НСТУ заробила 2 мільйони гривень на рекламі під час Олімпіади-2018

Незважаючи на це, компанія недофінансована на 50%

Getty Images
© Getty Images

Член правління ПАТ «НСТУ» Олександра Кольцова розповіла про те, скільки коштів від реклами було отримано під час висвітлення XXIII Олімпійських та XII Паралімпійських зимових ігор суспільним мовником.

– Це правда, що олімпійську студію ви створили на зекономлені від «Євробачення-2017» кошти?
– Так, мав місце перерозподіл коштів із фінансування проекту «Євробачення» — 128 мільйонів гривень, і ці кошти пішли на фінансування олімпійського проекту.

– Чи вистачило коштів, виділених на висвітлення Зимових Олімпійських ігор?
– Так. Але у 2019 році на Суспільне чекають платежі за літні ігри. Наразі ми недофінансовані на 50% , що ставить компанію в умови виживання. Наявність незалежного суспільного мовника є «гігієнічним мінімумом» для демократичної держави, сподіваємося, влада зможе усвідомити це та профінансує НСТУ в повному обсязі, як це й передбачено законом. Висвітлити Літню Олімпіаду буде неможливо без належного фінансування Суспільного. До того ж саме Суспільний мовник дуже зацікавлений у розвитку спорту в країні та є головним партнером українських федерацій.

– Скільки коштів компанія отримала від реклами під час Ігор?
– 1 млн 585 тис. 499,42 грн — за Зимові Олімпійські ігри; 441 тис. 493,00 грн — за Паралімпійські ігри.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник

(1 голос)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    Комментарии отсутствуют. Вы можете стать первым.
    Комментарии отсутствуют. Вы можете стать первым.
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.