Игорь СУРКИС: «Это не Шахтер слабее, а мы сильнее играем, организованнее»

Президент «Динамо» Игорь Суркис рассказал о борьбе с донецким клубом в УПЛ

Игорь СУРКИС: «Это не Шахтер слабее, а мы сильнее играем, организованнее»
© ПроФутбол. Игорь Суркис

Президент «Динамо» Игорь Суркис рассказал о борьбе с донецким «Шахтером» в УПЛ, где киевляне впереди на 3 очка:

«Не могу сказать, что «Шахтер» стал слабее. Может быть, где-то только по игре по сравнению с прошлым сезоном. Их же тоже постигла эта корона-19, как говорят. И нас. Их чуть раньше, нас – чуть позже.

Уже от медиков зависит, как они восстановят людей. Вот легионеры у нас не болели, например. Ни Вербич, ни Кендзера. Мне сложно что-то говорить. Каждым утром мы сдаем тесты и до 6 часов вечера ждем с нетерпением, что они покажут.

Может быть, не «Шахтер» слабее, а мы чуть сильнее играем, организованнее».

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — ПроФутбол

(40 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 30.11.2020 19:03
    0
    Судя по выводам сурка хоть понятно чего ситуация такая в клубе да еще и ск лет ...
    axylinam
    online
      axylinam, 30.11.2020 18:52
    0
    Проблема Шахтёра-выпал Исмаили,Тайсон саботирует,слабо играетМарлос постарел и физически больше тайма нормально бегать не может,Мораес возрастной и не готов забивать топ клубам и в чемпионате Украины тоже хуже стал играть,молодёжь Шахтёра пока нестабильна,на этом фоне микроскопическое улучшение игры Динамо кажется большим
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 30.11.2020 18:40
    0
    kino, 30.11.2020 16:25
    Бред ти триндиш. В моєму коменті написано про шлак цих гравців яких ти перечислив? А тепер мені скажи чи сьогоднішні гравці сильнішші за склади 70-80-90 і початок 2000 років?. Ти скоріш за все і не бачив ці команди в живу які грали за Київ, тому Циганков, і Миколенко для тебе майстри. В ті часи вони-б за основу якщо і грали-б то з великою натяжкою. В більшості часу вони би полірували лавку.
    За такого тренера як Лобановський добротний, але досить середній за грою до кінця 90-х Лужний став гравцем топ-рівня. Впевнений, що Циганков, Миколенко, Буяльський при ньому грали б на порядок краще і не були б зайвими у команді. С кимось би він попрощався, але з ким, то можна лише припускати. Як от досі не розумів, що такого Лобановський бачив у Кардаші, що він грав у основі зіркового ДК кінця 90-х. Ні особливих голів, ні передач, тільки непоганий дріблінг.
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 30.11.2020 18:27
    0
    kino, 30.11.2020 16:25
    Бред ти триндиш. В моєму коменті написано про шлак цих гравців яких ти перечислив? А тепер мені скажи чи сьогоднішні гравці сильнішші за склади 70-80-90 і початок 2000 років?. Ти скоріш за все і не бачив ці команди в живу які грали за Київ, тому Циганков, і Миколенко для тебе майстри. В ті часи вони-б за основу якщо і грали-б то з великою натяжкою. В більшості часу вони би полірували лавку.
    Я вживу бачив ті команди, про які Ви пишите. Не впевнений, що наприклад Несмачний був сильнішим за Миколенка, а Косовський за Циганкова. Ці порівняння умовні. Нині гра стала більш інтенсивною, тож не факт, що всі гравці тих складів ДК так само зірково грали б тепер чи що нинішні лідери ДК загубилися б у запасі тих зіркових команд. Багато з гравців тих команд могли к Циганков за один місяць забити голи Франції, Іспанії та Барсі? Блохін, Буряк, Бєланов, Заваров, Шева, Ребров та мабуть ще пару-трійка гравців так, інші - не впевнений
    kino
      kino, 30.11.2020 16:25
    0
    viktor112007, 30.11.2020 00:24
    Брєд триндиш.
    Якщо на твою думку Вербіч, Циганков, Де Пена, Родрігес, Миколенко та навіть Бущан - шлак, то у тебе великі проблеми з головою.
    Проблеми зараз у Динамо катастрофічні лише тому, що нема забивного нападника. Дайте хоча би того ж Мбокані - і Динамо в цій ЛЧ взяло би очки не лише у Ференцвароша, а, як мінімум, були б очки в матчі проти Барси в Іспанії, де кияни багато моментів провтикали, особливо Супряга
    Бред ти триндиш. В моєму коменті написано про шлак цих гравців яких ти перечислив? А тепер мені скажи чи сьогоднішні гравці сильнішші за склади 70-80-90 і початок 2000 років?. Ти скоріш за все і не бачив ці команди в живу які грали за Київ, тому Циганков, і Миколенко для тебе майстри. В ті часи вони-б за основу якщо і грали-б то з великою натяжкою. В більшості часу вони би полірували лавку.
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 30.11.2020 10:39
    0
    ВВВ, 30.11.2020 10:10
    А це у нього фобія на Шахтар! Суркіс вже давно рівняється не на умовну Барсу чи МанСіті, а рівняється на Шахтар. Це у нього вже на рефлексному рівні. А з приводу втрачених очок то Динамо тупо скористалось виснаженністю Шахтаря,тим що у нього не було паузи між сезонами,що у гравців накопичилась фізична і психологічна втома.Дай Бог аби в нас інтрига була до останього туру чемпіонату,але мені здається що навесні і Луческу Динамо не допоможе.
    Тобто у Динамо та інших команд були не подібні умови? Чи не у таких умовах грають команди сильних європейських чемпіонатів? Якщо вивправдовуватися цими причинами, то Шахтар ще не раз буде вигрібати в Європі і втрачати очки в УПЛ. Можливо слід шукати причини у комплектації команди, у рівні тренера чи гравців? Один нападник, досить посередні захисники, ставка на бразильців, які не люблять відробляти у захисті, не люблять грати в умовах високого пресингу. Якщо це прокатує в Україні через посередній рівень суперників,то у єврокубках стиль гри Шахтаря приблизно вивчили і користаютьс його слабостями.
    Nashwill
      Nashwill, 30.11.2020 10:33
    0
    ВВВ, 30.11.2020 10:10
    А це у нього фобія на Шахтар! Суркіс вже давно рівняється не на умовну Барсу чи МанСіті, а рівняється на Шахтар. Це у нього вже на рефлексному рівні. А з приводу втрачених очок то Динамо тупо скористалось виснаженністю Шахтаря,тим що у нього не було паузи між сезонами,що у гравців накопичилась фізична і психологічна втома.Дай Бог аби в нас інтрига була до останього туру чемпіонату,але мені здається що навесні і Луческу Динамо не допоможе.
    це в шлюхтьора комплекс неповноцінності перед Динамо,інакше чому шахрайфанатики хваляться найменшими досягненнями свого недоклубу перед вболівальниками Динамо?
    Manticora
    online
      Manticora, 30.11.2020 10:27
    0
    Mr.Budd, 29.11.2020 23:02
    Ні, ну Динамо насправді краще стало грати а Шахта гірше, таким чином приблизно зрівнялись за рівнем
    Где эти инвалиды стали лучше играть?? Мне стыдно смотреть за их игрой!!!! да и игрой это не назовешЬ!! Куча Д А У Н О В бегает! Толку 0!!! Я в шоке.. Не смотрю их уже давно...
    ВВВ
      ВВВ, 30.11.2020 10:10
    -6
    Комментарий свернут. Показать
    Ilya , 30.11.2020 09:29
    Шахтер перегорел после прошлого сезон.
    Но к чему Суркис упомянул Шахту, я не понял.
    В прошлом сезоне у горняков было 4 ничьи и 2 поражения. В 1 круге у Шахтера уже 5 ничейных матчей, больше чем за прошлый сезон.
    А це у нього фобія на Шахтар! Суркіс вже давно рівняється не на умовну Барсу чи МанСіті, а рівняється на Шахтар. Це у нього вже на рефлексному рівні. А з приводу втрачених очок то Динамо тупо скористалось виснаженністю Шахтаря,тим що у нього не було паузи між сезонами,що у гравців накопичилась фізична і психологічна втома.Дай Бог аби в нас інтрига була до останього туру чемпіонату,але мені здається що навесні і Луческу Динамо не допоможе.
    Ilya
    online
      Ilya , 30.11.2020 09:29
    -2
    Шахтер перегорел после прошлого сезон.
    Но к чему Суркис упомянул Шахту, я не понял.
    В прошлом сезоне у горняков было 4 ничьи и 2 поражения. В 1 круге у Шахтера уже 5 ничейных матчей, больше чем за прошлый сезон.
    Odin
      Odin, 30.11.2020 09:00
    -3
    Да-да. Именно вы с Цыганом стали сильней и поэтому у Шахтера от страха 5 ничьих в 11 турах .
    ALud
      ALud, 30.11.2020 00:57
    0
    Це ж треба, не пройшло і 18(ВІСІМНАДЦЯТЬ) років, як до суркіса дійшло, що команду має тренувати тренер, а не недавній футболіст, або тренери з чужим українському футболу менталітетом. Але поїзд пішов, цільність традицій і поступу Динамо, як флагмана українського футболу втрачено і не суркісам цю ситуацію виправляти - не по гришці шапка!!!
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 30.11.2020 00:49
    +6
    salamanka1982, 29.11.2020 23:17
    Ну-ну. Порадуйй себя, Игорюнька)))). Шахта сейча днище как и вы. 11 сельско-городских коллективов + элита в лице Зари, шахты и динамы!!!))). Первая Лига посильнее и поинтереснее сейчас намного
    В чём первая лига намного сильнее? Прошлый сезон тоже так говорили. Игра и место в таблице в этом сезоне Руха, Миная и Ингульца показывает, что это далеко не так. Эти команды с трудом вытягивают уровень УПЛ даже в сравнении с Колосом, Мариуполем, Олимпиком, не говоря уже о командах посильнее. С чем можно согласиться,так это с тем, что ДК и ШД выглядят сильными именно на фоне слабого сейчас чемпионата. Где-то средний уровень выдают Заря, Александрия, Ворскла, Десна и Колос. Остальные слабенько.
    rus
      rus, 30.11.2020 00:34
    -4
    Комментарий свернут. Показать
    viktor112007, 30.11.2020 00:24
    Брєд триндиш.
    Якщо на твою думку Вербіч, Циганков, Де Пена, Родрігес, Миколенко та навіть Бущан - шлак, то у тебе великі проблеми з головою.
    Проблеми зараз у Динамо катастрофічні лише тому, що нема забивного нападника. Дайте хоча би того ж Мбокані - і Динамо в цій ЛЧ взяло би очки не лише у Ференцвароша, а, як мінімум, були б очки в матчі проти Барси в Іспанії, де кияни багато моментів провтикали, особливо Супряга
    Если, если, если!
    viktor112007
    online
      viktor112007, 30.11.2020 00:24
    +2
    kino, 29.11.2020 23:26
    П.здіти-не мішки носити! Клас багатьох ігроків Динамо дуже низький навіть для такої дири як наш чемпіонат. Самий слабий підбір футболістів за всю історію клуба.
    Брєд триндиш.
    Якщо на твою думку Вербіч, Циганков, Де Пена, Родрігес, Миколенко та навіть Бущан - шлак, то у тебе великі проблеми з головою.
    Проблеми зараз у Динамо катастрофічні лише тому, що нема забивного нападника. Дайте хоча би того ж Мбокані - і Динамо в цій ЛЧ взяло би очки не лише у Ференцвароша, а, як мінімум, були б очки в матчі проти Барси в Іспанії, де кияни багато моментів провтикали, особливо Супряга
    Саша Яковенко
    online
      Саша Яковенко, 29.11.2020 23:46
    -3
    Дон Организациони, во вторник ваш выход.
    kino
      kino, 29.11.2020 23:26
    -6
    П.здіти-не мішки носити! Клас багатьох ігроків Динамо дуже низький навіть для такої дири як наш чемпіонат. Самий слабий підбір футболістів за всю історію клуба.
    zakharka
      zakharka, 29.11.2020 23:20
    -9
    Жопа высрала гавно - владелец команды хвалит свое болото!
    Сравнивать эту гнусную трясину с футболом ,- что геморрой лечить у стоматолога!!!!!
    salamanka1982
    online
      salamanka1982, 29.11.2020 23:17
    -15
    Ну-ну. Порадуйй себя, Игорюнька)))). Шахта сейча днище как и вы. 11 сельско-городских коллективов + элита в лице Зари, шахты и динамы!!!))). Первая Лига посильнее и поинтереснее сейчас намного
    Sentinel
    online
      Sentinel, 29.11.2020 23:15
    +7
    Mr.Budd, 29.11.2020 23:02
    Ні, ну Динамо насправді краще стало грати а Шахта гірше, таким чином приблизно зрівнялись за рівнем
    Во вторник/среду лучше видно будет. Сравнялись или нет. Правильно Суркис говорит, что ковид серьезно ослабил всех, последние два месяца - хаос.
    Mr.Budd
    online
      Mr.Budd, 29.11.2020 23:02
    +16
    Ні, ну Динамо насправді краще стало грати а Шахта гірше, таким чином приблизно зрівнялись за рівнем
    JekFunny
    online
      JekFunny, 29.11.2020 23:09
    +10
    Да Динамо стало играть лучше , а что до шахтера , то не стоит на него оглядываться
    У нас свой путь и свои амбиции , нужно постараться взять чемпионство уже в этом сезоне !
    Sentinel
    online
      Sentinel, 29.11.2020 23:15
    +7
    Mr.Budd, 29.11.2020 23:02
    Ні, ну Динамо насправді краще стало грати а Шахта гірше, таким чином приблизно зрівнялись за рівнем
    Во вторник/среду лучше видно будет. Сравнялись или нет. Правильно Суркис говорит, что ковид серьезно ослабил всех, последние два месяца - хаос.
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 30.11.2020 00:49
    +6
    salamanka1982, 29.11.2020 23:17
    Ну-ну. Порадуйй себя, Игорюнька)))). Шахта сейча днище как и вы. 11 сельско-городских коллективов + элита в лице Зари, шахты и динамы!!!))). Первая Лига посильнее и поинтереснее сейчас намного
    В чём первая лига намного сильнее? Прошлый сезон тоже так говорили. Игра и место в таблице в этом сезоне Руха, Миная и Ингульца показывает, что это далеко не так. Эти команды с трудом вытягивают уровень УПЛ даже в сравнении с Колосом, Мариуполем, Олимпиком, не говоря уже о командах посильнее. С чем можно согласиться,так это с тем, что ДК и ШД выглядят сильными именно на фоне слабого сейчас чемпионата. Где-то средний уровень выдают Заря, Александрия, Ворскла, Десна и Колос. Остальные слабенько.
    viktor112007
    online
      viktor112007, 30.11.2020 00:24
    +2
    kino, 29.11.2020 23:26
    П.здіти-не мішки носити! Клас багатьох ігроків Динамо дуже низький навіть для такої дири як наш чемпіонат. Самий слабий підбір футболістів за всю історію клуба.
    Брєд триндиш.
    Якщо на твою думку Вербіч, Циганков, Де Пена, Родрігес, Миколенко та навіть Бущан - шлак, то у тебе великі проблеми з головою.
    Проблеми зараз у Динамо катастрофічні лише тому, що нема забивного нападника. Дайте хоча би того ж Мбокані - і Динамо в цій ЛЧ взяло би очки не лише у Ференцвароша, а, як мінімум, були б очки в матчі проти Барси в Іспанії, де кияни багато моментів провтикали, особливо Супряга
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 30.11.2020 19:03
    0
    Судя по выводам сурка хоть понятно чего ситуация такая в клубе да еще и ск лет ...
    axylinam
    online
      axylinam, 30.11.2020 18:52
    0
    Проблема Шахтёра-выпал Исмаили,Тайсон саботирует,слабо играетМарлос постарел и физически больше тайма нормально бегать не может,Мораес возрастной и не готов забивать топ клубам и в чемпионате Украины тоже хуже стал играть,молодёжь Шахтёра пока нестабильна,на этом фоне микроскопическое улучшение игры Динамо кажется большим
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 30.11.2020 18:40
    0
    kino, 30.11.2020 16:25
    Бред ти триндиш. В моєму коменті написано про шлак цих гравців яких ти перечислив? А тепер мені скажи чи сьогоднішні гравці сильнішші за склади 70-80-90 і початок 2000 років?. Ти скоріш за все і не бачив ці команди в живу які грали за Київ, тому Циганков, і Миколенко для тебе майстри. В ті часи вони-б за основу якщо і грали-б то з великою натяжкою. В більшості часу вони би полірували лавку.
    За такого тренера як Лобановський добротний, але досить середній за грою до кінця 90-х Лужний став гравцем топ-рівня. Впевнений, що Циганков, Миколенко, Буяльський при ньому грали б на порядок краще і не були б зайвими у команді. С кимось би він попрощався, але з ким, то можна лише припускати. Як от досі не розумів, що такого Лобановський бачив у Кардаші, що він грав у основі зіркового ДК кінця 90-х. Ні особливих голів, ні передач, тільки непоганий дріблінг.
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 30.11.2020 18:27
    0
    kino, 30.11.2020 16:25
    Бред ти триндиш. В моєму коменті написано про шлак цих гравців яких ти перечислив? А тепер мені скажи чи сьогоднішні гравці сильнішші за склади 70-80-90 і початок 2000 років?. Ти скоріш за все і не бачив ці команди в живу які грали за Київ, тому Циганков, і Миколенко для тебе майстри. В ті часи вони-б за основу якщо і грали-б то з великою натяжкою. В більшості часу вони би полірували лавку.
    Я вживу бачив ті команди, про які Ви пишите. Не впевнений, що наприклад Несмачний був сильнішим за Миколенка, а Косовський за Циганкова. Ці порівняння умовні. Нині гра стала більш інтенсивною, тож не факт, що всі гравці тих складів ДК так само зірково грали б тепер чи що нинішні лідери ДК загубилися б у запасі тих зіркових команд. Багато з гравців тих команд могли к Циганков за один місяць забити голи Франції, Іспанії та Барсі? Блохін, Буряк, Бєланов, Заваров, Шева, Ребров та мабуть ще пару-трійка гравців так, інші - не впевнений
    kino
      kino, 30.11.2020 16:25
    0
    viktor112007, 30.11.2020 00:24
    Брєд триндиш.
    Якщо на твою думку Вербіч, Циганков, Де Пена, Родрігес, Миколенко та навіть Бущан - шлак, то у тебе великі проблеми з головою.
    Проблеми зараз у Динамо катастрофічні лише тому, що нема забивного нападника. Дайте хоча би того ж Мбокані - і Динамо в цій ЛЧ взяло би очки не лише у Ференцвароша, а, як мінімум, були б очки в матчі проти Барси в Іспанії, де кияни багато моментів провтикали, особливо Супряга
    Бред ти триндиш. В моєму коменті написано про шлак цих гравців яких ти перечислив? А тепер мені скажи чи сьогоднішні гравці сильнішші за склади 70-80-90 і початок 2000 років?. Ти скоріш за все і не бачив ці команди в живу які грали за Київ, тому Циганков, і Миколенко для тебе майстри. В ті часи вони-б за основу якщо і грали-б то з великою натяжкою. В більшості часу вони би полірували лавку.
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 30.11.2020 10:39
    0
    ВВВ, 30.11.2020 10:10
    А це у нього фобія на Шахтар! Суркіс вже давно рівняється не на умовну Барсу чи МанСіті, а рівняється на Шахтар. Це у нього вже на рефлексному рівні. А з приводу втрачених очок то Динамо тупо скористалось виснаженністю Шахтаря,тим що у нього не було паузи між сезонами,що у гравців накопичилась фізична і психологічна втома.Дай Бог аби в нас інтрига була до останього туру чемпіонату,але мені здається що навесні і Луческу Динамо не допоможе.
    Тобто у Динамо та інших команд були не подібні умови? Чи не у таких умовах грають команди сильних європейських чемпіонатів? Якщо вивправдовуватися цими причинами, то Шахтар ще не раз буде вигрібати в Європі і втрачати очки в УПЛ. Можливо слід шукати причини у комплектації команди, у рівні тренера чи гравців? Один нападник, досить посередні захисники, ставка на бразильців, які не люблять відробляти у захисті, не люблять грати в умовах високого пресингу. Якщо це прокатує в Україні через посередній рівень суперників,то у єврокубках стиль гри Шахтаря приблизно вивчили і користаютьс його слабостями.
    Nashwill
    online
      Nashwill, 30.11.2020 10:33
    0
    ВВВ, 30.11.2020 10:10
    А це у нього фобія на Шахтар! Суркіс вже давно рівняється не на умовну Барсу чи МанСіті, а рівняється на Шахтар. Це у нього вже на рефлексному рівні. А з приводу втрачених очок то Динамо тупо скористалось виснаженністю Шахтаря,тим що у нього не було паузи між сезонами,що у гравців накопичилась фізична і психологічна втома.Дай Бог аби в нас інтрига була до останього туру чемпіонату,але мені здається що навесні і Луческу Динамо не допоможе.
    це в шлюхтьора комплекс неповноцінності перед Динамо,інакше чому шахрайфанатики хваляться найменшими досягненнями свого недоклубу перед вболівальниками Динамо?
    Manticora
    online
      Manticora, 30.11.2020 10:27
    0
    Mr.Budd, 29.11.2020 23:02
    Ні, ну Динамо насправді краще стало грати а Шахта гірше, таким чином приблизно зрівнялись за рівнем
    Где эти инвалиды стали лучше играть?? Мне стыдно смотреть за их игрой!!!! да и игрой это не назовешЬ!! Куча Д А У Н О В бегает! Толку 0!!! Я в шоке.. Не смотрю их уже давно...
    ALud
      ALud, 30.11.2020 00:57
    0
    Це ж треба, не пройшло і 18(ВІСІМНАДЦЯТЬ) років, як до суркіса дійшло, що команду має тренувати тренер, а не недавній футболіст, або тренери з чужим українському футболу менталітетом. Але поїзд пішов, цільність традицій і поступу Динамо, як флагмана українського футболу втрачено і не суркісам цю ситуацію виправляти - не по гришці шапка!!!
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.
Продолжая просматривать SPORT.UA, Вы подтверждаете, что ознакомились с Политикой конфиденциальности