Рупольдинг-2022. Украина заняла 6 место в мужской эстафете

Выиграли гонку российские биатлонисты

Рупольдинг-2022. Украина заняла 6 место в мужской эстафете
© Getty Images/Global Images Ukraine

В субботу, 15 января, в немецком Рупольдинге в рамках шестого этапа Кубка мира состоялась мужская эстафета.

Украину представляли Артем Прима, Дмитрий Пидручный, Богдан Цымбал и Антон Дудченко. На четверых они использовали 6 запасных патронов и заняли 6 место.

Виграла гонку команда России, второе место заняли немцы, а замкнули тройку призеров беларусы.

Результаты гонки:

1.  Россия (0+4)  1:11:06,1
2.  Германия (0+2)  +7,0
3.  Беларусь (0+6)  +23,0
4.  Италия (0+5)  +53,7
5.  Франция (1+10)  +1:15,0
6.  Украина (0+6)  +1:44,9

Биатлонный сезон-2021/22: расписание, анонсы, трансляции, результаты

Источник — Sport.ua

(60 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
Сначала:
    сергей богданов
    сергей богданов, 15.01.2022 17:24
    +30
    Белорусы похоже что то изобрели в этом сезоне к ои
    dudigo78
    dudigo78, 15.01.2022 17:03
    +24
    Ненайкращий результат для нашої основи. Все ж таки ми маємо нав'язувати боротьбу цим складом італійцям, білорусам і навіть німцям. Сьогодні провалився третій етап, плюс Дудченко на четвертому етапі не може відігравати позиції. Розумію що на ОІ шансів на медаль нема, але бажано всім покращувати форму
    axylinam
    axylinam, 15.01.2022 17:11
    +23
    Нормально пробежали, скорости не хватило всем, кроме Пидручного
    suforza1921
    online
    suforza1921, 15.01.2022 17:04
    +22
    Класна гонка від наших хлопців! Цимбалу елементарно не вистачило досвіду. На першому своєму колі намагався тримати темп швидкісних спортсменів і на кінцівку другого та на третє уже елементарно не вистачило сил. Дудченку було важко змагатися з Кентеном і Хофером, але й своє шосте місце зберіг без проблем. У цієї команди є перспективи у майбутньому, якщо навіть і невдасться зачепитися за медаль на ОІ. Хоча хочеться медалі саме в Пекіні.
    98Johnson
    98Johnson, 15.01.2022 16:57
    +22
    6 місце це на даний час досить такий непоганий результат для наших хлопців.
    А перемогу сьогодні отримали фармацевти з кацапстану, от цікаво чи на Олімпіаді їм така хімія пройде.
    Kherson384
    Kherson384, 15.01.2022 17:09
    +20
    Молодци наши! Перспективы на улучшения результатов есть.
    Удачи в Пекине!
    udman1111
    udman1111, 15.01.2022 17:02
    +16
    Scofield_Lincoln, 15.01.2022 16:56
    Там русню еще на допинг проверяют? А то они, что-то зачастили на пьедесталах!
    Там Білорусь потрібно точно перевірити і так воно згодом буде. Ніхто не зможе повірити в такий раптовий прогрес всіх спортсменів.
    Scofield_Lincoln
    Scofield_Lincoln, 15.01.2022 16:56
    +15
    Там русню еще на допинг проверяют? А то они, что-то зачастили на пьедесталах!
    dudigo78
    dudigo78, 15.01.2022 17:41
    +14
    Сидять тут на сайті кацап і бульбаш і обсирають нашу країну. Де адміни і модератори? Чи це вже не український сайт? Що за саботаж?
    Alexander Киев
    online
    Alexander Киев, 15.01.2022 17:02
    +13
    Буква Б на свинособак, своих надо комментировать. Так вот, 6-место - хороший результат!
    Прима, Подручный - топ. Так здорово разрывали первые 2 этапа
    ReallyHad
    ReallyHad, 15.01.2022 17:46
    +12
    dudigo78, 15.01.2022 17:41
    Сидять тут на сайті кацап і бульбаш і обсирають нашу країну. Де адміни і модератори? Чи це вже не український сайт? Що за саботаж?
    В такій їх присутності також є невеликий плюс, бо з часом стаємо помічати, що розмова практично будь-якого кацапа нагадує розмову якогось зека- каторжника.
    Andrey_1992
    Andrey_1992, 15.01.2022 17:07
    +11
    Комментарий свернут. Показать
    u6464u, 15.01.2022 17:00
    виліз ще один аріець , думай що пишеш, якщо є чим думать.
    а що не так він написав, там таки точно треба перевірку пройти, бо всі виглядали природньо, окрім кацапів і білорусів
    brutal2015
    brutal2015, 15.01.2022 18:03
    +6
    Цымбал ужасно медленно бежит конечно. А так нормально выступили, в свою силу.
    Саша Зардунов
    online
    Саша Зардунов, 15.01.2022 18:35
    +5
    Drogobich, 15.01.2022 18:29
    Браво велика Россія
    Кстати,в 1721г Петр переименовал Великую Татарию в Россию, где так называемые русские угрофины были в вечном рабстве до 1861г.
    .
    Русские чудо-юдо багатуры до сих пор орут по татарски Ура, Ур.
    BcagHuk_u3_JIbga
    BcagHuk_u3_JIbga, 16.01.2022 05:47
    +4
    В прошлых сезонах писали подробные отчеты о гонке, даже текстовую онлайн трансляцию вели. Что поменялось в этом году? Где вы этого школьника нашли, который отчет о гонке пишет?
    boont
    boont, 16.01.2022 09:39
    +3
    Максим Коваленко, 15.01.2022 20:14
    Росію з перемогою! Цимбал, Дудченко
    Заминусуют. ) Здесь адекватные комменты не находятподдержки !)))
    NHL
    NHL, 16.01.2022 05:26
    +2
    Горелый пердак пацтриотов виден даже с Урала
    Руслан Шевченко
    online
    Руслан Шевченко, 15.01.2022 22:46
    +2
    Заработали 6 тис евро , молодцы. Так держать.
    Александр Ад
    Александр Ад, 15.01.2022 17:51
    +2
    udman1111, 15.01.2022 17:02
    Там Білорусь потрібно точно перевірити і так воно згодом буде. Ніхто не зможе повірити в такий раптовий прогрес всіх спортсменів.
    так,но на жаль це буде років за 8
    Abdulla
    online
    Abdulla, 16.01.2022 00:15
    +1
    oleksan751, 15.01.2022 23:42
    Мацкали и бульбаши - это временное. У наших ребят перспективы хорошие.
    Спасибо, повеселил на ночь глядя