Украине прогнозируют три медали на Олимпиаде в Пхенчхане

Авторитетное агентство Аssociated Press сделало прогноз на распределение медалей на зимних Играх

Украине прогнозируют три медали на Олимпиаде в Пхенчхане
© Getty Images

Украина завоюет три медали в Пхенчхане, считают аналитики агентства. Серебряную медаль аналитики отдают нашим биатлонисткам в эстафете, Анастасия Меркушина завоюет «бронзу» в спринтерской гонке, а еще одна бронзовая награда достанется фристайлисту Александру Абраменко.

Если прогноз сбудется, Украина установит национальный рекорд по количеству завоеванных медалей в истории зимних Олимпийских игр. На данный момент наш рекорд – две медали на Играх в Сочи-2014, Лиллихамере-1994 и Турине-2006.

Читайте также:

Кто есть кто в сборной Украины на Олимпиаде в Пхенчхане. Часть 1

Кто есть кто в сборной Украины на Олимпиаде в Пхенчхане. Часть 2

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Associated Press

(1 голос)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Опрос
  • В каких видах спорта вы ожидаете медалей от украинцев на Олимпиаде в Пхенчхане?
    • 43.9% (709)
      1. Биатлон
    • 1.73% (28)
      2. Горные лыжи
    • 1.73% (28)
      3. Лыжное двоеборье
    • 2.11% (34)
      4. Лыжные гонки
    • 2.23% (36)
      5. Санный спорт
    • 2.6% (42)
      6. Сноуборд
    • 2.29% (37)
      7. Скелетон
    • 3.96% (64)
      8. Фигурное катание
    • 12.57% (203)
      9. Фристайл
    • 26.87% (434)
      10. Медалей вообще не будет
    Результаты опроса Проголосовали — 1231
    В опросах могут участвовать только зарегистрированные пользователи.
    Пожалуйста, авторизуйтесь или зарегистрируйтесь.
Новости партнеров
Комментарии
    виктор христоев
      виктор христоев, 07.02.2018 19:51
    +3
    ДАВАЙТЕ ПОДОЖДЕМ И ПОЖЕЛАЕМ УСПЕХА НАШИМ СПОРТСМЕНАМ! ВЕДЬ УЖЕ БЫТЬ НА ОЛИМПИАДЕ ЭТО ПОДВИГ! ВЕРИМ И БОЛЕЕМ! ПОДДЕРЖИВАЕМ А ВСЕ ПРОГНОЗЫ 25 февраля после Закрытия Игр!Еще раз дорогие наши Олимпийцы и весь коллектив Олимпийской дружины хороших стартов!
    Вадім Рубік
      Вадім Рубік, 07.02.2018 13:34
    +1
    vitaha33, 07.02.2018 10:52
    В естафеті бронза буде за щастя, з німкинями і францужинками не потянемось, за 3 місце будуть боротися ми, італійки, норвежки, білоруски і шведки
    А нічого що в Кореї прогнозують і морози,і сніг,і дуже непередбачений вітер,застрілів в естафеті буде немало,а якраз в Франції і Німеччини ще ті стрілки
    Вадім Рубік
      Вадім Рубік, 07.02.2018 13:27
    +1
    vitaha33, 07.02.2018 09:06
    Доречі, в Кореї щараз -20, і як себе поведуть фаворити ніхто не знає. Така температура привична для казахів і сибіряк, але так як касапи в прольоті, то сюрпризи точно будуть, та ж казашка вишневська може взяти медальку
    Доречі недарма ми проводили в мінус пятнадцять збір в Казахстані і привикли до морозів
    Вадім Рубік
      Вадім Рубік, 07.02.2018 13:22
    +2
    vitaha33, 07.02.2018 01:17
    Мабуть в індивідуалці, завжди вистрілює снайпер, в неї насправді є шанс, якщо пройде з 4 нулями
    Головна наша надія на індивідуалку це всетаки Джима і чуть в меншій мірі Валя,Насті швидкості на 15км нехватає,Переслідування і масстарт Віта і Джима
    Вадім Рубік
      Вадім Рубік, 07.02.2018 13:17
    +1
    Станислав Матусевич, 07.02.2018 00:38
    Меркушина??? После такого шедевра прогнозистики дальше можно не читать. Ну я бы еще понял - Вита. Не согласился бы, но понял. Но Настя...
    Чому Меркушина?одна з найшвидчих стрільб,хороше останнє коло,єдиний пік і прогноз досить вітрянної погоди де ціняться якраз насамперед швидкісна і точна стрільба
    Вадім Рубік
      Вадім Рубік, 07.02.2018 13:13
    0
    Станислав Матусевич, 07.02.2018 00:38
    Меркушина??? После такого шедевра прогнозистики дальше можно не читать. Ну я бы еще понял - Вита. Не согласился бы, но понял. Но Настя...
    Станислав Матусевич
      Станислав Матусевич, 07.02.2018 12:54
    0
    Vitalik Shevchenko, 07.02.2018 08:37
    А ти думаєш що медалі на ОІ в біатлоні будуть брати перші 3 сходинки в заліку Кубка світу? В Нагано(1998р) про Петрову(срібло) також можна було написати: Так яка медаль, ви що?! Чи може в Турині (2006р) хтось думав що Єфремова візьме бронзу? Також можна було написати: Я би ще зрозумів Зубрилова, но Єфремова?
    P.S. Cоукуп і Грегорін мали ще гірші показники чим Меркушина (в цьому сезоні), але повернулись з останньої Олімпіади з медалями. І я більш ніж впевнений, що нас чекають сюрпризи і на ОІ в Пхенчхані, а чому тоді цей сюрприз не може нам принести Меркушина?
    Давайте все-таки без софистики, мне ее в жизни и так хватает. При чем здесь три первые строчки в КМ? Настя вообще даже в 30-ку не входит. В спринте в сезоне ни разу в 20-ку не попадала. Почему ее шансы какими-то прогнозистами названы выше, чем у Виты, Вали, Юли? Те как раз в призы уже попадали, в общем зачете намного выше, а Вита вообще бронзовый призер Сочи именно в спринте.
    Если просто тыкать пальцем в небо в попытках угадать сенсацию, какое отношение это имеет к прогнозам?
    Валерий Литвиненко
      Валерий Литвиненко, 07.02.2018 12:45
    +4
    Завтра вже розпочинається Олімпіада, а на сайті немає анонсу змагань в перші дні хоча б.
    SKIF1927
      SKIF1927, 07.02.2018 12:02
    +1
    Комментарий свернут. Показать
    Биатлонисты получают больше денег, чем все остальные зимние виды спорта вместе взятые...с них и спрос !
    peter-sh
      peter-sh, 07.02.2018 11:34
    +5
    Взагалі було би надзвичайно круто якби медаль завоював Абраменко. Це варіант коли людина дійсно заслуговує на це. Стільки часу він цілеспрямовано йде до своєї мрії через злети і падіння. Після такої тяжкої травми знову повернувся у великий спорт та щей займає призові місця на етапах КС - молодець.
    І медалька у фристайлі, я переконаний, дала би новий поштовх для розвитку цієї дисципліни в Україні.
    peter-sh
      peter-sh, 07.02.2018 11:34
    +1
    Взагалі було би надзвичайно круто якби медаль завоював Абраменко. Це варіант коли людина дійсно заслуговує на це. Стільки часу він цілеспрямовано йде до своєї мрії через злети і падіння. Після такої тяжкої травми знову повернувся у великий спорт та щей займає призові місця на етапах КС - молодець.
    І медалька у фристайлі, я переконаний, дала би новий поштовх для розвитку цієї дисципліни в Україні.
    peter-sh
      peter-sh, 07.02.2018 11:06
    +2
    Мене також здивувало, що не бралися до уваги Семеренки і Джима, однак Меркушина - чому ні! Кожного разу на великих форумах (чи то ЧС чи то ОІ) є 1-2 несподіванки. Так чому б на цих ОІ цією несподіванкою не бути Меркушиній. Усі розуміють, що по виступам на КС не можна отримати 100% картину по готовності спортсменів, адже в олімпійський сезон усі ціленаправлено готуються саме до головних стартів 4-річчя, і, відповідно, прагнуть вивести спортсменів на пік форми саме на цей період. У Насті, впринципі, є усі завдатки до успішного виступу: Стріляє швидко та досить влучно (трішки гірше на лежці, а стоячи - одна з найкращих в цих показниках), щодо швидкості - була не найшвидшою проте і задніх не пасла. Ми не знаємо яким чином було заплановано нашими тренерами її пік. За місяць часу після останнього старту цілком можна було підтягнути стрільбу (влучність) та швидкість на лижні (впринципі не факт що Меркушина працювала на етапах КС на повну потужність і, можливо, має резерв).
    vitaha33
      vitaha33, 07.02.2018 10:52
    0
    В естафеті бронза буде за щастя, з німкинями і францужинками не потянемось, за 3 місце будуть боротися ми, італійки, норвежки, білоруски і шведки
    sportdva-61
      sportdva-61, 07.02.2018 10:44
    +1
    много базара. много ненужного. помню прогноз на сочи. давали медаль на эстафету и спринт(Пидгрушна). по моему серебро в эстафете и бронзу в спринте. оправдалось. но вместо Пидгрушной Семеренко. Так что я не был бы так категоричен, что это типа прикол.
    ding01
      ding01, 07.02.2018 10:28
    -4
    bandera1996, 07.02.2018 06:15
    Прогноз довольно необычный, но с другой стороны я не понимаю горе комментаторов(абсолютно всех выше отписавшихся). 3 медали вполне выполнимая задача. Причём в биатлоне она не выполнима, а обязательна. Причём Меркушина вполне способна, смотря на то, что на каждых ОИ были сюрпризы. Но её приоритет - это Индивидуалка, где у нас вся четвёрка способна показать хороший результат(вероятно всего, это будут Валя, Юля, Ира и Настя). В спринте и пасьюте, смотря на стабильность, предпочтительно, как по мне, смотрится Вита. А Эстафета... Защищать золото 14 года нужно, но и медали другого разлива, лично я не буду против. Желаю абсолютно каждому из наших 33 спортсменов. Ребята, выступите достойно, всем диванным экспертам на зло!
    все твои аргументы сводятся к тому что каждый раз случаются сенсации и все!!! - так чем твои надежды отличаются от русского "а ось пронесет" - шановний патриот))
    Vitaliy_yatsenko
      Vitaliy_yatsenko, 07.02.2018 10:24
    +7
    Меркушина швидко і досить якісно стріляє. Вона, наскільки я бачив, найшвидша за цим показником. Саме тому в спринтерській гонці якщо вона все влучить, то буде претендувати навіть на більше ніж бронза. Тим більше, що їй тільки 23 і вона справжнє відкриття сезону.
    Особисто я вважаю, що шанси в біатлоні є на будь-якій дисципліні. І всі наші 4 дівчини можуть взяти медалі. А можуть і не взяти. Та це не змінить головного. Я буду вболівати за дівчаті хлопців. У нас лише 33 спортсмена. Так мало. Треба підтримати всіх своїх.
    PTN PNH
      PTN PNH, 07.02.2018 09:59
    +2
    дуже оптимістичний прогноз...але буду радий,якщо справдиться
    vadosshv0907
      vadosshv0907, 07.02.2018 09:47
    0
    Дело в том,что существует фактор случая,фарта. И не факт,что нашим повезёт. Скорее всего, наоборот. Что касается защиты золота прошлой Олимпиады,то многие уверили в силу женского биатлона. Опять таки,женщины в данном спорте,по крайней мере до игр,перебывали в плохой спортивной ,, форме,,. И дай бог,побороться за медаль любого достоинства,это будет большим счастьем для всех. Ну и всем спортсменам можно пожелать фарта. Без него шансов практически во всех дисциплинах нет,к сожалению.
    vitaha33
      vitaha33, 07.02.2018 09:06
    +1
    Доречі, в Кореї щараз -20, і як себе поведуть фаворити ніхто не знає. Така температура привична для казахів і сибіряк, але так як касапи в прольоті, то сюрпризи точно будуть, та ж казашка вишневська може взяти медальку
    Vitalik Shevchenko
      Vitalik Shevchenko, 07.02.2018 08:37
    +4
    Станислав Матусевич, 07.02.2018 00:38
    Меркушина??? После такого шедевра прогнозистики дальше можно не читать. Ну я бы еще понял - Вита. Не согласился бы, но понял. Но Настя...
    А ти думаєш що медалі на ОІ в біатлоні будуть брати перші 3 сходинки в заліку Кубка світу? В Нагано(1998р) про Петрову(срібло) також можна було написати: Так яка медаль, ви що?! Чи може в Турині (2006р) хтось думав що Єфремова візьме бронзу? Також можна було написати: Я би ще зрозумів Зубрилова, но Єфремова?
    P.S. Cоукуп і Грегорін мали ще гірші показники чим Меркушина (в цьому сезоні), але повернулись з останньої Олімпіади з медалями. І я більш ніж впевнений, що нас чекають сюрпризи і на ОІ в Пхенчхані, а чому тоді цей сюрприз не може нам принести Меркушина?
    Станислав Матусевич
    online
      Станислав Матусевич, 07.02.2018 00:38
    +13
    Меркушина??? После такого шедевра прогнозистики дальше можно не читать. Ну я бы еще понял - Вита. Не согласился бы, но понял. Но Настя...
    bandera1996
      bandera1996, 07.02.2018 06:15
    +8
    Прогноз довольно необычный, но с другой стороны я не понимаю горе комментаторов(абсолютно всех выше отписавшихся). 3 медали вполне выполнимая задача. Причём в биатлоне она не выполнима, а обязательна. Причём Меркушина вполне способна, смотря на то, что на каждых ОИ были сюрпризы. Но её приоритет - это Индивидуалка, где у нас вся четвёрка способна показать хороший результат(вероятно всего, это будут Валя, Юля, Ира и Настя). В спринте и пасьюте, смотря на стабильность, предпочтительно, как по мне, смотрится Вита. А Эстафета... Защищать золото 14 года нужно, но и медали другого разлива, лично я не буду против. Желаю абсолютно каждому из наших 33 спортсменов. Ребята, выступите достойно, всем диванным экспертам на зло!
    Vitaliy_yatsenko
      Vitaliy_yatsenko, 07.02.2018 10:24
    +7
    Меркушина швидко і досить якісно стріляє. Вона, наскільки я бачив, найшвидша за цим показником. Саме тому в спринтерській гонці якщо вона все влучить, то буде претендувати навіть на більше ніж бронза. Тим більше, що їй тільки 23 і вона справжнє відкриття сезону.
    Особисто я вважаю, що шанси в біатлоні є на будь-якій дисципліні. І всі наші 4 дівчини можуть взяти медалі. А можуть і не взяти. Та це не змінить головного. Я буду вболівати за дівчаті хлопців. У нас лише 33 спортсмена. Так мало. Треба підтримати всіх своїх.
    Iskender-Highlander
      Iskender-Highlander, 07.02.2018 01:32
    +6
    Было бы круто, но Меркушина пока не готова к таким вершинам. Хотя почти на каждой Олимпиаде обязательно случается хотя бы один сюрприз, когда спортсмены второго-третьего эшелона (Хурайт, Сикора, Же, Баверель-Робер) а то и вовсе ноунеймы (Новиков, Хрусталёва) берут награду. Даже с нашими случалось такое чудо - Лилия Вайгина-Ефремова. Но шансы, что это будет именно Меркушина просто микроскопические. Её главная Олимпиада - следующая
    peter-sh
      peter-sh, 07.02.2018 11:34
    +5
    Взагалі було би надзвичайно круто якби медаль завоював Абраменко. Це варіант коли людина дійсно заслуговує на це. Стільки часу він цілеспрямовано йде до своєї мрії через злети і падіння. Після такої тяжкої травми знову повернувся у великий спорт та щей займає призові місця на етапах КС - молодець.
    І медалька у фристайлі, я переконаний, дала би новий поштовх для розвитку цієї дисципліни в Україні.
    ding01
      ding01, 07.02.2018 00:51
    +5
    если надежда что меркушина возьмет медаль в биатлоне - то я только могу представлять как все печально!!!
    Валерий Литвиненко
      Валерий Литвиненко, 07.02.2018 12:45
    +4
    Завтра вже розпочинається Олімпіада, а на сайті немає анонсу змагань в перші дні хоча б.
    Vitalik Shevchenko
      Vitalik Shevchenko, 07.02.2018 08:37
    +4
    Станислав Матусевич, 07.02.2018 00:38
    Меркушина??? После такого шедевра прогнозистики дальше можно не читать. Ну я бы еще понял - Вита. Не согласился бы, но понял. Но Настя...
    А ти думаєш що медалі на ОІ в біатлоні будуть брати перші 3 сходинки в заліку Кубка світу? В Нагано(1998р) про Петрову(срібло) також можна було написати: Так яка медаль, ви що?! Чи може в Турині (2006р) хтось думав що Єфремова візьме бронзу? Також можна було написати: Я би ще зрозумів Зубрилова, но Єфремова?
    P.S. Cоукуп і Грегорін мали ще гірші показники чим Меркушина (в цьому сезоні), але повернулись з останньої Олімпіади з медалями. І я більш ніж впевнений, що нас чекають сюрпризи і на ОІ в Пхенчхані, а чому тоді цей сюрприз не може нам принести Меркушина?
    Назар Коханюк
      Назар Коханюк, 07.02.2018 07:46
    +4
    БУДУТЬ МЕДАЛІ !!!
    СЛАВА УКРАЇНІ !!!!
    vitaha33
      vitaha33, 07.02.2018 01:17
    +4
    Станислав Матусевич, 07.02.2018 00:38
    Меркушина??? После такого шедевра прогнозистики дальше можно не читать. Ну я бы еще понял - Вита. Не согласился бы, но понял. Но Настя...
    Мабуть в індивідуалці, завжди вистрілює снайпер, в неї насправді є шанс, якщо пройде з 4 нулями
    виктор христоев
      виктор христоев, 07.02.2018 19:51
    +3
    ДАВАЙТЕ ПОДОЖДЕМ И ПОЖЕЛАЕМ УСПЕХА НАШИМ СПОРТСМЕНАМ! ВЕДЬ УЖЕ БЫТЬ НА ОЛИМПИАДЕ ЭТО ПОДВИГ! ВЕРИМ И БОЛЕЕМ! ПОДДЕРЖИВАЕМ А ВСЕ ПРОГНОЗЫ 25 февраля после Закрытия Игр!Еще раз дорогие наши Олимпийцы и весь коллектив Олимпийской дружины хороших стартов!
    Вадім Рубік
      Вадім Рубік, 07.02.2018 13:22
    +2
    vitaha33, 07.02.2018 01:17
    Мабуть в індивідуалці, завжди вистрілює снайпер, в неї насправді є шанс, якщо пройде з 4 нулями
    Головна наша надія на індивідуалку це всетаки Джима і чуть в меншій мірі Валя,Насті швидкості на 15км нехватає,Переслідування і масстарт Віта і Джима
    peter-sh
      peter-sh, 07.02.2018 11:06
    +2
    Мене також здивувало, що не бралися до уваги Семеренки і Джима, однак Меркушина - чому ні! Кожного разу на великих форумах (чи то ЧС чи то ОІ) є 1-2 несподіванки. Так чому б на цих ОІ цією несподіванкою не бути Меркушиній. Усі розуміють, що по виступам на КС не можна отримати 100% картину по готовності спортсменів, адже в олімпійський сезон усі ціленаправлено готуються саме до головних стартів 4-річчя, і, відповідно, прагнуть вивести спортсменів на пік форми саме на цей період. У Насті, впринципі, є усі завдатки до успішного виступу: Стріляє швидко та досить влучно (трішки гірше на лежці, а стоячи - одна з найкращих в цих показниках), щодо швидкості - була не найшвидшою проте і задніх не пасла. Ми не знаємо яким чином було заплановано нашими тренерами її пік. За місяць часу після останнього старту цілком можна було підтягнути стрільбу (влучність) та швидкість на лижні (впринципі не факт що Меркушина працювала на етапах КС на повну потужність і, можливо, має резерв).
    PTN PNH
      PTN PNH, 07.02.2018 09:59
    +2
    дуже оптимістичний прогноз...але буду радий,якщо справдиться
    Сергей Богданов
      Сергей Богданов, 07.02.2018 06:09
    +2
    Шо там курили эти прогнозисты?
    Вадім Рубік
      Вадім Рубік, 07.02.2018 13:34
    +1
    vitaha33, 07.02.2018 10:52
    В естафеті бронза буде за щастя, з німкинями і францужинками не потянемось, за 3 місце будуть боротися ми, італійки, норвежки, білоруски і шведки
    А нічого що в Кореї прогнозують і морози,і сніг,і дуже непередбачений вітер,застрілів в естафеті буде немало,а якраз в Франції і Німеччини ще ті стрілки
    Вадім Рубік
      Вадім Рубік, 07.02.2018 13:27
    +1
    vitaha33, 07.02.2018 09:06
    Доречі, в Кореї щараз -20, і як себе поведуть фаворити ніхто не знає. Така температура привична для казахів і сибіряк, але так як касапи в прольоті, то сюрпризи точно будуть, та ж казашка вишневська може взяти медальку
    Доречі недарма ми проводили в мінус пятнадцять збір в Казахстані і привикли до морозів
    Вадім Рубік
      Вадім Рубік, 07.02.2018 13:17
    +1
    Станислав Матусевич, 07.02.2018 00:38
    Меркушина??? После такого шедевра прогнозистики дальше можно не читать. Ну я бы еще понял - Вита. Не согласился бы, но понял. Но Настя...
    Чому Меркушина?одна з найшвидчих стрільб,хороше останнє коло,єдиний пік і прогноз досить вітрянної погоди де ціняться якраз насамперед швидкісна і точна стрільба
    SKIF1927
      SKIF1927, 07.02.2018 12:02
    +1
    Комментарий свернут. Показать
    Биатлонисты получают больше денег, чем все остальные зимние виды спорта вместе взятые...с них и спрос !
    peter-sh
      peter-sh, 07.02.2018 11:34
    +1
    Взагалі було би надзвичайно круто якби медаль завоював Абраменко. Це варіант коли людина дійсно заслуговує на це. Стільки часу він цілеспрямовано йде до своєї мрії через злети і падіння. Після такої тяжкої травми знову повернувся у великий спорт та щей займає призові місця на етапах КС - молодець.
    І медалька у фристайлі, я переконаний, дала би новий поштовх для розвитку цієї дисципліни в Україні.