Анна МУЗЫЧУК: «Командное серебро и сестренка еще выиграла золото»

Украинская шахматитска рассказала о достижениях сборной

Анна МУЗЫЧУК: «Командное серебро и сестренка еще выиграла золото»
© politeka.net. Анна Музычук

На шахматной олимпиаде женская сборная Украины сегодня добыла серебро.

Кроме того, отдельно Мария Музычук выиграла золото на второй доске, о чем рассказала ее сестра Анна.

«Наша сборная - серебряный призер всемирной шахматной Олимпиады. А сестренка еще выиграла золото за лучший результат на второй доске».

«Спасибо всем, кто верил и поддерживал», - написала Анна на странице в Facebook.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Facebook.com

(4 голоса)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    killiastorm
      killiastorm, 06.10.2018 09:25
    0
    alexzvezdocet, 06.10.2018 08:55
    Мені тебе шкода. Ти тупий...
    ===
    Своїх спиногризів пошкодуй. Чому їх може навчити руссковорящий папа рагуль.
    alexzvezdocet
      alexzvezdocet, 06.10.2018 08:55
    +1
    killiastorm, 06.10.2018 08:00
    ===
    Кстаті, ісключітєльна па-русскі розмовляють лише на Росії. І Парашка найбільш кончєна територія з бомжами і алкашами, порівняно з нормальними європейськими державами. Всі країни, де лапоть прийшов зі своїм усскім язиком бомжі порівняно з західними капіталістами. Порівняй, чим більший процент в країні дибілів на общєпанятнам, тим вона бідніша.
    А в Венесуелі і Північній Кореї, русскоговорящі до того догосподарювалися, що американці вимушені мішки з рисом босоногій бідоті скидати з літаків. Не задумувався?
    Мені тебе шкода. Ти тупий...
    killiastorm
      killiastorm, 06.10.2018 08:00
    0
    ulajgidroagregat, 05.10.2018 23:51
    deutsch7777, 05.10.2018 23:41]сепар.юа. чому перекладаєте на кацапську пост сестер Музичук?)) Це одні з небагатьох УКРАЇНСЬКИХ спортсменок) Хто вас про це просив?)
    ============================
    Потому что в Батуми они разговаривали со всеми исключительно на русском.
    Может кстати поэтому они так хорошо играют. Не задумывался???
    ===
    Кстаті, ісключітєльна па-русскі розмовляють лише на Росії. І Парашка найбільш кончєна територія з бомжами і алкашами, порівняно з нормальними європейськими державами. Всі країни, де лапоть прийшов зі своїм усскім язиком бомжі порівняно з західними капіталістами. Порівняй, чим більший процент в країні дибілів на общєпанятнам, тим вона бідніша.
    А в Венесуелі і Північній Кореї, русскоговорящі до того догосподарювалися, що американці вимушені мішки з рисом босоногій бідоті скидати з літаків. Не задумувався?
    deutsch7777
      deutsch7777, 06.10.2018 03:50
    +1
    нє..ну реально сепар юа.....)))) в будь-якій країні Європи за таке сайт би закрили б просто...скандал був би національного масштабу)))) а тут ще й незадоволення)))))) просто якийсь срср))))
    vizuals
    online
      vizuals, 06.10.2018 02:01
    +5
    Анютка, дякую тобі, кицюню. Китай як Китай, це роботи. Але ви завалили всіх інших
    ulajgidroagregat
    ulajgidroagregat, 05.10.2018 23:51
    -6
    Комментарий свернут. Показать
    deutsch7777, 05.10.2018 23:41]сепар.юа. чому перекладаєте на кацапську пост сестер Музичук?)) Це одні з небагатьох УКРАЇНСЬКИХ спортсменок) Хто вас про це просив?)
    ============================
    Потому что в Батуми они разговаривали со всеми исключительно на русском.
    Может кстати поэтому они так хорошо играют. Не задумывался???
    deutsch7777
      deutsch7777, 05.10.2018 23:41
    0
    сепар.юа. чому перекладаєте на кацапську пост сестер Музичук?)) Це одні з небагатьох УКРАЇНСЬКИХ спортсменок) Хто вас про це просив?)
    vizuals
    online
      vizuals, 06.10.2018 02:01
    +5
    Анютка, дякую тобі, кицюню. Китай як Китай, це роботи. Але ви завалили всіх інших
    alexzvezdocet
      alexzvezdocet, 06.10.2018 08:55
    +1
    killiastorm, 06.10.2018 08:00
    ===
    Кстаті, ісключітєльна па-русскі розмовляють лише на Росії. І Парашка найбільш кончєна територія з бомжами і алкашами, порівняно з нормальними європейськими державами. Всі країни, де лапоть прийшов зі своїм усскім язиком бомжі порівняно з західними капіталістами. Порівняй, чим більший процент в країні дибілів на общєпанятнам, тим вона бідніша.
    А в Венесуелі і Північній Кореї, русскоговорящі до того догосподарювалися, що американці вимушені мішки з рисом босоногій бідоті скидати з літаків. Не задумувався?
    Мені тебе шкода. Ти тупий...
    deutsch7777
      deutsch7777, 06.10.2018 03:50
    +1
    нє..ну реально сепар юа.....)))) в будь-якій країні Європи за таке сайт би закрили б просто...скандал був би національного масштабу)))) а тут ще й незадоволення)))))) просто якийсь срср))))
    killiastorm
      killiastorm, 06.10.2018 09:25
    0
    alexzvezdocet, 06.10.2018 08:55
    Мені тебе шкода. Ти тупий...
    ===
    Своїх спиногризів пошкодуй. Чому їх може навчити руссковорящий папа рагуль.
    killiastorm
      killiastorm, 06.10.2018 08:00
    0
    ulajgidroagregat, 05.10.2018 23:51
    deutsch7777, 05.10.2018 23:41]сепар.юа. чому перекладаєте на кацапську пост сестер Музичук?)) Це одні з небагатьох УКРАЇНСЬКИХ спортсменок) Хто вас про це просив?)
    ============================
    Потому что в Батуми они разговаривали со всеми исключительно на русском.
    Может кстати поэтому они так хорошо играют. Не задумывался???
    ===
    Кстаті, ісключітєльна па-русскі розмовляють лише на Росії. І Парашка найбільш кончєна територія з бомжами і алкашами, порівняно з нормальними європейськими державами. Всі країни, де лапоть прийшов зі своїм усскім язиком бомжі порівняно з західними капіталістами. Порівняй, чим більший процент в країні дибілів на общєпанятнам, тим вона бідніша.
    А в Венесуелі і Північній Кореї, русскоговорящі до того догосподарювалися, що американці вимушені мішки з рисом босоногій бідоті скидати з літаків. Не задумувався?
    deutsch7777
      deutsch7777, 05.10.2018 23:41
    0
    сепар.юа. чому перекладаєте на кацапську пост сестер Музичук?)) Це одні з небагатьох УКРАЇНСЬКИХ спортсменок) Хто вас про це просив?)