ТаТоТаке. Динамо здивувало, Шахтар Айнтрахнули

Черговий випуск футбольного ток-шоу

ТаТоТаке. Динамо здивувало, Шахтар Айнтрахнули
© УЕФА

Динамо пройшло в 1/8 фіналу Ліги Європи і вперше з 2004 року набрало більше очок в єврокубках, ніж Шахтар. Сергій Болотніков і Михайло Співаковський намагаються зрозуміти, як так вийшло.

02:03 — Динамо здивувало цілісністю — жоден гравець не випадав

02:30 — Миколенко — найкращий гравець матчу

04:55 — Коментар Чигринського по цьому матчу

05:47 — Динамо виглядало непогано, тому що суперник був ніякий

07:54 — Дебютний гол Соля — саме так іспанець буде забивати надалі

09:56 — Динамо знову справилось без допомоги літніх трансферів

11:21 — Можливі суперники Динамо — кого хотілося б отримати

13:37 — Фонсека переплутав план Б з планом А

17:24 — Мораес забив найдивовижніший гол за останні роки

17:55 — Пропущені голи Шахтаря — це катастрофа

22:55 — Шахтар поплатився за те, що не тим займався на трансферному ринку

24:16 — Шахтар опустився до рівня Фенербахче

24:56 — Виліт Шахтаря — це погана новина для Динамо

25:58 — Чи варто Шахтарю переходити на 3-5-2

28:05 — Ким можна замінити Пятова

30:40 — Чому канали Футбол відмовились від АПЛ

 

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — YouTube

(2 голоса)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Метки
Новости партнеров
Комментарии
    deutsch777777
      deutsch777777, 22.02.2019 13:55
    +1
    Комментарий свернут. Показать
    давайте вже по народному називайте всіх....на одному рівні із школотою в коментах... нові стандарти в журналістиці?)))
    deutsch777777
      deutsch777777, 22.02.2019 13:50
    +1
    Комментарий свернут. Показать
    ну написали б вже..т..ахнули...або навіть ви..бали))))) чого так слабко?))) чого вже там "міндальнічать"?)))) чергове дно ж треба пробивати)))
    kolezey-2
      kolezey-2, 22.02.2019 13:39
    +2
    sport.ua-я не фан ни одних не других но вы своей башкой думаете какие заголовки даёте?
    Vel Azazelo
      Vel Azazelo, 22.02.2019 13:26
    +1
    Когда-то в Германии меня удивили, рассказывая о одном великом человеке, показывая место где он жил и говоря "Айнштайн". Я кивал головой, и они поняли, что я не врубился - тогда прозвучало - Е = mc2. Так, что по заголовку, предлагаю замену - "зекс-трахнули", все таки шесть плюх им вставили
    Серж Пир
      Серж Пир, 22.02.2019 12:50
    +1
    Комментарий свернут. Показать
    Что там найдивовижнішого в голе Мораеса я так и не понял Ну кроме того, что нужно зализать порванный пердак Ринату
    icebeer
      icebeer, 22.02.2019 12:41
    -1
    Сами же сми и раздувают войну между этими двумя клубами. Надо быть полным идиотом,чтоб такое называние дать. 100% прилетит ответка и подымится скулёж ментовской.
    Хоть мне и пох на оба эти клуба,но за словами сми надо следить.
    Akella_147
      Akella_147, 22.02.2019 12:18
    -2
    Жестковато с названием как по мне, хоть я и за ДК
    Sergey_92
      Sergey_92, 22.02.2019 12:04
    +4
    Айнтрахнули Шахтар - це буде новий мем
    Sergey_92
      Sergey_92, 22.02.2019 12:04
    +4
    Айнтрахнули Шахтар - це буде новий мем
    kolezey-2
      kolezey-2, 22.02.2019 13:39
    +2
    sport.ua-я не фан ни одних не других но вы своей башкой думаете какие заголовки даёте?
    deutsch777777
      deutsch777777, 22.02.2019 13:55
    +1
    Комментарий свернут. Показать
    давайте вже по народному називайте всіх....на одному рівні із школотою в коментах... нові стандарти в журналістиці?)))
    deutsch777777
      deutsch777777, 22.02.2019 13:50
    +1
    Комментарий свернут. Показать
    ну написали б вже..т..ахнули...або навіть ви..бали))))) чого так слабко?))) чого вже там "міндальнічать"?)))) чергове дно ж треба пробивати)))
    Vel Azazelo
      Vel Azazelo, 22.02.2019 13:26
    +1
    Когда-то в Германии меня удивили, рассказывая о одном великом человеке, показывая место где он жил и говоря "Айнштайн". Я кивал головой, и они поняли, что я не врубился - тогда прозвучало - Е = mc2. Так, что по заголовку, предлагаю замену - "зекс-трахнули", все таки шесть плюх им вставили
    Серж Пир