Ферстаппен недоволен. Макса заставили вернуть позицию Хэмилтону

Пилот был готов к штрафу

Ферстаппен недоволен. Макса заставили вернуть позицию Хэмилтону
© Getty Images/Global Images Ukraine

В конце Гран-при Бахрейна пилот Ред Булла Макс Ферстаппен обогнал лидера Льюиса Хэмилтона, однако был вынужден вернуть ему позицию.

Гонщик во время обгона выехал за пределы трассы и команда сказала вернуть сопернику позицию. Ферстаппен по радио был недоволен.

«Почему вы не дали мне ехать дальше? Я бы легко оторвался от Хэмилтона на 5 секунд, которые дали бы мне как штраф. Я бы лучше потерял победу так, чем финишировал вторым», - сказал Ферстаппен.

Команда по радио ответила, что дирекция гонки проинформировала о наказании.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sky Sports

(12 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    justhateme
    online
      justhateme, 29.03.2021 09:48
    0
    khidia, 28.03.2021 21:00
    Я невеликий знавець першої формули, та здається, що вимога команди повертати позицію - це, мабуть, вперше в історії?! Але ж це повне безглуздя!!! Навіщо тоді змагатися? Чому команда бере на себе обов'язки журі та стюартів? А ще бідкаються, що критично впали рейтинги телетрансляцій. Ці піддавки дивитись не дуже цікаво. Чи це теж із серії "блек лайвс метта"? Тоді, "ну ду-у-у-уже толерантно"!
    Якщо одна машина випереджає іншу, але в цей час усі чотири її колеса знаходяться ща межами траси (за смугастим бордюром/суцільні білі лінії) то це вважається не по правилам і гонщик повинен віддати позицію
    firstromario
      firstromario, 29.03.2021 05:08
    0
    khidia, 28.03.2021 21:23
    Це ваша особиста думка? Чи є офіційне інфо від організаторів про порушення?
    Він тупо виїхав за межі траси що б обігнати. Завжди позиція віддається після такого. Навіть в грі на приставці
    khidia
      khidia, 28.03.2021 21:23
    0
    Муґунот Уух, 28.03.2021 21:14
    Які підлавки? Макс обігнав Хемілтона з порушенням правил
    Це ваша особиста думка? Чи є офіційне інфо від організаторів про порушення?
    Муґунот Уух
    online
      Муґунот Уух, 28.03.2021 21:14
    0
    khidia, 28.03.2021 21:00
    Я невеликий знавець першої формули, та здається, що вимога команди повертати позицію - це, мабуть, вперше в історії?! Але ж це повне безглуздя!!! Навіщо тоді змагатися? Чому команда бере на себе обов'язки журі та стюартів? А ще бідкаються, що критично впали рейтинги телетрансляцій. Ці піддавки дивитись не дуже цікаво. Чи це теж із серії "блек лайвс метта"? Тоді, "ну ду-у-у-уже толерантно"!
    Які підлавки? Макс обігнав Хемілтона з порушенням правил
    khidia
      khidia, 28.03.2021 21:00
    -1
    Я невеликий знавець першої формули, та здається, що вимога команди повертати позицію - це, мабуть, вперше в історії?! Але ж це повне безглуздя!!! Навіщо тоді змагатися? Чому команда бере на себе обов'язки журі та стюартів? А ще бідкаються, що критично впали рейтинги телетрансляцій. Ці піддавки дивитись не дуже цікаво. Чи це теж із серії "блек лайвс метта"? Тоді, "ну ду-у-у-уже толерантно"!
    justhateme
    online
      justhateme, 29.03.2021 09:48
    0
    khidia, 28.03.2021 21:00
    Я невеликий знавець першої формули, та здається, що вимога команди повертати позицію - це, мабуть, вперше в історії?! Але ж це повне безглуздя!!! Навіщо тоді змагатися? Чому команда бере на себе обов'язки журі та стюартів? А ще бідкаються, що критично впали рейтинги телетрансляцій. Ці піддавки дивитись не дуже цікаво. Чи це теж із серії "блек лайвс метта"? Тоді, "ну ду-у-у-уже толерантно"!
    Якщо одна машина випереджає іншу, але в цей час усі чотири її колеса знаходяться ща межами траси (за смугастим бордюром/суцільні білі лінії) то це вважається не по правилам і гонщик повинен віддати позицію
    firstromario
    online
      firstromario, 29.03.2021 05:08
    0
    khidia, 28.03.2021 21:23
    Це ваша особиста думка? Чи є офіційне інфо від організаторів про порушення?
    Він тупо виїхав за межі траси що б обігнати. Завжди позиція віддається після такого. Навіть в грі на приставці
    khidia
      khidia, 28.03.2021 21:23
    0
    Муґунот Уух, 28.03.2021 21:14
    Які підлавки? Макс обігнав Хемілтона з порушенням правил
    Це ваша особиста думка? Чи є офіційне інфо від організаторів про порушення?
    Муґунот Уух
    online
      Муґунот Уух, 28.03.2021 21:14
    0
    khidia, 28.03.2021 21:00
    Я невеликий знавець першої формули, та здається, що вимога команди повертати позицію - це, мабуть, вперше в історії?! Але ж це повне безглуздя!!! Навіщо тоді змагатися? Чому команда бере на себе обов'язки журі та стюартів? А ще бідкаються, що критично впали рейтинги телетрансляцій. Ці піддавки дивитись не дуже цікаво. Чи це теж із серії "блек лайвс метта"? Тоді, "ну ду-у-у-уже толерантно"!
    Які підлавки? Макс обігнав Хемілтона з порушенням правил