Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Формула 1
| Обновлено 30 июня 2016, 13:33
3002
0

Австрийская погоня за лидером

Анонс Гран При Австрии Формулы 1 на Sport.ua

| Обновлено 30 июня 2016, 13:33
3002
0
Австрийская погоня за лидером
Після двох виїзних етапів у Канаді й Азербайджані чемпіонат повертається на класичні європейські траси, що так подобаються як гонщикам, так і вболівальникам. На нас знову чекає подвійний гоночний уїк-енд, який цього тижня приймає австрійський Ред Булл Ринг – траса, яка на 11 років покинула чемпіонат, проте стараннями Дітріха Матешіца повернулася у 2014-му.
 

 
Швидке гоночне кільце в Штірії має свої неповторні особливості: насамперед, це те, що тут лише 9 поворотів, а саме кільце є доволі коротким (тільки в Монако і Бразилії траси коротші за австрійську), в свою чергу мала кількість віражів зумовлює низьку ефективність рекуперації енергії на гальмуваннях за допомогою MGU-K. Високе розташування траси – 640 метрів над рівнем моря, більше навантажить турбіну, що розкручуватиметься до максимальних обертів, аби компенсувати менший тиск повітря. Довгі ж прямі, де швидкості доходять до 300 км/год, вимагатимуть максимальної ефективності від силової установки.

В свою чергу ці прямі в поєднанні з повільними поворотами вимагатимуть пошуку балансу між максимальною швидкістю та притискною силою в поворотах, тож п’ятничні практики будуть максимально використані гонщиками для знаходження потрібних налаштувань. В цьому плані пілоти з інженерами покладатимуться на досвід Бахрейну, де налаштування найбільш подібні до австрійських. Завдяки повільним поворотам, якими завершуються три довгі прямі, а також двом незалежним зонам дії DRS, проблем з обгонами на трасі бути не повинно.

 
До Шпільберга Піреллі втретє в сезоні привезла свої найбільш м’які комплекти ґуми: Soft, SuperSoft і UltraSoft. В Монако та Монреалі, де погода в гонці була прохолодною, багатьом пілотам не вдалося домогтися ефективної роботи з шинами Soft і SuperSoft. На уїк-енд в Австрії вибір команд став таким:

Пілот

Команда

Soft

SuperSoft

UltraSoft

44

Л. Хемілтон

Мерседес

2

3

8

6

Н. Росберг

Мерседес

1

4

8

5

С. Феттель

Феррарі

1

3

9

7

К. Ряйкконен

Феррарі

1

3

9

77

В. Боттас

Вільямс

1

5

7

19

Ф. Масса

Вільямс

2

4

7

3

Д. Ріккардо

Ред Булл

2

4

7

33

М. Ферстаппен

Ред Булл

2

4

7

20

К. Магнуссен

Рено

2

2

9

30

Д. Палмер

Рено

1

3

9

27

Н. Хюлькенберг

Форс Індія

3

3

7

11

С. Перес

Форс Індія

3

3

7

26

Д. Квят

Торо Россо

2

4

7

55

К. Сайнс

Торо Россо

2

4

7

14

Ф. Алонсо

Макларен

3

3

7

22

Д. Баттон

Макларен

3

3

7

9

М. Ерікссон

Заубер

2

4

7

12

Ф. Наср

Заубер

3

3

7

94

П. Верляйн

Мейнор

1

4

8

88

Р. Хар’янто

Мейнор

1

4

8

8

Р. Грожан

Хаас

2

5

6

21

Е. Гутьєррес

Хаас

3

4

6


Як показує досвід цього сезону, питання шин може стати головним фактором, що і визначатиме місця пілотів в гонці. А враховуючи досвід попередніх етапів, де використовувалися ці самі типи сліків, можна бути певним, що SuperSoft пілоти будуть використовувати тільки якщо температура траси дозволятиме швидко прогрівати комплект, водночас із тим, щоб не стикатися зі швидкою деградацією цієї ґуми. Тож можна вже спрогнозувати, що більшість пілотів буде пробувати проїхати дистанцію використавши по комплекту UltraSoft і Soft, хоча це і не значить, що всім їм це вдасться зробити.

В Піреллі очікуваннями перед початком Гран Прі поділився керівник, Пол Хембрі: «Ред Булл Ринг – одна з найбільш живописних та унікальних трас чемпіонату, що висуває перед шинами височенні вимоги в області механічного зчеплення та швидкісних можливостей, саме тому вибір ґуми UltraSoft став однозначним. В підсумку цього року ми можемо побачити два піт-стопи, хоча минулого року команди обмежилися одним. Зрештою, гонки тут завжди відбуваються за непередбачуваним сценарієм: рік тому на початку Гран Прі виїхав автомобіль безпеки, а щодо погоди, то з однаковою вірогідністю може бути тепло й сонячно, а може і дощ піти. Ґума UltraSoft має добре підійти австрійській трасі, а це майже точно значить, що цього уїк-енду можна чекати рекордно швидких кіл для чинної конфігурації траси».



Прогноз погоди обіцяє перемінну погоду протягом гоночного уїк-енду – у п’ятницю та суботу очікуються спекотні +28С +30С з мінімумом хмар на небі й зовсім незначною ймовірністю дощів. А от вже в ніч на неділю синоптики чекають на різке похолодання з опадами вночі та вранці, які мають припинитися до початку гонки. Проте температура повітря недільного дня прогнозується на рівні +12С, що безумовно внесе відчутні корективи у гоночні плани команд.

Попри тріумф Росберга на вулицях Баку  головним фаворитом австрійського етапу для букмекерів залишається чинний чемпіон. Коефіцієнти на здобуття поул-позиції такі: Хемілтон – 2,25; Росберг – 2,75; Феттель – 7,00; Ріккардо – 13,00; Ферстаппен – 21,00 і Ряйкконен – 26,00. В гонці, що цілком зрозуміло, так само очікується перемога «срібних стріл»: – 2,25; Росберг – 2,75; Феттель – 7,00; Ріккардо – 17,00; Ряйкконен і Ферстаппен – по 21,00. До речі, після повернення траси до календаря обидві попередні гонки виграв Ніко Росберг, тож з огляду на ситуацію в чемпіонаті варто чекати на дуже цікаве протистояння між обома пілотами «срібних стріл».



Безумовно зрозуміло, що не варто очікувати високих результатів від Макларен та клієнтів Рено, адже ефективність і потужність силової установки тут виходить на перший план, проте якщо виступ Ред Булл на домашній трасі стане сюрпризом, то і цьому особливо дивуватися не варто. Чого варто чекати від більшості пілотів насамперед, так це розумного й вивіреного пілотажу, адже чемпіонат переходить у стадію, коли команди починають серйозно розглядати кадрові питання. А вакансії у топ-командах на наступний рік поки що є, тож багатьом пілотам є що доводити.

В будь-якому випадку протистояння пілотів Мерседес між собою, а також боротьба Феррарі з Ред Булл і Вільямс обіцяє стати окрасою цьогорічного Гран Прі. Ім’я ж тріумфатора дізнаємося вдень у неділю.

 


В'ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ
 

Гран Прі Австрії, Шпільберг, Ред Булл Ринг, 1-3 липня, п’ятниця – неділя

Довжина кола

Кіл в гонці

Дистанція

Найшвидше коло в сучасній конфігурації:

4,326 км

71

307,020 км

кваліфікація: 1’08.082 (2002, Рубенс Баррікелло)

гонка: 1’08.337 (2003, Міхаель Шумахер)

Перша практика 11:00* – п’ятниця 1 липня

Друга практика 15:00 – п’ятниця 1 липня

Третя практика 12:00 – субота 2 липня

Кваліфікація 15:00 – субота 2 липня

Гонка 15:00 – неділя 3 липня

(* – Час київський)

 

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

WorldSBK. Разгатлыолу выиграл вторую гонку Раунда Нидерландов
Авто/мото | 21 апреля 2024, 22:56 0
WorldSBK. Разгатлыолу выиграл вторую гонку Раунда Нидерландов

Завершился третий этап мировой серии супербайков 2024

Похоже, Касильяс недооценивает Лунина. Забыл, как над ним насмехался Кан?
Футбол | 24 апреля 2024, 12:20 19
Похоже, Касильяс недооценивает Лунина. Забыл, как над ним насмехался Кан?

Колумнисту Sport.ua Алексею Сливченко не понравилось одно из последних высказываний легенды «Реала»

Комментарии 0
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.