ВИДЕО. Тиафо продемонстрировал Медведеву средний палец

Американский теннисист отметился неблаговидным поступком на US Open

ВИДЕО. Тиафо продемонстрировал Медведеву средний палец
© Instagram. Фрэнсис Тиафо

22-летний американский теннисист Фрэнсис Тиафо уступил 24-летнему российскому спортсмену Даниилу Медведеву в поединке 1/8 финала US Open.

Для победы над Тиафо Медведеву хватило трех сетов — 6:4, 6:1, 6:0

Раздосадованный неудачным матчем, Фрэнсис показал Медведеву средний палец. Впрочем, россиянин оставил грубый жест без внимания.

В 1/4 финала US Open Медведев сыграет с россиянином Андреем Рублевым.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Twitter

(25 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    VoOne1983
      VoOne1983, 09.09.2020 05:19
    +1
    До речі, шість останніх коментаторів, ви гілку часом не попутали? Чи ви, як мухи на г....но позлітались, коли назву статті прочитали???
    VoOne1983
      VoOne1983, 09.09.2020 05:16
    +1
    Ой, та ладно. Дані пальчик показали. Готовий поспорити, що Тіафо не просто так йому пальця тикнув. Не знаю чи є ще хоч один тенісист, якого в турі так не люблять як Мєдвєдєва. Гравець він непоганий, але руским духом від нього за милю смердить.
    Rainmaker
      Rainmaker, 08.09.2020 16:58
    -2
    Куйлован копчёный!!!
    Diego Armando
    online
      Diego Armando, 08.09.2020 16:06
    0
    Френсіс рашист
    Alehandro
    online
      Alehandro, 08.09.2020 14:26
    +1
    dadlismit, 08.09.2020 13:09
    Черножопый ублюдок оборзел совсем. Впаять дисквал. за это. Что-то в последнее время эти твари вообще страх потеряли, прикрываясь мнимой дискриминацией.
    Черному не посмеют. А если выяснится, что Тиафо еще и гей, то скорее москалю впаяют дисвал)
    Vitalik_Medvid
      Vitalik_Medvid, 08.09.2020 13:22
    +9
    Уявляю що би було, якби білий показав середній палець чорному...То вже би знову підпалювали машини і розбивали вітрини..
    dadlismit
      dadlismit, 08.09.2020 13:09
    +2
    Черножопый ублюдок оборзел совсем. Впаять дисквал. за это. Что-то в последнее время эти твари вообще страх потеряли, прикрываясь мнимой дискриминацией.
    ihor7003
      ihor7003, 08.09.2020 12:55
    +2
    Чорный расист!
    vital
    online
      vital, 08.09.2020 12:42
    +3
    Я б заборонив такі картаті футболки, як у Тіафо на фото, чи молодого канадця Оге ...., який вчора з Тімом грав у 4-му колі шлему, бо такі кольори десь здорово б'ють по очах суперників і відволікають від гри.
    vital
    online
      vital, 08.09.2020 12:38
    +5
    "Для перемоги над Тіафо Медведєву вистачило двох сетів — 6:4, 6:1." - Виходить це лише сер Енді рубався 5 сетів до 3-х виграних?
    Насправді рахунок матчу — 6:4, 6:1, 6:0. Принаймі так каже майскоре.
    Vitalik_Medvid
    online
      Vitalik_Medvid, 08.09.2020 13:22
    +9
    Уявляю що би було, якби білий показав середній палець чорному...То вже би знову підпалювали машини і розбивали вітрини..
    vital
    online
      vital, 08.09.2020 12:38
    +5
    "Для перемоги над Тіафо Медведєву вистачило двох сетів — 6:4, 6:1." - Виходить це лише сер Енді рубався 5 сетів до 3-х виграних?
    Насправді рахунок матчу — 6:4, 6:1, 6:0. Принаймі так каже майскоре.
    vital
    online
      vital, 08.09.2020 12:42
    +3
    Я б заборонив такі картаті футболки, як у Тіафо на фото, чи молодого канадця Оге ...., який вчора з Тімом грав у 4-му колі шлему, бо такі кольори десь здорово б'ють по очах суперників і відволікають від гри.
    dadlismit
      dadlismit, 08.09.2020 13:09
    +2
    Черножопый ублюдок оборзел совсем. Впаять дисквал. за это. Что-то в последнее время эти твари вообще страх потеряли, прикрываясь мнимой дискриминацией.
    ihor7003
    online
      ihor7003, 08.09.2020 12:55
    +2
    Чорный расист!
    VoOne1983
      VoOne1983, 09.09.2020 05:19
    +1
    До речі, шість останніх коментаторів, ви гілку часом не попутали? Чи ви, як мухи на г....но позлітались, коли назву статті прочитали???
    VoOne1983
      VoOne1983, 09.09.2020 05:16
    +1
    Ой, та ладно. Дані пальчик показали. Готовий поспорити, що Тіафо не просто так йому пальця тикнув. Не знаю чи є ще хоч один тенісист, якого в турі так не люблять як Мєдвєдєва. Гравець він непоганий, але руским духом від нього за милю смердить.
    Alehandro
    online
      Alehandro, 08.09.2020 14:26
    +1
    dadlismit, 08.09.2020 13:09
    Черножопый ублюдок оборзел совсем. Впаять дисквал. за это. Что-то в последнее время эти твари вообще страх потеряли, прикрываясь мнимой дискриминацией.
    Черному не посмеют. А если выяснится, что Тиафо еще и гей, то скорее москалю впаяют дисвал)
    Diego Armando
    online
      Diego Armando, 08.09.2020 16:06
    0
    Френсіс рашист