Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Формула 1
| Обновлено 25 сентября 2011, 21:59
5140
24

За две недели до чемпионства

В ночной гонке на улицах Сингапура Себастьян Феттель не оставил шанса никому из своих соперников

| Обновлено 25 сентября 2011, 21:59
5140
24
За две недели до чемпионства

Гран-прі Сінгапура насамперед добре закарбовується в пам’яті своєю унікальною доволі контрастною телевізійною картинкою, коли довкола вже вечір і темно, та тільки траса яскраво освітлюється. Також тут завжди виїжджає машина безпеки і запам’ятовується, що до завершення гонки інтрига в боротьбі за перемогу може відроджуватися й загострюватися тоді, коли цього вже не чекаєш. Саме це й відбулося кілька годин тому, коли Себастіан Феттель вигравав свою чергову гонку в цьому сезоні.

Як і для будь-якої міської траси результати суботньої кваліфікації мали надзвичайно велике значення. Вчора не тільки поул, а весь перший ряд стартового поля дістався гонщикам Red Bull, а це нічого доброго для конкурентів не обіцяло – боротися з Феттелем найкраще тоді, коли він наздоганяє інших, а не лідирує. Залишалося сподіватися або на невдалий старт пілотів стайні Дітріха Матешіца, або на дуже добрий власний старт. Та сподіванню багатьох глядачів і гонщиків не суджено було збутися – Феттель упевнено стартував, залишивши решті боротися за право переслідувати його. А за спиною німця точилася, як завжди, дуже цікава боротьба: Веббер традиційно програв старт, опинившись за спинами Баттона і Алонсо, на шосте місце вискочив Росберг, який змушений був виїхати за межі траси, щоб розминутися з машиною Масси. Невдало розпочалася гонка і для Хемілтона – спочатку британець відкотився на сьоме місце, але протягом першого кола програв позицію Шумахеру.

Здавалося, що на нас чекає продовження боротьби Льюіса з Міхаелем, проте перевага, яку надає DRS у Сінгапурі не залишала шансів пілотам при обороні позиції. От семиразовий чемпіон уже на четвертому колі не міг нічого вдіяти, коли Хемілтон, задіявши регульоване крило спокійно проїхав повз нього. На наступному колі британець зробив те саме, але вже з Росбергом і кинувся наздоганяти Массу.

В цей час Феттель дуже спокійно і впевнено «привозив» Баттону більше секунди на колі: після п’яти кіл перевага була 7 секунд, після семи – 9. Марк Веббер, чий RB7 має найкращу притискну силу в пелотоні сів на заднє крило Алонсо, але обігнати іспанця ніяк не міг, бо власне заднє регульоване крило працювало дуже нестабільно, але Марк знайшов слабке місце в захисті Фернандо і вийшов на третє місце вже на десятому колі. Сам же Алонсо за цей час так зносив свої задні шини, що змушений був їхати на перший піт-стоп. Колом пізніше за іншими шинами поїхав Шумахер, а потім, одночасно Масса і Хемілтон.

На новому комплекті шин Льюіс наздогнав Феліпе і у сьомому повороті намагався обігнати бразильця, який зайняв кращу позицію на вході в поворот. Результат передбачити, думаю, не тяжко – прокол заднього правого колеса на Ferrari і зламана ліва частина переднього крила на McLaren. Як наслідок – обоє пілотів вибули з боротьби за місця на подіумі. Трохи згодом стюарти, ретельно розглянувши епізод, нагородили британця позачерговим проїздом через піт-лейн. По завершенні гонки Масса був небагатослівним але дуже емоційним: «Мені здається, що Льюіс знову забуває подумати, навіть в кваліфікації (нагадаю, що під час третього сегмента кваліфікації, Льюіс обігнав Феліпе в ситуації коли всі гонщики були на колі прогріву і ніхто не чекає на обгони – прим.). Сьогодні він знову ледь не спровокував серйозний інцидент. Хемілтон розплачується за свої помилки, але не робить висновків. Ми з ним вже мали зіткнення в цьому сезоні, важливо, що FIA карає його щоразу. Я розмовляв з ним, але він не слухає. Може, батько зможе якимось чином на нього вплинути…»

Уже після інциденту між британцем і бразильцем свої перші піт-стопи провели Веббер, Баттон і Феттель. Але на хід гонки для лідерів перша хвиля зупинок не змінила нічого. Себастіан продовжував упевнено лідирувати й відриватися потихеньку, Баттон тримався другим, а Веббер переслідував Алонсо.

Пілоти Force India їхали з тактикою двох зупинок, а тому були повільнішими на трасі порівняно з гонщиками Mercedes, але вели активну боротьбу з обома машинами Sauber.

Другу хвилю піт-стопів відкрив Росберг на 23-му колі, колом пізніше це повторили Масса і Шумахер, а на 26-му Алонсо, який знову поїхав до механіків раніше ніж інші претенденти на подіум.

На 29-му колі сталася ціла низка подій, яка мала великі наслідки у розподілі фінішних місць. В боротьбі з ді Рестою Росберг помилився на виході з останнього повороту чим одразу ж скористався Серхіо Перес. Та німець миттєво контратакував хоч і тут без мінімального контакту не обійшлося, але машини залишилися неушкодженими. Шумахер вирішив скористатися вигідною ситуацією і спробував атакувати мексиканця за допомогою DRS, але на вході до сьомого повороту Серхіо залишився попереду. Тут Міхаель спробував обдурити молодого колегу і пройти його у восьмому повороті, але, не розрахувавши ширину траси і швидкість обох болідів, в’їхав у задню частину Sauber, злетів у повітря на кілька секунд і врізався у відбійник.

Ще до початку гоночного уїк-енду в Mercedes GP казали, що машина безпеки в гонці з’явиться обов’язково. Цікаво чи знала команда, що саме її пілот стане причиною появи срібного Mercedes-Benz SLS AMG? Вже після гонки стюарти, розглянувши епізод, визнали Шумахера винним і винесли йому офіційне попередження.

Лідери гонки одразу ж поїхали міняти шини, що не вплинуло на їх місця на трасі. Після рестарту Феттель спокійно відірвався від Баттона, якому ще треба було пройти трьох колових. Ну а Веббер знову взявся пресингувати Алонсо і на 34-му колі вдруге за гонку обігнав іспанця, на цей раз в десятому повороті.

Льюіс Хемілтон, ображений чи то на Массу, чи то на стюартів, а може й на себе, взявся доводити, що він уміє не просто обганяти, а робити це думаючи. Обійшовши почергово Переса, Сутіла, Росберга й ді Ресту, британець став п’ятим, проте його шини SuperSoft витримати більше двадцяти кіл гонки не могли ніяк і гонщик змушений був створювати відрив, достатній для ще одного піта.

За тринадцять кіл до фінішу Марк Веббер відкрив третю хвилю зупинок в боксах, та жодних перестановок в першій частині пелотону не відбулося. Проте відбулося те, чого напевно вже ніхто й не сподівався побачити – Баттон почав наздоганяти Феттеля і лідерство німця, яке здавалося непорушним, опинилося під питанням. Дженсон почав відігравати більше секунди на колі й наближався до Себастіана дуже швидко. Однак, гандикап німця був настільки великим, що наздогнати його англієць не міг. Хіба якби в гонці було б на два-три кола більше. А з іншого боку, нерозсудливість Шумахера та виїзд машини безпеки з’їв колосальний відрив, який Феттель заробив за першу половину гонки.

Переможець звісно був задоволений своїм результатом, відзначивши, що навіть наприкінці гонки повністю контролював ситуацію, адже проходити колових пілотів треба було не тільки йому, а й Дженсону – «Понад усе, я дуже задоволений результатом, тому що машина була відмінною протягом усієї дистанції… Менідуже подобається ця траса з усіма її складнощами, адже Гран-прі Сінгапура – одна з найдовших гонок, якщо не найдовша… Що ж стосується титулу – шанс його здобути у нас буде в наступній гонці».

Баттон, в свою чергу поскаржився на колових пілотів, які нешвидко поступалися йому дорогою (Кобаясі навіть отримав штраф за ігнорування синіх прапорів). Але відверто визнав, що: «Все ж – сьогодні ми були недостатньо швидкими, щоб перемогти. Продовжимо боротьбу в наступних гонках»

Ну а Марк Веббер вкотре пообіцяв розібратися з причинами своїх поганих стартів: «Ми будемо займатися цією проблемою і, звісно, спробуємо її вирішити. Поки що ж, доводиться відігравати втрачені місця, що зробити непросто, особливо, якщо не працює DRS. Себастіан заслужив перемогу. Я сподіваюся, що скоро також піднімуся на найвищу сходинку, але Сінгапур – не найпростіша для мене траса, і багатьом пілотам тут важко. В певні відрізки я їхав швидше за інших, та це не покращує мого настрою, бо в підсумку ми отримали те, чого заслуговували. Так що в цілому я задоволений».

Себастіан не став чемпіоном в Сінгапурі, але стане ним обов’язково, адже для гарантованого здобуття титулу йому треба набрати аж… одне очко, і це за умови що Баттон неодмінно виграє всі п’ять Гран-прі, які ще залишилися в сезоні. А в ситуації, коли його найгіршим результатом було четверте місце в Нюрбургринзі, можна з 99% впевненістю сказати, що вже за два тижні Феттель стане недосяжним і для Дженсона.

Схоже що і в Кубку конструкторів ситуація більше не зміниться, адже єдина реальна боротьба іде між Force India, Sauber і Toro Rosso, проте дванадцять очок, які сьогодні принесли своїй команді ді Реста і Сутіл, швидше за все закривають питання.

За два тижні на нас чекає традиційна ранкова гонка в Японії на автодромі старої формації – отже і обгонів, і боротьби має бути вдосталь. А ще там відбудеться коронація.

В’ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ, Sport.ua

Гран-прі Сінгапура. Фінішний протокол:

 

Пілот

Команда

Час

Піт

1.

С. Феттель

Red Bull

1:59:06.537

3

2.

Дж. Баттон

McLaren

+ 1.737

3

3.

М. Веббер

Red Bull

+ 29.279

3

4.

Ф. Алонсо

Ferrari

+ 55.449

3

5.

Л. Хемілтон

McLaren

+ 1:07.700

5

6.

П. ді Реста

Force India

+ 1:30.000

2

7.

Н. Росберг

Mercedes

+ 1 коло

3

8.

А. Сутіл

Force India

+ 1 коло

2

9.

Ф. Масса

Ferrari

+ 1 коло

4

10.

С. Перес

Sauber

+ 1 коло

2

11.

П. Мальдонадо

Williams

+ 1 коло

3

12.

С. Буемі

Toro Rosso

+ 1 коло

3

13.

Р. Баррікелло

Williams

+ 1 коло

2

14.

К. Кобаясі

Sauber

+ 1 коло

4

15.

Б. Сенна

Lotus Renault

+ 2 кола

4

16.

Х. Ковалайнен

Team Lotus

+ 2 кола

3

17.

В. Петров

Lotus Renault

+ 2 кола

3

18.

Ж.Д'Амброзіо

Marussia Virgin

+ 2 кола

2

19.

Д. Рікьярдо

HRT

+ 4 кола

3

20.

В. Ліуцци

HRT

+ 4 кола

4

21.

Х. Альгерсуарі

Toro Rosso

+ 5 кіл (нф)

3

Найшвидше коло: Дженсон Баттон (McLaren) – 1:48.454 (54-е коло)

Не фінішували:

Я. Труллі

Team Lotus

48 коло

аварія

М. Шумахер

Mercedes

29 коло

аварія

Т. Глок

Marussia Virgin

10 коло

аварія

Особистий залік:

1

С.Феттель

Red Bull Racing

309

2

Д.Баттон

McLaren

185

3

Ф.Алонсо

Scuderia Ferrari

184

4

М.Веббер

Red Bull Racing

182

5

Л.Хемілтон

McLaren

168

6

Ф.Масса

Scuderia Ferrari

84

7

Н.Росберг

Mercedes GP

62

8

М.Шумахер

Mercedes GP

52

9

В.Петров

Lotus Renault GP

34

10

Н.Хайдфельд

Lotus Renault GP

34

11

А.Сутіл

Force India

28

12

К.Кобаясі

Sauber F1 Team

27

13

П.ді Реста

Force India

20

14

Х.Альгесуарі

Scuderia Toro Rosso

16

15

С.Буемі

Scuderia Toro Rosso

13

16

С.Перес

Sauber F1 Team

9

17

Р. Баррікелло

Williams

4

18

Б.Сенна

Lotus Renault GP

2

19

П. Мальдонадо

Williams

1

Кубок Конструкторів

1

Red Bull Racing

Renault

491

2

McLaren

Mercedes

353

3

Scuderia Ferrari

Ferrari

268

4

Mercedes GP

Mercedes

114

5

Renault Lotus GP

Renault

70

6

Force India

Mercedes

48

7

Sauber F1 Team

Ferrari

36

8

Scuderia Toro Rosso

Ferrari

29

9

AT&T Williams

Cosworth

5

 

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

«Он всегда ее имел». Вратарь клуба УПЛ пояснил, как Мудрик оказался в Челси
Футбол | 24 ноября 2024, 09:52 3
«Он всегда ее имел». Вратарь клуба УПЛ пояснил, как Мудрик оказался в Челси

Георгий Ермаков отметил скорость своего соотечественника

Легенды Формулы-1 сразились с покерными звездами в турнире за $10,000
Авто/мото | 24 ноября 2024, 01:32 0
Легенды Формулы-1 сразились с покерными звездами в турнире за $10,000

В Лас-Вегасе прошел благотворительный турнир в поддержку фонда One Drop

Комментарии 24
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Hassassin
Так а ніхто й не заперечує, що він кращий у нас. Але причина в тому, що він єдиний адекватний коментатор Ф1, а це теж погано. Попов за останні кілька сезонів зіпсувався дуже сильно. Він мене став відверто дратувати.
mocca76
Вставлю свои пять копеек... Не надо критиковать Подзигуна, он все равно лучший у нас коментатор автоспорта. Кому не нравится комментарий - можно смотреть/слушать Попова.
Бог
В принципі, він і сам справляється, а нечасті огріхи - то пусте... Принаймі в Україні навряд чи є кращі коментатори Ф-1...
Hassassin
Саме тому в багатьох країнах Ф1 коментують парами, а не по одному, щоб один міг слідкувати за зовнішньою інформацією, а інший уважно дивився в екран. Велосипед вигадувати не треба. Просто Макс не хоче працювати в парі. Ще з часів Мегаспорту.
Бог
То Максу ж треба під час ефіру не тільки на ТВ-картинку дивитись, але й в Інеті висіти... Ті ж кращі кола відслідковувати... Радіо... Коментарі оперативні... Ще якісь нюанси... Тому буває, що дечого не помітить на картинці... Нічого страшного...
Hassassin
Ну, не помиляється тільки той, хто нічого не робить. Просто дехто єдінал і не терпить напарника в студії, а сам часом не бачить речей, які відбуваються в прямому ефірі на картинці. Ну то таке. Але про турбо-атмосферники - це the best. Хоча, Льоша Попов мені подобається значно менше, а найбільше - Брандл і Култхард.
МН
2 Hassassin
невже не тільки я помічаю його ляпи?)
всевишньому :
хєм (вкотре) зробив свою "роботу", - її оцінили
макс (вкотре) зробив свою - її я теж оцінив.
в чому проблема?
я ще про пана Бєрні писав, на самому початку...
він, наче, теж, "нє по тємє поста"..
чого ж ти про нього а ні слова? яка причина такої вибірковості?
повторюю - писатиму те, що вважаю за доцільне
якщо автор статті скаже - флуд, от тоді буде інша справа.
Бог
Даже великие профи не застрахованы от ляпов, тем более, если они отчасти связаны с элементарной игрой слов и букв... И ты тоже ошибался, но при этом я с интересом продолжаю читать твои отчеты, осознавая, что в данной тебе ты разбираешься несколько лучше, чем я...
Hassassin
Не можу втриматися - хіба профі скаже "атмосферний турбо-двигун" (с) М.Подзігун ГП Італії 2010 (коли він розказував про новий регламент на двигуни 2013)
Бог
Сорри за ошибки - не перечитывал)))
Бог
Богохульником если кто-то и должен себя чувствовать, то это я, но и я ничего подобного не ощущаю, так что не бери близко к сердцу))) А на счет разницы кого слегка поносить Хэма или Макса, то ты сам понимаешь, что это два разных понятия по двум причинам... Первая: Хэм - спортсмен, который является неотъемлемой часть данного отчета о гонке, а Макс к данному отчету не имеет никакого отношения, так что все такие лучше о Максе говорить, к примеру, в его конференции, наедине друг с другом... А во-вторых, Хэм - британец, а Макс - украинец, наш земляк и на самом деле профи... А за цытаты из "Москвы" - респект, приятно, что не со школотой общаюсь...
МН
нууу...
я так и думал, что диалога у нас не получится...(
во-первых, мы с ним неоднократно общались как на форумах, так и личках. повторяю - не в теме - не пыли.
во-вторых, называть здесь кого угодно кем угодно не запрещено, демократия, ёпт. так шо - дерзай
в третьих, почему я не могу делать то, что тебе дозволено?
ты же назвал хэма довбнем. "почему же я не могу потратить пятёрку на понравившуюся мне женщину??" (с)
ну и в крайних. где мне писать, или не писать, не твоя парафия 100%. раз уж на то пошло, есть автор поста, пусть он решает.
и, личная просьба - смени ник.
а то я чувствую себя в общении с тобой богохульником.
Бог
Личная договоренность? Вот ему в личку и пиши, а не здесь! А то я вместо него буду здесь тебя называть, как захочу...
МН
или ты строчишь, исходя из своего ника??
МН
а ты в мои отношения с максом не лезь, если не в курсе)
у меня с ним личная договорйнность, - я его называю, как хочу, впрочем, как и он меня
так шо - не парься)
МН
я тебе щас тоже продублирую, или ті забіл, что я тебе ответил?
Бог
Продублирую свой коммент, который имел место быть после Спа... "Спасибо за гонку", пусть и в меньшей мере, чем в Спа. "Хэм - довбень". Не понимаю тех, кто его оправдывает... Всадник без головы, мля... Да черт с ним, пусть себе будет Всадником без мозгов, но от этого не должны страдать другие!!!
И не надо гнать на Макса... Его болтовня медным тазом... О чем ты говоришь? Он комментировал, исходя из происходящего на трассе, а тогда нельзя было предположить, что Баттон так ускорится... Рассуждать после гонки, кто, что, как и чья болтовня - это удел слабых... После боя руками... Ну, ты понял...
МН
за Балестра я знаю...
запам*ятав те рило ще з першого монакро для Айртона...
жабоїд клятий)
ну в тебе й питаннячко)
на провокації не піду, не зараз
скажу так - я за героя нашого часу ( а, саме - за вершника без голови))
Hassassin
Я ж одразу кажу, що його ниття буває не так часто, як у інших.
А що стосується Проста - у нього Жан-Марі Балестр був друзякою і за сумісництвом президентом FIA. Такі пироги.
Лермонтов чи Майн Рід? Яким є твій вибір?
МН
знов ти за ниття))
навіть, великий, могутній, і, вельмишановний тобою прост (ЛХ йому навіть в подмьоткі нє годіццо, еге ж?)))), і той на суддівську вишку бігав)