Еще три золота. Украина удерживается в топ-5 зачета Паралимпиады

Украинские спортсмены продолжают радовать медалями

Еще три золота. Украина удерживается в топ-5 зачета Паралимпиады
© Getty Images/Global Images Ukraine. Николенко и Дидух

Девятый день Паралимпийских Игр принес Украине еще девять наград, в том числе три золотые медали.

Золото добыли Мария Помазан (легкая атлетика), Владислав Загребельный (легкая атлетика) и Максим Крипак (плавание).

Серебро завоевали Елизавета Мерешко (плавание), Виктор Дидух/Максим Николенко (настольный теннис), Антон Коль (плавание) и Оксана Ботурчук (легкая атлетика). Бронза досталась Денису Остапченко (плавание) и Алексею Денисюку (пулевая стрельба).

Всего украинцы завоевали уже 84 медали (20 золотых, 39 серебряных и 25 бронзовых), занимая в общем зачете 5-е место.

До конца Паралимпиады осталось 3 дня.

Полный общий зачет

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(29 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
Сначала:
    Віталій Яценко
    Віталій Яценко, 02.09.2021 21:28
    +2
    Напевно дійсно зараз є декілька задач. Збарегти 5 місце і набрати 100 медалей. Хоча для кожного спортсмена важлива саме індивідуальні досягнення. Тому бажаю всім, хто братиме участь останні дні, брати нагороди. У кожному виді змагань, в кожній дисциплині. Краще брати золото. На сьогодні можна вчергове сказати, що 143 спортсмена поїхали. Нажаль дехто вибув через травми з них вже у ході змагань. Але 84 нагороди від 143 атлетів - фантастика!!!
    LomUs17
    LomUs17, 02.09.2021 20:10
    0
    Молдцы, ребята! Спорт - это жизнь, как ни крути. Удачи всем спортсменам.
    Да, и ещё. Теперь сравните: 1 золото на всех и топ-5 общего зачёта... Ну и какая сборная теперь паралимпийская???
    vitaha33
    vitaha33, 02.09.2021 19:23
    +2
    euro2012_za_2012euro, 02.09.2021 19:07
    Крипак это вершина айсберга.
    Есть параолимпийцы которые берут 1 медаль на ОИ и потом живут на неё 4 года.
    И тренеру-помощнику надо отстегнуть.
    А колясочнику или незрячему вообще жесть.!!!
    Не захочешь никаких денег...
    Так я ж кажу, що це супер, що колясочники можуть отримати хороші гроші. Хоча серед колясочників у нас нема мультимедалістів, Коль взяв 2 срібла, Бондаренка сьогодні дуже шкода, на останніх метрах програв медаль, 37 років і так медалі і не взяв. Не всі ж стають призерами
    euro2012_za_2012euro
    euro2012_za_2012euro, 02.09.2021 19:07 (изменен)
    +3
    Крипак это вершина айсберга.
    Есть параолимпийцы которые берут 1 медаль на ОИ и потом живут на неё 4 года.
    И тренеру-помощнику надо отстегнуть.
    А колясочнику или незрячему вообще жесть.!!!
    Не захочешь никаких денег...
    euro2012_za_2012euro
    euro2012_za_2012euro, 02.09.2021 19:03
    +3
    vitaha33, 02.09.2021 18:55
    Я розумію, але ж казати що не знали... Все знали, свідомо збільшили, ну і супер, кріпак за 2 олімпіади стане доларовим міліонером. От дивишся на спортсменів з сильними вадами і розумієш, що це єдиний шанс у них заробити на життя, житло і тд. Тому радію за них...
    Максим Крипак:
    В Рио 5 золотые + 3 серебро.
    В Токио 4 золотые+ 1серебро+1 бронза= 635.000 долл.*0,805 = 511 тыс. Долл. после уплаты налогов.(понятно поделится с тренером (и не только) и ещё 4 года тренировки, питание., на жизнь...)
    Если бы такие щедрые призовые были в Рио, то уже стал бы долларовым миллионером.
    (5+3)*125+(4+1)*80+ 55= 1500.000*0,805=1.207.000 за вычетом налогов.
    /
    НО, за Рио платили 40, 26, 18 тыс.
    5*40+3*26=278.000.
    /
    Сейчас баланс 278+635=888.000*0,805= 815.000 долл. за вычетом налогов. За 9 лет. Неплохо...
    /
    На следующей Олимпиаде станет долларовым миллионером!!!
    Молодец!!!
    euro2012_za_2012euro
    euro2012_za_2012euro, 02.09.2021 19:02
    +2
    aleks19826, 02.09.2021 17:54
    Жесть. Якби знали можновладці, що "припіднесуть" їм паралімпійці таких би розцінок в медалях не давали. зараз мабуть труть рєпу, де бабло будуть брати. Одному кріпаку треба видати 635 штук баксів, як то вони будуть морозитись із виплатами: житлом і автомобілями мабуть від спонсорів трохи будуть розраховуватися, бо бюджету на призові не вистачить навіт, якщо з ковідного фонду ститрити
    1. Крипаку Не 635, а 511тыс долл. Налоги платить надо.!
    2. Найдут 10млн. Долл. На всех
    Так как выплаты по курсу НБУ в гривнах, если что напечатают..
    vitaha33
    vitaha33, 02.09.2021 18:55
    +4
    aleks19826, 02.09.2021 18:27
    Знаєш розцінки минулої паралімпіади? Золото - 40 тисяч доларів, срібло - 26 і бронза - 18 тисяч. В підсумку там 3 лями і 340 тисяч доларів преміальних (не беручи до уваги командні там більше трохи буде). Зараз там сума в два рази більше виходить
    Я розумію, але ж казати що не знали... Все знали, свідомо збільшили, ну і супер, кріпак за 2 олімпіади стане доларовим міліонером. От дивишся на спортсменів з сильними вадами і розумієш, що це єдиний шанс у них заробити на життя, житло і тд. Тому радію за них...
    aleks19826
    aleks19826, 02.09.2021 18:27
    +1
    vitaha33, 02.09.2021 18:10
    Минула параолімпіада 117 медалей, 41 золото. То як могли не знати? Ми до тих показників явно не дотягуєм
    Знаєш розцінки минулої паралімпіади? Золото - 40 тисяч доларів, срібло - 26 і бронза - 18 тисяч. В підсумку там 3 лями і 340 тисяч доларів преміальних (не беручи до уваги командні там більше трохи буде). Зараз там сума в два рази більше виходить
    vitaha33
    vitaha33, 02.09.2021 18:10
    +6
    aleks19826, 02.09.2021 17:54
    Жесть. Якби знали можновладці, що "припіднесуть" їм паралімпійці таких би розцінок в медалях не давали. зараз мабуть труть рєпу, де бабло будуть брати. Одному кріпаку треба видати 635 штук баксів, як то вони будуть морозитись із виплатами: житлом і автомобілями мабуть від спонсорів трохи будуть розраховуватися, бо бюджету на призові не вистачить навіт, якщо з ковідного фонду ститрити
    Минула параолімпіада 117 медалей, 41 золото. То як могли не знати? Ми до тих показників явно не дотягуєм
    aleks19826
    aleks19826, 02.09.2021 17:54
    -4
    Жесть. Якби знали можновладці, що "припіднесуть" їм паралімпійці таких би розцінок в медалях не давали. зараз мабуть труть рєпу, де бабло будуть брати. Одному кріпаку треба видати 635 штук баксів, як то вони будуть морозитись із виплатами: житлом і автомобілями мабуть від спонсорів трохи будуть розраховуватися, бо бюджету на призові не вистачить навіт, якщо з ковідного фонду ститрити
    Александр Глух
    Александр Глух, 02.09.2021 17:50 (изменен)
    +7
    Капець бюджету,але паралімпійці - м о л о д ц і ! Вище усяких похвал ! От де характери !
    vitaha33
    vitaha33, 02.09.2021 17:35
    +5
    Завтра я нарахував 10 потенційних медалей, 3 з яких золоті, а ще є каное, де хоча б 2 медалі, плюс атлетика, стрільба. Під 100 медалей має бути
    Василь Гаранджа
    Василь Гаранджа, 02.09.2021 17:15
    +2
    MarinPekar, 02.09.2021 16:57
    Ще 16 медалей треба дожати до 100
    Навряд. Повноцінний змагальний день у нас тільки завтра. Два останні - мінімальна кількість спортсменів.
    MarinPekar
    online
    MarinPekar, 02.09.2021 16:57
    +9
    Ще 16 медалей треба дожати до 100