З дитинства за Детройт: шанси та перспективи Михайлюка в Пістонс

Sport.ua – про новий старт у кар’єрі 21-річного українця

З дитинства за Детройт: шанси та перспективи Михайлюка в Пістонс
© Detroit News. Святослав Михайлюк
Звістка про трейд Святослава Михайлюка в «Детройт» з'явилася несподівано. Жодних інсайдів та передумов до цього. В НБА останні тижні тільки й розмови про Ентоні Девіса. Як тут, головні фігуранти у боротьбі за суперзіркового форварда, «Лос-Анджелес Лейкерс» тишком-нишком відсилають резервного свінгмена (Михайлюк) й отримують добротного снайпера із прицілом на стартовий склад (Реджі Буллок). Несподіваний обмін, адже за ці кілька тижнів «Лейкерс» були готові обміняти всіх окрім Леброна Джеймса. За Ентоні Девіса Меджику Джонсону не шкода було віддати Болла, Кузму, Інгрема, Харта, Зубаца, купу піків та інших резервістів. У різних конфігураціях на обмін фігурували імена всіх, окрім Михайлюка. Втім, персона українського баскетболіста поки не є вкрай вагомою в лізі, тому із ним «Лейкерс» розлучилися цілком безболісно. Причому отримали хороше підсилення.
 
 
Чому обміняли Михайлюка? Будемо відверті, Святослав у майці «Лейкерс» не вражав. Останнім часом українець отримував чимало хвилин, особливо за відсутності Леброна Джеймса. Всього в сезоні зіграв у 39-ти матчах із 54-х. Непогано, як для 47-го піку драфту. У середньому за гру Свят здобував 3.3 очка – також не найгірший результат, враховуючи серйозність конкуренції у складі. Однак більш хвилююча цифра – 31% влучання триочкових, при 2.2 спробах за гру. Михайлюк не зумів проявити себе як хороший снайпер. З іншого боку в «Лейкерс» останніх років це нікому не вдається. У Джоша Харта – 33% з-за дуги, у Болла – 32, у Колдвела-Поупа – 34. Не набагато кращі показники. 
 
 
Втім, не потрібно розбирати цей обмін крізь призму Михайлюка. «Лейкерс» необхідне підсилення і варіант з «Детройтом» – прийшовся вкрай вчасно. Віддавши Михайлюка і пік другого раунду, команда отримала досвідченого баскетболіста, готового приносити користь вже з першого матчу. 12,1 очка в середньому за 30 хвилин на паркеті, з реалізацією 41% з гри та 38% з-за дуги. Буллок – це однозначний апгрейд для «Лейкерс». І за цей обмін їм можна поставити п’ятірку. 
 
Бувай зірковий Лос-Анджелес, привіт суворе Місто Моторів
 
«Детройт» скинув Буллока, тому що не хотів влазити за межі податкового ліміту на зарплати. До того ж, після хорошого сезону Реджі однозначно влітку запросив би значно більше грошей, аніж 2.5 млн в рік. Пізніше «Пістонс» провернули ще один обмін Стенлі Джонсона на Тона Мейкера. Логіка зрозуміла, команда суттєво зекономила на зарплатах і втратила не так багато по складу.
 
Для Михайлюка цей обмін неоднозначний. З одного боку він залишає зірковий «Лос-Анджелес Лейкерс» із Леброном у складі й переїжджає до похмурого й невиразного «Детройта». З іншого - надмірна увага до головної команди Лос-Анджелеса, амбіції Леброна, постійні чутки про зміну складу – все це не додає впевненості. Новачкам завжди складно грати з Леброном, сам Джеймс не любить «возитися» з молодняком. Протягом кар’єри він довів, що може безболісно прощатися з великою кількістю гравців (Клівленд). 
 
 
Свят приїздить до «Детройта», де окрім нього на позиції 2-3 номера аж шестеро гравців. Величезна конкуренція і знову боротьба за невеликі хвилині. Проте, набір свінгменів у «Пістонс» чи не найгірший у лізі. Погляньте на ці «грізні» імена: Люк Кеннард, Ленгстон Гелловей, Глен Робінсон-третій, Айзея Вайтхед, Кайрі Томас, Брюс Браун. Останні двоє також новачки, вибрані раніше за Михайлюка (38-й та 42-й піки). Кеннард найбільш перспективний із цієї компанії. 12-й номер драфту 2017-го року, котрий в середньому за матч проводить на майданчику по 20 хвилин і здобуває 7.8 очок при реалізації 41%.
 
Люк Кеннард, Journal News
 
Люк Кеннард (22 роки, 196 см) - 8.2 очка (41% з гри, 35,3% триочкові), 2.4 підбирання, 1.8 передачі;
Ленгстон Гелловей (27 років, 188 см) - 8 очок (37.8% з гри, 33.2% триочкові), 2.3 підб, 1.1 пер;
Глен Робінсон-третій (25 років, 198 см) - 4.4 очка (38.3% з гри, 30.2% триочкові), 1.3 підб;
Брюс Браун (22 роки, 196 см) - 4.6 очка (37.5% з гри, 25.4% триочкові) 2.8 підб, 1.3 пер;
Кайрі Томас (22 роки, 190 см) - 2.9 очка (37% з гри, 37% триочкові);
Айзея Вайтхед (23 роки, 193 см) - 7.2 очка (41.1% з гри, 30.5% триочкові), 2.4 підб, 2.4 пер (жодного матчу за «Детройт»);
Святослав Михайлюк (21 рік, 203 см) - 3.3 очка (33.1% з гри, 33.3% триочкові), 0.9 підб, 0.9 пер.
 
Однак через кілька днів після дедлайну «Детройт» підписав головного конкурента для Михайлюка – Вейна Еллінгтона. Після обміну із «Маямі», досвідчений баскетболіст виявився непотрібний «Фініксу». Вейн був ласим шматком для багатьох клубів ліги, але «Детройт» попрацював оперативно й отримав хорошого шутера. 31-річний Вейн проводить свій 12-й сезон в лізі. За кар’єру його відсоток влучання дальніх жодного разу не опускався нижче 35%. В цьому сезоні Вейн реалізовував 2.3 кидка з-за дуги із 6.2 спроб за гру. Саме Еллінгтона варто чекати у стартовому складі «Пістонс». 
 
«Детройт» продовжує гонку за вихід до плей-оф. Команда йде по сезону з показником 25-29 і вийшла на 8-му сходинку на Сході. Втім вся боротьба попереду, адже такі ж показники має «Маямі». Дещо краща ситуація у «Брукліна» і «Шарлотт», котрі йдуть дещо вище. Власне ці чотири команди й змагатимуться за путівки в постсезон. Окрім цього, не слід списувати «Орландо» і «Вашингтон», в яких на три поразки більше, але свого останнього слова вони ще не сказали.
 
Часу на розкачку й адаптацію в «Детройті» у Михайлюка не буде. Команда прагне перемагати. Тільки про перемоги говорить головний тренер Двейн Кейсі. Звісно, вигравати – завдання кожної команди. Але ситуації «Детройта» і «Лейкерс» протилежні. В Лос-Анджелесі максимальні амбіції, в клубі немає недоторканних гравців, і влітку склад може змінитися більше ніж на половину. Тоді як «Пістонс» намагаються витиснути максимум із того, що є. Для команди саме потрапляння в плей-оф - радість. За останні 10 років «Пістонс» лише двічі грали у постсезоні. Команда рідко «зливає» сезон, тому клуб підсилюється точково. За таких умов на Михайлюка не буде тиску, то ж свій шанс потрібно використовувати.
 
 
Конкуренція в «Детройті» велика, але не недосяжна. Михайлюк вищий (203 см) за кожного свого конкурента. Тому може зіграти не лише на позиції атакувального захисника, а й форварда. Скоріше за все, частіше будемо бачити Свята саме на «трійці». Михайлюк дасть «Детройту» не лише дальні кидки, а й допоможе з розіграшем м’яча. «Плеймейкінг» українця відзначають як тренер команди, так і журналісти Детройта. Також у складі «Пістонс» Михайлюк гратиме частіше із командами Сходу, де більше претендентів на «злив» сезону, аніж боротьбу за високі місця. Протистояння з «Клівлендом» та «Чикаго» не одне й те ж ніж з «Голден Стейтом» та «Г’юстоном».
 
Український свінгмен вже в першому матчі отримав ігровий час. За 9 хвилин у грі з «Нью-Йорком» Свят потішив уболівальників і хорошою передачею на Зазу Пачулію, і встиг набрати перші три очки. Непогано як для дебюту. Це вже свідчить про те, що на Михайлюка в «Детройті» розраховують. Звісно, обмін – неприємна ситуація. Але лише роботою можна довести свою профпридатність в лізі. Свят працьовитий, його робочу етику відзначали протягом усієї кар’єри в NCAA. В НБА він отримував компліменти від Люка Волтона та Леброна Джеймса. У «Детройті» буде значно спокійніше, менше зірок навколо, менше тиску, що, враховуючи характер Михайлюка, теж плюс. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Nicely done, @sviat_10. #PistonsNow

Публикация от Detroit Pistons (@detroitpistons)

 
Забуваємо «Лейкерс», і починаємо топити за «Детройт».
Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Автор — Максим Гаптар, Sport.ua

(13 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    Lion
    online
    Lion, 14.02.2019 18:41
    0
    timdankan, 14.02.2019 06:19
    Если бы Энтони Дэвиса хотели обменять в Лейкерс, то он был бы уже там.
    А по поводу Кавая, то Пол Джордж тоже ехал в аренду на год в Оклахому, а в итоге контракт на 3 года. У Торонто команда чемпионского уровня, почему Кавай не может остаться? И вы говорите про обмены, как будто бы у Лейкерс так много активов, что за ними пол лиги бегает. Ни пиков нормальных, ни топовых молодых, с которых в будущем вырастет звезда.
    Дэвис сказал что за Пеликанс он играть не хочет, никуда руковдство в этом случае не денется. Та же история в прошлом году была в Сан Антонио, Квая тоже менять не хотели. В Торонто чемпионская команда резулярного сезона, в плей офф сдуваютсая.
    Дождись лета потом поговорим.
    Квай в Лейкерс может не пойти только потому что он и Леброн обое с характером!
    timdankan
      timdankan, 14.02.2019 06:19
    0
    Lion, 13.02.2019 22:42
    Кавай Леонард летом свободный, и подпишет контракт с кем захочет без какой либо компенсации.
    Энтони Дэвиса летом тоже обменяют, они уже сказали об этом.
    Ну и как всезда обмен будет которого никто не ждал.
    Если бы Энтони Дэвиса хотели обменять в Лейкерс, то он был бы уже там.
    А по поводу Кавая, то Пол Джордж тоже ехал в аренду на год в Оклахому, а в итоге контракт на 3 года. У Торонто команда чемпионского уровня, почему Кавай не может остаться? И вы говорите про обмены, как будто бы у Лейкерс так много активов, что за ними пол лиги бегает. Ни пиков нормальных, ни топовых молодых, с которых в будущем вырастет звезда.
    Lion
    online
    Lion, 13.02.2019 22:42
    0
    timdankan, 13.02.2019 18:41
    А я думаю, что Мыхайлюку 21 год, а Леброну 34. И лучше сейчас получить игровые минуты и закрепиться в НБА в роли крепкого ролевика, чем через пару лет сидения на скамейке переехать в Европу. А за условных 15 лет карьеры шансы на титул будут.
    А в Лейкерс я не верю. Леброну 34. Этот сезон провален. В следующем 35. Молодежь их особо не ценят, Ингрему через полтора года или давать максималку или отпускать. Обмен Кавая, Джорджа,Дэвиса они прошляпили. А один звездный свободный агент выведет их в топ, но фаворитом в чемпионской гонке не сделает.
    Кавай Леонард летом свободный, и подпишет контракт с кем захочет без какой либо компенсации.
    Энтони Дэвиса летом тоже обменяют, они уже сказали об этом.
    Ну и как всезда обмен будет которого никто не ждал.
    timdankan
      timdankan, 13.02.2019 18:41
    +1
    Lion, 13.02.2019 18:13
    Не суди по одной игре, и я говорю не о сегодняшнем чемпионате а в будущем, так как ходят слухи что этим летом к Леброну переберутся несколько звезд.
    В этом году Голден Стате выиграют, Детройт точно не выиграют!
    А я думаю, что Мыхайлюку 21 год, а Леброну 34. И лучше сейчас получить игровые минуты и закрепиться в НБА в роли крепкого ролевика, чем через пару лет сидения на скамейке переехать в Европу. А за условных 15 лет карьеры шансы на титул будут.
    А в Лейкерс я не верю. Леброну 34. Этот сезон провален. В следующем 35. Молодежь их особо не ценят, Ингрему через полтора года или давать максималку или отпускать. Обмен Кавая, Джорджа,Дэвиса они прошляпили. А один звездный свободный агент выведет их в топ, но фаворитом в чемпионской гонке не сделает.
    Lion
    online
    Lion, 13.02.2019 18:13
    0
    timdankan, 13.02.2019 08:02
    Ну если не попасть в ПО то можно много титулов выиграть. Логика железная.
    По сегодняшней игре с Атлантой сразу было видно - будущий чемпион играет.
    Не суди по одной игре, и я говорю не о сегодняшнем чемпионате а в будущем, так как ходят слухи что этим летом к Леброну переберутся несколько звезд.
    В этом году Голден Стате выиграют, Детройт точно не выиграют!
    timdankan
      timdankan, 13.02.2019 08:02
    0
    Lion, 12.02.2019 18:18
    Ты правильно подметил какой - то, так как он за свою каеру ничего не выиграл и не выиграет!!!
    Шансы выиграть чемпионство а не попасть в плей офф в Лакерс в разы больше чем в Детройт.
    Ну если не попасть в ПО то можно много титулов выиграть. Логика железная.
    По сегодняшней игре с Атлантой сразу было видно - будущий чемпион играет.
    Анатолій Чорнобук
      Анатолій Чорнобук, 12.02.2019 19:05
    0
    Наче все вірно... Але час покаже. Бо упіх це сума і таланту і досвіду і ще багато чого. Хай Щастить Брате!!!
    Lion
    online
    Lion, 12.02.2019 18:18
    -1
    dydyyura, 12.02.2019 11:40
    то что в Детройте играет "какой то" Блэйк Гриффин, и у них выйти в плей офф больше шансов, чем у Лейкерс (не о чем не говорит)
    Ты правильно подметил какой - то, так как он за свою каеру ничего не выиграл и не выиграет!!!
    Шансы выиграть чемпионство а не попасть в плей офф в Лакерс в разы больше чем в Детройт.
    timdankan
      timdankan, 12.02.2019 11:57
    +1
    Юрий Алпатов, 12.02.2019 08:50
    И главное Сви только 21 год и НБА.
    Ману джиннобили играл и клал в кольцо левой до 40. А Михайлюк уже из играл с Леброном. Уже выиграл колледж да ещё и с Канзасом. Это реально опытный уже парень. Без взлетов и падений не бывает.
    Ну а кто помнит эту зарубу с сан Антонио. Детройт с дрэммондом хороший коллектив.
    Думаю Сви будет расти. Ну конечно хотел бы его увидеть в майке Спёрс.
    Подскажите, а он колледж с Канзасом выиграл в 2008? Или 1988?
    И немного странно слышать про Детройт с Драммондом при живом и здоровом Гриффине на длинном контракте, который проводит лучший сезон в карьере.
    dydyyura
      dydyyura, 12.02.2019 11:40
    +1
    то что в Детройте играет "какой то" Блэйк Гриффин, и у них выйти в плей офф больше шансов, чем у Лейкерс (не о чем не говорит)
    ВВВ
      ВВВ, 12.02.2019 11:31
    -1
    А щодо Свята то гадаю що цей обмін буде йому тільки на користь.По перше його хотів тренер,по друге в Детройті немає в складі таких зірок як Джеймс,тож на Свята авторитетом ніхто тиснути не буде.По друге Детройт був командою захисту,тому Святу може стати при нагоді захистні навички.І взагалі він був не в ерших лавах на драфті,це його тільки перший сезон,тож звісно багато очікувати він нього марно.А ось другий сезон покаже чи готовий наш Святослав до ігор в НБА.А стати одним з лідерів команди Детройт він цілком зможе.
    ВВВ
      ВВВ, 12.02.2019 11:26
    0
    Я омітив що там де грає Леброн Джеймс ніколи не було гарного колективу.Джейм хоча й зірка а не просто хороший гравець,але дуже полюбляє тягти ковдру на себе.В цьому плані Майкл Джордан був набагато команднішим гравцем ,а його Чікаго Булз буд справжнім бійцівським колективом.
    Юрий Алпатов
      Юрий Алпатов, 12.02.2019 08:50
    +1
    И главное Сви только 21 год и НБА.
    Ману джиннобили играл и клал в кольцо левой до 40. А Михайлюк уже из играл с Леброном. Уже выиграл колледж да ещё и с Канзасом. Это реально опытный уже парень. Без взлетов и падений не бывает.
    Ну а кто помнит эту зарубу с сан Антонио. Детройт с дрэммондом хороший коллектив.
    Думаю Сви будет расти. Ну конечно хотел бы его увидеть в майке Спёрс.
    Vega Задніпряний
      Vega Задніпряний, 11.02.2019 22:14
    +2
    Молодця розклав все по поличкам, Еллінгтон годний шутер, але Свят цілком може боротися за місце з всілякими Кеннардами. До того ж мені подобається те, що Кейсі та Стефанські не просто нахвалюють Свята, а чесно говорять про мотиви його обміну, що їм потрібні молоді та працьовиті гравці на дешевих контрактах, які ригатимуть на полі. І відразу підтверджують це на ділі, давши пограти Сві не просто хвилину в кінці виграного матчу, а довіривши цілком серйозні хвилини в другій та третій чверті.
    Lion
    online
    Lion, 11.02.2019 21:04
    -5
    У лавочников шансы всегда одинаковы, где бы он играл...
    Sadixson
      Sadixson, 11.02.2019 20:06
    +3
    самый главный плюс этого обмена для Свята - работа с Кейси. Он толковый тренер, нравилось его Торонто всегда, даже в слитых Кливленду плей-оффах
    I_LOVE_UKRAINE
      I_LOVE_UKRAINE, 11.02.2019 19:06
    0
    З дитинства за Детройт
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 11.02.2019 18:47
    +10
    Багато в чому погоджуюся з автором. Як на мене у Михайлюка більше шансів окрепнути і освоїтися в НБА семе в таких командах як Детройт, а в Лейкерс він обов'язково повернеться, якщо буде сумлінно працювати та вдосконалюватися, тільки як зірка, за яку ЛАЛ будуть готові віддати не одного гравця. Успіху Святу...
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 11.02.2019 18:47
    +10
    Багато в чому погоджуюся з автором. Як на мене у Михайлюка більше шансів окрепнути і освоїтися в НБА семе в таких командах як Детройт, а в Лейкерс він обов'язково повернеться, якщо буде сумлінно працювати та вдосконалюватися, тільки як зірка, за яку ЛАЛ будуть готові віддати не одного гравця. Успіху Святу...
    Sadixson
      Sadixson, 11.02.2019 20:06
    +3
    самый главный плюс этого обмена для Свята - работа с Кейси. Он толковый тренер, нравилось его Торонто всегда, даже в слитых Кливленду плей-оффах
    Vega Задніпряний
      Vega Задніпряний, 11.02.2019 22:14
    +2
    Молодця розклав все по поличкам, Еллінгтон годний шутер, але Свят цілком може боротися за місце з всілякими Кеннардами. До того ж мені подобається те, що Кейсі та Стефанські не просто нахвалюють Свята, а чесно говорять про мотиви його обміну, що їм потрібні молоді та працьовиті гравці на дешевих контрактах, які ригатимуть на полі. І відразу підтверджують це на ділі, давши пограти Сві не просто хвилину в кінці виграного матчу, а довіривши цілком серйозні хвилини в другій та третій чверті.
    timdankan
      timdankan, 13.02.2019 18:41
    +1
    Lion, 13.02.2019 18:13
    Не суди по одной игре, и я говорю не о сегодняшнем чемпионате а в будущем, так как ходят слухи что этим летом к Леброну переберутся несколько звезд.
    В этом году Голден Стате выиграют, Детройт точно не выиграют!
    А я думаю, что Мыхайлюку 21 год, а Леброну 34. И лучше сейчас получить игровые минуты и закрепиться в НБА в роли крепкого ролевика, чем через пару лет сидения на скамейке переехать в Европу. А за условных 15 лет карьеры шансы на титул будут.
    А в Лейкерс я не верю. Леброну 34. Этот сезон провален. В следующем 35. Молодежь их особо не ценят, Ингрему через полтора года или давать максималку или отпускать. Обмен Кавая, Джорджа,Дэвиса они прошляпили. А один звездный свободный агент выведет их в топ, но фаворитом в чемпионской гонке не сделает.
    timdankan
      timdankan, 12.02.2019 11:57
    +1
    Юрий Алпатов, 12.02.2019 08:50
    И главное Сви только 21 год и НБА.
    Ману джиннобили играл и клал в кольцо левой до 40. А Михайлюк уже из играл с Леброном. Уже выиграл колледж да ещё и с Канзасом. Это реально опытный уже парень. Без взлетов и падений не бывает.
    Ну а кто помнит эту зарубу с сан Антонио. Детройт с дрэммондом хороший коллектив.
    Думаю Сви будет расти. Ну конечно хотел бы его увидеть в майке Спёрс.
    Подскажите, а он колледж с Канзасом выиграл в 2008? Или 1988?
    И немного странно слышать про Детройт с Драммондом при живом и здоровом Гриффине на длинном контракте, который проводит лучший сезон в карьере.
    dydyyura
      dydyyura, 12.02.2019 11:40
    +1
    то что в Детройте играет "какой то" Блэйк Гриффин, и у них выйти в плей офф больше шансов, чем у Лейкерс (не о чем не говорит)
    Юрий Алпатов
      Юрий Алпатов, 12.02.2019 08:50
    +1
    И главное Сви только 21 год и НБА.
    Ману джиннобили играл и клал в кольцо левой до 40. А Михайлюк уже из играл с Леброном. Уже выиграл колледж да ещё и с Канзасом. Это реально опытный уже парень. Без взлетов и падений не бывает.
    Ну а кто помнит эту зарубу с сан Антонио. Детройт с дрэммондом хороший коллектив.
    Думаю Сви будет расти. Ну конечно хотел бы его увидеть в майке Спёрс.
    Lion
    online
    Lion, 14.02.2019 18:41
    0
    timdankan, 14.02.2019 06:19
    Если бы Энтони Дэвиса хотели обменять в Лейкерс, то он был бы уже там.
    А по поводу Кавая, то Пол Джордж тоже ехал в аренду на год в Оклахому, а в итоге контракт на 3 года. У Торонто команда чемпионского уровня, почему Кавай не может остаться? И вы говорите про обмены, как будто бы у Лейкерс так много активов, что за ними пол лиги бегает. Ни пиков нормальных, ни топовых молодых, с которых в будущем вырастет звезда.
    Дэвис сказал что за Пеликанс он играть не хочет, никуда руковдство в этом случае не денется. Та же история в прошлом году была в Сан Антонио, Квая тоже менять не хотели. В Торонто чемпионская команда резулярного сезона, в плей офф сдуваютсая.
    Дождись лета потом поговорим.
    Квай в Лейкерс может не пойти только потому что он и Леброн обое с характером!
    timdankan
      timdankan, 14.02.2019 06:19
    0
    Lion, 13.02.2019 22:42
    Кавай Леонард летом свободный, и подпишет контракт с кем захочет без какой либо компенсации.
    Энтони Дэвиса летом тоже обменяют, они уже сказали об этом.
    Ну и как всезда обмен будет которого никто не ждал.
    Если бы Энтони Дэвиса хотели обменять в Лейкерс, то он был бы уже там.
    А по поводу Кавая, то Пол Джордж тоже ехал в аренду на год в Оклахому, а в итоге контракт на 3 года. У Торонто команда чемпионского уровня, почему Кавай не может остаться? И вы говорите про обмены, как будто бы у Лейкерс так много активов, что за ними пол лиги бегает. Ни пиков нормальных, ни топовых молодых, с которых в будущем вырастет звезда.
    Lion
    online
    Lion, 13.02.2019 22:42
    0
    timdankan, 13.02.2019 18:41
    А я думаю, что Мыхайлюку 21 год, а Леброну 34. И лучше сейчас получить игровые минуты и закрепиться в НБА в роли крепкого ролевика, чем через пару лет сидения на скамейке переехать в Европу. А за условных 15 лет карьеры шансы на титул будут.
    А в Лейкерс я не верю. Леброну 34. Этот сезон провален. В следующем 35. Молодежь их особо не ценят, Ингрему через полтора года или давать максималку или отпускать. Обмен Кавая, Джорджа,Дэвиса они прошляпили. А один звездный свободный агент выведет их в топ, но фаворитом в чемпионской гонке не сделает.
    Кавай Леонард летом свободный, и подпишет контракт с кем захочет без какой либо компенсации.
    Энтони Дэвиса летом тоже обменяют, они уже сказали об этом.
    Ну и как всезда обмен будет которого никто не ждал.
    Lion
    online
    Lion, 13.02.2019 18:13
    0
    timdankan, 13.02.2019 08:02
    Ну если не попасть в ПО то можно много титулов выиграть. Логика железная.
    По сегодняшней игре с Атлантой сразу было видно - будущий чемпион играет.
    Не суди по одной игре, и я говорю не о сегодняшнем чемпионате а в будущем, так как ходят слухи что этим летом к Леброну переберутся несколько звезд.
    В этом году Голден Стате выиграют, Детройт точно не выиграют!
    timdankan
      timdankan, 13.02.2019 08:02
    0
    Lion, 12.02.2019 18:18
    Ты правильно подметил какой - то, так как он за свою каеру ничего не выиграл и не выиграет!!!
    Шансы выиграть чемпионство а не попасть в плей офф в Лакерс в разы больше чем в Детройт.
    Ну если не попасть в ПО то можно много титулов выиграть. Логика железная.
    По сегодняшней игре с Атлантой сразу было видно - будущий чемпион играет.
    Анатолій Чорнобук
    online
      Анатолій Чорнобук, 12.02.2019 19:05
    0
    Наче все вірно... Але час покаже. Бо упіх це сума і таланту і досвіду і ще багато чого. Хай Щастить Брате!!!
    ВВВ
      ВВВ, 12.02.2019 11:26
    0
    Я омітив що там де грає Леброн Джеймс ніколи не було гарного колективу.Джейм хоча й зірка а не просто хороший гравець,але дуже полюбляє тягти ковдру на себе.В цьому плані Майкл Джордан був набагато команднішим гравцем ,а його Чікаго Булз буд справжнім бійцівським колективом.
    I_LOVE_UKRAINE
      I_LOVE_UKRAINE, 11.02.2019 19:06
    0
    З дитинства за Детройт
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.
© 2003-2019 Sport.ua
Продолжая просматривать SPORT.UA, Вы подтверждаете, что ознакомились с Политикой конфиденциальности