Игорь СУРКИС: «Динамо ищет форварда, с одним Бесединым будет тяжело»

Президент киевского клуба прокомментировал матч Лиги чемпионов

Игорь СУРКИС: «Динамо ищет форварда, с одним Бесединым будет тяжело»
© ФК Динамо Киев. Игорь Суркис

Сегодня «Динамо» удалось победить «Славию» 2:0 и выйти в плей-офф Лиги чемпионов, где киевляне в борьбе за групповой этап сразятся с «Аяксом» или «Стандардом».

Результат матча прокомментировал президент клуба Игорь Суркис.

«В таких играх главное результат. Прошли дальше - и теперь надо настраиваться на следующего соперника...Иначе и быть не могло, с чехами всегда тяжело играть».

«Игра у них простая - фланги и навесы, фланги и навесы. Ребята молодцы, выдержали и добились результата», - сказал Суркис.

Кроме того, президент снова подтвердил, что клуб ищет нападающего.

«Ищем форварда, ищем. Прекрасно понимаем, что с одним Бесединым весь сезон будет тяжело...мы взяли Супрягу, но это молодой парень, пока восстановится, пока начнет играть...есть Русин, но ищем форварда. Не для количества, а для качества», - отметил Игорь Суркис.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — #FootballHub

(12 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    Artyom_I
      Artyom_I, 15.08.2018 08:10
    0
    Так купили же Супрягу и Буено
    K_Sarioglo@i.ua
    online
      K_Sarioglo@i.ua, 15.08.2018 01:15
    0
    Romario--1975, 15.08.2018 00:17
    У грі все можливе, а ринкова вартість гравців у футбол не грає. Як приклад порівняй трансферну вартість "Зеніту" та Динамо" (Мінськ). А рахунок 4:0 не на користь пітерців.
    С другой стороны не просто так все еврокубки в последнее время выигрывают только команды с огромными бюджетами. Один раз может и повезет. Два раза- при большой улыбке Фортуны. Но постоянно так вылезать не выйдет. Может и пройдем (чего от всей души желаю) но фаворитом все-таки будет смотреться явно не Динамо. Хотя конечно на Рому против Барсы после первого матча вообще никто не ставил...
    Romario--1975
      Romario--1975, 15.08.2018 00:17
    +2
    deutsch555, 14.08.2018 23:33
    про Стандарт вже не взнаємо...бо Аякс вже його розкатав...фактично в одні ворота)))) і чому це усі вирішили, що ДК є фаворитом у грі проти Аяксу?)))) за класом гравців він на голову вищий)))) їх ринкова вартість в 5 разів вища, ніж динамівських))) Динамо могло б пройти його хіба що за рахунок надвеликого бажання..такого, яке було за Лобановського......помилок арбітра......і фарту))))
    У грі все можливе, а ринкова вартість гравців у футбол не грає. Як приклад порівняй трансферну вартість "Зеніту" та Динамо" (Мінськ). А рахунок 4:0 не на користь пітерців.
    deutsch555
      deutsch555, 14.08.2018 23:33
    0
    pol-55, 14.08.2018 23:11
    А Стандарт?
    про Стандарт вже не взнаємо...бо Аякс вже його розкатав...фактично в одні ворота)))) і чому це усі вирішили, що ДК є фаворитом у грі проти Аяксу?)))) за класом гравців він на голову вищий)))) їх ринкова вартість в 5 разів вища, ніж динамівських))) Динамо могло б пройти його хіба що за рахунок надвеликого бажання..такого, яке було за Лобановського......помилок арбітра......і фарту))))
    basiak00
      basiak00, 14.08.2018 23:11
    +1
    Выдру надо брать
    pol-55
      pol-55, 14.08.2018 23:11
    0
    Владимир Пидвирный, 14.08.2018 22:45
    Дуже слабеньке Динамо. З такою грою Аякс їх порве.
    А Стандарт?
    mavast
      mavast, 14.08.2018 23:03
    +3
    Якщо Русин не перспективний, то відпустіть його, не мучте і не нищіть. А хлопець здібний, своє знайде.
    kden67
      kden67, 14.08.2018 22:55
    0
    Здесь Сурок прав.А куда подевался Мбо,конкракт истёк?
    lehach08
      lehach08, 14.08.2018 22:49
    +4
    беседин форвард??...второй зозуля, кроме старания....боооольше ничччегггго.
    Владимир Пидвирный
      Владимир Пидвирный, 14.08.2018 22:45
    +3
    Дуже слабеньке Динамо. З такою грою Аякс їх порве.
    александр ковтун
      александр ковтун, 14.08.2018 22:37
    +1
    так у вас есть супер нападающий русин!!!!!!!!!!!! суркис ты что ???????????????
    LembergWestUkraine
      LembergWestUkraine, 14.08.2018 22:26
    +11
    Хоч би в оренду Русина відпустили.... Блін, реально такий класний гравець ... Сидіти жостко на лавці в 19 років, це просто катастрофа для такого футболіста....
    futmag61
      futmag61, 14.08.2018 22:25
    +1
    То коли вже Красніков розродиться з форвардом?
    Ossa8860
      Ossa8860, 14.08.2018 22:23
    +5
    Русина берегут до "Барселоны".
    topexpertintheworld
      topexpertintheworld, 14.08.2018 22:15
    +11
    Да, Русину надо уходить... Иначе как Хлебас будет ждать шанса и в конце перейдет в какой то середняк УПЛ.
    Андрій Ванчак
      Андрій Ванчак, 14.08.2018 22:13
    +2
    В ДК грають фаворити тренера ы президента, а не ті хто кращий, особливо в атакуючій лінії. Просто треба гроші відмивати, от тому потрібні і трансфери, хоча останнім часом, крім Вербіча нічого путнього і не взяли(((
    viktor112007
    online
      viktor112007, 14.08.2018 22:10
    +19
    по Русіну нічо не зрозуміло. у чувака виходить же і наче непогано виходить. треба давати для нього час. хочеться побачити в основі хоча би на не дуже важливий матч
    Slava Cheban
      Slava Cheban, 14.08.2018 22:09
    +6
    "у них игра простая" - сказал суркис
    viktor112007
    online
      viktor112007, 14.08.2018 22:08
    +14
    хотілося б хоча би іноді бачити водночас 2 нападача на полі. і було би куди повеселіше в атаці. бо вибігають в контри, а своїх мало, нема розвитку, мало можливості для пасів і тому контри часто загібаються в зародку. бо тупо нема кому віддати.
    LembergWestUkraine
      LembergWestUkraine, 14.08.2018 22:08
    +13
    Пора Русину збирати речі! Не розраховують на нього ! Шансу навіть не дають...
    viktor112007
    online
      viktor112007, 14.08.2018 22:10
    +19
    по Русіну нічо не зрозуміло. у чувака виходить же і наче непогано виходить. треба давати для нього час. хочеться побачити в основі хоча би на не дуже важливий матч
    viktor112007
    online
      viktor112007, 14.08.2018 22:08
    +14
    хотілося б хоча би іноді бачити водночас 2 нападача на полі. і було би куди повеселіше в атаці. бо вибігають в контри, а своїх мало, нема розвитку, мало можливості для пасів і тому контри часто загібаються в зародку. бо тупо нема кому віддати.
    LembergWestUkraine
      LembergWestUkraine, 14.08.2018 22:08
    +13
    Пора Русину збирати речі! Не розраховують на нього ! Шансу навіть не дають...
    LembergWestUkraine
      LembergWestUkraine, 14.08.2018 22:26
    +11
    Хоч би в оренду Русина відпустили.... Блін, реально такий класний гравець ... Сидіти жостко на лавці в 19 років, це просто катастрофа для такого футболіста....
    topexpertintheworld
      topexpertintheworld, 14.08.2018 22:15
    +11
    Да, Русину надо уходить... Иначе как Хлебас будет ждать шанса и в конце перейдет в какой то середняк УПЛ.
    Slava Cheban
      Slava Cheban, 14.08.2018 22:09
    +6
    "у них игра простая" - сказал суркис
    Ossa8860
      Ossa8860, 14.08.2018 22:23
    +5
    Русина берегут до "Барселоны".
    lehach08
      lehach08, 14.08.2018 22:49
    +4
    беседин форвард??...второй зозуля, кроме старания....боооольше ничччегггго.
    mavast
      mavast, 14.08.2018 23:03
    +3
    Якщо Русин не перспективний, то відпустіть його, не мучте і не нищіть. А хлопець здібний, своє знайде.
    Владимир Пидвирный
      Владимир Пидвирный, 14.08.2018 22:45
    +3
    Дуже слабеньке Динамо. З такою грою Аякс їх порве.
    Romario--1975
      Romario--1975, 15.08.2018 00:17
    +2
    deutsch555, 14.08.2018 23:33
    про Стандарт вже не взнаємо...бо Аякс вже його розкатав...фактично в одні ворота)))) і чому це усі вирішили, що ДК є фаворитом у грі проти Аяксу?)))) за класом гравців він на голову вищий)))) їх ринкова вартість в 5 разів вища, ніж динамівських))) Динамо могло б пройти його хіба що за рахунок надвеликого бажання..такого, яке було за Лобановського......помилок арбітра......і фарту))))
    У грі все можливе, а ринкова вартість гравців у футбол не грає. Як приклад порівняй трансферну вартість "Зеніту" та Динамо" (Мінськ). А рахунок 4:0 не на користь пітерців.
    Андрій Ванчак
      Андрій Ванчак, 14.08.2018 22:13
    +2
    В ДК грають фаворити тренера ы президента, а не ті хто кращий, особливо в атакуючій лінії. Просто треба гроші відмивати, от тому потрібні і трансфери, хоча останнім часом, крім Вербіча нічого путнього і не взяли(((
    basiak00
      basiak00, 14.08.2018 23:11
    +1
    Выдру надо брать
    александр ковтун
      александр ковтун, 14.08.2018 22:37
    +1
    так у вас есть супер нападающий русин!!!!!!!!!!!! суркис ты что ???????????????
    futmag61
      futmag61, 14.08.2018 22:25
    +1
    То коли вже Красніков розродиться з форвардом?
    Artyom_I
      Artyom_I, 15.08.2018 08:10
    0
    Так купили же Супрягу и Буено
    K_Sarioglo@i.ua
    online
      K_Sarioglo@i.ua, 15.08.2018 01:15
    0
    Romario--1975, 15.08.2018 00:17
    У грі все можливе, а ринкова вартість гравців у футбол не грає. Як приклад порівняй трансферну вартість "Зеніту" та Динамо" (Мінськ). А рахунок 4:0 не на користь пітерців.
    С другой стороны не просто так все еврокубки в последнее время выигрывают только команды с огромными бюджетами. Один раз может и повезет. Два раза- при большой улыбке Фортуны. Но постоянно так вылезать не выйдет. Может и пройдем (чего от всей души желаю) но фаворитом все-таки будет смотреться явно не Динамо. Хотя конечно на Рому против Барсы после первого матча вообще никто не ставил...
    deutsch555
      deutsch555, 14.08.2018 23:33
    0
    pol-55, 14.08.2018 23:11
    А Стандарт?
    про Стандарт вже не взнаємо...бо Аякс вже його розкатав...фактично в одні ворота)))) і чому це усі вирішили, що ДК є фаворитом у грі проти Аяксу?)))) за класом гравців він на голову вищий)))) їх ринкова вартість в 5 разів вища, ніж динамівських))) Динамо могло б пройти його хіба що за рахунок надвеликого бажання..такого, яке було за Лобановського......помилок арбітра......і фарту))))
    pol-55
      pol-55, 14.08.2018 23:11
    0
    Владимир Пидвирный, 14.08.2018 22:45
    Дуже слабеньке Динамо. З такою грою Аякс їх порве.
    А Стандарт?
    kden67
      kden67, 14.08.2018 22:55
    0
    Здесь Сурок прав.А куда подевался Мбо,конкракт истёк?