Сегодня сборные Украины и Чехии прибудут во Львов

Завтра состоится товарищеский матч команд на Арене Львов

Збірна України прилетить 14 серпня о 13.00 год у міжнародний аеропорт «Львів» і поселиться в готелі «Дністер». А збірна Чехії прилетить о 13.10 год та поселиться в готелі «Древній Град».
Президент Федерації футболу Львівщини Ярослав Грисьо

В аеропорту зазначили, що збірні можуть прилетіти і швидше: «Ми чекаємо на збірні вже о 12.15 – 13.00 год».

Збірна України дуже любить саме львівських вболівальників і з нетерпінням чекає на зустріч з ними»
Президент Федерації футболу Львівщини Ярослав Грисьо

Портал Футбольної федерації України зазначає, що о 19.00 год збірна проведе передматчеве тренування на «Арені Львів». Перші 15 хвилин заняття будуть відкритими для мас-медіа. О 18.45 год головний тренер «синьо-жовтих» Олег Блохін дасть прес-конференцію у конференц-залі львівського стадіону.

Товариський матч «Україна-Чехія» відбудеться 15 серпня на «Арені Львів».

city-adm.lviv.ua
 

 

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(1 голос)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    tulja68
    tulja68, 14.08.2012 16:47
    0
    Комментарий свернут. Показать
    duhast-ivan —кому ти ту мулю гониш?то може для таких як ти були у вільній продажі!реалізація квитків через УХО-КОМ то лохотрон через який мають погоріти ділки які ніяк ненаживуться!
    Brian10
    Brian10, 14.08.2012 11:27
    0
    Ни из какого штопора он не вышел, как был деревом так им и остался, даже на поле выходит на 20 мин. Идейе делает за него его работу. А в сборной ни он, ни Селезнёв не достойны играть.
    Поручик Ржевский
    Поручик Ржевский, 14.08.2012 11:07
    0
    Миля, вроде, из "штопора" вышел, а его нет в заявке.
    Непонятно.
    Наверное, Блохину не понравилась история с билетами на Ибицу.
    amid001888
    amid001888, 14.08.2012 11:06
    0
    а во сколько начинается матч?
    duhast-ivan
    duhast-ivan, 14.08.2012 11:00
    0
    білети були в продажу з 30 липня....той хто хотів попасти на матч без проблем міг купити!!! я купляв числа 7-го без черг і без ніякого ажіотажу))правда казали шо вже нема дешевих по 30))
    bsergiy84
    bsergiy84, 14.08.2012 10:22
    0
    Soulnice — 14.08.2012 08:52
    Щось підозріло довго ти 1 білетик збуваєш. Поскупляли квитки, тепер барижать
    Wooder
    Wooder, 14.08.2012 09:50
    0
    после гонива Селезня не думал что он попадет в заявку
    Свирепый Бамбр
    Свирепый Бамбр, 14.08.2012 09:50
    0
    состав чехии
    вратари: Чех (Челси), Дробны (Гамбург), Лаштувка (Днепр) защитники: Гебре Селассие (Вердер), Кадлец (Байер), Лимберски (Виктория),
    Райторал (Виктория), Сухи (Спартак),
    Сивок (Бешикташ)
    полузащитники: Дарида (Виктория),
    Хюбшман (Шахтер), Йирачек
    (Вольфсбург), Коларж (Виктория), Петржела (Аугсбург), Пиларж
    (Вольфсбург), Плашил (Бордо), Резек (Анортосис)
    нападающие: Лафата (Яблонец), Пекхарт
    (Нюрнберг).
    без росицки,состав основной.
    Свирепый Бамбр
    Свирепый Бамбр, 14.08.2012 09:39
    0
    ахаха)чел просто от жизни отстал))
    finder10
    finder10, 14.08.2012 09:31
    0
    Вратари: Андрей Дикань (Спартак М, Россия), Андрей Пятов (Шахтер), Максим Коваль (Динамо).

    Защитники: Вячеслав Шевчук, Александр Кучер, Ярослав Ракицкий (все - Шахтер), Тарас Михалик, Евгений Хачериди (оба - Динамо), Виталий Мандзюк (Днепр), Богдан Бутко (Ильичевец), Евгений Селин (Ворскла).

    Полузащитники: Олег Гусев, Денис Гармаш, Андрей Ярмоленко (все - Динамо), Евгений Коноплянка, Руслан Ротань (оба - Днепр), Сергей Назаренко (Таврия), Роман Безус (Ворскла), Тарас Степаненко (Шахтер), Анатолий Тимощук (Бавария, Германия).

    Нападающие: Роман Зозуля (Днепр), Марко Девич, Евгений Селезнев (оба - Шахтер).
    viy333
    viy333, 14.08.2012 09:26
    0
    нафих тебе составы, ты вон лучше челу ответь-шева с вороной заявлэни???)))
    Свирепый Бамбр
    Свирепый Бамбр, 14.08.2012 09:01
    0
    где составы?
    Soulnice
    Soulnice, 14.08.2012 08:52
    0
    Продам один билетик на матч...писать в личку)
    dantelual
    dantelual, 14.08.2012 08:52
    0
    Чекаю цей матч довго...
    Цікаво в Шева з Вороной заявлені?
    tulja68
    tulja68, 14.08.2012 16:47
    0
    Комментарий свернут. Показать
    duhast-ivan —кому ти ту мулю гониш?то може для таких як ти були у вільній продажі!реалізація квитків через УХО-КОМ то лохотрон через який мають погоріти ділки які ніяк ненаживуться!
    Brian10
    Brian10, 14.08.2012 11:27
    0
    Ни из какого штопора он не вышел, как был деревом так им и остался, даже на поле выходит на 20 мин. Идейе делает за него его работу. А в сборной ни он, ни Селезнёв не достойны играть.
    Поручик Ржевский
    Поручик Ржевский, 14.08.2012 11:07
    0
    Миля, вроде, из "штопора" вышел, а его нет в заявке.
    Непонятно.
    Наверное, Блохину не понравилась история с билетами на Ибицу.
    amid001888
    amid001888, 14.08.2012 11:06
    0
    а во сколько начинается матч?
    duhast-ivan
    duhast-ivan, 14.08.2012 11:00
    0
    білети були в продажу з 30 липня....той хто хотів попасти на матч без проблем міг купити!!! я купляв числа 7-го без черг і без ніякого ажіотажу))правда казали шо вже нема дешевих по 30))
    bsergiy84
    bsergiy84, 14.08.2012 10:22
    0
    Soulnice — 14.08.2012 08:52
    Щось підозріло довго ти 1 білетик збуваєш. Поскупляли квитки, тепер барижать
    Wooder
    Wooder, 14.08.2012 09:50
    0
    после гонива Селезня не думал что он попадет в заявку
    Свирепый Бамбр
    Свирепый Бамбр, 14.08.2012 09:50
    0
    состав чехии
    вратари: Чех (Челси), Дробны (Гамбург), Лаштувка (Днепр) защитники: Гебре Селассие (Вердер), Кадлец (Байер), Лимберски (Виктория),
    Райторал (Виктория), Сухи (Спартак),
    Сивок (Бешикташ)
    полузащитники: Дарида (Виктория),
    Хюбшман (Шахтер), Йирачек
    (Вольфсбург), Коларж (Виктория), Петржела (Аугсбург), Пиларж
    (Вольфсбург), Плашил (Бордо), Резек (Анортосис)
    нападающие: Лафата (Яблонец), Пекхарт
    (Нюрнберг).
    без росицки,состав основной.
    Свирепый Бамбр
    Свирепый Бамбр, 14.08.2012 09:39
    0
    ахаха)чел просто от жизни отстал))
    finder10
    finder10, 14.08.2012 09:31
    0
    Вратари: Андрей Дикань (Спартак М, Россия), Андрей Пятов (Шахтер), Максим Коваль (Динамо).

    Защитники: Вячеслав Шевчук, Александр Кучер, Ярослав Ракицкий (все - Шахтер), Тарас Михалик, Евгений Хачериди (оба - Динамо), Виталий Мандзюк (Днепр), Богдан Бутко (Ильичевец), Евгений Селин (Ворскла).

    Полузащитники: Олег Гусев, Денис Гармаш, Андрей Ярмоленко (все - Динамо), Евгений Коноплянка, Руслан Ротань (оба - Днепр), Сергей Назаренко (Таврия), Роман Безус (Ворскла), Тарас Степаненко (Шахтер), Анатолий Тимощук (Бавария, Германия).

    Нападающие: Роман Зозуля (Днепр), Марко Девич, Евгений Селезнев (оба - Шахтер).
    viy333
    viy333, 14.08.2012 09:26
    0
    нафих тебе составы, ты вон лучше челу ответь-шева с вороной заявлэни???)))
    Свирепый Бамбр
    Свирепый Бамбр, 14.08.2012 09:01
    0
    где составы?
    Soulnice
    Soulnice, 14.08.2012 08:52
    0
    Продам один билетик на матч...писать в личку)
    dantelual
    dantelual, 14.08.2012 08:52
    0
    Чекаю цей матч довго...
    Цікаво в Шева з Вороной заявлені?