НСТУ заробила 2 мільйони гривень на рекламі під час Олімпіади-2018

Незважаючи на це, компанія недофінансована на 50%

Getty Images
© Getty Images

Член правління ПАТ «НСТУ» Олександра Кольцова розповіла про те, скільки коштів від реклами було отримано під час висвітлення XXIII Олімпійських та XII Паралімпійських зимових ігор суспільним мовником.

– Це правда, що олімпійську студію ви створили на зекономлені від «Євробачення-2017» кошти?
– Так, мав місце перерозподіл коштів із фінансування проекту «Євробачення» — 128 мільйонів гривень, і ці кошти пішли на фінансування олімпійського проекту.

– Чи вистачило коштів, виділених на висвітлення Зимових Олімпійських ігор?
– Так. Але у 2019 році на Суспільне чекають платежі за літні ігри. Наразі ми недофінансовані на 50% , що ставить компанію в умови виживання. Наявність незалежного суспільного мовника є «гігієнічним мінімумом» для демократичної держави, сподіваємося, влада зможе усвідомити це та профінансує НСТУ в повному обсязі, як це й передбачено законом. Висвітлити Літню Олімпіаду буде неможливо без належного фінансування Суспільного. До того ж саме Суспільний мовник дуже зацікавлений у розвитку спорту в країні та є головним партнером українських федерацій.

– Скільки коштів компанія отримала від реклами під час Ігор?
– 1 млн 585 тис. 499,42 грн — за Зимові Олімпійські ігри; 441 тис. 493,00 грн — за Паралімпійські ігри.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник

(1 голос)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    Комментарии отсутствуют. Вы можете стать первым.
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.