Брюгге интересуется возможностью покупки Яремчука

Возможно, украинский легионер сменит клуб, но останется в чемпионате Бельгии

Брюгге интересуется возможностью покупки Яремчука
© Instagram. Роман Яремчук

Руководство «Брюгге» рассматривает возможность подписания 24-летнего украинского форварда «Гента» Романа Яремчука.

Отмечается, что в трансфере Яремчука лично заинтересован главный тренер «Брюгге» Филипп Клеман.

Контракт Яремчука с «Гентом» рассчитан до лета 2023 года. Его оценочная стоимость по данным Transfermarkt составляет 11 миллионов евро.

В нынешнем сезоне на счету Яремчука 15 матчей во всех турнирах за «Гент», в которых он отличился 8 забитыми мячами и 3 результативными передачами.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Voetbal Belgie

(28 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    samird
    online
      samird, 14.11.2020 18:13
    0
    alefteev77, 14.11.2020 18:07
    В мене інше бачення ситуації.
    Без Лобановського те Динамо ніколи би на високий рівень не вийшло. В сезоні 1998/99 ми реально могли виграти Лігу Чемпіонів. Без результатів 2 сезонів та голів в Лізі Чемпіонів, Шевченко не був би зірковим трансфером в Мілан.
    =
    Потенціал Шевченка було видно виключно в чемпіонаті України. І в ті часи купити його хотіли лише московські клуби. Так скаути спостерігали. Але не більше.
    =
    Я зрозумів, ваш месседж, в мене інша думка. Вважаю, що головний тренер - це ключовий компонент в команді, особливо як команда має потенціали, але не має результатів.
    С резюме в целом согласен. БОЛЬШОЙ тренер даже из посредственных игроков может слепить боеспособный коллектив. А дерьмовый даже с созвездием провалится.
    samird
    online
      samird, 14.11.2020 18:11
    +1
    alefteev77, 14.11.2020 15:39
    Подивіться на склад Динамо при Сабо та результати в європейських турнірах. Програвали Рапіду, Ксамаксу та іншим. В чемпіонаті України конкуренції не було майже.
    =
    Лобановський розкрив не лише потенціал Реброва та Шевченко, але усього Динамо та його гравців, яких до того, особливо ніхто не знав в Європі. Лобановський дійсно казав в своїх інтерв'ю, що Сабо передав йому сформовану команду і умовно кажучи дякував Сабо за це. Але те, як вчинили з Леоненко - для мене особисто було показником архаїчності та певної категоричного Лобановського. Але я звісно диванний експерт, тому моя думка - це лише приватна думка вболівальника.
    Леон разлагал команду. Футбольный талант у Вити был и неординарный. Но слабый интеллект и гавённый характер свели всё на нет. Как показало время - Лобановский был абсолютно прав.
    И наводящий вопрос защитник Вити. Почему этот блестящий игрок в самом расцвете сил (27-28) оказался не нужен никому, кроме киевского ЦСКА?
    alefteev77
    online
      alefteev77, 14.11.2020 18:07
    0
    Tasha19, 14.11.2020 17:37
    При чому результати команди вцілому, до таланту одного конкретного гравця - Шевченка? Так от талан Шеви було видно і до Лобановського.
    А по Леоненку все зрозуміло, його загули Лобановський терпіти не став, і правильно зробив, то Мілевського і Алієва в ДК довго тепрпіли, а зазвичай загульщиків швидко з команди сплавляють, яскравий приклад Рональдіньйо і Барселона.
    В мене інше бачення ситуації.
    Без Лобановського те Динамо ніколи би на високий рівень не вийшло. В сезоні 1998/99 ми реально могли виграти Лігу Чемпіонів. Без результатів 2 сезонів та голів в Лізі Чемпіонів, Шевченко не був би зірковим трансфером в Мілан.
    =
    Потенціал Шевченка було видно виключно в чемпіонаті України. І в ті часи купити його хотіли лише московські клуби. Так скаути спостерігали. Але не більше.
    =
    Я зрозумів, ваш месседж, в мене інша думка. Вважаю, що головний тренер - це ключовий компонент в команді, особливо як команда має потенціали, але не має результатів.
    Tasha19
      Tasha19, 14.11.2020 17:37
    +2
    alefteev77, 14.11.2020 15:39
    Подивіться на склад Динамо при Сабо та результати в європейських турнірах. Програвали Рапіду, Ксамаксу та іншим. В чемпіонаті України конкуренції не було майже.
    =
    Лобановський розкрив не лише потенціал Реброва та Шевченко, але усього Динамо та його гравців, яких до того, особливо ніхто не знав в Європі. Лобановський дійсно казав в своїх інтерв'ю, що Сабо передав йому сформовану команду і умовно кажучи дякував Сабо за це. Але те, як вчинили з Леоненко - для мене особисто було показником архаїчності та певної категоричного Лобановського. Але я звісно диванний експерт, тому моя думка - це лише приватна думка вболівальника.
    При чому результати команди вцілому, до таланту одного конкретного гравця - Шевченка? Так от талан Шеви було видно і до Лобановського.
    А по Леоненку все зрозуміло, його загули Лобановський терпіти не став, і правильно зробив, то Мілевського і Алієва в ДК довго тепрпіли, а зазвичай загульщиків швидко з команди сплавляють, яскравий приклад Рональдіньйо і Барселона.
    alefteev77
    online
      alefteev77, 14.11.2020 15:39
    -1
    Tasha19, 14.11.2020 15:17
    От не треба, талант Шеви і Реброва був виданий ще при Сабо, особливо що стосується молодого Шеви, по ньому вже тоді було видно що майбутній топ футболіст, просто Лобановський по максимуму їх розкрив
    Подивіться на склад Динамо при Сабо та результати в європейських турнірах. Програвали Рапіду, Ксамаксу та іншим. В чемпіонаті України конкуренції не було майже.
    =
    Лобановський розкрив не лише потенціал Реброва та Шевченко, але усього Динамо та його гравців, яких до того, особливо ніхто не знав в Європі. Лобановський дійсно казав в своїх інтерв'ю, що Сабо передав йому сформовану команду і умовно кажучи дякував Сабо за це. Але те, як вчинили з Леоненко - для мене особисто було показником архаїчності та певної категоричного Лобановського. Але я звісно диванний експерт, тому моя думка - це лише приватна думка вболівальника.
    kvv1404
    online
      kvv1404, 14.11.2020 15:23
    +1
    Mac_Gyver, 14.11.2020 15:15
    "Гент" сейчас сыплется. "Брюгге" - это шаг вперед.
    Да яка різниця Гент чи Брюге,це один і той самий чемпіонат. З Гента Яремчук може підти вже наступного літа.Якщо перейде в Брюгге то його мінімум рік нікуди не відпустять. А Яремчук хоче покинути Бельгію.
    Tasha19
      Tasha19, 14.11.2020 15:19
    +2
    alefteev77, 14.11.2020 13:15
    Тяжко ему будет как в Англии, так и в Италии. Так Яремчук любит играть на чистых мячах, проигрывает большинство единоборств.
    =
    Яремчук важно попасть к толковому тренеру, который сможет его развить в тактическом и игровом плане. А какой чемпионат это менее важно. Напомню, что потенциал Реброва и Шевченка реализовал и включил именно Лобановский. При Сабо оба были довольно средними игроками по европейским. При Лобановском Ребров и Шевченко стали лучшими бомбардирами в Лиге Чемпионов.
    =
    Хотя думаю с его антропометрией Яремчуку и стилем ему подошел бы чемпионат Германии. Но опять же важен тренер, который понимает потенциал игрока и способен помочь ему дальше развиваться и реализоваться. А это ежедневный кропотливый труд с игроком.
    А Яремчуку майже 25, по європейських мірках це вже сформований футболіст.
    Tasha19
      Tasha19, 14.11.2020 15:17
    +1
    alefteev77, 14.11.2020 13:15
    Тяжко ему будет как в Англии, так и в Италии. Так Яремчук любит играть на чистых мячах, проигрывает большинство единоборств.
    =
    Яремчук важно попасть к толковому тренеру, который сможет его развить в тактическом и игровом плане. А какой чемпионат это менее важно. Напомню, что потенциал Реброва и Шевченка реализовал и включил именно Лобановский. При Сабо оба были довольно средними игроками по европейским. При Лобановском Ребров и Шевченко стали лучшими бомбардирами в Лиге Чемпионов.
    =
    Хотя думаю с его антропометрией Яремчуку и стилем ему подошел бы чемпионат Германии. Но опять же важен тренер, который понимает потенциал игрока и способен помочь ему дальше развиваться и реализоваться. А это ежедневный кропотливый труд с игроком.
    От не треба, талант Шеви і Реброва був виданий ще при Сабо, особливо що стосується молодого Шеви, по ньому вже тоді було видно що майбутній топ футболіст, просто Лобановський по максимуму їх розкрив
    Mac_Gyver
    online
      Mac_Gyver, 14.11.2020 15:15
    +3
    "Гент" сейчас сыплется. "Брюгге" - это шаг вперед.
    alefteev77
    online
      alefteev77, 14.11.2020 13:15
    +2
    kvv1404, 14.11.2020 13:08
    Дуже сумніваюсь що Яремчук перейде в Брюгге. Він хоче перейти з бельгійсько чемпіонати в більш сильніший італьянський чи англійський.
    Тяжко ему будет как в Англии, так и в Италии. Так Яремчук любит играть на чистых мячах, проигрывает большинство единоборств.
    =
    Яремчук важно попасть к толковому тренеру, который сможет его развить в тактическом и игровом плане. А какой чемпионат это менее важно. Напомню, что потенциал Реброва и Шевченка реализовал и включил именно Лобановский. При Сабо оба были довольно средними игроками по европейским. При Лобановском Ребров и Шевченко стали лучшими бомбардирами в Лиге Чемпионов.
    =
    Хотя думаю с его антропометрией Яремчуку и стилем ему подошел бы чемпионат Германии. Но опять же важен тренер, который понимает потенциал игрока и способен помочь ему дальше развиваться и реализоваться. А это ежедневный кропотливый труд с игроком.
    kvv1404
    online
      kvv1404, 14.11.2020 13:08
    +4
    Дуже сумніваюсь що Яремчук перейде в Брюгге. Він хоче перейти з бельгійсько чемпіонати в більш сильніший італьянський чи англійський.
    kvv1404
    online
      kvv1404, 14.11.2020 13:08
    +4
    Дуже сумніваюсь що Яремчук перейде в Брюгге. Він хоче перейти з бельгійсько чемпіонати в більш сильніший італьянський чи англійський.
    Mac_Gyver
    online
      Mac_Gyver, 14.11.2020 15:15
    +3
    "Гент" сейчас сыплется. "Брюгге" - это шаг вперед.
    Tasha19
      Tasha19, 14.11.2020 17:37
    +2
    alefteev77, 14.11.2020 15:39
    Подивіться на склад Динамо при Сабо та результати в європейських турнірах. Програвали Рапіду, Ксамаксу та іншим. В чемпіонаті України конкуренції не було майже.
    =
    Лобановський розкрив не лише потенціал Реброва та Шевченко, але усього Динамо та його гравців, яких до того, особливо ніхто не знав в Європі. Лобановський дійсно казав в своїх інтерв'ю, що Сабо передав йому сформовану команду і умовно кажучи дякував Сабо за це. Але те, як вчинили з Леоненко - для мене особисто було показником архаїчності та певної категоричного Лобановського. Але я звісно диванний експерт, тому моя думка - це лише приватна думка вболівальника.
    При чому результати команди вцілому, до таланту одного конкретного гравця - Шевченка? Так от талан Шеви було видно і до Лобановського.
    А по Леоненку все зрозуміло, його загули Лобановський терпіти не став, і правильно зробив, то Мілевського і Алієва в ДК довго тепрпіли, а зазвичай загульщиків швидко з команди сплавляють, яскравий приклад Рональдіньйо і Барселона.
    Tasha19
      Tasha19, 14.11.2020 15:19
    +2
    alefteev77, 14.11.2020 13:15
    Тяжко ему будет как в Англии, так и в Италии. Так Яремчук любит играть на чистых мячах, проигрывает большинство единоборств.
    =
    Яремчук важно попасть к толковому тренеру, который сможет его развить в тактическом и игровом плане. А какой чемпионат это менее важно. Напомню, что потенциал Реброва и Шевченка реализовал и включил именно Лобановский. При Сабо оба были довольно средними игроками по европейским. При Лобановском Ребров и Шевченко стали лучшими бомбардирами в Лиге Чемпионов.
    =
    Хотя думаю с его антропометрией Яремчуку и стилем ему подошел бы чемпионат Германии. Но опять же важен тренер, который понимает потенциал игрока и способен помочь ему дальше развиваться и реализоваться. А это ежедневный кропотливый труд с игроком.
    А Яремчуку майже 25, по європейських мірках це вже сформований футболіст.
    alefteev77
    online
      alefteev77, 14.11.2020 13:15
    +2
    kvv1404, 14.11.2020 13:08
    Дуже сумніваюсь що Яремчук перейде в Брюгге. Він хоче перейти з бельгійсько чемпіонати в більш сильніший італьянський чи англійський.
    Тяжко ему будет как в Англии, так и в Италии. Так Яремчук любит играть на чистых мячах, проигрывает большинство единоборств.
    =
    Яремчук важно попасть к толковому тренеру, который сможет его развить в тактическом и игровом плане. А какой чемпионат это менее важно. Напомню, что потенциал Реброва и Шевченка реализовал и включил именно Лобановский. При Сабо оба были довольно средними игроками по европейским. При Лобановском Ребров и Шевченко стали лучшими бомбардирами в Лиге Чемпионов.
    =
    Хотя думаю с его антропометрией Яремчуку и стилем ему подошел бы чемпионат Германии. Но опять же важен тренер, который понимает потенциал игрока и способен помочь ему дальше развиваться и реализоваться. А это ежедневный кропотливый труд с игроком.
    samird
    online
      samird, 14.11.2020 18:11
    +1
    alefteev77, 14.11.2020 15:39
    Подивіться на склад Динамо при Сабо та результати в європейських турнірах. Програвали Рапіду, Ксамаксу та іншим. В чемпіонаті України конкуренції не було майже.
    =
    Лобановський розкрив не лише потенціал Реброва та Шевченко, але усього Динамо та його гравців, яких до того, особливо ніхто не знав в Європі. Лобановський дійсно казав в своїх інтерв'ю, що Сабо передав йому сформовану команду і умовно кажучи дякував Сабо за це. Але те, як вчинили з Леоненко - для мене особисто було показником архаїчності та певної категоричного Лобановського. Але я звісно диванний експерт, тому моя думка - це лише приватна думка вболівальника.
    Леон разлагал команду. Футбольный талант у Вити был и неординарный. Но слабый интеллект и гавённый характер свели всё на нет. Как показало время - Лобановский был абсолютно прав.
    И наводящий вопрос защитник Вити. Почему этот блестящий игрок в самом расцвете сил (27-28) оказался не нужен никому, кроме киевского ЦСКА?
    kvv1404
    online
      kvv1404, 14.11.2020 15:23
    +1
    Mac_Gyver, 14.11.2020 15:15
    "Гент" сейчас сыплется. "Брюгге" - это шаг вперед.
    Да яка різниця Гент чи Брюге,це один і той самий чемпіонат. З Гента Яремчук може підти вже наступного літа.Якщо перейде в Брюгге то його мінімум рік нікуди не відпустять. А Яремчук хоче покинути Бельгію.
    Tasha19
      Tasha19, 14.11.2020 15:17
    +1
    alefteev77, 14.11.2020 13:15
    Тяжко ему будет как в Англии, так и в Италии. Так Яремчук любит играть на чистых мячах, проигрывает большинство единоборств.
    =
    Яремчук важно попасть к толковому тренеру, который сможет его развить в тактическом и игровом плане. А какой чемпионат это менее важно. Напомню, что потенциал Реброва и Шевченка реализовал и включил именно Лобановский. При Сабо оба были довольно средними игроками по европейским. При Лобановском Ребров и Шевченко стали лучшими бомбардирами в Лиге Чемпионов.
    =
    Хотя думаю с его антропометрией Яремчуку и стилем ему подошел бы чемпионат Германии. Но опять же важен тренер, который понимает потенциал игрока и способен помочь ему дальше развиваться и реализоваться. А это ежедневный кропотливый труд с игроком.
    От не треба, талант Шеви і Реброва був виданий ще при Сабо, особливо що стосується молодого Шеви, по ньому вже тоді було видно що майбутній топ футболіст, просто Лобановський по максимуму їх розкрив
    samird
    online
      samird, 14.11.2020 18:13
    0
    alefteev77, 14.11.2020 18:07
    В мене інше бачення ситуації.
    Без Лобановського те Динамо ніколи би на високий рівень не вийшло. В сезоні 1998/99 ми реально могли виграти Лігу Чемпіонів. Без результатів 2 сезонів та голів в Лізі Чемпіонів, Шевченко не був би зірковим трансфером в Мілан.
    =
    Потенціал Шевченка було видно виключно в чемпіонаті України. І в ті часи купити його хотіли лише московські клуби. Так скаути спостерігали. Але не більше.
    =
    Я зрозумів, ваш месседж, в мене інша думка. Вважаю, що головний тренер - це ключовий компонент в команді, особливо як команда має потенціали, але не має результатів.
    С резюме в целом согласен. БОЛЬШОЙ тренер даже из посредственных игроков может слепить боеспособный коллектив. А дерьмовый даже с созвездием провалится.
    alefteev77
    online
      alefteev77, 14.11.2020 18:07
    0
    Tasha19, 14.11.2020 17:37
    При чому результати команди вцілому, до таланту одного конкретного гравця - Шевченка? Так от талан Шеви було видно і до Лобановського.
    А по Леоненку все зрозуміло, його загули Лобановський терпіти не став, і правильно зробив, то Мілевського і Алієва в ДК довго тепрпіли, а зазвичай загульщиків швидко з команди сплавляють, яскравий приклад Рональдіньйо і Барселона.
    В мене інше бачення ситуації.
    Без Лобановського те Динамо ніколи би на високий рівень не вийшло. В сезоні 1998/99 ми реально могли виграти Лігу Чемпіонів. Без результатів 2 сезонів та голів в Лізі Чемпіонів, Шевченко не був би зірковим трансфером в Мілан.
    =
    Потенціал Шевченка було видно виключно в чемпіонаті України. І в ті часи купити його хотіли лише московські клуби. Так скаути спостерігали. Але не більше.
    =
    Я зрозумів, ваш месседж, в мене інша думка. Вважаю, що головний тренер - це ключовий компонент в команді, особливо як команда має потенціали, але не має результатів.
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.
Продолжая просматривать SPORT.UA, Вы подтверждаете, что ознакомились с Политикой конфиденциальности