Свитолина проиграла первой ракетке мира в полуфинале турнира в Майами

Украинка не сумела ничего противопоставить Эшли Барти

Свитолина проиграла первой ракетке мира в полуфинале турнира в Майами
© Getty Images/Global Images Ukraine

Первая ракетка Украины Элина Свитолина (№5 WTA) завершила выступления на турнире WTA 1000 в Майами.
 
В матче 1/2 финала украинка, посеянная под пятым номером, уступила лидеру мирового рейтинга австралийке Эшли Барти. 

Майами. Полуфинал
Элина Свитолина (Украина) – Эшли Барти (Австралия) – 3:6, 3:6

Перед матчем Барти, безусловно, была фавориткой, но все же ожидалось, что Элина сможет побороться. На деле создать проблем австралийке не получилось, Эшли выиграла очень уверенно, даже несмотря на какие-то проблемы со здоровьем.

Барти начала очень мощно, сразу же оформила брейк и больше по ходу партии даже не давала Свитолиной сравняться. Элина пыталась создавать давление на оппонентку, играть более глубоко и остро, но слишком много из-за этого часто ошибалась. Эшли также допускала большое количество ошибок, но ее атакующий потенциал позволял нивелировать все погрешности. Украинка в середине партии имела шанс переломить ход встречи во время небольшого спада у девушки по другую сторону корта, но, выиграв два гейма подряд, столько же и проиграла.

Во втором сете основная борьба развернулась с четвертого по шестой геймы. Сначала Элина отдала свою подачу, потом с неимоверным трудом сумела отвоевать обратный брейк, после чего сил не осталось, и она отпустила австралийку в счете. По такой игре камбэкнуть было невероятно сложно, и шансов после этого даже не выпало. 

Но расстраиваться после этого матча не стоит. Элина в Майами превзошла все ожидания и прогнозы, обновила свой личный рекорд на очень престижных соревнованиях, очки за которые обязательно идут в рейтинг, ведь заменить их ничем нельзя. Также Свитолина подтянулась в Чемпионской гонке и на данный момент имеет шансы в четвертый раз поучаствовать на Итоговом турнире. Конечно же, об этом пока говорить рано, но догонять всегда тяжелее.

Это была седьмая встреча теннисисток, австралийка выиграла во второй раз. В новой редакции рейтинга WTA Свитолина сохранит пятую позицию.

В финале Барти сыграет с Бьянкой Андрееску из Канады (№9 WTA) или Марией Саккари из Греции (№25 WTA).

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(13 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    Oliynuk_sport
      Oliynuk_sport, 02.04.2021 15:56
    +1
    На жаль поразка, австралійка була сильнішою на протязі матчу. Еліні не вистачило спортивної злості, щоб навязати свою гру. Чесно кажучи да Барті вчора була потужнішою за Світоліну.
    zelcman-narkoman
      zelcman-narkoman, 02.04.2021 13:45
    -1
    Комментарий свернут. Показать
    Найкраща ! А експерДи мамкіни нехай фапають на свою конякоподібну кузняцовую.
    samird
    online
      samird, 02.04.2021 13:15
    +2
    Sashamar, 02.04.2021 10:06
    Ви праві, але ось чого не було вчора, так це відчуття безпорадності. Як, наприклад, у грі з Подороской чи останнього разу з Кудерметовой. Так, учора Барті була сильніша і знов передавила Еліну, як і в фіналі Підсумкового. Я Вам навіть більше скажу: від бога Барті (як і, наприклад, Андреєску) дано більше, ніж Світоліной. Об'єктивна реальність, яка їснує незалежно від наших бажань.
    Але це означає, що все, кінець. Не настільки відчутна різниця, щоб Світоліна взагалі не могла обіграти австралійку.
    Тут радіють тому, що навіть півфіналу ніхто не чекав. Особисто я вважав, що буде перше-друге коло, як підготовка до грунту і все.
    Это конечно субъективно, но у меня чувство безисходности появилось уже в середине первого сета. Стало понятно, что Барти в целом в порядке (и подарков делать не будет), а Элина далека от образца своей лучшей игры. Но я это и до матча в принципе понимал. Но всегда же есть надежда на чудо )). Что сойдутся звёзды. Что Эля вдруг забожит, а Эшли не выдержит напора и поплывёт. Что мы увидим Свитолину образца 2017-2018. Или её улучшенный вариант - более опытный и граммотный (ОЧЕНЬ хотелось бы посмотреть!). Слишком много хочу? Ну а зачем тогда это всё? Радоваться безнадежным поражениям? Я не имею желания. Лично я верю, что Свитолина своего максимума в теннисе не достигла. В том числе по причине того, что не работала с топовыми специалистами. А время уходит. Оно улетает безвозвратно.
    alex55
      alex55, 02.04.2021 12:57
    +3
    Ничего удивительного, более сильная теннисистка победила. Но нужно отметить положительные сдвиги в игре Свитолиной.
    upiter8
      upiter8, 02.04.2021 12:20
    +1
    Да, трудно против мужика играть
    vital
    online
      vital, 02.04.2021 10:57
    +3
    Вчора можна сказати що суперниці зіграли на своєму рівні. Але з Барті лише 2-3 тенісистки в турі можуть грати на рівних. Щоб обіграти австралійку потрібно щоб її суперниця показала свою найкращу гру, коли і подача йде і все залітає, або сама Барті має провести поганий матч.
    Перший сет був все таки достатньо напружений і мала Еліна брейкпойнти на прийомі. Але що з тою австралійкою поробиш, якщо вона навіть після невдалої першої подачі, в такі відповідальні розиграші на другій зробила пару ейсів. Еліна була готова боротися, але після такого просто руки опускаються.
    А на старті другого сету було видно що Еліна вже втомилася. Все таки в вечірніх матчах Еля більш витривала, ніж у спеку.
    П.с. Вчора нічого страшного для Еліни не сталося. За турнір у Майамі дійсно Елі тверда 4 з 5-ти балів. До Вімблдону Еліні особливо немає що захищати, тому на грунті можна набрати достатньо очок в рейтинг.
    aleksnayt
    online
      aleksnayt, 02.04.2021 10:44
    +1
    Це все Сеньків винен Скотиняка така
    kadaad .
      kadaad ., 02.04.2021 10:26
    -1
    Кто-то сомневался? Я вчера сразу написал, что без шансов.
    Sashamar
      Sashamar, 02.04.2021 10:06
    +3
    samird, 02.04.2021 09:03
    Тоже вчера и сегодня читаю эти восторги от игры и недоумеваю. Проблема в том, что я смотрел матч. Беда даже не в количестве невынужденных (хотя статистика достаточно красноречива). Проблема в том, что Эля ошибалась в ключевых эпизодах. Барти много шансов не давала (хотя играла не на максимуме), но когда давала - Свитолина ошибалась раз за разом. А ведь это основной козырь Элины - как питбуль вгрызаться в каждый розыгрыш и наказывать за каждую ошибку. Этого не было (только эпизодами). А подача - это вообще тихий ужОс. Барти тоже подавала через пень колоду, но она в ключевых моментах подавала на вылет. Многие почему-то выносят подачу за скобки, а ведь это так же часть игры, как и дропы со слайсами. Не знаю, что и кому понравилось - это была явно не лучшая игра от Эли.
    Ви праві, але ось чого не було вчора, так це відчуття безпорадності. Як, наприклад, у грі з Подороской чи останнього разу з Кудерметовой. Так, учора Барті була сильніша і знов передавила Еліну, як і в фіналі Підсумкового. Я Вам навіть більше скажу: від бога Барті (як і, наприклад, Андреєску) дано більше, ніж Світоліной. Об'єктивна реальність, яка їснує незалежно від наших бажань.
    Але це означає, що все, кінець. Не настільки відчутна різниця, щоб Світоліна взагалі не могла обіграти австралійку.
    Тут радіють тому, що навіть півфіналу ніхто не чекав. Особисто я вважав, що буде перше-друге коло, як підготовка до грунту і все.
    Arthur Oliynyk
      Arthur Oliynyk, 02.04.2021 09:45
    +1
    Я й не сомнівався!
    samird
    online
      samird, 02.04.2021 09:03
    +5
    Stanislav Matusevych, 02.04.2021 00:56
    Я розумію, що не завжди відображає. Наприклад, по 28/28 у Барті важко щось сказати про рівень гри. А тут цифри занадто вже красномовні. Не буває такого, щоб грати добре, і мати 11/34. Фізично неможливо.
    Тоже вчера и сегодня читаю эти восторги от игры и недоумеваю. Проблема в том, что я смотрел матч. Беда даже не в количестве невынужденных (хотя статистика достаточно красноречива). Проблема в том, что Эля ошибалась в ключевых эпизодах. Барти много шансов не давала (хотя играла не на максимуме), но когда давала - Свитолина ошибалась раз за разом. А ведь это основной козырь Элины - как питбуль вгрызаться в каждый розыгрыш и наказывать за каждую ошибку. Этого не было (только эпизодами). А подача - это вообще тихий ужОс. Барти тоже подавала через пень колоду, но она в ключевых моментах подавала на вылет. Многие почему-то выносят подачу за скобки, а ведь это так же часть игры, как и дропы со слайсами. Не знаю, что и кому понравилось - это была явно не лучшая игра от Эли.
    dudigo78
    online
      dudigo78, 02.04.2021 08:51
    +5
    чесно кажучи не розумію таких великих надій в багатьох на грунтовий сезон. Гра Еліни, її стиль досить відчутно помінялись, вона вже не домінує в довгих розіграшах, швидкість пересування на ногах вже не та. Тому я не плекаю великих надій. Еліна по суті на даний момент вичавлює з себе майже максимум. І не її біда, що за останні три роки появились тенісистки, які банально є сильнішими за неї на голову, і таких тенісисток вже не так і мало. Так що насолоджуємось з того, що маємо і бажаємо Еліні якомога довше затягнути своє перебування в топ-10, чи навіть в топ-20
    сергей богданов
      сергей богданов, 02.04.2021 08:44
    +3
    Ребят не в тему вопрос, что с Даяной было решение?
    ass36
    online
      ass36, 02.04.2021 08:39
    -10
    В первом сете было уже видно что тут на халяву рассчитывать не стоит. И пора ложится спать всем укр патриотам.
    Minolt
      Minolt, 02.04.2021 07:42
    +1
    Якщо суперниця не помиляється- мені кришка. Своіх віннерсів замало
    Lebron
      Lebron, 02.04.2021 01:45
    +2
    Martin Riggs, 02.04.2021 00:49
    так сторінка ж фейкова, нє?
    Доречі, там Даяна є в списку Мадриду.. Для вас, адмінів, думаю корисно знати
    Lebron
      Lebron, 02.04.2021 01:43
    +1
    Martin Riggs, 02.04.2021 00:53
    Той пан раніше писав, що інфа про Монфіса - брехня, то я в нього уточнюю)
    Саме гірше, що він психологічно на Еліну впливає сильно.. Холоднокровності нема зовсім
    Lebron
      Lebron, 02.04.2021 01:42
    -1
    Martin Riggs, 02.04.2021 00:49
    так сторінка ж фейкова, нє?
    Сторінка та була в зламана, а сьодні була інфа, що Гаель мав бути саме на матчі Еліни.. Але є от Ковід ний протокол))
    AleksMih
      AleksMih, 02.04.2021 01:16
    +6
    Stanislav Matusevych, 02.04.2021 00:43
    Пробачте, шановні, якось я не розумію. Більшість коментів нібито про непогану гру Еліни. Але за статистики вінерсів/невимушених 11/34, про яку хорошу гру може йти мова? Чи це такий собі відгомін минулих хороших півтора матчів, адже ми всі скучили за якісною грою Еліни?
    в рамках своего технического арсенала Свитолина очень старалась , старание игрока всегда нравится
    Elis
      Elis, 02.04.2021 01:15
    +2
    А ще абсолютно перестала бігати і діставати м'ячі.
    introvert
    online
      introvert, 02.04.2021 00:25
    +22
    В общем-то тут и комментировать особо нечего - Эшли банально сильнее. Причем практически во всех компонентах игры. Были бы хоть какие-то шансы, работай у Элины получше подача, но с таким низким процентом первой... Как ни печально это признавать, победа на классе.
    Ну, на то она и первая ракетка.
    Oleksyi Gorupovych
      Oleksyi Gorupovych, 02.04.2021 00:29
    +13
    Гра непогана була. Еліна на даний час досягла свого максимуму. Видно, що старається. Будемо вірити, що на грунті буде кращий результат. Успіхів, Еліно!
    olegg1261
      olegg1261, 02.04.2021 00:30
    +12
    Еліна дякую за гру ти зробила все на що була здатна на сьогодні!На жаль рахунок відповідає світовому рейтингу.
    MiddleGreek
    online
      MiddleGreek, 02.04.2021 00:53
    +9
    Stanislav Matusevych, 02.04.2021 00:43
    Пробачте, шановні, якось я не розумію. Більшість коментів нібито про непогану гру Еліни. Але за статистики вінерсів/невимушених 11/34, про яку хорошу гру може йти мова? Чи це такий собі відгомін минулих хороших півтора матчів, адже ми всі скучили за якісною грою Еліни?
    Ну стата не завжди відображає гру, ви це прекрасно знаєте. Тут скоріше low expectations. В першому сеті подача перша не йшла і я думав, що Барті швидко її упакує. Але відрізками незле огризалася і в першому сеті, і в другому теж були гейми, коли могла зробити брейк і повернути матч. Причому, видно було, що Барті при хорошому напорі губиться і анфорсить. Але ж, 4 ейси на брейкпоінтах, а потім необов'язкові промахи від Еліни, удари в суперницю біля сітки цілкому в Еліниному стилі. Хоча ви праві в тому, що шлейф попередніх матчів змушує дивитися на очевидні проблеми крізь пальці. Але й надія на те, що вона оклигається теж жевріє. Принаймні жевріла доки не прочитав новину про можливий реуніон.
    Vladlen
      Vladlen, 02.04.2021 00:36
    +8
    Элина сыграла плохо, с такой защитной игрой сделать столько ошибок, о какой победе может идти речь. А подача это просто тихий ужас, как будто она ее вообще не тренирует. Но ничего сейчас будет грунт и у Элины там будут возможность себя показать во всей красе.
    MiddleGreek
    online
      MiddleGreek, 02.04.2021 00:29
    +8
    Ну що ж, недарма залишився подивитись. Два сети на дуже високому рівні. В першому сеті перша майже не йшла, десь Еліні просто не пощастило. З іншого боку, форхенд Барті практично безвідмовний. Додати до цього слайс бекхенд і 3? 4? ейса на брейкпоінтах, і гра в кармані. Спасибі Елі за турнір, останні 3 матчі, певно, найкращі за дуже довгий час. Всім добраніч.
    avtv5555
    online
      avtv5555, 02.04.2021 00:29
    +8
    Элина сделала все что могла, Эшли просто сильнее. За этот турнир можно поставить твердую четверку, если по пятибальной системе.
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 02.04.2021 00:56
    +7
    MiddleGreek, 02.04.2021 00:53
    Ну стата не завжди відображає гру, ви це прекрасно знаєте. Тут скоріше low expectations. В першому сеті подача перша не йшла і я думав, що Барті швидко її упакує. Але відрізками незле огризалася і в першому сеті, і в другому теж були гейми, коли могла зробити брейк і повернути матч. Причому, видно було, що Барті при хорошому напорі губиться і анфорсить. Але ж, 4 ейси на брейкпоінтах, а потім необов'язкові промахи від Еліни, удари в суперницю біля сітки цілкому в Еліниному стилі. Хоча ви праві в тому, що шлейф попередніх матчів змушує дивитися на очевидні проблеми крізь пальці. Але й надія на те, що вона оклигається теж жевріє. Принаймні жевріла доки не прочитав новину про можливий реуніон.
    Я розумію, що не завжди відображає. Наприклад, по 28/28 у Барті важко щось сказати про рівень гри. А тут цифри занадто вже красномовні. Не буває такого, щоб грати добре, і мати 11/34. Фізично неможливо.
    AleksMih
      AleksMih, 02.04.2021 01:16
    +6
    Stanislav Matusevych, 02.04.2021 00:43
    Пробачте, шановні, якось я не розумію. Більшість коментів нібито про непогану гру Еліни. Але за статистики вінерсів/невимушених 11/34, про яку хорошу гру може йти мова? Чи це такий собі відгомін минулих хороших півтора матчів, адже ми всі скучили за якісною грою Еліни?
    в рамках своего технического арсенала Свитолина очень старалась , старание игрока всегда нравится
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 02.04.2021 00:43
    +6
    Пробачте, шановні, якось я не розумію. Більшість коментів нібито про непогану гру Еліни. Але за статистики вінерсів/невимушених 11/34, про яку хорошу гру може йти мова? Чи це такий собі відгомін минулих хороших півтора матчів, адже ми всі скучили за якісною грою Еліни?
    axylinam
    online
      axylinam, 02.04.2021 00:27
    +6
    Обе играли хорошо,но Барти выручала подача на важных мячах,эйсы на брейкпойнтах были,а Свитолина в целом слабенько подавала,поэтому и проиграла
    samird
    online
      samird, 02.04.2021 09:03
    +5
    Stanislav Matusevych, 02.04.2021 00:56
    Я розумію, що не завжди відображає. Наприклад, по 28/28 у Барті важко щось сказати про рівень гри. А тут цифри занадто вже красномовні. Не буває такого, щоб грати добре, і мати 11/34. Фізично неможливо.
    Тоже вчера и сегодня читаю эти восторги от игры и недоумеваю. Проблема в том, что я смотрел матч. Беда даже не в количестве невынужденных (хотя статистика достаточно красноречива). Проблема в том, что Эля ошибалась в ключевых эпизодах. Барти много шансов не давала (хотя играла не на максимуме), но когда давала - Свитолина ошибалась раз за разом. А ведь это основной козырь Элины - как питбуль вгрызаться в каждый розыгрыш и наказывать за каждую ошибку. Этого не было (только эпизодами). А подача - это вообще тихий ужОс. Барти тоже подавала через пень колоду, но она в ключевых моментах подавала на вылет. Многие почему-то выносят подачу за скобки, а ведь это так же часть игры, как и дропы со слайсами. Не знаю, что и кому понравилось - это была явно не лучшая игра от Эли.
    dudigo78
    online
      dudigo78, 02.04.2021 08:51
    +5
    чесно кажучи не розумію таких великих надій в багатьох на грунтовий сезон. Гра Еліни, її стиль досить відчутно помінялись, вона вже не домінує в довгих розіграшах, швидкість пересування на ногах вже не та. Тому я не плекаю великих надій. Еліна по суті на даний момент вичавлює з себе майже максимум. І не її біда, що за останні три роки появились тенісистки, які банально є сильнішими за неї на голову, і таких тенісисток вже не так і мало. Так що насолоджуємось з того, що маємо і бажаємо Еліні якомога довше затягнути своє перебування в топ-10, чи навіть в топ-20
    Александр Ад
    online
      Александр Ад, 02.04.2021 00:34
    +5
    Хромала у Эли не только первая подача ,а и элементарно не попадала в корт,била в сетку ,а Барти ,как бы издеваясь всё время подрезала мяч на заднюю линию и Элина не знала.что с этим делать.Так или иначе Свитолина остается лучшей нашей теннисисткой за весь период независимой Украины.Желаю ей успехов и удачи!
    Макс Про
      Макс Про, 02.04.2021 00:33
    +5
    Свитолина очень много спешила и нервничала, поэтому много подарила на своих ошибках. Плюс Барти лучше и острее атаковала, хорошо меняла ритм используя резанный удар.
    SASHA 202 SPORT TENNIS AND BIATLON
      SASHA 202 SPORT TENNIS AND BIATLON, 02.04.2021 00:29
    +5
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 02.04.2021 00:33
    +4
    На турнірі результат непоганий, і навіть місцями з'явилися проблиски гри. Найголовніше питання: чи продовжаться вони далі, або так і залишаться епізодами. Якщо дійсно Еліна поновить відносини з Монфісом, більш вірогідним є другий варіант. Але подивимося вже у грунтовому сезоні.
    Особисто мені після матчу цікаве питання, чи з'являться у коментах до цієї новини Ivanovоподібні довбограї, чиїх курячих мізків і такого ж розуміння тенісу вистачає тільки на кидання лайном, коли хтось не вгадує з прогнозом. А коли сам облажався по повній? Запитання, думаю, риторичне.
    VITASS
      VITASS, 02.04.2021 00:29
    +4
    чем-то напомнила СБУ на чемпе. Вышли из группы, по пеналях Швейцарию прошли, а дальше Италия и никаких шансов. Эле спасибо за эмоции, соскучился по теннису. Ждем новых достижений
    alex55
    online
      alex55, 02.04.2021 12:57
    +3
    Ничего удивительного, более сильная теннисистка победила. Но нужно отметить положительные сдвиги в игре Свитолиной.
    vital
    online
      vital, 02.04.2021 10:57
    +3
    Вчора можна сказати що суперниці зіграли на своєму рівні. Але з Барті лише 2-3 тенісистки в турі можуть грати на рівних. Щоб обіграти австралійку потрібно щоб її суперниця показала свою найкращу гру, коли і подача йде і все залітає, або сама Барті має провести поганий матч.
    Перший сет був все таки достатньо напружений і мала Еліна брейкпойнти на прийомі. Але що з тою австралійкою поробиш, якщо вона навіть після невдалої першої подачі, в такі відповідальні розиграші на другій зробила пару ейсів. Еліна була готова боротися, але після такого просто руки опускаються.
    А на старті другого сету було видно що Еліна вже втомилася. Все таки в вечірніх матчах Еля більш витривала, ніж у спеку.
    П.с. Вчора нічого страшного для Еліни не сталося. За турнір у Майамі дійсно Елі тверда 4 з 5-ти балів. До Вімблдону Еліні особливо немає що захищати, тому на грунті можна набрати достатньо очок в рейтинг.
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.
Продолжая просматривать SPORT.UA, Вы подтверждаете, что ознакомились с Политикой конфиденциальности