Львов – Бужора. Смотреть онлайн. LIVE трансляция

Смотрите прямую трансляцию контрольного матча

Львов – Бужора. Смотреть онлайн. LIVE трансляция
© ФК Львов

Во вторник, 19 января, ПФК «Львов» проведет контрольный матч против закарпатской «Бужоры». Начало в 12:00 по Киеву.

Зимние сборы клубов УПЛ-2021: расписание и результаты контрольных матчей

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(1 голос)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 19.01.2021 14:21
    -2
    11-2... Правда то команда слабенька...
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 19.01.2021 14:20
    0
    Тай для того і поїдуть у Туреччину на другий збір.
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 19.01.2021 14:18
    0
    Bohdan Shelelyo, 19.01.2021 14:11
    А ще в таких умовах - мороз потім валить сніг а просто самі футблолісти ховзаючись і падають самі по собі. Не футбол а хокей. Просто знущання з футболу і з команд. І як так грати і вигравати можна чи хочаб реалізовувати щось чи переглядати футболістів в таких умовах?
    Так під кінець сніг пішов, а так поле ляля було, як для такої пори...
    Bohdan Shelelyo
      Bohdan Shelelyo, 19.01.2021 14:11
    -1
    Ваня Кривка, 19.01.2021 13:20
    Оце рівень ПФК Львову. Грати проти команди середняка Чемпіонату Області Закарпаття
    А ще в таких умовах - мороз потім валить сніг а просто самі футблолісти ховзаючись і падають самі по собі. Не футбол а хокей. Просто знущання з футболу і з команд. І як так грати і вигравати можна чи хочаб реалізовувати щось чи переглядати футболістів в таких умовах?
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 19.01.2021 13:22
    0
    Ваня Кривка, 19.01.2021 13:20
    Оце рівень ПФК Львову. Грати проти команди середняка Чемпіонату Області Закарпаття
    Так це ж збори... Є молодь, є новачки... Переглядаємо, пробуємо, аналізуємо...
    Ваня Кривка
      Ваня Кривка, 19.01.2021 13:20
    +2
    Оце рівень ПФК Львову. Грати проти команди середняка Чемпіонату Області Закарпаття
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 19.01.2021 12:27
    -4
    Дякую, що не забули!
    Леви !!! Перша частина зборів, скоро команда вилітає в Туреччину. Новачки підтягуються на перегляд!!!
    Ваня Кривка
    online
      Ваня Кривка, 19.01.2021 13:20
    +2
    Оце рівень ПФК Львову. Грати проти команди середняка Чемпіонату Області Закарпаття
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 19.01.2021 14:20
    0
    Тай для того і поїдуть у Туреччину на другий збір.
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 19.01.2021 14:18
    0
    Bohdan Shelelyo, 19.01.2021 14:11
    А ще в таких умовах - мороз потім валить сніг а просто самі футблолісти ховзаючись і падають самі по собі. Не футбол а хокей. Просто знущання з футболу і з команд. І як так грати і вигравати можна чи хочаб реалізовувати щось чи переглядати футболістів в таких умовах?
    Так під кінець сніг пішов, а так поле ляля було, як для такої пори...
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 19.01.2021 13:22
    0