Тяньцзинь. Ястремская уверенно выиграла матч первого круга

Украинская теннисистка переиграла китаянку Чжу Линь

Тяньцзинь. Ястремская уверенно выиграла матч первого круга
© WTA. Даяна Ястремская
Украинская теннисистка Даяна Ястремская (№23 WTA) стартовала с победы на турнире WTA международной серии в китайском Тяньцзине.
 
В первом раунде соревнований 19-летняя украинка в двух сетах обыграла Чжу Линь из Китая (№106 WTA). 
 
Тяньцзинь. Первый круг
Даяна Ястремская (Украина) – Чжу Линь (Китай) – 6:2, 6:3
 
Даяна была явным фаворитом на бумаге, но старт поединка выдался непростым. В 5 из 6 первых геймов девушки играли на больше-меньше, но единственный из множества брейкпоинтов удалось реализовать украинке. Ближе к концу сета Ястремской удалось наладить подачу и дважды ее уверенно защитить. Еще один брейк в восьмом гейме принес украинке победу в партии.
 
 
Во втором сете уровень тенниса со стороны китаянки вырос, но Даяна все равно выглядела сильнее. В начале сета девушки обменялись брейками, а далее шли очень ровно. Ключевым стал восьмой гейм, в котором Ястремская сделала еще один брейк, после чего успешно подала на матч.
 
Во втором круге Ястремская встретится против еще одной китаянки Пэн Шуай (№96 WTA).
 
Напомним, на этой неделе Даяна защищает очки за прошлогоднюю победу на турнире аналогичной категории в Гонконге.
 
 
 
Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(5 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    Андрей Пинчук
      Андрей Пинчук, 11.10.2019 10:24
    0
    Усіх із дебютною перемогою Даяни в Тянзині!
    Виходячи з рівня суперниць Даяни, вона має перші кілька кіл проходити на одному диханні, тобто просто на класі. Смотреть фильмы и сериалы на hdrezka2.net и bas-kino.net За рахунком так впевнена перемога,але майже в кожному геймі точилася вперта боротьба.Даяні,на мій погляд,поки що не вистачає повної концентрації в матчах з суперницями нижчими за класом
    serega-2019
      serega-2019, 08.10.2019 20:29
    0
    Вітаю з перемогою !!!
    Mazyr2412
      Mazyr2412, 08.10.2019 19:21
    0
    vital, 08.10.2019 15:24
    Усіх із дебютною перемогою Даяни в Тянзині!
    Виходячи з рівня суперниць Даяни, вона має перші кілька кіл проходити на одному диханні, тобто просто на класі. У Даяни всі 3 перемоги в турі саме на інтерненшелах, це на турнірах вищого рівня їй поки складніше пройти до вирішальних стадій.
    Суто по статі (відео не бачив) порадував високий відсоток першої подачі в Даяни - 76% при 4 ейсах і лише 1 подвійній помилці.
    Виходячи з рівня суперниць вона має вигравати турнір, проте... давайте не поспішати!
    Andrey Kuzma
      Andrey Kuzma, 08.10.2019 17:35
    +4
    Ярослав 999, 08.10.2019 12:09
    Чому Гонконгу цього року немає???
    Тому що комуністична влада КНР таким чином карає Гонконг за непокірність.
    vital
    online
      vital, 08.10.2019 15:25
    +7
    Ярослав 999, 08.10.2019 12:09
    Чому Гонконгу цього року немає???
    Там вже довгий час відбуваються заворушення і турнір у Гонконзі в цьому році банально скасували.
    vital
    online
      vital, 08.10.2019 15:24
    +3
    Усіх із дебютною перемогою Даяни в Тянзині!
    Виходячи з рівня суперниць Даяни, вона має перші кілька кіл проходити на одному диханні, тобто просто на класі. У Даяни всі 3 перемоги в турі саме на інтерненшелах, це на турнірах вищого рівня їй поки складніше пройти до вирішальних стадій.
    Суто по статі (відео не бачив) порадував високий відсоток першої подачі в Даяни - 76% при 4 ейсах і лише 1 подвійній помилці.
    Ярослав 999
    Ярослав 999, 08.10.2019 12:46
    0
    Діючою чемпіонкою є Кар.Гарсія,то чому ви пишите що чемпіонка Даяна?
    Ярослав 999
    Ярослав 999, 08.10.2019 12:09
    0
    Чому Гонконгу цього року немає???
    Вадім Рубік
      Вадім Рубік, 08.10.2019 11:34
    +4
    olegg1261, 08.10.2019 11:00
    За рахунком так впевнена перемога,але майже в кожному геймі точилася вперта боротьба.Даяні,на мій погляд,поки що не вистачає повної концентрації в матчах з суперницями нижчими за класом.Але все рівно молодець кінцівку матчу провела впевнено.Даяна вперед!
    В другому сеті після один один Даяна вже все контролювала, йшла вибиваюча подача з переводом одразу по лінії))
    olegg1261
      olegg1261, 08.10.2019 11:00
    +7
    За рахунком так впевнена перемога,але майже в кожному геймі точилася вперта боротьба.Даяні,на мій погляд,поки що не вистачає повної концентрації в матчах з суперницями нижчими за класом.Але все рівно молодець кінцівку матчу провела впевнено.Даяна вперед!
    Владимир Афанасьев
      Владимир Афанасьев, 08.10.2019 10:51
    +9
    Даяна молодец!!! Настраивайся на победу этого турнира!
    Vlad Rasevski
      Vlad Rasevski, 08.10.2019 10:50
    +6
    Молодец- китаянок всіх треба проходити!
    Elis
      Elis, 08.10.2019 10:50
    +8
    Молодчина! Іншого й не очікувала!
    Владимир Афанасьев
      Владимир Афанасьев, 08.10.2019 10:51
    +9
    Даяна молодец!!! Настраивайся на победу этого турнира!
    Elis
      Elis, 08.10.2019 10:50
    +8
    Молодчина! Іншого й не очікувала!
    vital
    online
      vital, 08.10.2019 15:25
    +7
    Ярослав 999, 08.10.2019 12:09
    Чому Гонконгу цього року немає???
    Там вже довгий час відбуваються заворушення і турнір у Гонконзі в цьому році банально скасували.
    olegg1261
      olegg1261, 08.10.2019 11:00
    +7
    За рахунком так впевнена перемога,але майже в кожному геймі точилася вперта боротьба.Даяні,на мій погляд,поки що не вистачає повної концентрації в матчах з суперницями нижчими за класом.Але все рівно молодець кінцівку матчу провела впевнено.Даяна вперед!
    Vlad Rasevski
      Vlad Rasevski, 08.10.2019 10:50
    +6
    Молодец- китаянок всіх треба проходити!
    Andrey Kuzma
      Andrey Kuzma, 08.10.2019 17:35
    +4
    Ярослав 999, 08.10.2019 12:09
    Чому Гонконгу цього року немає???
    Тому що комуністична влада КНР таким чином карає Гонконг за непокірність.
    Вадім Рубік
      Вадім Рубік, 08.10.2019 11:34
    +4
    olegg1261, 08.10.2019 11:00
    За рахунком так впевнена перемога,але майже в кожному геймі точилася вперта боротьба.Даяні,на мій погляд,поки що не вистачає повної концентрації в матчах з суперницями нижчими за класом.Але все рівно молодець кінцівку матчу провела впевнено.Даяна вперед!
    В другому сеті після один один Даяна вже все контролювала, йшла вибиваюча подача з переводом одразу по лінії))
    vital
    online
      vital, 08.10.2019 15:24
    +3
    Усіх із дебютною перемогою Даяни в Тянзині!
    Виходячи з рівня суперниць Даяни, вона має перші кілька кіл проходити на одному диханні, тобто просто на класі. У Даяни всі 3 перемоги в турі саме на інтерненшелах, це на турнірах вищого рівня їй поки складніше пройти до вирішальних стадій.
    Суто по статі (відео не бачив) порадував високий відсоток першої подачі в Даяни - 76% при 4 ейсах і лише 1 подвійній помилці.
    Андрей Пинчук
      Андрей Пинчук, 11.10.2019 10:24
    0
    Усіх із дебютною перемогою Даяни в Тянзині!
    Виходячи з рівня суперниць Даяни, вона має перші кілька кіл проходити на одному диханні, тобто просто на класі. Смотреть фильмы и сериалы на hdrezka2.net и bas-kino.net За рахунком так впевнена перемога,але майже в кожному геймі точилася вперта боротьба.Даяні,на мій погляд,поки що не вистачає повної концентрації в матчах з суперницями нижчими за класом
    serega-2019
      serega-2019, 08.10.2019 20:29
    0
    Вітаю з перемогою !!!
    Mazyr2412
      Mazyr2412, 08.10.2019 19:21
    0
    vital, 08.10.2019 15:24
    Усіх із дебютною перемогою Даяни в Тянзині!
    Виходячи з рівня суперниць Даяни, вона має перші кілька кіл проходити на одному диханні, тобто просто на класі. У Даяни всі 3 перемоги в турі саме на інтерненшелах, це на турнірах вищого рівня їй поки складніше пройти до вирішальних стадій.
    Суто по статі (відео не бачив) порадував високий відсоток першої подачі в Даяни - 76% при 4 ейсах і лише 1 подвійній помилці.
    Виходячи з рівня суперниць вона має вигравати турнір, проте... давайте не поспішати!
    Ярослав 999
    Ярослав 999, 08.10.2019 12:46
    0
    Діючою чемпіонкою є Кар.Гарсія,то чому ви пишите що чемпіонка Даяна?
    Ярослав 999
    Ярослав 999, 08.10.2019 12:09
    0
    Чому Гонконгу цього року немає???