В Винниках откроют памятник Богдану Маркевичу

Церемония состоится 24 августа

galinfo.com.ua, стадион в Винниках
© galinfo.com.ua, стадион в Винниках
В понедельник, 24 августа, в Винниках на местном стадионе откроют памятник Богдану Маркевичу – известному украинскому футбольному тренеру, отцу нынешнего тренера «Днепра» Мирона Маркевича.
 
Торжественная церемония открытия запланирована на на 14:00.

Напомним, стадион в Винниках носит имя Богдана Маркевича, который является уроженцем этого города и много сделал для развития футбола в регионе.
Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник

(1 голос)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    Богдан Йона
    Богдан Йона, 18.08.2015 10:43
    0
    bokser2, 17.08.2015 22:30
    OM27, 17.08.2015 18:58
    Streng, 17.08.2015 18:52 OM27, 17.08.2015 18:32 Знаешь внатуре сколько учителей воспитывают за копейки миллионы людей, и что? где их памятники, а сколько пожарников, а ментов? А тут бац, есть лаве, и на те памятник.

    І ще для овоча! Цей пам'ятник стоятиме не в Києві, не у Львові, не в центрі Винник, не на шкільному подвір'ї, не в пожежній, і не у відділку міліції, а на стадіоні ім. Богдана Маркевича!!! На стадіоні, яким все життя опікувався БОГДАН МАРКЕВИЧ, а син, як заповів батько, тепер продовжує його справу!!!
    Богдан Йона
    Богдан Йона, 18.08.2015 10:19
    0
    bokser2, 17.08.2015 22:30
    OM27, 17.08.2015 18:58
    Streng, 17.08.2015 18:52 OM27, 17.08.2015 18:32 Дибілізм деяких коментарів просто вражає: один - замість того, щоб уважно прочитати текст (або хоча б заголовок), відразу стукає по клавіатурі, інший - замість того, щоб зайти у вікіпедію (якщо сам не знаєш), пише всяку дурню. А твой дибилизм самому в глаза не бросается? Ах да! Википедия говорит что знаменит он тем что отец Мирона. Но всем кроме таких как ты это и без википедии ясно.ПС. Ах да! Ещё википедия говорит "Грав за команди «Дніпро», «Харчовик» і «Жупан» (усі — Винники). Працював тренером у командах «Жупан» (Винники) та «Світанок» (Львів), був тренером-селекціонером «Карпат» (Львів) наприкінці 1960-х і на початку 1970-х років." ООО! Ну Жупан Винныки это уровень на селе! Или ты действительно думаешь что за такое людям памятники ставят? ЛОЛ 1. Логичнее сначала прочитать текст, а потом стучать по клавишах.2. Люди в Винниках лучше знают.
    Люди в винниах лучше знают. А ты внатуре думаешь у них кто что то спрашивал. Порешали вопрос на админ уровне, дал Маркевич бабла и отгрохали памятник. Я лично Маркевича оченьуважаю( хотя сейчас он многовато ноет), как по мне лучший украинский тренер за всю историю( включая лобановского), но внатуре заслужил ли его отец памятник. Знаешь внатуре сколько учителей воспитывают за копейки миллионы людей, и что? где их памятники, а сколько пожарников, а ментов? А тут бац, есть лаве, и на те памятник.
    bokser2, 17.08.2015 22:30
    OM27, 17.08.2015 18:58
    Streng, 17.08.2015 18:52 OM27, 17.08.2015 18:32 Дибілізм деяких коментарів просто вражає: один - замість того, щоб уважно прочитати текст (або хоча б заголовок), відразу стукає по клавіатурі, інший - замість того, щоб зайти у вікіпедію (якщо сам не знаєш), пише всяку дурню. А твой дибилизм самому в глаза не бросается? Ах да! Википедия говорит что знаменит он тем что отец Мирона. Но всем кроме таких как ты это и без википедии ясно.ПС. Ах да! Ещё википедия говорит "Грав за команди «Дніпро», «Харчовик» і «Жупан» (усі — Винники). Працював тренером у командах «Жупан» (Винники) та «Світанок» (Львів), був тренером-селекціонером «Карпат» (Львів) наприкінці 1960-х і на початку 1970-х років." ООО! Ну Жупан Винныки это уровень на селе! Или ты действительно думаешь что за такое людям памятники ставят? ЛОЛ 1. Логичнее сначала прочитать текст, а потом стучать по клавишах.2. Люди в Винниках лучше знают.
    Люди в винниах лучше знают. А ты внатуре думаешь у них кто что то спрашивал. Порешали вопрос на админ уровне, дал Маркевич бабла и отгрохали памятник. Я лично Маркевича оченьуважаю( хотя сейчас он многовато ноет), как по мне лучший украинский тренер за всю историю( включая лобановского), но внатуре заслужил ли его отец памятник. Знаешь внатуре сколько учителей воспитывают за копейки миллионы людей, и что? где их памятники, а сколько пожарников, а ментов? А тут бац, есть лаве, и на те памятник.

    Ти, "в натуре", якби я не знав, то не писав би! Я живу у Винниках, тому і написав тобі овочу. Знаю Богдановича, знав його батька, у якого тренувався в дитинстві. Він, як людина заслужив пам'ятник на стадіоні, який по праву носить його ім'я. І вдячний син, який отримав свій шлях у житті від батька, а тепер продовжує його справу, має повне право свтановити цей пам'ятник на стадіоні на якому прощалися з Богданом Маркевичем і провожали його в останню дорогу винниківчани та люди з різних куточків обасті і України!!! Він заслужив на цей пам'ятник в першу чергу, як ЛЮДИНА!!!
    І ще раз раз тобі тупому овочу скажу, не вказуй винниківчан, які пам'ятники мають стояти у їхньому місті!!!
    bokser2
    bokser2, 17.08.2015 22:30
    -1
    OM27, 17.08.2015 18:58
    Streng, 17.08.2015 18:52
    OM27, 17.08.2015 18:32 Дибілізм деяких коментарів просто вражає: один - замість того, щоб уважно прочитати текст (або хоча б заголовок), відразу стукає по клавіатурі, інший - замість того, щоб зайти у вікіпедію (якщо сам не знаєш), пише всяку дурню. А твой дибилизм самому в глаза не бросается? Ах да! Википедия говорит что знаменит он тем что отец Мирона. Но всем кроме таких как ты это и без википедии ясно.ПС. Ах да! Ещё википедия говорит "Грав за команди «Дніпро», «Харчовик» і «Жупан» (усі — Винники). Працював тренером у командах «Жупан» (Винники) та «Світанок» (Львів), був тренером-селекціонером «Карпат» (Львів) наприкінці 1960-х і на початку 1970-х років." ООО! Ну Жупан Винныки это уровень на селе! Или ты действительно думаешь что за такое людям памятники ставят? ЛОЛ
    1. Логичнее сначала прочитать текст, а потом стучать по клавишах.2. Люди в Винниках лучше знают.
    Люди в винниах лучше знают. А ты внатуре думаешь у них кто что то спрашивал. Порешали вопрос на админ уровне, дал Маркевич бабла и отгрохали памятник. Я лично Маркевича оченьуважаю( хотя сейчас он многовато ноет), как по мне лучший украинский тренер за всю историю( включая лобановского), но внатуре заслужил ли его отец памятник. Знаешь внатуре сколько учителей воспитывают за копейки миллионы людей, и что? где их памятники, а сколько пожарников, а ментов? А тут бац, есть лаве, и на те памятник.
    Богдан Йона
    Богдан Йона, 17.08.2015 19:46
    +1
    Богдан Йона, 17.08.2015 19:41
    Streng, 17.08.2015 18:52
    OM27, 17.08.2015 18:32 Дибілізм деяких коментарів просто вражає: один - замість того, щоб уважно прочитати текст (або хоча б заголовок), відразу стукає по клавіатурі, інший - замість того, щоб зайти у вікіпедію (якщо сам не знаєш), пише всяку дурню. А твой дибилизм самому в глаза не бросается? Ах да! Википедия говорит что знаменит он тем что отец Мирона. Но всем кроме таких как ты это и без википедии ясно.ПС. Ах да! Ещё википедия говорит "Грав за команди «Дніпро», «Харчовик» і «Жупан» (усі — Винники). Працював тренером у командах «Жупан» (Винники) та «Світанок» (Львів), був тренером-селекціонером «Карпат» (Львів) наприкінці 1960-х і на початку 1970-х років." ООО! Ну Жупан Винныки это уровень на селе! Или ты действительно думаешь что за такое людям памятники ставят? ЛОЛ
    Не тобі тупому овочу вказувати винниківчанам кому пам'ятники ставити!!! Богдан Дмитрович - людина з "Великої букви", справжній патріот України і рідного міста. Все своє життя присвятив розвитку футболу і вихованню спортивної молоді у рідному місті. А син його, Мирон Богданович, продовжив справу батька - зберіг для винниківчан стадіон, за власні кошти отримує його, відкрив дитячу школу і т.д. Зараз на стадіоні одна з кращих інфраструктур на Україні!!! Винниківчани шанують порядних людей і вітають відкриття пам'ятника, який встановлює батькові вдячний син!!!

    Богдан Маркевич - великий ентузіаст спорту та вчитель-вихователь - http://plus.lviv.ua/publ/21-1-0-365
    Богдан Йона
    Богдан Йона, 17.08.2015 19:41
    +1
    Streng, 17.08.2015 18:52
    OM27, 17.08.2015 18:32
    Дибілізм деяких коментарів просто вражає: один - замість того, щоб уважно прочитати текст (або хоча б заголовок), відразу стукає по клавіатурі, інший - замість того, щоб зайти у вікіпедію (якщо сам не знаєш), пише всяку дурню.
    А твой дибилизм самому в глаза не бросается? Ах да! Википедия говорит что знаменит он тем что отец Мирона. Но всем кроме таких как ты это и без википедии ясно.ПС. Ах да! Ещё википедия говорит "Грав за команди «Дніпро», «Харчовик» і «Жупан» (усі — Винники). Працював тренером у командах «Жупан» (Винники) та «Світанок» (Львів), був тренером-селекціонером «Карпат» (Львів) наприкінці 1960-х і на початку 1970-х років." ООО! Ну Жупан Винныки это уровень на селе! Или ты действительно думаешь что за такое людям памятники ставят? ЛОЛ

    Не тобі тупому овочу вказувати винниківчанам кому пам'ятники ставити!!! Богдан Дмитрович - людина з "Великої букви", справжній патріот України і рідного міста. Все своє життя присвятив розвитку футболу і вихованню спортивної молоді у рідному місті. А син його, Мирон Богданович, продовжив справу батька - зберіг для винниківчан стадіон, за власні кошти отримує його, відкрив дитячу школу і т.д. Зараз на стадіоні одна з кращих інфраструктур на Україні!!! Винниківчани шанують порядних людей і вітають відкриття пам'ятника, який встановлює батькові вдячний син!!!
    cbbcbcbcbcbccc
    cbbcbcbcbcbccc, 17.08.2015 19:07
    +6
    Streng, 17.08.2015 18:52
    OM27, 17.08.2015 18:32
    Дибілізм деяких коментарів просто вражає: один - замість того, щоб уважно прочитати текст (або хоча б заголовок), відразу стукає по клавіатурі, інший - замість того, щоб зайти у вікіпедію (якщо сам не знаєш), пише всяку дурню.
    А твой дибилизм самому в глаза не бросается? Ах да! Википедия говорит что знаменит он тем что отец Мирона. Но всем кроме таких как ты это и без википедии ясно.ПС. Ах да! Ещё википедия говорит "Грав за команди «Дніпро», «Харчовик» і «Жупан» (усі — Винники). Працював тренером у командах «Жупан» (Винники) та «Світанок» (Львів), був тренером-селекціонером «Карпат» (Львів) наприкінці 1960-х і на початку 1970-х років." ООО! Ну Жупан Винныки это уровень на селе! Или ты действительно думаешь что за такое людям памятники ставят? ЛОЛ
    Тобі чимось Маркевич не догодив, можливо дорогу перейшов, чи в тебе вимагають гроші на пам'ятник ?
    З 9 постів - 4 твої какашки.
    Людину шанують, тому земляки вирішили відкрити пам'ятник, от і все.
    OM27
    OM27, 17.08.2015 18:58
    +4
    Streng, 17.08.2015 18:52
    OM27, 17.08.2015 18:32
    Дибілізм деяких коментарів просто вражає: один - замість того, щоб уважно прочитати текст (або хоча б заголовок), відразу стукає по клавіатурі, інший - замість того, щоб зайти у вікіпедію (якщо сам не знаєш), пише всяку дурню.
    А твой дибилизм самому в глаза не бросается? Ах да! Википедия говорит что знаменит он тем что отец Мирона. Но всем кроме таких как ты это и без википедии ясно.ПС. Ах да! Ещё википедия говорит "Грав за команди «Дніпро», «Харчовик» і «Жупан» (усі — Винники). Працював тренером у командах «Жупан» (Винники) та «Світанок» (Львів), був тренером-селекціонером «Карпат» (Львів) наприкінці 1960-х і на початку 1970-х років." ООО! Ну Жупан Винныки это уровень на селе! Или ты действительно думаешь что за такое людям памятники ставят? ЛОЛ
    1. Логичнее сначала прочитать текст, а потом стучать по клавишах.
    2. Люди в Винниках лучше знают.
    Streng
    Streng, 17.08.2015 18:52
    -5
    Комментарий свернут. Показать
    OM27, 17.08.2015 18:32
    Дибілізм деяких коментарів просто вражає: один - замість того, щоб уважно прочитати текст (або хоча б заголовок), відразу стукає по клавіатурі, інший - замість того, щоб зайти у вікіпедію (якщо сам не знаєш), пише всяку дурню.

    А твой дибилизм самому в глаза не бросается?
    Ах да! Википедия говорит что знаменит он тем что отец Мирона. Но всем кроме таких как ты это и без википедии ясно.
    ПС. Ах да! Ещё википедия говорит "Грав за команди «Дніпро», «Харчовик» і «Жупан» (усі — Винники). Працював тренером у командах «Жупан» (Винники) та «Світанок» (Львів), був тренером-селекціонером «Карпат» (Львів) наприкінці 1960-х і на початку 1970-х років." ООО! Ну Жупан Винныки это уровень на селе! Или ты действительно думаешь что за такое людям памятники ставят? ЛОЛ
    Streng
    Streng, 17.08.2015 18:49
    -7
    Комментарий свернут. Показать
    illovajsk, 17.08.2015 16:14
    А чем знаменит этот Маркевич, что ему аж памятник ставят?

    Тем что отец Мирона Маркевича. (без сарказма.) Больше ничем.
    OM27
    OM27, 17.08.2015 18:32
    +5
    Дибілізм деяких коментарів просто вражає: один - замість того, щоб уважно прочитати текст (або хоча б заголовок), відразу стукає по клавіатурі, інший - замість того, щоб зайти у вікіпедію (якщо сам не знаєш), пише всяку дурню.
    Dmytro Moskal
    Dmytro Moskal, 17.08.2015 17:21
    +1
    Не треба "ОКривати" памятник......можна просто "оТкрити" або відкрити....як кому більше пасуватиме...
    DexterLviv
    DexterLviv, 17.08.2015 17:16
    +7
    від коментарів
    icebeer
    icebeer, 17.08.2015 17:09
    -15
    Streng, 17.08.2015 16:05
    За его же деньги.
    С языка снял. Этакий аля Кадыров местного разлива.
    Streng
    Streng, 17.08.2015 16:07
    -20
    Комментарий свернут. Показать
    А ступил. Подумал что Мирон сам себе памятник ставит. Могло и такое быть. От скромности он не умрёт
    Streng
    Streng, 17.08.2015 16:05
    -20
    Комментарий свернут. Показать
    За его же деньги.
    DexterLviv
    DexterLviv, 17.08.2015 17:16
    +7
    від коментарів
    cbbcbcbcbcbccc
    cbbcbcbcbcbccc, 17.08.2015 19:07
    +6
    Streng, 17.08.2015 18:52
    OM27, 17.08.2015 18:32
    Дибілізм деяких коментарів просто вражає: один - замість того, щоб уважно прочитати текст (або хоча б заголовок), відразу стукає по клавіатурі, інший - замість того, щоб зайти у вікіпедію (якщо сам не знаєш), пише всяку дурню.
    А твой дибилизм самому в глаза не бросается? Ах да! Википедия говорит что знаменит он тем что отец Мирона. Но всем кроме таких как ты это и без википедии ясно.ПС. Ах да! Ещё википедия говорит "Грав за команди «Дніпро», «Харчовик» і «Жупан» (усі — Винники). Працював тренером у командах «Жупан» (Винники) та «Світанок» (Львів), був тренером-селекціонером «Карпат» (Львів) наприкінці 1960-х і на початку 1970-х років." ООО! Ну Жупан Винныки это уровень на селе! Или ты действительно думаешь что за такое людям памятники ставят? ЛОЛ
    Тобі чимось Маркевич не догодив, можливо дорогу перейшов, чи в тебе вимагають гроші на пам'ятник ?
    З 9 постів - 4 твої какашки.
    Людину шанують, тому земляки вирішили відкрити пам'ятник, от і все.
    OM27
    OM27, 17.08.2015 18:32
    +5
    Дибілізм деяких коментарів просто вражає: один - замість того, щоб уважно прочитати текст (або хоча б заголовок), відразу стукає по клавіатурі, інший - замість того, щоб зайти у вікіпедію (якщо сам не знаєш), пише всяку дурню.
    OM27
    OM27, 17.08.2015 18:58
    +4
    Streng, 17.08.2015 18:52
    OM27, 17.08.2015 18:32
    Дибілізм деяких коментарів просто вражає: один - замість того, щоб уважно прочитати текст (або хоча б заголовок), відразу стукає по клавіатурі, інший - замість того, щоб зайти у вікіпедію (якщо сам не знаєш), пише всяку дурню.
    А твой дибилизм самому в глаза не бросается? Ах да! Википедия говорит что знаменит он тем что отец Мирона. Но всем кроме таких как ты это и без википедии ясно.ПС. Ах да! Ещё википедия говорит "Грав за команди «Дніпро», «Харчовик» і «Жупан» (усі — Винники). Працював тренером у командах «Жупан» (Винники) та «Світанок» (Львів), був тренером-селекціонером «Карпат» (Львів) наприкінці 1960-х і на початку 1970-х років." ООО! Ну Жупан Винныки это уровень на селе! Или ты действительно думаешь что за такое людям памятники ставят? ЛОЛ
    1. Логичнее сначала прочитать текст, а потом стучать по клавишах.
    2. Люди в Винниках лучше знают.
    Богдан Йона
    Богдан Йона, 17.08.2015 19:46
    +1
    Богдан Йона, 17.08.2015 19:41
    Streng, 17.08.2015 18:52
    OM27, 17.08.2015 18:32 Дибілізм деяких коментарів просто вражає: один - замість того, щоб уважно прочитати текст (або хоча б заголовок), відразу стукає по клавіатурі, інший - замість того, щоб зайти у вікіпедію (якщо сам не знаєш), пише всяку дурню. А твой дибилизм самому в глаза не бросается? Ах да! Википедия говорит что знаменит он тем что отец Мирона. Но всем кроме таких как ты это и без википедии ясно.ПС. Ах да! Ещё википедия говорит "Грав за команди «Дніпро», «Харчовик» і «Жупан» (усі — Винники). Працював тренером у командах «Жупан» (Винники) та «Світанок» (Львів), був тренером-селекціонером «Карпат» (Львів) наприкінці 1960-х і на початку 1970-х років." ООО! Ну Жупан Винныки это уровень на селе! Или ты действительно думаешь что за такое людям памятники ставят? ЛОЛ
    Не тобі тупому овочу вказувати винниківчанам кому пам'ятники ставити!!! Богдан Дмитрович - людина з "Великої букви", справжній патріот України і рідного міста. Все своє життя присвятив розвитку футболу і вихованню спортивної молоді у рідному місті. А син його, Мирон Богданович, продовжив справу батька - зберіг для винниківчан стадіон, за власні кошти отримує його, відкрив дитячу школу і т.д. Зараз на стадіоні одна з кращих інфраструктур на Україні!!! Винниківчани шанують порядних людей і вітають відкриття пам'ятника, який встановлює батькові вдячний син!!!

    Богдан Маркевич - великий ентузіаст спорту та вчитель-вихователь - http://plus.lviv.ua/publ/21-1-0-365
    Богдан Йона
    Богдан Йона, 17.08.2015 19:41
    +1
    Streng, 17.08.2015 18:52
    OM27, 17.08.2015 18:32
    Дибілізм деяких коментарів просто вражає: один - замість того, щоб уважно прочитати текст (або хоча б заголовок), відразу стукає по клавіатурі, інший - замість того, щоб зайти у вікіпедію (якщо сам не знаєш), пише всяку дурню.
    А твой дибилизм самому в глаза не бросается? Ах да! Википедия говорит что знаменит он тем что отец Мирона. Но всем кроме таких как ты это и без википедии ясно.ПС. Ах да! Ещё википедия говорит "Грав за команди «Дніпро», «Харчовик» і «Жупан» (усі — Винники). Працював тренером у командах «Жупан» (Винники) та «Світанок» (Львів), був тренером-селекціонером «Карпат» (Львів) наприкінці 1960-х і на початку 1970-х років." ООО! Ну Жупан Винныки это уровень на селе! Или ты действительно думаешь что за такое людям памятники ставят? ЛОЛ

    Не тобі тупому овочу вказувати винниківчанам кому пам'ятники ставити!!! Богдан Дмитрович - людина з "Великої букви", справжній патріот України і рідного міста. Все своє життя присвятив розвитку футболу і вихованню спортивної молоді у рідному місті. А син його, Мирон Богданович, продовжив справу батька - зберіг для винниківчан стадіон, за власні кошти отримує його, відкрив дитячу школу і т.д. Зараз на стадіоні одна з кращих інфраструктур на Україні!!! Винниківчани шанують порядних людей і вітають відкриття пам'ятника, який встановлює батькові вдячний син!!!
    Dmytro Moskal
    Dmytro Moskal, 17.08.2015 17:21
    +1
    Не треба "ОКривати" памятник......можна просто "оТкрити" або відкрити....як кому більше пасуватиме...
    Богдан Йона
    Богдан Йона, 18.08.2015 10:43
    0
    bokser2, 17.08.2015 22:30
    OM27, 17.08.2015 18:58
    Streng, 17.08.2015 18:52 OM27, 17.08.2015 18:32 Знаешь внатуре сколько учителей воспитывают за копейки миллионы людей, и что? где их памятники, а сколько пожарников, а ментов? А тут бац, есть лаве, и на те памятник.

    І ще для овоча! Цей пам'ятник стоятиме не в Києві, не у Львові, не в центрі Винник, не на шкільному подвір'ї, не в пожежній, і не у відділку міліції, а на стадіоні ім. Богдана Маркевича!!! На стадіоні, яким все життя опікувався БОГДАН МАРКЕВИЧ, а син, як заповів батько, тепер продовжує його справу!!!
    Богдан Йона
    Богдан Йона, 18.08.2015 10:19
    0
    bokser2, 17.08.2015 22:30
    OM27, 17.08.2015 18:58
    Streng, 17.08.2015 18:52 OM27, 17.08.2015 18:32 Дибілізм деяких коментарів просто вражає: один - замість того, щоб уважно прочитати текст (або хоча б заголовок), відразу стукає по клавіатурі, інший - замість того, щоб зайти у вікіпедію (якщо сам не знаєш), пише всяку дурню. А твой дибилизм самому в глаза не бросается? Ах да! Википедия говорит что знаменит он тем что отец Мирона. Но всем кроме таких как ты это и без википедии ясно.ПС. Ах да! Ещё википедия говорит "Грав за команди «Дніпро», «Харчовик» і «Жупан» (усі — Винники). Працював тренером у командах «Жупан» (Винники) та «Світанок» (Львів), був тренером-селекціонером «Карпат» (Львів) наприкінці 1960-х і на початку 1970-х років." ООО! Ну Жупан Винныки это уровень на селе! Или ты действительно думаешь что за такое людям памятники ставят? ЛОЛ 1. Логичнее сначала прочитать текст, а потом стучать по клавишах.2. Люди в Винниках лучше знают.
    Люди в винниах лучше знают. А ты внатуре думаешь у них кто что то спрашивал. Порешали вопрос на админ уровне, дал Маркевич бабла и отгрохали памятник. Я лично Маркевича оченьуважаю( хотя сейчас он многовато ноет), как по мне лучший украинский тренер за всю историю( включая лобановского), но внатуре заслужил ли его отец памятник. Знаешь внатуре сколько учителей воспитывают за копейки миллионы людей, и что? где их памятники, а сколько пожарников, а ментов? А тут бац, есть лаве, и на те памятник.
    bokser2, 17.08.2015 22:30
    OM27, 17.08.2015 18:58
    Streng, 17.08.2015 18:52 OM27, 17.08.2015 18:32 Дибілізм деяких коментарів просто вражає: один - замість того, щоб уважно прочитати текст (або хоча б заголовок), відразу стукає по клавіатурі, інший - замість того, щоб зайти у вікіпедію (якщо сам не знаєш), пише всяку дурню. А твой дибилизм самому в глаза не бросается? Ах да! Википедия говорит что знаменит он тем что отец Мирона. Но всем кроме таких как ты это и без википедии ясно.ПС. Ах да! Ещё википедия говорит "Грав за команди «Дніпро», «Харчовик» і «Жупан» (усі — Винники). Працював тренером у командах «Жупан» (Винники) та «Світанок» (Львів), був тренером-селекціонером «Карпат» (Львів) наприкінці 1960-х і на початку 1970-х років." ООО! Ну Жупан Винныки это уровень на селе! Или ты действительно думаешь что за такое людям памятники ставят? ЛОЛ 1. Логичнее сначала прочитать текст, а потом стучать по клавишах.2. Люди в Винниках лучше знают.
    Люди в винниах лучше знают. А ты внатуре думаешь у них кто что то спрашивал. Порешали вопрос на админ уровне, дал Маркевич бабла и отгрохали памятник. Я лично Маркевича оченьуважаю( хотя сейчас он многовато ноет), как по мне лучший украинский тренер за всю историю( включая лобановского), но внатуре заслужил ли его отец памятник. Знаешь внатуре сколько учителей воспитывают за копейки миллионы людей, и что? где их памятники, а сколько пожарников, а ментов? А тут бац, есть лаве, и на те памятник.

    Ти, "в натуре", якби я не знав, то не писав би! Я живу у Винниках, тому і написав тобі овочу. Знаю Богдановича, знав його батька, у якого тренувався в дитинстві. Він, як людина заслужив пам'ятник на стадіоні, який по праву носить його ім'я. І вдячний син, який отримав свій шлях у житті від батька, а тепер продовжує його справу, має повне право свтановити цей пам'ятник на стадіоні на якому прощалися з Богданом Маркевичем і провожали його в останню дорогу винниківчани та люди з різних куточків обасті і України!!! Він заслужив на цей пам'ятник в першу чергу, як ЛЮДИНА!!!
    І ще раз раз тобі тупому овочу скажу, не вказуй винниківчан, які пам'ятники мають стояти у їхньому місті!!!