НСТУ заробила 2 мільйони гривень на рекламі під час Олімпіади-2018
Незважаючи на це, компанія недофінансована на 50%
Член правління ПАТ «НСТУ» Олександра Кольцова розповіла про те, скільки коштів від реклами було отримано під час висвітлення XXIII Олімпійських та XII Паралімпійських зимових ігор суспільним мовником.
– Це правда, що олімпійську студію ви створили на зекономлені від «Євробачення-2017» кошти?
– Так, мав місце перерозподіл коштів із фінансування проекту «Євробачення» — 128 мільйонів гривень, і ці кошти пішли на фінансування олімпійського проекту.
– Чи вистачило коштів, виділених на висвітлення Зимових Олімпійських ігор?
– Так. Але у 2019 році на Суспільне чекають платежі за літні ігри. Наразі ми недофінансовані на 50% , що ставить компанію в умови виживання. Наявність незалежного суспільного мовника є «гігієнічним мінімумом» для демократичної держави, сподіваємося, влада зможе усвідомити це та профінансує НСТУ в повному обсязі, як це й передбачено законом. Висвітлити Літню Олімпіаду буде неможливо без належного фінансування Суспільного. До того ж саме Суспільний мовник дуже зацікавлений у розвитку спорту в країні та є головним партнером українських федерацій.
– Скільки коштів компанія отримала від реклами під час Ігор?
– 1 млн 585 тис. 499,42 грн — за Зимові Олімпійські ігри; 441 тис. 493,00 грн — за Паралімпійські ігри.
Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите
ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ
Сложное испытание для украинского чемпиона
Старт шоу в Эр-Рияде запланирован на 17:30, Александр и Тайсон выйдут после 00:00