Урош ВЕЛЕПЕЦ: «Так нельзя бегать эстафеты»

Тренер женской сборной Украины разочарован выступлением команды в эстафете в Рупольдинге

Урош ВЕЛЕПЕЦ: «Так нельзя бегать эстафеты»
© Sport.ua. Урош Велепец

Наставник женской сборной Украины по биатлону Урош Велепец прокомментировал низкое 11 место украинской команды в эстафете в Рупольдинге.

«Так нельзя бегать эстафеты, для девушек это станет уроком. Скорее всего они слишком поверили в свои силы и думали, что мишени уже сами будут закрываться. Промахи были небольшими, но это промахи. К тому же, и Валя, и Юля очень долго стреляли. Только Настя хорошо сработала на рубеже. Если бы не попала на канадку Кроуфорд, то могла бы побороться за одну позицию. А так она темп снизила, чтобы завтра иметь шансы в масс-старте. Эта эстафета не дала ответов на вопрос, кто побежит в Пхенчхане. Я расстроен и девушки будут расстроены, но сейчас важнее всего старт на Олимпиаде.

На чемпионате Европы, скорее всего, из основы выступят Ира и Лена в смешанной эстафете», — отметил Велепец.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

(1 голос)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    mas133
      mas133, 14.01.2018 14:44
    0
    Этими словами он заганяет наших девчонок в еще большую психологическую яму, бог с этим 11 местом, уже ничего не изменить.
    Надеюсь этого псевдо тренера сольют в конце сезона!
    mas133
      mas133, 14.01.2018 14:39
    0
    Не пойму этого приколиста Уроша. Он отвечает полностью за результат. Если провести паралели с футболом, то если команда сливает, то тренера гонят нах..., и я полностью согласен с коментами о ротации состава.
    Тренер ни какой этот Урош!!!Тренер на все 100% виноват в результатах.
    Вадім Рубік
      Вадім Рубік, 14.01.2018 13:11
    +1
    Назар Коханюк, 14.01.2018 09:48
    ...не хочу показатися великим стратегом,але обидві естафети завалили тренери,а не хлопці з дівчатами...
    В чоловічій естафеті ,якщо вже ставити сємакова,то на перший етап,а не третій...
    Приклад Чехії перший етап біжить Гошек,а потім до найсильнішого,і є результат...
    В нас тренер ставить Приму на етап де один одному стають по п"ятах,для чого ...????
    Прима міг би бігти другий або третій етап...але Сємаков взагалі там "нєнужен"..
    Молодих треба ставити Ткаленка ,Тищенко,якщо не помиляюсь....І їх обох везти на олімпіаду,а цей "мацковскій патріархат" гнати зі збірної за парєбрік...
    Жіноча естафета : тут взагалі Юлі,Валі ,Віті треба було дати відпочити,а він тепер валить все на них...
    Я бачив естафету в такому розкладі : Журавок ,Вавринець, Меркушина і фінішер Підгрушна !!!!!
    І був би результат тоді, і сьогодні у масстарті,а так небуло тоді - небуде і нині !!!
    А на Олімпіаді хотіб би бачити естафету в такому складі : Вавринець ,Джима ,Віта Семеренко ,Меркушина !!!
    Але тренери бачать все нетак і думаю після олімпіади цих тренерів треба відпустити у "вільне плавання".
    Удачі нам і Перемог !!!!!!
    " Геніальна думка ставити Тищенка чи Семакова на перший етап,щоб зразу втратити контакт з основною групою,а потім важко вже наздогнати,естафетна четвірка залишиться в тому ж складі у чоловіків,а "геніальність поставити Валю в якості стартера,була ще більшою помилкою
    stopor2016
    online
    stopor2016, 14.01.2018 11:08
    -2
    Назар Коханюк, 14.01.2018 09:48
    ...не хочу показатися великим стратегом,але обидві естафети завалили тренери,а не хлопці з дівчатами...
    В чоловічій естафеті ,якщо вже ставити сємакова,то на перший етап,а не третій...
    Приклад Чехії перший етап біжить Гошек,а потім до найсильнішого,і є результат...
    В нас тренер ставить Приму на етап де один одному стають по п"ятах,для чого ...????
    Прима міг би бігти другий або третій етап...але Сємаков взагалі там "нєнужен"..
    Молодих треба ставити Ткаленка ,Тищенко,якщо не помиляюсь....І їх обох везти на олімпіаду,а цей "мацковскій патріархат" гнати зі збірної за парєбрік...
    Жіноча естафета : тут взагалі Юлі,Валі ,Віті треба було дати відпочити,а він тепер валить все на них...
    Я бачив естафету в такому розкладі : Журавок ,Вавринець, Меркушина і фінішер Підгрушна !!!!!
    І був би результат тоді, і сьогодні у масстарті,а так небуло тоді - небуде і нині !!!
    А на Олімпіаді хотіб би бачити естафету в такому складі : Вавринець ,Джима ,Віта Семеренко ,Меркушина !!!
    Але тренери бачать все нетак і думаю після олімпіади цих тренерів треба відпустити у "вільне плавання".
    Удачі нам і Перемог !!!!!!
    Я правильно понял - Вавринец - это Варвинец?
    Назар Коханюк
    Назар Коханюк, 14.01.2018 09:48
    +4
    ...не хочу показатися великим стратегом,але обидві естафети завалили тренери,а не хлопці з дівчатами...
    В чоловічій естафеті ,якщо вже ставити сємакова,то на перший етап,а не третій...
    Приклад Чехії перший етап біжить Гошек,а потім до найсильнішого,і є результат...
    В нас тренер ставить Приму на етап де один одному стають по п"ятах,для чого ...????
    Прима міг би бігти другий або третій етап...але Сємаков взагалі там "нєнужен"..
    Молодих треба ставити Ткаленка ,Тищенко,якщо не помиляюсь....І їх обох везти на олімпіаду,а цей "мацковскій патріархат" гнати зі збірної за парєбрік...
    Жіноча естафета : тут взагалі Юлі,Валі ,Віті треба було дати відпочити,а він тепер валить все на них...
    Я бачив естафету в такому розкладі : Журавок ,Вавринець, Меркушина і фінішер Підгрушна !!!!!
    І був би результат тоді, і сьогодні у масстарті,а так небуло тоді - небуде і нині !!!
    А на Олімпіаді хотіб би бачити естафету в такому складі : Вавринець ,Джима ,Віта Семеренко ,Меркушина !!!
    Але тренери бачать все нетак і думаю після олімпіади цих тренерів треба відпустити у "вільне плавання".
    Удачі нам і Перемог !!!!!!
    stopor2016
    online
    stopor2016, 14.01.2018 09:20
    -1
    Тренер , гад , стрелял хреново!
    Ossa8860
      Ossa8860, 14.01.2018 08:19
    +1
    Катастрофа со скоростью хода. Может с лыжной мазью ошиблись, может критические дни у всех кроме Стаси.
    basiak00
      basiak00, 14.01.2018 07:27
    -1
    Так нельзя расставлять девок на старт. Должны были бежать:
    1. Варвинец.
    2. Валя
    3. Меркушина
    4. Вита
    limb-ua
      limb-ua, 14.01.2018 07:21
    +3
    Вадім Рубік, 13.01.2018 21:49 ...що за геніальна думка з Валі стартера робити,як ніби в нас його нема,нащо Джимі так форму було гальмувати,тепер на пік в Тюмені вийдемо чи як,ладно Віта вміє як ніхто в нас до головних стартів готовитись,а ви якраз можливо перемудрили,раніше таке бувало
    ---------------------------------------------------------------------------
    ------------
    Согласен на все 100%, только *гениальная" надо взять в кавычки.
    vasyan86
      vasyan86, 14.01.2018 00:35
    +4
    Главное, если завтра будут приемлемые результаты мас-старта сразу все начнут хвалить и желать удачи
    nzavizion
      nzavizion, 13.01.2018 23:58
    +2
    Да действительно, проиграли психологически, настроя не было видно, как пошли сразу промахи так и потеряли уверенность, а может как в прошлый раз группа подготовки не справилась со своими задачами. Со стороны конечно критиковать легко, но все же не было психологической подготовки, чего не скажешь об итальянках. Главное сделать правильные выводы, а то в прошлый раз обещали сделать правильные выводы, но видно пошли не по тому пути. Удачи
    ding01
      ding01, 13.01.2018 22:09
    +2
    еще и Блашко - белоруску взяли!
    Вадім Рубік
      Вадім Рубік, 13.01.2018 22:06
    +6
    kolenval1970, 13.01.2018 22:00
    У нас как всегда будет после Олимпиады, если не выиграют ничего:пик формы прошел-то ли еще не наступил-мля.
    Другого піка ше небуло,спад на Обергоф читавсьта і Рупольдинг зразу але ж не гнати на дівчат так,він мужик чи хто,то в неї отдельні збори,але і Яшка Фак таксамо зара на спаді,без свіжості
    kolenval1970
      kolenval1970, 13.01.2018 22:00
    +6
    Вадім Рубік, 13.01.2018 21:49
    А тепер дівчата винні,а може ти,а пане,Велепець,що за геніальна думка з Валі стартера робити,як ніби в нас його нема,нащо Джимі так форму було гальмувати,тепер на пік в Тюмені вийдемо чи як,ладно Віта вміє як ніхто в нас до головних стартів готовитись,а ви якраз можливо перемудрили,раніше таке бувало
    У нас как всегда будет после Олимпиады, если не выиграют ничего:пик формы прошел-то ли еще не наступил-мля.
    kolenval1970
      kolenval1970, 13.01.2018 21:58
    +5
    Вадім Рубік, 13.01.2018 21:49
    А тепер дівчата винні,а може ти,а пане,Велепець,що за геніальна думка з Валі стартера робити,як ніби в нас його нема,нащо Джимі так форму було гальмувати,тепер на пік в Тюмені вийдемо чи як,ладно Віта вміє як ніхто в нас до головних стартів готовитись,а ви якраз можливо перемудрили,раніше таке бувало
    Да,по Юленьке видно, что с ней делают хрен знает что.
    lucho2010
      lucho2010, 13.01.2018 21:53
    +4
    *Кривонос))
    lucho2010
      lucho2010, 13.01.2018 21:51
    +7
    Журавок ще є,яка бігала на рівні з Меркушиною на кубку IBU,зара в швидкості програє,але загалом перспективна,сестри там ще є Дмитренко здається,Анна Кривоноса,так шо молодь підтянеться!то в чоловіків халепа з підбором біатлоністів і перспективи не видно!
    Вадім Рубік
      Вадім Рубік, 13.01.2018 21:49
    +9
    А тепер дівчата винні,а може ти,а пане,Велепець,що за геніальна думка з Валі стартера робити,як ніби в нас його нема,нащо Джимі так форму було гальмувати,тепер на пік в Тюмені вийдемо чи як,ладно Віта вміє як ніхто в нас до головних стартів готовитись,а ви якраз можливо перемудрили,раніше таке бувало
    dudigo78
      dudigo78, 13.01.2018 21:30
    +13
    Вся проблема в тому, що в нас років 5-6 тому вималювалась хороша боєздатна команда. І після того всі починаючи від Бринзака і закінчуючи тренерами молилися лише на цих дівчат. А заміни їм не готували. Ми єдина збірна, яка на ОІ можливо буде виступати тим самим складом що і в Сочі. А без свіжої крові не має прогресу, ну і не будемо забувати що по суті з золотої четвірки лише одна Джима ще декілька років може виступати на високому рівні. Це якщо пощастить. А заміни то і нема. Тому нема чого розстроюватись. Можливо в наступному сезоні попадання в десятку в естафетах це і буде наше завдання максимум, а мінімум це не стати коловими, що також цілком можливо. Бо я заміни сестрам і Олені в перспективі не бачу. Є лише Меркушина, ну і Варвинець часом ще може не програти більше хвилини на колі лідерам. Так що перспективи нашого біатлону є дуже туманними.
    sres2016
      sres2016, 13.01.2018 21:22
    +9
    Урош Велепец: "Так нельзя тренировать команду"
    dudigo78
      dudigo78, 13.01.2018 21:30
    +13
    Вся проблема в тому, що в нас років 5-6 тому вималювалась хороша боєздатна команда. І після того всі починаючи від Бринзака і закінчуючи тренерами молилися лише на цих дівчат. А заміни їм не готували. Ми єдина збірна, яка на ОІ можливо буде виступати тим самим складом що і в Сочі. А без свіжої крові не має прогресу, ну і не будемо забувати що по суті з золотої четвірки лише одна Джима ще декілька років може виступати на високому рівні. Це якщо пощастить. А заміни то і нема. Тому нема чого розстроюватись. Можливо в наступному сезоні попадання в десятку в естафетах це і буде наше завдання максимум, а мінімум це не стати коловими, що також цілком можливо. Бо я заміни сестрам і Олені в перспективі не бачу. Є лише Меркушина, ну і Варвинець часом ще може не програти більше хвилини на колі лідерам. Так що перспективи нашого біатлону є дуже туманними.
    Вадім Рубік
      Вадім Рубік, 13.01.2018 21:49
    +9
    А тепер дівчата винні,а може ти,а пане,Велепець,що за геніальна думка з Валі стартера робити,як ніби в нас його нема,нащо Джимі так форму було гальмувати,тепер на пік в Тюмені вийдемо чи як,ладно Віта вміє як ніхто в нас до головних стартів готовитись,а ви якраз можливо перемудрили,раніше таке бувало
    sres2016
      sres2016, 13.01.2018 21:22
    +9
    Урош Велепец: "Так нельзя тренировать команду"
    lucho2010
      lucho2010, 13.01.2018 21:51
    +7
    Журавок ще є,яка бігала на рівні з Меркушиною на кубку IBU,зара в швидкості програє,але загалом перспективна,сестри там ще є Дмитренко здається,Анна Кривоноса,так шо молодь підтянеться!то в чоловіків халепа з підбором біатлоністів і перспективи не видно!
    Вадім Рубік
      Вадім Рубік, 13.01.2018 22:06
    +6
    kolenval1970, 13.01.2018 22:00
    У нас как всегда будет после Олимпиады, если не выиграют ничего:пик формы прошел-то ли еще не наступил-мля.
    Другого піка ше небуло,спад на Обергоф читавсьта і Рупольдинг зразу але ж не гнати на дівчат так,він мужик чи хто,то в неї отдельні збори,але і Яшка Фак таксамо зара на спаді,без свіжості
    kolenval1970
      kolenval1970, 13.01.2018 22:00
    +6
    Вадім Рубік, 13.01.2018 21:49
    А тепер дівчата винні,а може ти,а пане,Велепець,що за геніальна думка з Валі стартера робити,як ніби в нас його нема,нащо Джимі так форму було гальмувати,тепер на пік в Тюмені вийдемо чи як,ладно Віта вміє як ніхто в нас до головних стартів готовитись,а ви якраз можливо перемудрили,раніше таке бувало
    У нас как всегда будет после Олимпиады, если не выиграют ничего:пик формы прошел-то ли еще не наступил-мля.
    vitaha33
      vitaha33, 13.01.2018 20:52
    +6
    Для чого виступати на чє в рік олімпіади? Його треба гнати в шию
    kolenval1970
      kolenval1970, 13.01.2018 21:58
    +5
    Вадім Рубік, 13.01.2018 21:49
    А тепер дівчата винні,а може ти,а пане,Велепець,що за геніальна думка з Валі стартера робити,як ніби в нас його нема,нащо Джимі так форму було гальмувати,тепер на пік в Тюмені вийдемо чи як,ладно Віта вміє як ніхто в нас до головних стартів готовитись,а ви якраз можливо перемудрили,раніше таке бувало
    Да,по Юленьке видно, что с ней делают хрен знает что.
    Назар Коханюк
    Назар Коханюк, 14.01.2018 09:48
    +4
    ...не хочу показатися великим стратегом,але обидві естафети завалили тренери,а не хлопці з дівчатами...
    В чоловічій естафеті ,якщо вже ставити сємакова,то на перший етап,а не третій...
    Приклад Чехії перший етап біжить Гошек,а потім до найсильнішого,і є результат...
    В нас тренер ставить Приму на етап де один одному стають по п"ятах,для чого ...????
    Прима міг би бігти другий або третій етап...але Сємаков взагалі там "нєнужен"..
    Молодих треба ставити Ткаленка ,Тищенко,якщо не помиляюсь....І їх обох везти на олімпіаду,а цей "мацковскій патріархат" гнати зі збірної за парєбрік...
    Жіноча естафета : тут взагалі Юлі,Валі ,Віті треба було дати відпочити,а він тепер валить все на них...
    Я бачив естафету в такому розкладі : Журавок ,Вавринець, Меркушина і фінішер Підгрушна !!!!!
    І був би результат тоді, і сьогодні у масстарті,а так небуло тоді - небуде і нині !!!
    А на Олімпіаді хотіб би бачити естафету в такому складі : Вавринець ,Джима ,Віта Семеренко ,Меркушина !!!
    Але тренери бачать все нетак і думаю після олімпіади цих тренерів треба відпустити у "вільне плавання".
    Удачі нам і Перемог !!!!!!
    vasyan86
    online
      vasyan86, 14.01.2018 00:35
    +4
    Главное, если завтра будут приемлемые результаты мас-старта сразу все начнут хвалить и желать удачи
    lucho2010
      lucho2010, 13.01.2018 21:53
    +4
    *Кривонос))
    limb-ua
      limb-ua, 14.01.2018 07:21
    +3
    Вадім Рубік, 13.01.2018 21:49 ...що за геніальна думка з Валі стартера робити,як ніби в нас його нема,нащо Джимі так форму було гальмувати,тепер на пік в Тюмені вийдемо чи як,ладно Віта вміє як ніхто в нас до головних стартів готовитись,а ви якраз можливо перемудрили,раніше таке бувало
    ---------------------------------------------------------------------------
    ------------
    Согласен на все 100%, только *гениальная" надо взять в кавычки.
    nzavizion
      nzavizion, 13.01.2018 23:58
    +2
    Да действительно, проиграли психологически, настроя не было видно, как пошли сразу промахи так и потеряли уверенность, а может как в прошлый раз группа подготовки не справилась со своими задачами. Со стороны конечно критиковать легко, но все же не было психологической подготовки, чего не скажешь об итальянках. Главное сделать правильные выводы, а то в прошлый раз обещали сделать правильные выводы, но видно пошли не по тому пути. Удачи
    ding01
      ding01, 13.01.2018 22:09
    +2
    еще и Блашко - белоруску взяли!
    Вадім Рубік
      Вадім Рубік, 14.01.2018 13:11
    +1
    Назар Коханюк, 14.01.2018 09:48
    ...не хочу показатися великим стратегом,але обидві естафети завалили тренери,а не хлопці з дівчатами...
    В чоловічій естафеті ,якщо вже ставити сємакова,то на перший етап,а не третій...
    Приклад Чехії перший етап біжить Гошек,а потім до найсильнішого,і є результат...
    В нас тренер ставить Приму на етап де один одному стають по п"ятах,для чого ...????
    Прима міг би бігти другий або третій етап...але Сємаков взагалі там "нєнужен"..
    Молодих треба ставити Ткаленка ,Тищенко,якщо не помиляюсь....І їх обох везти на олімпіаду,а цей "мацковскій патріархат" гнати зі збірної за парєбрік...
    Жіноча естафета : тут взагалі Юлі,Валі ,Віті треба було дати відпочити,а він тепер валить все на них...
    Я бачив естафету в такому розкладі : Журавок ,Вавринець, Меркушина і фінішер Підгрушна !!!!!
    І був би результат тоді, і сьогодні у масстарті,а так небуло тоді - небуде і нині !!!
    А на Олімпіаді хотіб би бачити естафету в такому складі : Вавринець ,Джима ,Віта Семеренко ,Меркушина !!!
    Але тренери бачать все нетак і думаю після олімпіади цих тренерів треба відпустити у "вільне плавання".
    Удачі нам і Перемог !!!!!!
    " Геніальна думка ставити Тищенка чи Семакова на перший етап,щоб зразу втратити контакт з основною групою,а потім важко вже наздогнати,естафетна четвірка залишиться в тому ж складі у чоловіків,а "геніальність поставити Валю в якості стартера,була ще більшою помилкою
    Ossa8860
      Ossa8860, 14.01.2018 08:19
    +1
    Катастрофа со скоростью хода. Может с лыжной мазью ошиблись, может критические дни у всех кроме Стаси.
    mas133
      mas133, 14.01.2018 14:44
    0
    Этими словами он заганяет наших девчонок в еще большую психологическую яму, бог с этим 11 местом, уже ничего не изменить.
    Надеюсь этого псевдо тренера сольют в конце сезона!
    mas133
      mas133, 14.01.2018 14:39
    0
    Не пойму этого приколиста Уроша. Он отвечает полностью за результат. Если провести паралели с футболом, то если команда сливает, то тренера гонят нах..., и я полностью согласен с коментами о ротации состава.
    Тренер ни какой этот Урош!!!Тренер на все 100% виноват в результатах.
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.
Продолжая просматривать SPORT.UA, Вы подтверждаете, что ознакомились с Политикой конфиденциальности