Говерла примет Зарю в Ужгороде

Стадион Авангард готов к футбольному сезону

Сьогодні згідно рішення виконкому Федерації футболу України за №6 ужгородський стадіон «Авангард» включений до реєстру стадіонів на яких дозволено проводити матчі в Прем’єр-лізі.

Іншими словами, домашній поєдинок з луганською «Зорею» гратимемо у рідних стінах перед власними вболівальниками.
 
Нагадаємо, що матч відбудеться 3 серпня, в п’ятницю на ужгородському стадіоні «Авангард».
 
Початок о 20.00
 
Цей поєдинок обслуговуватиме суддівська бригада у такому складі
 
Арбітр - Віталій Романов. (Дніпропетровськ)
 
Асистенти арбітра - Ігор Маковей  (Вінницька обл.), Максим Чертоляс  (Херсон)
 
Резервний арбітр - Сергій Березка  (Київ)
 
Інспектор - Михайло Сидор  (Львів)

fcgoverla.uz.ua

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(1 голос)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    stopor2014
      stopor2014, 02.08.2012 07:58
    0
    А сборная сыграет в Доме Культуры г.Львова...
    AZ83
      AZ83, 02.08.2012 01:03
    0
    ПФЛ признала Льво-Арену не готовой и перенесла концерт Ван Буурена в Ужгород ;)
    myroslavmail
      myroslavmail, 02.08.2012 00:16
    0
    почнуть але мабуть з Нового року!
    На цей місяць намічається збірна і ван Бюурен
    chapliy1995
      chapliy1995, 01.08.2012 22:28
    0
    ніхера!!!!!!Я думаю що Карпати почнуть грати на Львів арені!!!!А не регбі
    scooterok
      scooterok, 01.08.2012 19:58
    0
    ходят слухи, что там будет проводить свои матчи львовская регбийная команда
    Fkdkfcdk
      Fkdkfcdk, 01.08.2012 19:45
    0
    «Заре» разрешили играть в Ужгороде
    artyom314
      artyom314, 01.08.2012 19:28
    0
    А ЛЬВОВ-АРЕНА теперь никому уже не нужна, придется ее сносить.
    Kostr-LIVE
      Kostr-LIVE, 01.08.2012 18:40
    0
    Странно.
    Если Говерле во втором туре не выпал Шахтер, а другая команда, можно с увереностю сказать што Говерла играла свои матчи дома.
    Kostr-LIVE
      Kostr-LIVE, 01.08.2012 18:37
    0
    Ура!
    stopor2014
      stopor2014, 02.08.2012 07:58
    0
    А сборная сыграет в Доме Культуры г.Львова...
    AZ83
      AZ83, 02.08.2012 01:03
    0
    ПФЛ признала Льво-Арену не готовой и перенесла концерт Ван Буурена в Ужгород ;)
    myroslavmail
      myroslavmail, 02.08.2012 00:16
    0
    почнуть але мабуть з Нового року!
    На цей місяць намічається збірна і ван Бюурен
    chapliy1995
      chapliy1995, 01.08.2012 22:28
    0
    ніхера!!!!!!Я думаю що Карпати почнуть грати на Львів арені!!!!А не регбі
    scooterok
      scooterok, 01.08.2012 19:58
    0
    ходят слухи, что там будет проводить свои матчи львовская регбийная команда
    Fkdkfcdk
      Fkdkfcdk, 01.08.2012 19:45
    0
    «Заре» разрешили играть в Ужгороде
    artyom314
      artyom314, 01.08.2012 19:28
    0
    А ЛЬВОВ-АРЕНА теперь никому уже не нужна, придется ее сносить.
    Kostr-LIVE
      Kostr-LIVE, 01.08.2012 18:40
    0
    Странно.
    Если Говерле во втором туре не выпал Шахтер, а другая команда, можно с увереностю сказать што Говерла играла свои матчи дома.
    Kostr-LIVE
      Kostr-LIVE, 01.08.2012 18:37
    0
    Ура!