Элина Свитолина – Елена Рыбакина. Смотреть онлайн. LIVE трансляция

Смотрите видеотрансляцию матча за «бронзу» в рамках теннисного турнира на Олимпиаде в Токио

Элина Свитолина – Елена Рыбакина. Смотреть онлайн. LIVE трансляция
© Getty Images/Global Images Ukraine. Элина Свитолина

31 июля первая ракетка Украины Элина Свитолина (№6 WTA) проведет заключительный матч в одиночном разряде на Олимпиаде в Токио.
 
В поединке за третье место украинка сразится против Елены Рыбакиной из Казахстана (№20 WTA). Встреча состоится вторым запуском на центральном корте после поединка Джокович – Карреньо-Буста. Ориентировочное время начала матча – 12:00 по Киеву.
 
Ранее девушки играли дважды, счет равный.

РАСПИСАНИЕ ДНЯ

ТУРНИРНАЯ СЕТКА

Источник — Sport.ua

(27 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
Сначала:
    veleten
    veleten, 31.07.2021 16:24
    +2
    Спочатку намагався дивитися на "Матч игра" (бо в FullHD), але коментатори так вiдверто вболiвали за казашку, що було зашквар. Знайшов UA: Перший та мерщiй!
    Останнi гейми вже не можна було сидiти... Але ж нервяк... Теннic звичайно був у неi так собi, помилки суперницi використовувала напilдкiнець, характер проявила!!!
    Молодчина! Для мене як золото, бо боролася як лев! Нам сподобалось!
    sirjoga
    sirjoga, 31.07.2021 15:03
    +4
    Тільки Еліна може програти при стовідсоткових шансах і перемогти при нульових.
    Lazio
    Lazio, 31.07.2021 14:50
    +3
    Stanislav Matusevych, 31.07.2021 14:44
    Що ж, є привід привітати Еліну з бронзою. Уболівальникам же особливих приводів радіти, на жаль, не бачу.
    Стас, ну не варто. За честь варто віддати належне тим, хто вірив до кінця. Вони на коні. Навіть попри адекватну критику, можна було просто заткнутися... не во хвалу собі - я так зробив. Результат на табло, як мінімум. Все остальне уже далеко за рамками всесвіту - НЕ ВАЖЛИВО!
    Наталя Шевченко
    Наталя Шевченко, 31.07.2021 14:49
    +1
    Порадіти*
    upiter8
    upiter8, 31.07.2021 14:48
    +6
    Вот это характер, Молодецище!!!
    Настоящая "Бронза"!
    Вот это уже называется Уважение, и даже если она на Больших Шлемах так и ничего не достигнет всегда останется в памяти такая волевая Бронзовая медаль для Украины, а это очень дорогого стоит, да и хоть от своих слов рейтинга 30ки по игре не отрекаюсь, но реально её не недооценивал в плане характера, да и в игре в концовке добавила... передо мною открылась Другая Свитолина, Молодец, с Победой!
    Наталя Шевченко
    Наталя Шевченко, 31.07.2021 14:48
    +3
    Stanislav Matusevych, 31.07.2021 14:44
    Що ж, є привід привітати Еліну з бронзою. Уболівальникам же особливих приводів радіти, на жаль, не бачу.
    Боже, які ж ви нудні, навіть порадити по-справжньому не можете.
    Stelios Komnin
    Stelios Komnin, 31.07.2021 14:48
    -5
    Lola, 31.07.2021 14:44
    А настільки зараз важлива та гра? Є результат, він і запам'ятається
    Разумеется, да. Полгода вылетать в первых кругах, чтобы добиться чего-то на одном турнире? Так ведь Элина не Остапенко, а Свитолина. Да и Маркета обнажила все ее недочеты: отсутствие альтернативного плана на игру, отсутствие атакующих идей. Я помню, как она здорово на дыхании прошла весь турнир в Риме в 18 году. Тогда действительно радовала. А сейчас радуют лишь ее спортивный дух, но не игра.
    Kanarejka
    Kanarejka, 31.07.2021 14:47
    +15
    "Победителей не судят"!!!! Еліна - це фантастика, нема слів. Програючи 1:4, взяла п'ять поспіль геймів. Ми всі здались, а вона єдина - ні. Єдина, хто не здався!! Браво!!!!
    Katya
    Katya, 31.07.2021 14:47
    +12
    Давайте без пред'яв, просто порадуємось за Еліну, яка ввійшла в історію олімпійських ігор. Так могла ввійти як золота медалістка. Але перможців не судять. Тому з перемогою Україно. Ця бронза була важливою для Еліни. Може на US open нас здивує, в хорошому сенсі
    Віталій Возняк
    Віталій Возняк, 31.07.2021 14:46
    +9
    Katya, 31.07.2021 14:43
    Вона молодець!!!! Нарешті я побачила ту гру яку вона може показати. Мокра, щаслива без сил може нарешті відпочити. Це був один з найкращих геймів за декілька місяців
    Так. Дуже важливий виграш. Уявляю, що б про неї писали наші "зрадоганьбісти", якби не перемогла.
    Philip J. Fry
    Philip J. Fry, 31.07.2021 14:46
    +6
    Stanislav Matusevych, 31.07.2021 14:44
    Що ж, є привід привітати Еліну з бронзою. Уболівальникам же особливих приводів радіти, на жаль, не бачу.
    дійсно, перемога це привід посипати голову попілом. Тому ідіть і сумуйте, а я буду радіти
    Ілона Колісник
    Ілона Колісник, 31.07.2021 14:45
    +9
    Єс! Єс! Єс! Нєрвам моїм кінець, але не жалко доя такого
    Віталій Возняк
    Віталій Возняк, 31.07.2021 14:44
    +2
    Elis, 31.07.2021 14:42
    Молодець, Еліна!!! Гра не йшла, але які ж в неї яйця!!
    Втерла соплі всім, хто прийшов позловтішатися з її розгрому.
    Як же вона заслужила на цю медаль!!!
    Так. Сьогодні хейтерів і "вболівальників" у неї тут вистачало.
    Lola
    Lola, 31.07.2021 14:44
    +7
    Stelios Komnin, 31.07.2021 14:43
    С такой игрой - нет, с настроем - да.
    А настільки зараз важлива та гра? Є результат, він і запам'ятається
    Stanislav Matusevych
    Stanislav Matusevych, 31.07.2021 14:44
    -4
    Що ж, є привід привітати Еліну з бронзою. Уболівальникам же особливих приводів радіти, на жаль, не бачу.
    Katya
    Katya, 31.07.2021 14:43
    +10
    Вона молодець!!!! Нарешті я побачила ту гру яку вона може показати. Мокра, щаслива без сил може нарешті відпочити. Це був один з найкращих геймів за декілька місяців
    Stelios Komnin
    Stelios Komnin, 31.07.2021 14:43
    0
    Lola, 31.07.2021 14:41
    Ну коли молодець, то молодець.
    Може пишатися собою, а ми її прагненням принести медаль своїй країні.
    Але однак є розуміння, що могла навіть на більший результат
    С такой игрой - нет, с настроем - да.
    Elis
    Elis, 31.07.2021 14:42
    +11
    Молодець, Еліна!!! Гра не йшла, але які ж в неї яйця!!
    Втерла соплі всім, хто прийшов позловтішатися з її розгрому.
    Як же вона заслужила на цю медаль!!!
    Александр Науменко
    Александр Науменко, 31.07.2021 14:42
    +1
    Молодець, є бронза! Не без фарту, але то вже таке.
    Lazio
    Lazio, 31.07.2021 14:42
    +2