Барселона повесила ценник на Гризманна

Каталонцы готовы продать форварда в конце сезона

Барселона повесила ценник на Гризманна
© Getty Images/Global Images Ukraine. Антуан Гризманн

«Барселона» готова в конце нынешнего сезона продать своего форварда Антуана Гризманна. Каталонский клуб рассчитывает получить за 29-летнего француза 60 миллионов евро.

Гризманн перешел в «Барселону» из «Атлетико» Мадрид летом 2019 года. Он обошелся каталонцам в два раза дороже – в 120 миллионов евро.

В нынешнем сезоне на счету Гризманна 12 голов и 10 ассистов в 35 матчах за «Барселону» во всех турнирах. Ранее у француза возник конфликт с Жераром Пике.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — OK Diario

(118 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    denzellezned
      denzellezned, 02.03.2021 22:06
    0
    Роман Порывай, 02.03.2021 00:07
    Краще б вони Грізмана замість Суареса того сезону відпустили.. Просто зашкалює "геніальність" керівництва нинішньої Барси. Відпустити Суареса,мотивуючи тим, що він "застарий" для них..
    100%, трійка Мессі-Суарес-Альба це єдине що було в команді на вищому рівні, але вони залишили Грізмана якій не заграв, а головному конкуренту відали за дякую одного з кращих форвардів у світі, БРАВО! І тепер Суарес забиває за Атлетико, а Грізмана думають кому б загнати хочаб за пів ціни
    Ёкарный Бабай
    online
      Ёкарный Бабай, 02.03.2021 01:03
    -1
    Роман Порывай, 02.03.2021 00:40
    Мессі можливо й потрібно вже відпускати, однак хто зіграє на його позиції? Коутіньо та П’яніч якось не тягнуть саме в Барсі на роль лідерів, а підписати можуть когось ще слабшого.
    Кто угодно. Для этого и нужен коуч, чтобы воспитывать новых лидеров.
    Ёкарный Бабай
    online
      Ёкарный Бабай, 02.03.2021 01:02
    -2
    Роман Порывай, 02.03.2021 00:33
    А ти як рахував? Просто відняв від голів Барси голи Мессі? Так ще треба врахувати, що значна частина інших 36 також починалися з його гольових чи передгольових передач. Я не фан Мессі, однак вважати його головною проблемою команди, керівництво якої відпускає гравця калібру Суареса,а натомість підписує гравця іншого рівня Бретуейта, то перебор
    А ты как считал? Убрать Месси и играть вдесятером? Честный расчет тоже однако
    dd dent
    online
      dd dent, 02.03.2021 00:45
    0
    Налетай - недорого)
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 02.03.2021 00:40
    +1
    Ёкарный Бабай, 02.03.2021 00:07
    Без Месси забили 36 голов. У Севильи с 4 места 34 гола. Ниже 4-го места не были бы. Не так он уж и нужен, как кажется мессидрочерам, еще и за 150 лямов в год.
    Мессі можливо й потрібно вже відпускати, однак хто зіграє на його позиції? Коутіньо та П’яніч якось не тягнуть саме в Барсі на роль лідерів, а підписати можуть когось ще слабшого.
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 02.03.2021 00:33
    +3
    Ёкарный Бабай, 02.03.2021 00:07
    Без Месси забили 36 голов. У Севильи с 4 места 34 гола. Ниже 4-го места не были бы. Не так он уж и нужен, как кажется мессидрочерам, еще и за 150 лямов в год.
    А ти як рахував? Просто відняв від голів Барси голи Мессі? Так ще треба врахувати, що значна частина інших 36 також починалися з його гольових чи передгольових передач. Я не фан Мессі, однак вважати його головною проблемою команди, керівництво якої відпускає гравця калібру Суареса,а натомість підписує гравця іншого рівня Бретуейта, то перебор
    viktor112007
      viktor112007, 02.03.2021 00:20
    0
    Комментарий свернут. Показать
    непогано зароблять, -60 лимонів
    бізнес по-барселонськи
    Ёкарный Бабай
    online
      Ёкарный Бабай, 02.03.2021 00:07
    -1
    Yura Юрий, 01.03.2021 23:58
    как говорится, "Плохому Гризману, и Месси мешает"
    Без Месси забили 36 голов. У Севильи с 4 места 34 гола. Ниже 4-го места не были бы. Не так он уж и нужен, как кажется мессидрочерам, еще и за 150 лямов в год.
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 02.03.2021 00:07
    +4
    denzellezned, 01.03.2021 22:55
    Суаресу Мессі не заважав, Фаті також до травми з Мессі чудово працював, а Грізману Мессі заважає.🤦‍♂️
    Краще б вони Грізмана замість Суареса того сезону відпустили.. Просто зашкалює "геніальність" керівництва нинішньої Барси. Відпустити Суареса,мотивуючи тим, що він "застарий" для них..
    Yura Юрий
      Yura Юрий, 01.03.2021 23:58
    +3
    denzellezned, 01.03.2021 22:55
    Суаресу Мессі не заважав, Фаті також до травми з Мессі чудово працював, а Грізману Мессі заважає.🤦‍♂️
    как говорится, "Плохому Гризману, и Месси мешает"
    denzellezned
      denzellezned, 01.03.2021 22:55
    +4
    Akella_147, 01.03.2021 22:47
    Француз - отличный игрок! Но пока там есть Месси ....ничего ты не сделаешь. Лео - большое зло, и в то же время - спасательный круг.для барсы
    Суаресу Мессі не заважав, Фаті також до травми з Мессі чудово працював, а Грізману Мессі заважає.🤦‍♂️
    Akella_147
      Akella_147, 01.03.2021 22:47
    -2
    Француз - отличный игрок! Но пока там есть Месси ....ничего ты не сделаешь. Лео - большое зло, и в то же время - спасательный круг.для барсы
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 01.03.2021 22:36
    +1
    FatalisTUA, 01.03.2021 22:07
    Добре, що повісили лише цінник, а не самого Грізмана.. )
    ) Була така новина про оголошення в одному універі, де написали щось типу: "Студенти, що здали заліки, будуть повішені на третьому поверсі"
    FatalisTUA
      FatalisTUA, 01.03.2021 22:07
    0
    Добре, що повісили лише цінник, а не самого Грізмана.. )
    Alexander Киев
    online
      Alexander Киев, 01.03.2021 21:34
    -8
    Роман Порывай, 01.03.2021 21:29
    Когда тебе не хватает ума, вылезает хамство. Неужели настолько сильно закомплексованный?
    Больше вопросов, больше с первого раза не доходит к тебе же
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 01.03.2021 21:29
    +7
    Alexander Киев, 01.03.2021 21:26
    Диагноз, по фамилии своей ущербной ставь
    Когда тебе не хватает ума, вылезает хамство. Неужели настолько сильно закомплексованный?
    Alexander Киев
    online
      Alexander Киев, 01.03.2021 21:26
    -9
    Роман Порывай, 01.03.2021 21:23
    А ты закомплексованный, оказывается. Суметь к новости про Гризмана и Барсу приплести свои фантазии про ДК...это ж какой надо комплекс иметь к Динамо. А характеристика "Дно Кипрское, которое временно играет в Киеве" идеально подходит к Шахтёру.
    Диагноз, по фамилии своей ущербной ставь
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 01.03.2021 21:23
    +5
    Alexander Киев, 01.03.2021 21:17
    Источник: " Дно Кипрское, которое временно играет в Киеве вышло на агента Гризмана. Суркис пошел просить в Коломойского деньги в долг "
    А ты закомплексованный, оказывается. Суметь к новости про Гризмана и Барсу приплести свои фантазии про ДК...это ж какой надо комплекс иметь к Динамо. А характеристика "Дно Кипрское, которое временно играет в Киеве" идеально подходит к Шахтёру.
    Alexander Киев
    online
      Alexander Киев, 01.03.2021 21:17
    -8
    Источник: " Дно Кипрское, которое временно играет в Киеве вышло на агента Гризмана. Суркис пошел просить в Коломойского деньги в долг "
    Vytas Meskauskas
    online
      Vytas Meskauskas, 01.03.2021 21:11
    -3
    Не думаю что он стоит и 10
    denzellezned
      denzellezned, 01.03.2021 21:02
    +14
    Суарес 80млн, продали за дякую, Дембеле 130млн, зараз його і за 50млн не візьмуть, Коутіньо 120 млн, зараз і за 40 не продадуть, Грізман 120млн, продають за 60 млн, П’яніч 60 млн, він і даром не потрібен і це тільки те що на поверхні, БРАВО КЕРІВНИКАМ БАРСИ👏🤦‍♂️ Але для бовдурів, в фінансових проблемах винен Мессі, якій відпахав свій контракт на 100%, грав майже в кожному матчі, у всіх сезонах був кращий бомбардир, плюс кращий асистент, виграв золоті м’ячі, на стадіон ходили щоб подивитись за його грою, придбати сувеніри і т.д., але всеодно Мессі головне зло в Барселоні🤦‍♂️
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 01.03.2021 21:29
    +7
    Alexander Киев, 01.03.2021 21:26
    Диагноз, по фамилии своей ущербной ставь
    Когда тебе не хватает ума, вылезает хамство. Неужели настолько сильно закомплексованный?
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 01.03.2021 21:23
    +5
    Alexander Киев, 01.03.2021 21:17
    Источник: " Дно Кипрское, которое временно играет в Киеве вышло на агента Гризмана. Суркис пошел просить в Коломойского деньги в долг "
    А ты закомплексованный, оказывается. Суметь к новости про Гризмана и Барсу приплести свои фантазии про ДК...это ж какой надо комплекс иметь к Динамо. А характеристика "Дно Кипрское, которое временно играет в Киеве" идеально подходит к Шахтёру.
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 02.03.2021 00:07
    +4
    denzellezned, 01.03.2021 22:55
    Суаресу Мессі не заважав, Фаті також до травми з Мессі чудово працював, а Грізману Мессі заважає.🤦‍♂️
    Краще б вони Грізмана замість Суареса того сезону відпустили.. Просто зашкалює "геніальність" керівництва нинішньої Барси. Відпустити Суареса,мотивуючи тим, що він "застарий" для них..
    denzellezned
      denzellezned, 01.03.2021 22:55
    +4
    Akella_147, 01.03.2021 22:47
    Француз - отличный игрок! Но пока там есть Месси ....ничего ты не сделаешь. Лео - большое зло, и в то же время - спасательный круг.для барсы
    Суаресу Мессі не заважав, Фаті також до травми з Мессі чудово працював, а Грізману Мессі заважає.🤦‍♂️
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 02.03.2021 00:33
    +3
    Ёкарный Бабай, 02.03.2021 00:07
    Без Месси забили 36 голов. У Севильи с 4 места 34 гола. Ниже 4-го места не были бы. Не так он уж и нужен, как кажется мессидрочерам, еще и за 150 лямов в год.
    А ти як рахував? Просто відняв від голів Барси голи Мессі? Так ще треба врахувати, що значна частина інших 36 також починалися з його гольових чи передгольових передач. Я не фан Мессі, однак вважати його головною проблемою команди, керівництво якої відпускає гравця калібру Суареса,а натомість підписує гравця іншого рівня Бретуейта, то перебор
    Yura Юрий
    online
      Yura Юрий, 01.03.2021 23:58
    +3
    denzellezned, 01.03.2021 22:55
    Суаресу Мессі не заважав, Фаті також до травми з Мессі чудово працював, а Грізману Мессі заважає.🤦‍♂️
    как говорится, "Плохому Гризману, и Месси мешает"
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 02.03.2021 00:40
    +1
    Ёкарный Бабай, 02.03.2021 00:07
    Без Месси забили 36 голов. У Севильи с 4 места 34 гола. Ниже 4-го места не были бы. Не так он уж и нужен, как кажется мессидрочерам, еще и за 150 лямов в год.
    Мессі можливо й потрібно вже відпускати, однак хто зіграє на його позиції? Коутіньо та П’яніч якось не тягнуть саме в Барсі на роль лідерів, а підписати можуть когось ще слабшого.
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 01.03.2021 22:36
    +1
    FatalisTUA, 01.03.2021 22:07
    Добре, що повісили лише цінник, а не самого Грізмана.. )
    ) Була така новина про оголошення в одному універі, де написали щось типу: "Студенти, що здали заліки, будуть повішені на третьому поверсі"
    OKs100
    online
      OKs100, 01.03.2021 20:53
    +1
    maxno, 01.03.2021 20:52
    назад в АТЛЕТИКО Мадрид!!!!!!!!!!!!!!!!
    Он старый и слишком дорогой. Пусть лучше подпишут Ибрагимовича, он дешевле.
    denzellezned
      denzellezned, 02.03.2021 22:06
    0
    Роман Порывай, 02.03.2021 00:07
    Краще б вони Грізмана замість Суареса того сезону відпустили.. Просто зашкалює "геніальність" керівництва нинішньої Барси. Відпустити Суареса,мотивуючи тим, що він "застарий" для них..
    100%, трійка Мессі-Суарес-Альба це єдине що було в команді на вищому рівні, але вони залишили Грізмана якій не заграв, а головному конкуренту відали за дякую одного з кращих форвардів у світі, БРАВО! І тепер Суарес забиває за Атлетико, а Грізмана думають кому б загнати хочаб за пів ціни
    dd dent
    online
      dd dent, 02.03.2021 00:45
    0
    Налетай - недорого)
    viktor112007
      viktor112007, 02.03.2021 00:20
    0
    Комментарий свернут. Показать
    непогано зароблять, -60 лимонів
    бізнес по-барселонськи
    FatalisTUA
    online
      FatalisTUA, 01.03.2021 22:07
    0
    Добре, що повісили лише цінник, а не самого Грізмана.. )