ФОТО. Виталий Кличко гонял вандалов и надорвал ахиллово сухожилие

У легендарного супертяжа произошел рецидив старой травмы

ФОТО. Виталий Кличко гонял вандалов и надорвал ахиллово сухожилие
© Instagram. Виталий Кличко

Легендарный украинский супертяжеловес, а ныне мэр Киева Виталий Кличко, рассказал, что получил бытовую травму.

«Сегодня пришел на заседание Киевсовета вот так.

Поэтому не зря всем говорю регулярно на брифингах: берегите себя! И не только от коронавируса.

Минувшая суббота выдалась активной. Сначала поиграл с сыновьями в футбол. А потом поздно вечером гонял вандалов, которые расписывали стены в центре города. И старая спортивная травма напомнила о себе. Опять надорвал ахиллово сухожилие.

Но, ничего, мне не привыкать. Пока придется ходить не скоро. И, может, безответственные чиновники радуются, что временно волшебные пенделя не будут долетать? То теперь появилась новая опция для нерадивых - «накостылять»!», - написал Кличко.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Сьогодні прийшов засідання Київради ось так👆 ⠀ Тому не дарма всім говорю регулярно на брифінгах: бережіть себе! І не тільки від коронавірусу. ⠀ Минула субота видалася активною. Спочатку пограв із синами у футбол. А потім пізно ввечері ганяв вандалів, що розписували стіни в центрі міста. І стара спортивна травма нагадала про себе. Знову надірвав ахілове сухожилля. ⠀ Але, нічого, мені не звикати. Поки доведеться ходити не швидко. І, може, безвідповідальні чиновники радіють, що тимчасово чарівні пенделі не долітатимуть? То тепер з'явилася нова опція для нерадивих - «накостиляти»!☺️

Публикация от Віталій Кличко (@vitaliyklitschko)

 

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Instagram

(32 голоса)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    Zhorik678
    online
      Zhorik678, 30.07.2020 18:26
    0
    может это вандалы ему накостыляли
    Banderass
      Banderass, 30.07.2020 05:06
    0
    Ось, чому потрібно вчасно завершити спортивну кар'єру.
    генадий павленко
      генадий павленко, 28.07.2020 17:05
    +1
    turist86, 28.07.2020 13:52
    Комедія в 4 діях
    ДІЄВІ ЛЮДЕ
    Терентій Гаврилович Пузир — хазяїн, мільйонер.
    Зеленський, Ліхтаренко — економи
    Марія Івановна. Що з ним, що? Не чув?
    Феноген. Вони поїхали полюбоватись на копи і отут, зараз за ровом, побачили біля кіп чиїхсь гусей, що смикали копу; прудко під'їхали до гусей, схопились з бігунків і погналися за гусьми, та спіткнулись через ритвину і сильно упали.
    Золотницький. Воля ваша, а я не можу не підкреслити: у чоловіка двадцять дві тисячі кіп однієї пшениці — ну і треба ж йому гнатись за гусьми, що скубли одну копу!
    "Хазяїн" (Іван Карпенко-Карий)
    тупое сравнение там хазяин 22 тысяч стогов сена имел и один из них гуси объедали, а тут умные существа гадят, таких надо мордой в говно, которое они делают, они понимают только язык силы
    pike1
    online
      pike1, 28.07.2020 13:54
    0
    turist86, 28.07.2020 13:52
    Комедія в 4 діях
    ДІЄВІ ЛЮДЕ
    Терентій Гаврилович Пузир — хазяїн, мільйонер.
    Зеленський, Ліхтаренко — економи
    Марія Івановна. Що з ним, що? Не чув?
    Феноген. Вони поїхали полюбоватись на копи і отут, зараз за ровом, побачили біля кіп чиїхсь гусей, що смикали копу; прудко під'їхали до гусей, схопились з бігунків і погналися за гусьми, та спіткнулись через ритвину і сильно упали.
    Золотницький. Воля ваша, а я не можу не підкреслити: у чоловіка двадцять дві тисячі кіп однієї пшениці — ну і треба ж йому гнатись за гусьми, що скубли одну копу!
    "Хазяїн" (Іван Карпенко-Карий)
    Хазяїн не может закрити очі навіть на одну з двох тисяч, тому що він хазяїн!
    Limb-Ur
      Limb-Ur, 28.07.2020 13:53
    -9
    Почему сразу - вандалы, просто люди другого художественного направления. Но, учитывая травму, грамоту от Киевсовета Виталик заслужил.
    pike1
    online
      pike1, 28.07.2020 13:52
    +9
    Красава!
    turist86
    online
      turist86, 28.07.2020 13:52
    0
    Комедія в 4 діях
    ДІЄВІ ЛЮДЕ
    Терентій Гаврилович Пузир — хазяїн, мільйонер.
    Зеленський, Ліхтаренко — економи
    Марія Івановна. Що з ним, що? Не чув?
    Феноген. Вони поїхали полюбоватись на копи і отут, зараз за ровом, побачили біля кіп чиїхсь гусей, що смикали копу; прудко під'їхали до гусей, схопились з бігунків і погналися за гусьми, та спіткнулись через ритвину і сильно упали.
    Золотницький. Воля ваша, а я не можу не підкреслити: у чоловіка двадцять дві тисячі кіп однієї пшениці — ну і треба ж йому гнатись за гусьми, що скубли одну копу!
    "Хазяїн" (Іван Карпенко-Карий)
    stopor2016
      stopor2016, 28.07.2020 13:11
    0
    А кому надорвал-то ?
    salamanka1982
    online
      salamanka1982, 28.07.2020 12:51
    +10
    Віталік - народний мер!!!!! Покажіть, кияни, місце гівну зі слуг, хто в Україні білий!!!!
    salamanka1982
    online
      salamanka1982, 28.07.2020 12:51
    +10
    Віталік - народний мер!!!!! Покажіть, кияни, місце гівну зі слуг, хто в Україні білий!!!!
    pike1
    online
      pike1, 28.07.2020 13:52
    +9
    Красава!
    генадий павленко
      генадий павленко, 28.07.2020 17:05
    +1
    turist86, 28.07.2020 13:52
    Комедія в 4 діях
    ДІЄВІ ЛЮДЕ
    Терентій Гаврилович Пузир — хазяїн, мільйонер.
    Зеленський, Ліхтаренко — економи
    Марія Івановна. Що з ним, що? Не чув?
    Феноген. Вони поїхали полюбоватись на копи і отут, зараз за ровом, побачили біля кіп чиїхсь гусей, що смикали копу; прудко під'їхали до гусей, схопились з бігунків і погналися за гусьми, та спіткнулись через ритвину і сильно упали.
    Золотницький. Воля ваша, а я не можу не підкреслити: у чоловіка двадцять дві тисячі кіп однієї пшениці — ну і треба ж йому гнатись за гусьми, що скубли одну копу!
    "Хазяїн" (Іван Карпенко-Карий)
    тупое сравнение там хазяин 22 тысяч стогов сена имел и один из них гуси объедали, а тут умные существа гадят, таких надо мордой в говно, которое они делают, они понимают только язык силы
    Zhorik678
    online
      Zhorik678, 30.07.2020 18:26
    0
    может это вандалы ему накостыляли
    Banderass
      Banderass, 30.07.2020 05:06
    0
    Ось, чому потрібно вчасно завершити спортивну кар'єру.
    pike1
    online
      pike1, 28.07.2020 13:54
    0
    turist86, 28.07.2020 13:52
    Комедія в 4 діях
    ДІЄВІ ЛЮДЕ
    Терентій Гаврилович Пузир — хазяїн, мільйонер.
    Зеленський, Ліхтаренко — економи
    Марія Івановна. Що з ним, що? Не чув?
    Феноген. Вони поїхали полюбоватись на копи і отут, зараз за ровом, побачили біля кіп чиїхсь гусей, що смикали копу; прудко під'їхали до гусей, схопились з бігунків і погналися за гусьми, та спіткнулись через ритвину і сильно упали.
    Золотницький. Воля ваша, а я не можу не підкреслити: у чоловіка двадцять дві тисячі кіп однієї пшениці — ну і треба ж йому гнатись за гусьми, що скубли одну копу!
    "Хазяїн" (Іван Карпенко-Карий)
    Хазяїн не может закрити очі навіть на одну з двох тисяч, тому що він хазяїн!
    turist86
    online
      turist86, 28.07.2020 13:52
    0
    Комедія в 4 діях
    ДІЄВІ ЛЮДЕ
    Терентій Гаврилович Пузир — хазяїн, мільйонер.
    Зеленський, Ліхтаренко — економи
    Марія Івановна. Що з ним, що? Не чув?
    Феноген. Вони поїхали полюбоватись на копи і отут, зараз за ровом, побачили біля кіп чиїхсь гусей, що смикали копу; прудко під'їхали до гусей, схопились з бігунків і погналися за гусьми, та спіткнулись через ритвину і сильно упали.
    Золотницький. Воля ваша, а я не можу не підкреслити: у чоловіка двадцять дві тисячі кіп однієї пшениці — ну і треба ж йому гнатись за гусьми, що скубли одну копу!
    "Хазяїн" (Іван Карпенко-Карий)
    stopor2016
      stopor2016, 28.07.2020 13:11
    0
    А кому надорвал-то ?