Дубай. Свитолина в сумасшедшем матче проиграла Бенчич

Лучшая украинская теннисистка уступила на тай-брейке третьего сета

Дубай. Свитолина в сумасшедшем матче проиграла Бенчич
© Jimmie48 Photography. Элина Свитолина
Первая ракетка Украины Элина Свитолина (№6 WTA) проиграла битву за финал на хардовом турнире серии Премьер 5 в Дубае. В матче 1/2 финала 24-летняя украинка уступила представительнице Швейцарии Белинде Бенчич (№45 WTA).
 
Дубай. Полуфинал
Элина Свитолина (Украина) – Белинда Бенчич (Швейцария) – 2:6, 6:3, 6:7(3)
 
Начиналось сегодня все как в страшном кошмаре. Бенчич захватила инициативу, доминировала на приеме, а Свитолина абсолютно не понимала что делать и как побеждать. Мощная швейцарка словацкого происхождения первой начинала атаковать в розыгрышах и чаще всего выигрывала. Вторая подача Свитолина была полностью разбита, Бенчич атаковала с приема и позволила Элине выиграть только 1 очко из семи. Результат такого избиения был закономерен - быстрое поражение за 26 минут.
 
 
Начало второго сета не предвещало ничего хорошего, но после нескольких наставлений Эндрю Беттлса Свитолина заиграла намного активнее, начала принимать мячи ближе к задней линии, что немного удивило соперницу. Стоит отметить всего 10% выигранных мячей Белинды на первой подаче (1 из 10). Это настоящая дикость, увидеть что-то подобное в профессиональном матче малореально.
 
Не трудно догадаться, что теннисисткам было тяжело защищать свои подачи и ключевыми стали именно победы на своих геймах. Их больше оказалось у Свитолиной и украинка заслуженно сравняла счет в матче. Бенчич немного психовала, но видимо это помогало ей держаться в тонусе.
 
 
Третий сет обещал быть жарким. И было не совсем понятно, кто же сегодня окажется победителем. Первая часть партии прошла в равной борьбе, девушки забыли о проблемах на подаче и намного меньше рисковали. Первой удалось брейкнуть украинке. В седьмом и вомьмом геймах она праздновала заслуженные победы и даже вышла подавать на матч. Но почему-то начала играть более пассивно, чем молниеносно воспользовалась соперница.  Два гейма подряд были проиграны Элиной под ноль, в третьем она на зубах вырвала путевку на тай-брейк, отыграв при этом 3 матчбола, но на этом все и закончилось. Бенчич была лучше в конце матча и заслуженно победила. Элина свой шанс утратила немного раньше.
 
 
Скажем спасибо Свитолиной за 2 полуфинала подряд. На турнирах в Катаре и ОАЭ Элина играла очень не дурно, с перспективой смотрим на будущие мартовские соревнования в США (Индиан-Уэллс и Майами).
 
Победная серия Свитолиной в Дубае прервалась, она составляла 12 матчей. С понедельника Элина сохранит шестое место в мировом рейтинге.
 
 
Отметим, что швецарская теннисистка в ОАЭ выиграла у троих теннисисток из первой десятки подряд (Соболенко, Халеп и Свитолина).

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(12 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    Виктор Гужва
      Виктор Гужва, 23.02.2019 14:04
    -2
    kerch30, 23.02.2019 09:23
    Не матч сумасшедший, а "жена " негра
    Українські жони та матері найкращі. Про це негри добре знають і не прогадають.
    Vladdal
    online
      Vladdal, 23.02.2019 12:26
    0
    Виктор Гужва, 23.02.2019 11:53
    Ставочники проти букмекера потішаються, тому що ставки вираховує автоматична система за рейтингом гравців.
    Бред. Часто можно видеть, что букмекеры отдают преимущество менее рейтинговым игрокам.
    vit-2
      vit-2, 23.02.2019 12:14
    +1
    znak51, 23.02.2019 11:06
    А я як диванний експерт хочу погодитись з іншими, які тут пишуть одне й теж - якщо не буде нормальної подачі, і першої, і другої, то немає у Еліни шансів вийти на новий рівень. Та ж сама Мертенс з такими ж приблизно фізичними данними може подавати за 180, а чому ж Еля не може ? Ми, звичайні любителі, і ті по 200-300 разів можемо за тренування подати, а в чому тут причина ? 32 відсотки виграшу другої і не дали Елі можливості вийти у фінал, ось так
    Із першою в Елі вчора все було як раз нормально: 7 ейсів і 67% . Друга подача слабка не тільки в Еліни, а ще в кількох ТОПів. Інша річ що 7 подвійних за такої слабкої подачі це дуже погано. Слабку подачу можна ускладнити різними підкрутками, але це все досягається на важких виснажливих тренуваннях. Минулого року друга подача в Елі була в районі 110, в цьому десь 120+
    Якщо ейсів на кілька більше, ніж подвійних, за відсотку під 70 це нормально. Якщо Даяна зможе цього досягнути з своєю другою під 150 км, тоді вона вже зможе за щось гідне поборотися.
    common_sense
    online
      common_sense, 23.02.2019 12:11
    0
    кто и как сыграет букмекеру нас рать
    common_sense
    online
      common_sense, 23.02.2019 12:10
    +1
    Виктор Гужва, 23.02.2019 11:53
    Ставочники проти букмекера потішаються, тому що ставки вираховує автоматична система за рейтингом гравців.
    чушь. коэффициент это соотношение сумм ставок за/против минус маржа букмеккеров
    Виктор Гужва
      Виктор Гужва, 23.02.2019 11:53
    -1
    Ставочники проти букмекера потішаються, тому що ставки вираховує автоматична система за рейтингом гравців.
    Виктор Гужва
      Виктор Гужва, 23.02.2019 11:43
    -1
    Tu as encore peur. Le lièvre ne gagne pas le tennis. La finale perdra celui qui sera un lièvre.
    znak51
      znak51, 23.02.2019 11:06
    +1
    vit-2, 22.02.2019 21:59
    Точно, якщо послухати "диванних експертів", то Еля увесь матч грала на відбій по центру, суперниця постійно атакувала. Але чомусь кількість віннерсів у дівчат фактично однакова, а в Еліни ще й плюсова різниця віннерси до невимушених помилок.
    Схожість у півфінальних програшах Елі звісно є. Сподіваюся що Еліна з своєю командою звернуть на це увагу, та спробують разом це діло виправити в паузах між турнірами. А робити по 30 віннерсів за матчі, хай і за 3 сети, це точно не суто "захисний теніс", тому немає чого займатися хейтерством. Еля і так вже частково перебудувала свою гру, в порівнянні 2017 роком, у якому хоч і було аж 5 виграних турнірів, але об'єктивно в той рік багато топів було або просто відсутні, або не в формі.
    Провали з першою подачею в деяких геймах на власній подачі Еліні серйозно аукнулись, та ще з другою подачею в районі 120 км допустити аж 7 подвійних помилок це точно занадто багато, не кажучи вже про те, що більшість розиграшів після слабкою 2-ої подачі в результаті були програні українкою.
    У будь-якому випадку, найважливіше щоб у Еліни надалі не було значних проблем із здоров'ям, і українка змогла якісно підготуватися на тренуваннях і в подальшому проявити себе на наступних турнірах на всі свої 100%...
    А я як диванний експерт хочу погодитись з іншими, які тут пишуть одне й теж - якщо не буде нормальної подачі, і першої, і другої, то немає у Еліни шансів вийти на новий рівень. Та ж сама Мертенс з такими ж приблизно фізичними данними може подавати за 180, а чому ж Еля не може ? Ми, звичайні любителі, і ті по 200-300 разів можемо за тренування подати, а в чому тут причина ? 32 відсотки виграшу другої і не дали Елі можливості вийти у фінал, ось так
    kerch30
    online
      kerch30, 23.02.2019 09:23
    -5
    Не матч сумасшедший, а "жена " негра
    svv72
      svv72, 23.02.2019 08:06
    0
    При счете 5 ; 3 на своей подаче 6-й номер рейтинга должна выигрывать матч .
    shef63
      shef63, 23.02.2019 07:31
    +1
    Так і не вміє Еліна грати тай-брейки. Скільки вже програно - не перерахувати.
    savant
      savant, 23.02.2019 00:24
    +4
    "Но почему-то начала играть более пассивно, чем молниеносно воспользовалась соперница..." всё та же старая песня, почему то в большинстве таких матчей Свитолина начинает играть чтоб не проиграть и ждёт ошибок от соперниц, вместо того чтоб играть агрессивно...
    Валерий Бирзул
      Валерий Бирзул, 22.02.2019 23:05
    +1
    Очень жаль Свитолину, но у неё нет шансов, быть первой. Об этом уже много раз твердили специ.
    MiddleGreek
      MiddleGreek, 22.02.2019 22:51
    +4
    Vladdal, 22.02.2019 22:16

    Так откуда у Бенчич наберутся винерсы если Элина ей не давала шансов атаковать? Именно тем, что посылала мяч в ноги под заднюю линию.
    Вы заметили, что Бенчич несколько раз успешно пробивала по линии после Элиных кроссов? Так зачем ей давать лишние шансы?
    Ну, заради справедливості, дарма вона поставила на це в кінцівці матчу. Цим вона тільки відкладала атаку суперниці ставлячи на помилку. При цьому забувши, що самій потрібно готувати удар.
    Беттлз казав їй, що треба відкривати корт і атакувати першою незважаючи ні на що. І що головне, робити це першою ніж Бенчіч. В другій половині першого сету вона намагалася це робити, але в неї нічого не виходило. І слава Богу, що вона продовжила цим займатися в другому. В цьому і весь успіх.
    А при 5:3 у третьому, вона тільки те й робила, що стріляла в ноги. Це добре працювало з Наварро, а от Бенчіч не розгубилася і зіграла ідеально до 6:5. По шести я, справді думав, що Еля спіймала кураж. Але перші 4 розіграші на тай-брейку зіграла відверто недбало. А оговталась вже помилятися не можна було.
    kod.75
      kod.75, 22.02.2019 22:47
    0
    Sapavalova55555, 22.02.2019 20:53
    Большой привет с Ростова, жаль что проиграла я думаю в следующий раз не будет доводить матчи дота брейков, а брать свою подачу и заканчивать матч в свою пользу!
    Это то Ростов, через который везут танки в Украину? Забей свой «привет» себе в ротовое отверстие, свнсбка.
    Andy Chak
    online
      Andy Chak, 22.02.2019 22:43
    0
    vit-2, 22.02.2019 22:35
    В Елі все добре виходить на окремих частинах матчу, коли вона ловить кураж, то в неї кілька геймів може все добре виходити, але в кінцівці буває що бракує якоїсь дещиці.
    Справжні чемпіонки виграють саме ті необхідні, переломні м'ячі у вирішальні моменти гри, коли на спортсменів чиниться неймовірний психологічний тиск. Хочеться щоб Еліна все таки увійшла в історію тенісу як справжня чемпіонка, яка досягла максимально можливих вершин у жіночому тенісі. Але вже зараз Еліні варто сказати велике спасибі за те що вона пробудила жіночий теніс України. Наші юні дівчата мають орієнтир для росту і стимул досягнути рівня Еліни, а може навіть і з часом перевершити його. Через Елю в цього виді спорту в країні з'явилося багато нових симпатиків, які готові вболівати і переживати за неї як у день, так і в ночі. Я вже за футбол став менше переживати і коли йде накладка в трансляціях футбол/теніс, зміщую акценти на користь останнього. А після перегляду нічних американських матчів, частенько доводиться на автопілоті працювати на роботі. Все одно я готовий до нових безсонних ночей, і бажано щоб їх у березні на американському континенті було побільше, як і позитивних фінальних емоцій
    все гарно говориш і правильно, але головна проблема - це ПСИХОЛОГІЯ - відсутність концентраціїї на вирішальних моментах матчів!!! І саме головне - така ситуація далеко не перший матч і сезон, є питанння...
    vit-2
      vit-2, 22.02.2019 22:35
    +6
    Vladdal, 22.02.2019 22:16

    Так откуда у Бенчич наберутся винерсы если Элина ей не давала шансов атаковать? Именно тем, что посылала мяч в ноги под заднюю линию.
    Вы заметили, что Бенчич несколько раз успешно пробивала по линии после Элиных кроссов? Так зачем ей давать лишние шансы?
    В Елі все добре виходить на окремих частинах матчу, коли вона ловить кураж, то в неї кілька геймів може все добре виходити, але в кінцівці буває що бракує якоїсь дещиці.
    Справжні чемпіонки виграють саме ті необхідні, переломні м'ячі у вирішальні моменти гри, коли на спортсменів чиниться неймовірний психологічний тиск. Хочеться щоб Еліна все таки увійшла в історію тенісу як справжня чемпіонка, яка досягла максимально можливих вершин у жіночому тенісі. Але вже зараз Еліні варто сказати велике спасибі за те що вона пробудила жіночий теніс України. Наші юні дівчата мають орієнтир для росту і стимул досягнути рівня Еліни, а може навіть і з часом перевершити його. Через Елю в цього виді спорту в країні з'явилося багато нових симпатиків, які готові вболівати і переживати за неї як у день, так і в ночі. Я вже за футбол став менше переживати і коли йде накладка в трансляціях футбол/теніс, зміщую акценти на користь останнього. А після перегляду нічних американських матчів, частенько доводиться на автопілоті працювати на роботі. Все одно я готовий до нових безсонних ночей, і бажано щоб їх у березні на американському континенті було побільше, як і позитивних фінальних емоцій
    Vladdal
    online
      Vladdal, 22.02.2019 22:16
    +1
    vit-2, 22.02.2019 21:59
    Точно, якщо послухати "диванних експертів", то Еля увесь матч грала на відбій по центру, суперниця постійно атакувала. Але чомусь кількість віннерсів у дівчат фактично однакова, а в Еліни ще й плюсова різниця віннерси до невимушених помилок.
    Схожість у півфінальних програшах Елі звісно є. Сподіваюся що Еліна з своєю командою звернуть на це увагу, та спробують разом це діло виправити в паузах між турнірами. А робити по 30 віннерсів за матчі, хай і за 3 сети, це точно не суто "захисний теніс", тому немає чого займатися хейтерством. Еля і так вже частково перебудувала свою гру, в порівнянні 2017 роком, у якому хоч і було аж 5 виграних турнірів, але об'єктивно в той рік багато топів було або просто відсутні, або не в формі.
    Провали з першою подачею в деяких геймах на власній подачі Еліні серйозно аукнулись, та ще з другою подачею в районі 120 км допустити аж 7 подвійних помилок це точно занадто багато, не кажучи вже про те, що більшість розиграшів після слабкою 2-ої подачі в результаті були програні українкою.
    У будь-якому випадку, найважливіше щоб у Еліни надалі не було значних проблем із здоров'ям, і українка змогла якісно підготуватися на тренуваннях і в подальшому проявити себе на наступних турнірах на всі свої 100%...

    Так откуда у Бенчич наберутся винерсы если Элина ей не давала шансов атаковать? Именно тем, что посылала мяч в ноги под заднюю линию.
    Вы заметили, что Бенчич несколько раз успешно пробивала по линии после Элиных кроссов? Так зачем ей давать лишние шансы?
    vit-2
      vit-2, 22.02.2019 21:59
    +3
    Vladdal, 22.02.2019 21:19
    Когда постоянно бьют в ноги под заднюю линию - атаковать как? Да никак.
    Точно, якщо послухати "диванних експертів", то Еля увесь матч грала на відбій по центру, суперниця постійно атакувала. Але чомусь кількість віннерсів у дівчат фактично однакова, а в Еліни ще й плюсова різниця віннерси до невимушених помилок.
    Схожість у півфінальних програшах Елі звісно є. Сподіваюся що Еліна з своєю командою звернуть на це увагу, та спробують разом це діло виправити в паузах між турнірами. А робити по 30 віннерсів за матчі, хай і за 3 сети, це точно не суто "захисний теніс", тому немає чого займатися хейтерством. Еля і так вже частково перебудувала свою гру, в порівнянні 2017 роком, у якому хоч і було аж 5 виграних турнірів, але об'єктивно в той рік багато топів було або просто відсутні, або не в формі.
    Провали з першою подачею в деяких геймах на власній подачі Еліні серйозно аукнулись, та ще з другою подачею в районі 120 км допустити аж 7 подвійних помилок це точно занадто багато, не кажучи вже про те, що більшість розиграшів після слабкою 2-ої подачі в результаті були програні українкою.
    У будь-якому випадку, найважливіше щоб у Еліни надалі не було значних проблем із здоров'ям, і українка змогла якісно підготуватися на тренуваннях і в подальшому проявити себе на наступних турнірах на всі свої 100%...
    Serhiy (Миколаїв)
      Serhiy (Миколаїв), 22.02.2019 21:51
    -3
    Это очень хорошо, будет время подлечится, востановится, а то болезненная она какая то последнее время.))))
    vit-2
      vit-2, 22.02.2019 20:12
    +19
    У спарці Доха-Дубаї Еліна фактично захистила свої минулорічні очки, але залишився осад, тому що в обох турнірах Світоліна була в маленькому кроці від фіналу, а так дуже багато очок за найбільш "жирні" стадії українкою так і не взято. Поки є недобір очок із Брісбена, а далі Еліні треба, не чекаючи Риму, набирати очки на 3-х передуючих турнірах (американських і в Мадриді).
    Поки Еліні не вдається захищати свої минулорічні перемоги. Та й до нового виграшу в Римі я ставлюся доволі скептично, бо потім може забракнути Елі сил на 2 тижні хорошого тенісу на РГ.
    Еліна зараз беззаперечна перша ракетка України, кращої тенісистки у нас наразі немає. Тому замість того щоб писати якісь образливі речі, краще підтримати Елю, і побажати їй здоров'я, побільше впевненості і рішучості у найвідповідальніші моменти майбутніх матчів.
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 22.02.2019 19:40
    +17
    Очень жаль, ведь была подача на матч. Но в целом по игре победа Бенчич выглядит заслуженной. Она играла активнее и точнее. Элина в важные моменты матча была излишне пассивной. Но борьба получилась классной, спасибо обеим теннисисткам.
    Ждем Америку, там у Элины раньше многое не получалось. Пора ломать традиции.
    I_LOVE_UKRAINE
      I_LOVE_UKRAINE, 22.02.2019 19:40
    +15
    Хороший теніс!
    Уявляю, як себе Елі почуває, якщо я сидячи перед екраном, мов вичавлений лимон..
    Дуже классний матч показали дівчата! Ну, а у нашої Еліни, великі перемоги ще попереду!
    dudigo79
      dudigo79, 22.02.2019 19:45
    +13
    Рівні за класом тенісистки, але Бенчич мабуть більш стабільніша на даний момент. Було відчуття при подачі на матч, що якщо Еліна не візьме свою подачу, то програє. Загалом не погана гра, але по-моєму Еліна вже перебуває на максимумі розвитку, і таке відчуття, що краще грати вона вже не зможе
    vit-2
      vit-2, 22.02.2019 19:47
    +9
    Дуже жаль що в Еліни чомусь розладналося зібрати волю в кулак і подати на сет/матч, а з другою подачею і навіть подвійними. Так було в попередніх матчах, сталося і сьогодні.
    Елі, спасибі за хороший турнір. Сподіваюся що Світоліна хоч цього року в І-У і Майамі нарешті досягне хороших результатів. І загалом хочеться щоб серія Мандаторі нарешті підкорилася Еліні, а за нею і ....
    viktor112007
    online
      viktor112007, 22.02.2019 19:42
    +9
    прикро, але Еліна сама віддала гру коли наприкінці віддала 2 гейми під нуль. хоча Бенчіч тра віддати належне. пам'ятаю її епічний матч з Даяною - теж схожа жесть була. дуже чіпка чувіха
    Vladlen
      Vladlen, 22.02.2019 19:59
    +8
    Элина показала на порядок ниже игру чем против Халеп в Дохе, первый сет она вообще не играла, во втором сете соперница сама все подарила ну, а в третем игра была равная вплоть до финала, где Элина не выдержала напряжения и проиграла.
    serega-2019
      serega-2019, 22.02.2019 20:28
    +7
    Почав дивитись матч з рахунку 1:4 на користь Белінди (приїхав з роботи).
    З побаченого у першому сеті склалося таке вреження Еліна не може знайти свою гру (не хоче грати, не має в неї бажання, вогню в очах)..
    В другому сеті все змінилося і Еліна показала гарну гру, при наймі достатню щоб досягти результату на свою користь!
    Третій сет був рівний і неймовірний водночас ..
    .. після того як Еліна повела за рахунку 5:3 Белінда сказала: "Я не можу так" і кинула з гніву ракетку.
    Мені її стало шкода, як людину, як спортсменку, яка віддала занадто багато сил у попередніх матчах на цьому турнірі.. Хтось писав в попередніх коментарях вчтор: "Як шкода що перемогу не можна віддати і Еліні і Белінді".
    На мою думку Еліні треба було за будь-яку ціну дотиснути Бенчич за рахунку 5:3 поки та не прийшла до тями.
    Потім були фантастичні 6:6 ..
    .. і був тай-брейк.. шкода звісно, але
    все одно дякую Еліні за неймовірний матч і вітаю Белінду з виходом у фінал в Дубаї!
    Еліна і Белінда ви дійсно кращі з кращих !!!
    Еліна бажаю відновитися, міцного здоров`я та обов`язково нових великих досягнень і перемог на нових турнірах, А Белінді виграти завтра фінал в Дубаї бо вона цього заслуговує, але зробити це буде архі складно!! Як кажуть останній крок він самий важчий!!
    Дякую всім хто вболівав і підтримував і підтримує Еліну !
    Велика вдячність автору за цікаву і змістовну статтю і що змінили "плеєр" на більш якісний тепер теніс дивитись набагато зручніше і краще і приємніше!!
    vit-2
      vit-2, 22.02.2019 22:35
    +6
    Vladdal, 22.02.2019 22:16

    Так откуда у Бенчич наберутся винерсы если Элина ей не давала шансов атаковать? Именно тем, что посылала мяч в ноги под заднюю линию.
    Вы заметили, что Бенчич несколько раз успешно пробивала по линии после Элиных кроссов? Так зачем ей давать лишние шансы?
    В Елі все добре виходить на окремих частинах матчу, коли вона ловить кураж, то в неї кілька геймів може все добре виходити, але в кінцівці буває що бракує якоїсь дещиці.
    Справжні чемпіонки виграють саме ті необхідні, переломні м'ячі у вирішальні моменти гри, коли на спортсменів чиниться неймовірний психологічний тиск. Хочеться щоб Еліна все таки увійшла в історію тенісу як справжня чемпіонка, яка досягла максимально можливих вершин у жіночому тенісі. Але вже зараз Еліні варто сказати велике спасибі за те що вона пробудила жіночий теніс України. Наші юні дівчата мають орієнтир для росту і стимул досягнути рівня Еліни, а може навіть і з часом перевершити його. Через Елю в цього виді спорту в країні з'явилося багато нових симпатиків, які готові вболівати і переживати за неї як у день, так і в ночі. Я вже за футбол став менше переживати і коли йде накладка в трансляціях футбол/теніс, зміщую акценти на користь останнього. А після перегляду нічних американських матчів, частенько доводиться на автопілоті працювати на роботі. Все одно я готовий до нових безсонних ночей, і бажано щоб їх у березні на американському континенті було побільше, як і позитивних фінальних емоцій
    Vladdal
    online
      Vladdal, 22.02.2019 21:21
    +6
    Андрій Ришелюк, 22.02.2019 21:17
    Авжеж, ну як можна їй докоряти, коли вона за своїми природними даними, за ігровим арсеналом поступається багатьом і тій же Бенчич зокрема. Вище голови не стрибнеш. Те, що Світоліна нині в топ 10 - це не тільки її працелюбність, а й везіння також. Тож варто просто радіти, що вона так високо піднялась. А якщо почне опускатись, не варто їй дорікати, бо це об’єктивно має статись і нічого вона з цим зробити не зможе.
    Ну прям "везіння"... Который год ей так везёт?
    Нет, Андрий, это игра. И игра хорошего уровня.
    Dre
      Dre, 22.02.2019 20:37
    +6
    Бенчіч це щось... перебігала,перебила Еліну і вистачило їй і фізики,і терпіння ,і нервів
    Шкода,Еліну,але потрібно входити в матч раніше і добавляти більше в агресії.
    Надіюсь в команді Світоліної,будуть зроблені правильні висновки після цієї поразки.
    VoOne1983
    VoOne1983, 22.02.2019 20:19
    +6
    Дякую Еліні за гру і за турнір в цілому. Після першого сету взагалі думав, що все - приплили, але Еліна зібралась і змогла переломати хід матчу. Шкода, що кінцівку не витягнула (( Також треба віддати належне Бенчіч. Третій поспіль трисетовик вигризла. Доречі це тільки мені здалось, що Бенчіч своїми псіхами якимось чином себе налаштовує?? В основному, коли гравці псіхують, в них навпаки нічого не виходить, а Белінді це якось допомагає концентруватись. Я це помітив ще минулого року в грі з Даяною
    Vladlen
      Vladlen, 22.02.2019 19:46
    +6
    Элина в своем репертуаре, когда нужно сыграть активно, она ждет ошибок соперницы и не дожидается. Может и хорошо, что она не выграла, портит статистику финалов не хотелось бы. А так конечно, очень обидно, соперница была очень уставшая, а она этим не смогла воспользоваться.
    ya_3
      ya_3, 22.02.2019 19:45
    +6
    Наверное это менталитет наших спортсменов: как только дело доходит до решающих моментов, опускаем руки от неверия в собственные силы, и это не только в теннисе - во многих видах спорта украинцы и украинские команды проигрывают на последних секундах, когда до победы остаётся рукой подать. Обидно...
    dudigo79
      dudigo79, 22.02.2019 21:08
    +5
    мене просто вбиває тотальна недовіра букмекерів до Бенчич. У всіх трьох останніх матчах вона в них була явним андердогом. Завтра бачу та сама ситуація з Квітовою. Але ж реально Бенчич дуже добре грає і показує теніс високого рівня. Це не випадкова одна перемога. Вона у всіх матчах мінімально, але більше заслуговувала на перемогу
    gudini
    gudini, 22.02.2019 20:12
    +5
    Между матчами в интервью Элина постоянно говорит о том, что перед матчем не разбирает игры соперниц а концентрируется на своей. Мне кажется, на таком уровне стоит детально готовится ко многим соперницам, особенно к неудобным. Ну и конечно же, необходимо поработать над подачей.
    MiddleGreek
      MiddleGreek, 22.02.2019 20:10
    +5
    dudigo79, 22.02.2019 20:03
    В Еліни багато вже чого не викоріниш. Вкорочені у її виконанні краще з заплющеними очима дивитись. Але то таке, в кожного є слабкі сторони.
    Ви праві, але без вкорочених ще якось можна прожити. А от коли на півдорозі, ні з того ні з сього відвалюється перша, а в тебе в середньому 120 км/год на другій - це ж просто подарунок для сьогодняшніх атакуючих тенісисток. У мене сьогодні повернулось те відчуття, коли я впевненіший в Світоліній на чужій подачі, а не на своїй. І це при нормальній вазі.
    savant
      savant, 23.02.2019 00:24
    +4
    "Но почему-то начала играть более пассивно, чем молниеносно воспользовалась соперница..." всё та же старая песня, почему то в большинстве таких матчей Свитолина начинает играть чтоб не проиграть и ждёт ошибок от соперниц, вместо того чтоб играть агрессивно...
    MiddleGreek
      MiddleGreek, 22.02.2019 22:51
    +4
    Vladdal, 22.02.2019 22:16

    Так откуда у Бенчич наберутся винерсы если Элина ей не давала шансов атаковать? Именно тем, что посылала мяч в ноги под заднюю линию.
    Вы заметили, что Бенчич несколько раз успешно пробивала по линии после Элиных кроссов? Так зачем ей давать лишние шансы?
    Ну, заради справедливості, дарма вона поставила на це в кінцівці матчу. Цим вона тільки відкладала атаку суперниці ставлячи на помилку. При цьому забувши, що самій потрібно готувати удар.
    Беттлз казав їй, що треба відкривати корт і атакувати першою незважаючи ні на що. І що головне, робити це першою ніж Бенчіч. В другій половині першого сету вона намагалася це робити, але в неї нічого не виходило. І слава Богу, що вона продовжила цим займатися в другому. В цьому і весь успіх.
    А при 5:3 у третьому, вона тільки те й робила, що стріляла в ноги. Це добре працювало з Наварро, а от Бенчіч не розгубилася і зіграла ідеально до 6:5. По шести я, справді думав, що Еля спіймала кураж. Але перші 4 розіграші на тай-брейку зіграла відверто недбало. А оговталась вже помилятися не можна було.
    Сергей Богданов
      Сергей Богданов, 22.02.2019 20:04
    +4
    Спасибо Эля хороший матч и хороший турнир, нужно отдать должное. Белинде в ключевых моментах здорово агрессивно сыграла
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.
© 2003-2019 Sport.ua
Продолжая просматривать SPORT.UA, Вы подтверждаете, что ознакомились с Политикой конфиденциальности