Суркис рассказал, почему Днепропетровск и Одесса проиграли
Официальные причины исключения Днепропетровска и Одессы из списка городов, которые примут Евро-2012
Президент Федерації футболу України Григорій Суркіс під час прес-конференції в Будинку футболу у вівторок, 19 травня, оприлюднив документи УЄФА, які містять офіційну позицію цієї організації щодо логіки подальшого розвитку процесу підготовки до Євро-2012 у містах, визначених на засіданні Виконкому УЄФА у Бухаресті. При цьому він детальніше розповів про мотиви виключення Дніпропетровська й Одеси зі списку приймаючих міст.
Очільник українського футболу підкреслив, що він шокований заявами місцевих владних структур із цього приводу: «Своїми безвідповідальними заявами деякі представники Дніпропетровська й Одеси навмисно дезорієнтують громадськість і цим наносять удар по репутації країни в очах УЄФА. Насправді, згадані міста просто не виконали своїх зобов’язань, узятих перед Союзом європейських футбольних асоціацій, і тому й були позбавлені права прийняти матчі Євро-2012».
Із цього приводу Григорій Суркіс зацитував частину звернення Мішеля Платіні до мерів Дніпропетровська й Одеси: «На жаль, ми мусили прийняти це важке рішення, проте віримо, що Ви продовжуватимете підтримувати проведення турніру Євро-2012 у Польщі та Україні». За словами президента ФФУ це звернення означає те, що УЄФА не сумнівається в тому, що міста, які вибули зі списку приймаючих міст, лишаються відданими турніру. Тож нині не слід зупинятися на зробленому, а всеодно продовжувати роботу по розбудові інфраструктури.
«Я сказав панові Куличенку (меру Дніпропетровську – прикл. авт.), що життя на цьому не закінчується. Треба сконцентрувати свої зусилля на приватизації того ж таки «ДніпроАвіа» і все ж реконструювати міський аеропорт. От якщо абсолютно гіпотетично уявити, що якесь із польських міст належним чином не підготується до чемпіонату, то його в будь-який момент зможе замінити резервне, адже воно перебуває в повній готовності до проведення матчів турніру», - зазначив президент ФФУ.
Що ж до мотивів УЄФА виключити Дніпропетровськ і Одесу зі списку міст, які прийматимуть матчі Євро-2012, Григорій Суркіс навів і прокоментував чіткі характеристики експертів УЄФА:
1. Стадіони
- «Дніпро-арена» не відповідає стандартам проведення матчів Євро-2012. Завдання на проектування не передбачало зведення стадіону категорії «Еліт». Для виконання умов для отримання цього статусу потрібні значні конструктивні зміни: організація доступу і виходу зі стадіону, збільшення числа турникетів у три рази, встановлення турникетів на повний зріст, створення необхідних умов для представників медіа, істотне збільшення кількості сидінь, що в свою чергу спричинить збільшення кількості евакуаційних виходів. Стадіон стандартів Євро-2012 має передбачати 30 тисяч місць, які забезпечують повний огляд футбольного поля. У зв’язку з цим у Дніпропетровську пропонували замінити сидіння на вужчі, але це рішення досі не було остаточно погоджено з УЄФА. Якщо говорити об’єктивно, то Союз європейських футбольних асоціацій на даний момент розглядав стадіон у Дніпропетровську як нездатний проводити такі змагання. Враховуючи той обсяг робіт, які треба виконати, УЄФА скептично ставився до реалістичності проведення масштабних змін. Більше того, не було запропоноване конкретне проектне рішення по приведенню стадіону до умов УЄФА, не було визначено замовника, виконавця, строків реконструкції – загалом не було предметної відповіді на зауваження УЄФА. Не дивлячись на те, що арена введена в есплуатацію у вересні 2008 року, досі не розроблений план управління стадіоном, і не створена професіональна управлінська структура, яка потрібна для акредитації стадіону категорії «Еліт».
- У Одесі існували дуже великі ризики щодо своєчасної реалізаціїї проекту спортивної арени. Довгий час будівництво майже не рухалося, оскільки «Чорноморець» продовжував грати матчі Чемпіонату України на напівзруйнованому стадіоні. До того ж, не дивлячись на те, що Одеса надала фінансові гарантії УЄФА щодо будівництва споруди, представники міста додатково звернулися за фінансовою підтримкою до Уряду. Але ж цей стадіон – приватна власність, Кабмін жодним чином не може виділити кошти на його розбудову. За умов постійної невизначеності особливе занепокоєння в УЄФА викликала відсутність у проектної команди досвіду в будівництві і управлінні стадіоном. У зв’язку з цим експертна комісія неодноразово акцентувала увагу на тому, що слід залучити в якості представника замовника професіональної компанії або окремих спеціалістів із достатнім досвідом реалізації подібних проектів. Це зроблено так і не було. Виявилося, що запропонувавши цікавий проект, Одеса так і не змогла надати гарантії на його реалізацію.
2. Розміщення
- Дніпропетровськ та інші міста-супутники згідно з аналізом УЄФА змогли б забезпечити 45% від необхідних 4-5-зіркових номерів. До того ж не було запропоновано ефективного варіанту транспортного забезпечення тих, хто мешкав би в готелях Запоріжжя та Дніпропетровської й Запорізької областей. Існував запасний план по введенню в експлуатацію в якості готельних комплексів високоякісних річних лайнерів, але по цьому питанню так і не було розроблено чітку фінансову модель.
- В Одеси не вистачало близько 40 відсотків п’ятизіркових місць. Був запропонований запасний варіант – розміщення туристів на високоякісних круїзних лайнерах. Але й тут міська влада так і не змогла запропонувати чітку фінансову модель фрахтування морських суден, і до того ж перекинула всі фінансові ризики на УЄФА, що суперечить формату турніру.
3. Аеропорти
- Два роки тому було розроблено генеральний план реконструкції дінпропетровського аеропортуі будівництва нового терміналу з пропускною спроможністю 100 пасажирів на годину. Всі ці дані були підтверджені. Проте існувала заборона на приватизацію «ДніпроАвіа», яке перебувало в державній власності. У березні цього року завдяки титанічним зусиллям центральних органів влади і ФФУ це питання було розблоковане – нині воно розглядається у Фонді Держмайна, де виписується конкурс на приватизацію. Але ж за таких умов УЄФА аж ніяк не міг бути впевненим, що цей проект буде реалізовано вчасно. Якщо навіть розпочати будівничо-монтажні роботи у вересні-жовтні 2009 року - ймовірність повної вчасної реалізації проекту є дуже низькою. До того ж слід врахувати час для навчання персоналу і налагоджування процесів функціонування аеропорту.
- В Одесі аеропорт перебуває на балансі міста. Кабміном був запропонований план його реконструкції за рахунок держбюджету. В тому разі, якщо цей комплекс передадуть у державну власність, Мінтранс був готовий виділити 360 млн. гривень на розбудову об’єкта. Але місцева влада відмовилася від такої перспективи і гарантувала проведення реконструкції за рахунок інвестора. Він був визначений лише в лютому 2009 року. За даними Григорія Суркіса угоди з інвестором досі не підписані і не підтверджені джерела фінансування. Отож, попри надані Одесою гарантії, перевірка УЄФА не знайшла підтвердження фактичного виконання цих робіт і визначила для цієї галузі високий (червоний) ступінь ризику.
4. Транспорт
Інспекція УЄФА визначила і в Дніпропетровську, і в Одесі низький рівень транспортної інфраструктури. Міста віддалені від головних транспортних вузлів - Відня, Берліна і Москви. Звідти до Дніпропетровська і Одеси треба діставатися наземним транспортом понад 24 години, що створює неабиякі ускладеннення для розробки плану мобільності. Аналіз УЄФА свідчить про те, що більше 80-ти відсотків туристів будуть пересуватися по місту міським транспортом, а його готовність перебуває нині аж ніяк не на високому рівні. В Дніпропетровську стадіон міститься в центрі міста, і це створює проблеми для доступу й обладнання прилеглих територій. У Одесі спортивна арена розташована в парковій зоні. Для створення комфортного під’їзду до неї треба будувати тунель або естакаду, яка має на меті з’єднати Митну площу зі стадіоном. Реалізація цього проекту була під великим сумнівом.
Олександр ГОЛЬДЕНБЕРГ, Інформаційний центр «Україна-2012»
Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите
ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ
Поединок состоится 13 ноября в 17:00 по Киеву
Жена защитника киевского Динамо Алиана Вивчаренко рассказала о своём счастливом дне
http://stadion.lviv.ua
Ну извени...не знал что ты всевидящий и всезнающий.Может у тебя есть аудио и видеозаписи как Суркис и (кто там ещё виноват...?)обманывали Платини?
Уважаемый, многомудрый гений, а теперь сравни то что есть в Днепре с этим http://stadion.lviv.ua/ - это лучше?! Ответь пожалуйста, о мудрейший))) А особенно интересен в твоей интерпритации сравнительный анализ трудоемкости модернизации днепровского стадиона, гарантии которой были предоставлены, но по таинственной причине признаны неудовлетворительными в сравнении с гарантиями нищего государства по постройке с НУЛЯ ВТОРОГО МУНИЦИПАЛЬНОГО стадиона во Львове. Жду ответа, о мудрейший;)
ЗЫ: если тебе конечно есть что ответить))) ЖДЕМС..
(Більше того, не було запропоноване конкретне проектне рішення по приведенню стадіону до умов УЄФА, не було визначено замовника, виконавця, строків реконструкції – загалом не було предметної відповіді на зауваження УЄФА. Не дивлячись на те, що арена введена в есплуатацію у вересні 2008 року, досі не розроблений план управління стадіоном, і не створена професіональна управлінська структура, яка потрібна для акредитації стадіону категорії «Еліт».)
Я в данном случае оперирую вышеприведёнными словами ..
Дальше советую купить сегодняшний выпуск Спорт экспресс и почитать полное интерьвью Суркиса без ИСКАЖЕНИЙ,может ты почерпнёш больше аргументов.Как я понял никакого плана реконструкции Днепровского стадиона представленно в Бухаресте не было ( по словам Суркиса ) были лиш попытки оттянуть принятие решения до ноября когда будет сформулирован боле менее вменяемый план.
======= Ага! А тут и Путин проснулся: и Медведу "наказ" - подготовить заявку на ЕВРО-16. Нихрена у вас не выйдет! У вас Суркиса нету! И живете вы по приказу, а приказы опаздывают!
- Стоило бы повнимательнее следить за происходящим. Россия подала заявку не на ЧЕ-16, а на ЧМ-18. Что касается "У вас Суркиса нету!" - отвечу, тебе, это можно найти во всех источниках. Без мощнейшей поддержки российского мздоимца Колоскова, у Сурка шансов не было бы. Почитай, и тебе станет ясно. Проблема в том, что заявку на ЧМ-18 не мздоимец Колосков в купе с таким же Сурком будут отстаивать, а Мутко. Он себя еще так не запятнал, как эти два проходимца.
Эх коллега...Основной постулат хохлократии у нас один, "спасибо" гаранту и его Pomarańczowa rewolucja - трындеть можно что угодно, на кого угодно и где угодно. Можно даже и правду сказать...Если ты никто (обычный гражданин)- НИЧЕГО не будет и НЕ ПРОИЗОЙДЕТ. НИЧЕГО. Может хоть Беня ему яйца в дверь вставит...Если не будет пребывать в обычной последнее время меланхолии... Вполне возможно кстати, что серьезные дяди заранее обовсем договорились, а щас пускают гневные мессаги в обе стороны, скармливая так сказать "бутор" абчественности по ходу подставляя неугодных...
=====Ему мля за державу абыдно...)))))
- Ну да! Ему абыдна, что Днепропетровск мало денег в казну приносит. А если приносит - то кладет в непотребные места. А в казне есть несколько мест, большая часть непотребных, но часть и потребных! Из них и выделяются средства на финансирование львовов и т.п.! Короче, в Днепре дурни САМИ. Надо было свои бабки сразу в потребные места класть, а то слишком долог процесс перекладывания этих денег из непотребных мест в потребные. Во Львове с этим вопросом помогают....
....))))))Он мзду не берет...Ему мля за державу абыдно...)))))
- Читать "мздоимцам".
Особенно четко, что это бредовая отговорка представлено в абзаце "3. Аеропорти ".
Читайте сами: "Проте існувала заборона на приватизацію «ДніпроАвіа», яке перебувало в державній власності." - Сурок между строк признается, что государство, как собственник, не собиралось обеспечивать реконструкцию Днепропетровского аэропорта, но при этом не давало возможности провести ее самостоятельно, за счет инвесторов. И вина Днепра, оказывается в том, что он вовремя не приватизировал объект!!!!
И тут же, О, ФАНТАСТИКА!: "В Одесі аеропорт перебуває на балансі міста. Кабміном був запропонований план його реконструкції за рахунок держбюджету. В тому разі, якщо цей комплекс передадуть у державну власність, Мінтранс був готовий виділити 360 млн. гривень на розбудову об’єкта. Але місцева влада відмовилася від такої перспективи"
- Интересно, этот идиот, Суркиченко, слушает (или читает), что сам же и несет. Т.е. в Одессе виниоваты в том, что не отдали аэропорт в собственность государства, а в Днепре - в том, что у этого государства его не забрали!!!? Это ж каким надо быть ДЕБИЛОМ, чтобы не понимать, что его может слушать или читать думающий народ, а не только конченные идиоты!
Далее. "4. Транспорт"
Читаем: "Інспекція УЄФА визначила і в Дніпропетровську, і в Одесі низький рівень транспортної інфраструктури. Міста віддалені від головних транспортних вузлів - Відня, Берліна і Москви. Звідти до Дніпропетровська і Одеси треба діставатися наземним транспортом понад 24 години, що створює неабиякі ускладеннення для розробки плану мобільності".
Ключевой маразм: "Міста віддалені від головних транспортних вузлів - Відня, Берліна і Москви. "
Господин Сурок, мог перед проносом этой ахинеи, хотя бы посмотреть на географическую карту?! Если бы это трепло сделал бы это, то понял бы, что Днепропетровск расположен НИКАК НЕ ДАЛЬШЕ от Відня, Берліна і Москви, чем например, Донецк, а даже ближе к ним!
Т.е. основная и единственная причина того, что Сурок с дегарадировавшим пасечником вместе, кинули Днепр ЗДЕСЬ НЕ УКАЗАНА! А именно то, что Днепр не дал финансовых гарантий этим мзоимцам ОТКАТИТЬ в их карман половину средств, которую им могут выделить из бюджета. А Львов с радостью это сделал! Тем более, что Львову откатывать придется не свои, а бюджетные (т.е. ДНЕПРОПЕТРОВСКИЕ) деньги, да еще и большая их часть осядет в собственных, львовских карманах!
Стадион в Днепропетровске расположен в центральной части города, что само по себе усложняет организацию доступа к нему (историческая, густая застройка прилегающей территории), в то время как современные тенденции проведения масштабных спортивных событий мирового уровня предусматривают осуществление перевозки более чем на 80% общественным транспортом. А качество, как сетей общественного транспорта, так и подвижного состава в Днепропетровске крайне неудовлетворительное.
______________________________________________________
А ровно полгода назад все перечисленное являлось ИСКЛЮЧИТЕЛЬНЫМ ПЛЮСОМ городов -КИЕВ и ДНЕПРОПЕТРОВСК и относительным минусом Харькова и Донецка.
Забрехался...
Увазжаемые мешканци Лювова перестаньте народу эту туфту парить на всех сайтах и ветках, как бурно движущуюся стройку вашего стадио. Я это фото уже неделю назад на сайте гаранта по развитию пчеловодства на западной Украине видел. Точно такое же фото на сайте ФФУ в разделе "Как мы совесть умерщвляли". Много где еще это фото можно найти, но это точно не стройка стадиона. А если и стройка, то мертвая.
Англию Мироновну? А Финал - это название хотела на площади Мицкевича?))))) Та не переживай братуха, сее действо произойдет с разными сборными не раз и не два в разных хотелах...))))
главное побольше баров и борделей построить
Правильно, а потом в Шевиной футболке в финале какую нибудь Англию как вжарить раз 5-6! ))
Бачу ти вже по третьому колу! Вибач... продовжуй
1. Всго мест 31500
2. Из-за перебора с ВИП ложами, прессой и кабаком отлетает в разряд "не чисто зрительских" - 3000 мест.
3. Треба добавить 1500 мест.
4. Где добавить? Три яруса в нижних рядах по периметру поля ближе к бетонной стене отделяющей зрительские трибуны от поля. Места ХВАТАЕТ с головой. Все делается из металла, потом убирается.
5. Почему так можно? Потому как хохляцкие нормы для ссоружений подобного типа оказались жестче европейских. Там не нужна бетонная стена высотой 2,7м отделяющая поле от трибун.
6. Где такое было? В Швейцарии и Австрии на трех стадионах.
7. Сколько времени заняло? ДВА месяца в одну смену.
На "Днепр-Арене" есть одна проблема которую бык Сурок не назвал - ПАРКОВКА на 1500 авто, ее надо сделать.
Базара про турникеты - полный бред! Их можно установить за неделю ЛЮБОЙ сложности и объема.
Где стадион будет лучше в Харькове или Днепре? Построят в Харькове увидите, что новое, есть новое и чисто футбольный стадион-это как ни крути удобнее для просмотра чем гибрид! Все. Сурок слил Днепр.