Элина Свитолина – Ребекка Петерсон. Смотреть онлайн. LIVE трансляция

Смотрите видеотрансляцию матча 1/2 финала на турнире в Чикаго

Элина Свитолина – Ребекка Петерсон. Смотреть онлайн. LIVE трансляция
© Jimmie48 Photography. Элина Свитолина

27 августа первая ракетка Украины Элина Свитолина (№6 WTA) сыграет еще один поединок в рамках хардового турнира WTA 250 в Чикаго.
 
В матче 1/2 финала украинка, которая является лидером посева, сразится против Ребекки Петерсон из Швеции (№59 WTA). Встреча состоится вторым запуском на центральном корте после доигрыша матча с участием Марты Костюк. Ориентировочное время начала – 20:45 по Киеву.
  
Ранее девушки между собой не играли.
 
В финал победительница сыграет против Ализе Корне (№68 WTA) или Варвары Грачевой (№88 WTA).

РАСПИСАНИЕ ДНЯ

ТУРНИРНАЯ СЕТКА

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(12 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
Сначала:
    adidas777
    online
    adidas777, 28.08.2021 00:06
    0
    Kanarejka, 27.08.2021 23:26
    Та ну. Її зара Корне на гвинтики розбере
    Шо то пока совсем этого не видно....
    Віталій Возняк
    Віталій Возняк, 27.08.2021 23:37
    +3
    Kanarejka, 27.08.2021 23:27
    Закрила матч з першого МП! Фантастика!!
    По-моєму його суперниця закрила подвійною.
    Stanislav Matusevych
    online
    Stanislav Matusevych, 27.08.2021 23:34
    +4
    Michael Benko, 27.08.2021 23:26
    Ну, якщо вже ви це пишите, то приводи для оптимізму точно є)
    Я пишу те, що бачу. А сьогодні побачене було хорошої якості.
    Vlad Ltava
    Vlad Ltava, 27.08.2021 23:33
    +1
    Хорошая игра .
    Kanarejka
    online
    Kanarejka, 27.08.2021 23:27
    +1
    Закрила матч з першого МП! Фантастика!!
    Kanarejka
    online
    Kanarejka, 27.08.2021 23:26
    0
    chevars2ukr.net, 27.08.2021 23:24
    Таки не залізною виявилася Петерсон. Еліну з перемогою. У фіналі хочеться побачити Грачову, чи буде вона такою ж незворушною, як з Мартою?
    Та ну. Її зара Корне на гвинтики розбере
    Michael Benko
    online
    Michael Benko, 27.08.2021 23:26
    0
    Stanislav Matusevych, 27.08.2021 23:21
    Ух, який останній гейм від Еліни! Хороша, заслужена перемога. Гра починає повертатися, і це хороший знак.
    Ну, якщо вже ви це пишите, то приводи для оптимізму точно є)
    chevars2ukr.net
    chevars2ukr.net, 27.08.2021 23:24
    -1
    Таки не залізною виявилася Петерсон. Еліну з перемогою. У фіналі хочеться побачити Грачову, чи буде вона такою ж незворушною, як з Мартою?
    grifon.
    online
    grifon., 27.08.2021 23:24
    +7
    OMG, У Матусевича позитивний комент? не вірю. викличте йому швидку
    samird
    samird, 27.08.2021 23:22 (изменен)
    +5
    Закрыла сурово для шведки. Первый и третий сет провела на очень приличном уровне.
    adidas777
    online
    adidas777, 27.08.2021 23:21
    +5
    Сегодня, я когда нужно переключал канал в нужный момент!
    Элинка с победой!
    Katya
    Katya, 27.08.2021 23:21
    0
    Фух домучила
    Александр Ад
    Александр Ад, 27.08.2021 23:21
    +4
    есс молодесс
    Stanislav Matusevych
    online
    Stanislav Matusevych, 27.08.2021 23:21
    +10
    Ух, який останній гейм від Еліни! Хороша, заслужена перемога. Гра починає повертатися, і це хороший знак.
    MarinPekar
    MarinPekar, 27.08.2021 23:20
    +6
    Єєєєє, фінал
    Леонид Бугаренко
    Леонид Бугаренко, 27.08.2021 23:20
    +6
    Таки заржавела железная шведка, ухайдохала её Элина, в конце сделала красиво с 0-40.
    grifon.
    online
    grifon., 27.08.2021 23:15
    +5
    не будь наївним, ти думаєшь вона читає коменти?
    Kanarejka
    online
    Kanarejka, 27.08.2021 23:10
    0
    Стільки БП профукати. Ну як так??
    vital
    online
    vital, 27.08.2021 23:06
    +2
    Віталій Возняк, 27.08.2021 22:35
    Питання - чи потрібно викладатись за кілька днів до US Open, коли гра легко не склалась? Видно, що втомилась більше суперниці.
    Логічне питання, бо перевтома, як у кінцівці 2-го сету плюс ще цілий сет на фоні втоми, перед самим стартом шолому може жорстко аукнутися на US Open
    nordi
    nordi, 27.08.2021 22:58
    +2
    "Хлебала закрыли!!! Все,все закрыли"- цитата з пісні Шнура(Ленінград) стосується коментарів і реакції на поведінку хейтерів Еліни давай, Сонечко, дожми, хоч все рівно будуть гавкать-а ти йди, шавки гавкають, караван йде