ФК Львов вторую часть сезона проведет на стадионе Украина

На «Арене-Львов» меняют газон

Метки
ФК Львов вторую часть сезона проведет на стадионе Украина
© fclviv.com.ua

Стало известно, что на «Арене-Львов» будет заменен газон - с натурального на гибридный, сочетающий элементы натурального и искусственного покрытия.

Пока будут проходить работы, ФК «Львов» будет вынужден перебраться на стадион «Украина». При этом не исключается, что все работы затянутся до сентября.

Ранее тренер Юрий Бакалов рассказал о комплектации состава.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Футбол 1/Футбол 2

(3 голоса)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    FCLviv
    online
      FCLviv, 18.01.2019 15:32
    -3
    Муґунот, 18.01.2019 15:29
    так там того Винникичестер Сіті - 17 "ісполнітєлєй". якраз в Спринтер і вміщаються
    Та куда нам, до вічно вилітаючих аутсайдерів, які баламкаються на дні постійно
    Муґунот
      Муґунот, 18.01.2019 15:29
    +2
    dudigo78, 18.01.2019 15:23
    Бомжі Димінського, як ти висловився, підтримують стан газону в найкращій якості, і не для того, щоб циркачі з вереса нам його топтали. Бо так, як засрали газон на АЛ, то мені страшно стає. Хоч би якого агронома найняли. Хоча про що це я? Про якого агронома може йти мова, якщо команда тренується на запасному стадіоні в Винниках і добирається на тренування у мікроавтобусі
    так там того Винникичестер Сіті - 17 "ісполнітєлєй". якраз в Спринтер і вміщаються
    FCLviv
    online
      FCLviv, 18.01.2019 15:26
    -5
    dudigo78, 18.01.2019 15:23
    Бомжі Димінського, як ти висловився, підтримують стан газону в найкращій якості, і не для того, щоб циркачі з вереса нам його топтали. Бо так, як засрали газон на АЛ, то мені страшно стає. Хоч би якого агронома найняли. Хоча про що це я? Про якого агронома може йти мова, якщо команда тренується на запасному стадіоні в Винниках і добирається на тренування у мікроавтобусі
    А ти хто такий шоб вирішувати кому грати на міському стадіоні? Йди крісла повитирай від болота, скоро там королівський клуб гратиме - ФК Львів!
    dudigo78
      dudigo78, 18.01.2019 15:23
    +4
    FCLviv, 18.01.2019 15:02
    Овечу ферму ніхто і непитатиме, Україна належить місту Львову і бомжі димінського орендують за 1 гривню. Так ше нема чого мичати тут!
    Бомжі Димінського, як ти висловився, підтримують стан газону в найкращій якості, і не для того, щоб циркачі з вереса нам його топтали. Бо так, як засрали газон на АЛ, то мені страшно стає. Хоч би якого агронома найняли. Хоча про що це я? Про якого агронома може йти мова, якщо команда тренується на запасному стадіоні в Винниках і добирається на тренування у мікроавтобусі
    Муґунот
      Муґунот, 18.01.2019 15:21
    +4
    FCLviv, 18.01.2019 15:20
    Класно у тебе пєр....дак розірвався, як і у віті мостовика!
    о, то ти не тільки обмежене, ти ще приморочене
    FCLviv
    online
      FCLviv, 18.01.2019 15:20
    -7
    Муґунот, 18.01.2019 15:12
    чуєш, обмежене, ти ще долго будеш саме з собою розмовляти?
    Класно у тебе пєр....дак розірвався, як і у віті мостовика!
    Муґунот
      Муґунот, 18.01.2019 15:12
    +4
    FCLviv, 18.01.2019 15:04
    Будете мичати, будете пастись на Сільмаші!
    чуєш, обмежене, ти ще долго будеш саме з собою розмовляти?
    FCLviv
    online
      FCLviv, 18.01.2019 15:04
    -8
    Будете мичати, будете пастись на Сільмаші!
    FCLviv
    online
      FCLviv, 18.01.2019 15:02
    -8
    Овечу ферму ніхто і непитатиме, Україна належить місту Львову і бомжі димінського орендують за 1 гривню. Так ше нема чого мичати тут!
    wicker
      wicker, 18.01.2019 14:58
    +5
    ні кола, ні двора.
    FCLviv
    online
      FCLviv, 18.01.2019 14:49
    -9
    Арена Львів наш основний стадіон, Україна резервний. Кубок Львову, навіки Львову!
    Golhrenshtanga
    online
      Golhrenshtanga, 18.01.2019 14:46
    +11
    FCLviv, 18.01.2019 14:41
    Так, це наш резервний стадіон!
    У вас вообще никакого нет,побирушки
    FCLviv
    online
      FCLviv, 18.01.2019 14:41
    -11
    Так, це наш резервний стадіон!
    Golhrenshtanga
    online
      Golhrenshtanga, 18.01.2019 14:46
    +11
    FCLviv, 18.01.2019 14:41
    Так, це наш резервний стадіон!
    У вас вообще никакого нет,побирушки
    wicker
    online
      wicker, 18.01.2019 14:58
    +5
    ні кола, ні двора.
    dudigo78
      dudigo78, 18.01.2019 15:23
    +4
    FCLviv, 18.01.2019 15:02
    Овечу ферму ніхто і непитатиме, Україна належить місту Львову і бомжі димінського орендують за 1 гривню. Так ше нема чого мичати тут!
    Бомжі Димінського, як ти висловився, підтримують стан газону в найкращій якості, і не для того, щоб циркачі з вереса нам його топтали. Бо так, як засрали газон на АЛ, то мені страшно стає. Хоч би якого агронома найняли. Хоча про що це я? Про якого агронома може йти мова, якщо команда тренується на запасному стадіоні в Винниках і добирається на тренування у мікроавтобусі
    Муґунот
      Муґунот, 18.01.2019 15:21
    +4
    FCLviv, 18.01.2019 15:20
    Класно у тебе пєр....дак розірвався, як і у віті мостовика!
    о, то ти не тільки обмежене, ти ще приморочене
    Муґунот
      Муґунот, 18.01.2019 15:12
    +4
    FCLviv, 18.01.2019 15:04
    Будете мичати, будете пастись на Сільмаші!
    чуєш, обмежене, ти ще долго будеш саме з собою розмовляти?
    Муґунот
      Муґунот, 18.01.2019 15:29
    +2