Карпаты разбили Сумы и вышли в 1/8 финала Кубка Украины

Львовский клуб отправил в ворота соперников три безответных мяча

ФК Карпаты
© ФК Карпаты

В 1/16 финала Кубка Украины по футболу «Карпаты» на выезде играли с «Сумами».

Счет в матче открыл Голодюк на 33-йминуте. На 57-й минуте Варгас счет удвоил, а на 73-й минуте Гуцуляк установил окончательный счет поединка — 3:0 в пользу «Карпат».

Кубок Украины по футболу. 1/16 финала

«Сумы» — «Карпаты» — 0:3
Голы:
Голодюк, 33, Варгас, 57, Гуцуляк, 73

«Сумы»: Штанько — Кохия, Медведь, Луговой, Квачов, Вечурко, Гаращенков (Лиховидько, 60), Загинайлов, Бовтрук (Шарай, 43), Савин (Переверза, 78), Яворський.
«Карпаты»: Кучинский — Мирошниченко, Ковтун, Мегремич, Лебеденко, Голодюк, Вербный, Карраскаль (Ди Франко, 62), Мендес, Варгас (Клец, 77), Понде (Гуцуляк, 68).
Предупреждения:  Варгас, 29.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(8 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    l_pogulianka
      l_pogulianka, 25.09.2018 23:03
    +8
    LembergWestUkraine, 25.09.2018 22:46
    Ти йоб....утий !
    Хаха-ти відповідь дав,значить я правий! Зелено-білих снів тобі!
    LembergWestUkraine
      LembergWestUkraine, 25.09.2018 22:46
    -15
    l_pogulianka, 25.09.2018 22:30
    От тебе ковбасить коментами,що до "Карпат"...совість напевно мучить,тримайся- в запроданців так завжди буває
    Ти йоб....утий !
    l_pogulianka
      l_pogulianka, 25.09.2018 22:30
    +11
    LembergWestUkraine, 25.09.2018 21:52
    Купа браку... Реалізація хромає, з кротами буде важко ...
    От тебе ковбасить коментами,що до "Карпат"...совість напевно мучить,тримайся- в запроданців так завжди буває
    I_LOVE_UKRAINE
      I_LOVE_UKRAINE, 25.09.2018 22:26
    +8
    Звісно, перемога є перемога, але нереалізувати таку шалену кількість гольових моментів ще треба вміти...
    Окремо в цьоу аспекті виділився Гуцуляк, який мав робити власний хетрік і це лише супергольові моменти, а були ще й просто гольові. скласось враження, що великого браку досвіду, можливо з часом прийде...
    Суми у другому таймі шалено підсіли. По цьому матчу, можна сказати, що між командами футбольна прірва.
    Кубок Львову!
    LembergWestUkraine
      LembergWestUkraine, 25.09.2018 21:52
    -13
    Купа браку... Реалізація хромає, з кротами буде важко ...
    u6467u
      u6467u, 25.09.2018 21:22
    -14
    Вам до кротов як до неба рачки.
    Dima Any
      Dima Any, 25.09.2018 21:07
    +3
    Супер , прокляття знято . Вперед
    WICKER
      WICKER, 25.09.2018 20:56
    +7
    Перший крок зроблено. Залишилося ще чотири. Морайш грамотно провів ротацію перед кротпми.
    l_pogulianka
      l_pogulianka, 25.09.2018 22:30
    +11
    LembergWestUkraine, 25.09.2018 21:52
    Купа браку... Реалізація хромає, з кротами буде важко ...
    От тебе ковбасить коментами,що до "Карпат"...совість напевно мучить,тримайся- в запроданців так завжди буває
    l_pogulianka
      l_pogulianka, 25.09.2018 23:03
    +8
    LembergWestUkraine, 25.09.2018 22:46
    Ти йоб....утий !
    Хаха-ти відповідь дав,значить я правий! Зелено-білих снів тобі!
    I_LOVE_UKRAINE
      I_LOVE_UKRAINE, 25.09.2018 22:26
    +8
    Звісно, перемога є перемога, але нереалізувати таку шалену кількість гольових моментів ще треба вміти...
    Окремо в цьоу аспекті виділився Гуцуляк, який мав робити власний хетрік і це лише супергольові моменти, а були ще й просто гольові. скласось враження, що великого браку досвіду, можливо з часом прийде...
    Суми у другому таймі шалено підсіли. По цьому матчу, можна сказати, що між командами футбольна прірва.
    Кубок Львову!
    WICKER
      WICKER, 25.09.2018 20:56
    +7
    Перший крок зроблено. Залишилося ще чотири. Морайш грамотно провів ротацію перед кротпми.
    Dima Any
      Dima Any, 25.09.2018 21:07
    +3
    Супер , прокляття знято . Вперед