показать
    TemaMX, 21.10.2019 15:17
    Ага, их очень много, большинство даже, поэтому в стране что-то меняется к лучшему. А такие как ты порохоботы скоро вымрут, и страна заживёт.
    Давай ще петросянь. Коли вже там епоха бідності закінчиться? Хочу вже нарешті на Майямі з'їздити))) Чудний народ ці українці
    TemaMX
    TemaMX, 21.10.2019 19:03
    -5
    Ваня, 21.10.2019 17:04
    Ось я не був за пороха, а всіх хто був за Зе, теж називаю зебілами, і до речі в нашій країні нічого не міняється до кращого, мені здається даже, що стає ще гірше
    Например?
    Natam69
      Natam69, 21.10.2019 17:40
    +6
    Ну, Даяна, як може виграти в обох, так може і обом програти. Але побачимо. В усякому випадку кілька халявних очок, початок року в плюсах, і цінний досвід точно буде корисним.
    Ваня
      Ваня, 21.10.2019 17:04
    +10
    TemaMX, 21.10.2019 15:17
    Ага, их очень много, большинство даже, поэтому в стране что-то меняется к лучшему. А такие как ты порохоботы скоро вымрут, и страна заживёт.
    Ось я не був за пороха, а всіх хто був за Зе, теж називаю зебілами, і до речі в нашій країні нічого не міняється до кращого, мені здається даже, що стає ще гірше
    gudini
    gudini, 21.10.2019 15:42
    +8
    Stanislav Matusevych, 21.10.2019 15:29
    Цікаво, що в голові у створінь, які мало того, що пишуть відверту маячню, так ще й на адресу людини, у якої в руці банхаммер? А потім будуть дивуватися "ой, а шо я такого зробила?"
    Хтось пам'ятає недавнього такого собі кубіка-рубіка? Воно вчора влізло в фб у мій діалог з серйозною людиною та наплело їй про мене дурниць. Ну добре, ми посміялися і забули, а недоробство отримало бан від мене і у фб, але все ж таки, що у них в голові? Може, хтось знає?
    Нажаль в голові у них один телевізор. Навіть в інтернеті вони дивляться той самий телевізор, а від цього у голові коллапс. Нещодавно проходив щорічний конкурс «Топ-100 блогерів». Спробуйте пошукати серед лідерів блогерів-зелеботів і все стане зрозуміло. А може хтось бачив марш зелеботів по вулицях міст з тією маячнею, що вони наприклад тут пишуть, на плакатах?
    Stanislav Matusevych
      Stanislav Matusevych, 21.10.2019 15:29
    +14
    TanyaM, 21.10.2019 11:44
    у них еще бомбит за КК Стасик, наверное, там не покладает рук ))
    Цікаво, що в голові у створінь, які мало того, що пишуть відверту маячню, так ще й на адресу людини, у якої в руці банхаммер? А потім будуть дивуватися "ой, а шо я такого зробила?"
    Хтось пам'ятає недавнього такого собі кубіка-рубіка? Воно вчора влізло в фб у мій діалог з серйозною людиною та наплело їй про мене дурниць. Ну добре, ми посміялися і забули, а недоробство отримало бан від мене і у фб, але все ж таки, що у них в голові? Може, хтось знає?
    TemaMX
    TemaMX, 21.10.2019 15:17
    -16
    gudini, 21.10.2019 13:29
    Зебіли сер. Нажаль їх багатенько і в голові у них повний дурдом.
    Ага, их очень много, большинство даже, поэтому в стране что-то меняется к лучшему. А такие как ты порохоботы скоро вымрут, и страна заживёт.
    TanyaM
      TanyaM, 21.10.2019 13:49
    -16
    Комментарий свернут. Показать
    Serg_V, 21.10.2019 13:14
    А когда Даяна, Елина, Цуренко, Костюк, Козлова, Киченюк будут играть за сборную, они тоже будут минусить? )) Все же девушки "ватницы".
    Думаю, что да. Мне еще нравится, когда они говорят, что мол больше мы не будем за них болеть (мол обиделись), а сами комментируют все новости (естественно поливая всех г....). Если вы говорите, что вам наплевать и т.п то бля не комментируйте новости, не ставьте свои минусы, или что такое принцип вам не понятно? Ведете себя, как школьники
    gudini
    gudini, 21.10.2019 13:29
    +10
    Lazio, 21.10.2019 10:50
    В мене одне питання, зо за підари мінусть...
    А так, удачі Даяні!!
    Зебіли сер. Нажаль їх багатенько і в голові у них повний дурдом.
    Serg_V
    Serg_V, 21.10.2019 13:14
    -15
    TanyaM, 21.10.2019 11:44
    у них еще бомбит за КК Стасик, наверное, там не покладает рук ))
    А когда Даяна, Елина, Цуренко, Костюк, Козлова, Киченюк будут играть за сборную, они тоже будут минусить? )) Все же девушки "ватницы".
    TanyaM
      TanyaM, 21.10.2019 11:44
    -21
    Комментарий свернут. Показать
    Lazio, 21.10.2019 10:50
    В мене одне питання, зо за підари мінусть...
    А так, удачі Даяні!!
    у них еще бомбит за КК Стасик, наверное, там не покладает рук ))
    Lazio
    Lazio, 21.10.2019 10:50
    -6
    В мене одне питання, зо за підари мінусть...
    А так, удачі Даяні!!
    Girvik
      Girvik, 21.10.2019 10:22
    -3
    добре, що обидві атакувальні- зручно для ДАЯНИ.
    vital
      vital, 21.10.2019 10:14
    +5
    dudigo78, 21.10.2019 09:44
    Я би так просто Векіч не скидав з рахунків. Думаю вона зможе нав'язати боротьбу Бертенс.
    Дуже сумніваюся що Кікі зможе вийти з групи. Бертенс останні тижні боролася за вихід на Підсумковий. І зараз, після невдачі, в неї має бути швидше спустошення емоційне та фізична втома.
    yira
      yira, 21.10.2019 10:10
    +2
    Kanarejka, 21.10.2019 09:40
    Кікі на ізі вийде з цієї групи! Цікава група Кенін, Ріск і Мухова, хоча переможець також більш менш прогнозований. Але, це ж жіночий теніс!!
    Кенін ще до того заявлена на пару з Калашніковою на парний Еліт трофі, потрапила до однієї групи з Людмилою Кіченок/Клепач. Як вона буде практично одночасно дві групи грати і чи вистачить в неї сил на все?
    TemaMX
    TemaMX, 21.10.2019 09:56
    -4
    Блин, где найти ставки на победителя турнира!? Нигде не видно этого турнира!
    dudigo78
      dudigo78, 21.10.2019 09:44
    +5
    Комментарий свернут. Показать
    Kanarejka, 21.10.2019 09:40
    Кікі на ізі вийде з цієї групи! Цікава група Кенін, Ріск і Мухова, хоча переможець також більш менш прогнозований. Але, це ж жіночий теніс!!
    Я би так просто Векіч не скидав з рахунків. Думаю вона зможе нав'язати боротьбу Бертенс.
    Kanarejka
      Kanarejka, 21.10.2019 09:40
    -1
    Кікі на ізі вийде з цієї групи! Цікава група Кенін, Ріск і Мухова, хоча переможець також більш менш прогнозований. Але, це ж жіночий теніс!!
    Stanislav Matusevych
      Stanislav Matusevych, 21.10.2019 15:29
    +14
    TanyaM, 21.10.2019 11:44
    у них еще бомбит за КК Стасик, наверное, там не покладает рук ))
    Цікаво, що в голові у створінь, які мало того, що пишуть відверту маячню, так ще й на адресу людини, у якої в руці банхаммер? А потім будуть дивуватися "ой, а шо я такого зробила?"
    Хтось пам'ятає недавнього такого собі кубіка-рубіка? Воно вчора влізло в фб у мій діалог з серйозною людиною та наплело їй про мене дурниць. Ну добре, ми посміялися і забули, а недоробство отримало бан від мене і у фб, але все ж таки, що у них в голові? Може, хтось знає?
    Ваня
      Ваня, 21.10.2019 17:04
    +10
    TemaMX, 21.10.2019 15:17
    Ага, их очень много, большинство даже, поэтому в стране что-то меняется к лучшему. А такие как ты порохоботы скоро вымрут, и страна заживёт.
    Ось я не був за пороха, а всіх хто був за Зе, теж називаю зебілами, і до речі в нашій країні нічого не міняється до кращого, мені здається даже, що стає ще гірше
    gudini
    gudini, 21.10.2019 13:29
    +10
    Lazio, 21.10.2019 10:50
    В мене одне питання, зо за підари мінусть...
    А так, удачі Даяні!!
    Зебіли сер. Нажаль їх багатенько і в голові у них повний дурдом.
    gudini
    gudini, 21.10.2019 15:42
    +8
    Stanislav Matusevych, 21.10.2019 15:29
    Цікаво, що в голові у створінь, які мало того, що пишуть відверту маячню, так ще й на адресу людини, у якої в руці банхаммер? А потім будуть дивуватися "ой, а шо я такого зробила?"
    Хтось пам'ятає недавнього такого собі кубіка-рубіка? Воно вчора влізло в фб у мій діалог з серйозною людиною та наплело їй про мене дурниць. Ну добре, ми посміялися і забули, а недоробство отримало бан від мене і у фб, але все ж таки, що у них в голові? Може, хтось знає?
    Нажаль в голові у них один телевізор. Навіть в інтернеті вони дивляться той самий телевізор, а від цього у голові коллапс. Нещодавно проходив щорічний конкурс «Топ-100 блогерів». Спробуйте пошукати серед лідерів блогерів-зелеботів і все стане зрозуміло. А може хтось бачив марш зелеботів по вулицях міст з тією маячнею, що вони наприклад тут пишуть, на плакатах?
    Natam69
      Natam69, 21.10.2019 17:40
    +6
    Ну, Даяна, як може виграти в обох, так може і обом програти. Але побачимо. В усякому випадку кілька халявних очок, початок року в плюсах, і цінний досвід точно буде корисним.
    Mazyr2412
      Mazyr2412, 21.10.2019 09:17
    +6
    Нормальна група! Можна змагатися! Віримо!
    vital
      vital, 21.10.2019 10:14
    +5
    dudigo78, 21.10.2019 09:44
    Я би так просто Векіч не скидав з рахунків. Думаю вона зможе нав'язати боротьбу Бертенс.
    Дуже сумніваюся що Кікі зможе вийти з групи. Бертенс останні тижні боролася за вихід на Підсумковий. І зараз, після невдачі, в неї має бути швидше спустошення емоційне та фізична втома.
    dudigo78
      dudigo78, 21.10.2019 09:44
    +5
    Комментарий свернут. Показать
    Kanarejka, 21.10.2019 09:40
    Кікі на ізі вийде з цієї групи! Цікава група Кенін, Ріск і Мухова, хоча переможець також більш менш прогнозований. Але, це ж жіночий теніс!!
    Я би так просто Векіч не скидав з рахунків. Думаю вона зможе нав'язати боротьбу Бертенс.
    Maradona
      Maradona, 21.10.2019 20:37
    +4
    Коли там новий Кубок Гівна?
    dudigo78
      dudigo78, 21.10.2019 19:23
    +2
    Комментарий свернут. Показать
    TemaMX, 21.10.2019 15:17
    Ага, их очень много, большинство даже, поэтому в стране что-то меняется к лучшему. А такие как ты порохоботы скоро вымрут, и страна заживёт.
    Давай ще петросянь. Коли вже там епоха бідності закінчиться? Хочу вже нарешті на Майямі з'їздити))) Чудний народ ці українці
    yira
      yira, 21.10.2019 10:10
    +2
    Kanarejka, 21.10.2019 09:40
    Кікі на ізі вийде з цієї групи! Цікава група Кенін, Ріск і Мухова, хоча переможець також більш менш прогнозований. Але, це ж жіночий теніс!!
    Кенін ще до того заявлена на пару з Калашніковою на парний Еліт трофі, потрапила до однієї групи з Людмилою Кіченок/Клепач. Як вона буде практично одночасно дві групи грати і чи вистачить в неї сил на все?
    vital
      vital, 21.10.2019 09:26
    0
    Група в Даяни та що треба. Треба помститися втомленій Кікі, Даянко за недавню поразку...