Наталья Прищепа выиграла золото в беге на 800 метров

Две украинки сумели завоевать медали

ФЛАУ, Наталья Прищепа
© ФЛАУ, Наталья Прищепа

На чемпионате Европы по легкой атлетике состоялся женский финал в беге на 800 метров.

И золотую медаль выиграла украинка Наталья Прищепа.

Еще одна украинка, Ольга Ляхова, показала третий результат.

Ранее сегодня украинка Анна Рыжикова выиграла серебро в беге на 400 метров с барьерами.

 

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(14 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    ssssyab
      ssssyab, 11.08.2018 13:27
    +2
    Молодці! Шикарний фініш.
    I_LOVE_UKRAINE
      I_LOVE_UKRAINE, 11.08.2018 11:44
    +3
    Молодці дівчата!
    Володимир Олійник
      Володимир Олійник, 11.08.2018 02:27
    +1
    де відео?
    спорт юа як завжди?
    acfred
      acfred, 11.08.2018 00:12
    +7
    поздравляю! )
    amon4eg1707
      amon4eg1707, 11.08.2018 00:06
    +14
    Молодчинки дівчата! Успіхів вам в подальшому! Соромно,що призерками чє приділяють менше уваги,ніж переходу молодого гравця з одного клубу в інший.
    Oleg Bugaets
      Oleg Bugaets, 10.08.2018 23:41
    +13
    тактично грамотно провела фінал Прищепа! і впевнений фініш!-не дуже вдалий півфінал був у Ляхової зате у фіналі невідпорна бронза
    vitaha33
      vitaha33, 10.08.2018 23:10
    +14
    Дуже класна перемога, що називається на класі. Думав, що француженка виграє, але добре, що забіг був повільний, і Наталя показала свій суперовий фініш, ну і молодець Ляхова, ледве попала у фінал, але поборолась. Дівчата молодчинки. Якщо додати срібло Рижикової на 400м з бар'єрами, то у нас сьогодні повний комплект
    Евгений Карпусь
      Евгений Карпусь, 10.08.2018 22:40
    +26
    Просто ШИКАРНАЯ победа! Наталочка жжет!!!!!!! Оля Ляхова 3-я - мега респект девчоночкам нашим! Спасибо Украиночки - вы лучшие!!!!
    Андрій Ванчак
      Андрій Ванчак, 10.08.2018 22:39
    +38
    УМНІЧКИ!!! Дай Бог здоров'я і подальших перемог нашим українкам!!!
    Андрій Ванчак
      Андрій Ванчак, 10.08.2018 22:39
    +38
    УМНІЧКИ!!! Дай Бог здоров'я і подальших перемог нашим українкам!!!
    Евгений Карпусь
      Евгений Карпусь, 10.08.2018 22:40
    +26
    Просто ШИКАРНАЯ победа! Наталочка жжет!!!!!!! Оля Ляхова 3-я - мега респект девчоночкам нашим! Спасибо Украиночки - вы лучшие!!!!
    amon4eg1707
      amon4eg1707, 11.08.2018 00:06
    +14
    Молодчинки дівчата! Успіхів вам в подальшому! Соромно,що призерками чє приділяють менше уваги,ніж переходу молодого гравця з одного клубу в інший.
    vitaha33
      vitaha33, 10.08.2018 23:10
    +14
    Дуже класна перемога, що називається на класі. Думав, що француженка виграє, але добре, що забіг був повільний, і Наталя показала свій суперовий фініш, ну і молодець Ляхова, ледве попала у фінал, але поборолась. Дівчата молодчинки. Якщо додати срібло Рижикової на 400м з бар'єрами, то у нас сьогодні повний комплект
    Oleg Bugaets
      Oleg Bugaets, 10.08.2018 23:41
    +13
    тактично грамотно провела фінал Прищепа! і впевнений фініш!-не дуже вдалий півфінал був у Ляхової зате у фіналі невідпорна бронза
    acfred
      acfred, 11.08.2018 00:12
    +7
    поздравляю! )
    I_LOVE_UKRAINE
      I_LOVE_UKRAINE, 11.08.2018 11:44
    +3
    Молодці дівчата!
    ssssyab
      ssssyab, 11.08.2018 13:27
    +2
    Молодці! Шикарний фініш.
    Володимир Олійник
      Володимир Олійник, 11.08.2018 02:27
    +1
    де відео?
    спорт юа як завжди?