Мирон МАРКЕВИЧ: «Я ще два роки тому казав, що Динамо – то пуста команда»

Відверте інтерв’ю екс-наставника «Дніпра» і «Металіста» для Sport.ua

Мирон МАРКЕВИЧ: «Я ще два роки тому казав, що Динамо – то пуста команда»
© ФК Рух. Мирон Маркевич

Відомий тренер в ексклюзивному інтерв’ю Sport.ua дав оцінку минулому сезону, назвав найцінніші для себе медалі в УПЛ, а також поділився думкою про ситуацію в «Карпатах».

— Мироне Богдановичу, як прокоментуєте бронзу «Зорі» в УПЛ?
— Напевно, можна було краще, так як показав чемпіонат, можна було і за друге місце поборотися. Але не знаю, чи «Зорі» то потрібно. Кожен рік футболісти з команди уходять, і тренеру дуже важко працювати за таких умов. Там і Вернидуб постійно мучився. Команда живе за рахунок продажу футболістів. Тому на щось серйозне розраховувати важко. Але я не думаю, що «Зорі» зараз потрібна Ліга чемпіонів. Мало того, що команда грає в чужому місті, а ще й постійні продажі гравців. Так команду не зробиш. Хоча я Скрипника вітаю.

— У кінцівці матчу з «Десною» «Зоря» почала тягнути час. Правильно вони вчинили?
(Сміється) Та то ви в них спитайте, чого вони так зробили.

— Ви 9 разів вигравали бронзу УПЛ. Яка медаль для вас найцінніша?
— Ну, напевно, перша з «Металістом» і остання з «Дніпром». Нам і в «Металісті», і в «Дніпрі» шансів не давали, що ми будемо на третьому місці. Але команди показали хороший футбол. «Дніпро» чого не мав шансів? Тому що від «Зорі» відставали на 7 чи 8 очок за 7 турів до кінця. А ще й на 5 очок їх обігнали. То, напевно, і є цінна бронза, тим більше, що хлопці грали безплатно. Нам не платили ні копійки. Грали за добре своє ім’я і клуба «Дніпро».  

— А перша бронза з «Карпатами» ще у дев’яностих?
— Ну да!  З «Карпатами» теж. Але у нас тоді була дійсно хороша команда. «Металіст» ми зібрали по крупицях, а команда дала такий результат. В «Карпатах» у мене були дійсно добрі гравці, які могли замахнутися на більше, але таких завдань не було від керівництва.

— У вас було і срібло з «Металістом». Срібло трохи інше на смак?
— Срібло, так, це вище результат. Тоді ми могли і виграти чемпіонат. Але нове керівництво прийшло і одразу Тайсона продали. Вони також не дуже горіли бажанням виграти чемпіонат України. Я то зрозумів одразу. Тому вже кінцівку ми грали якось так… 

***

— «Динамо» в цьому сезоні заслужено стало другим?
— Ні. То просто збіг обставин. Просто не було конкурентів. «Зорі», я так думаю, то не потрібно було, «Десна» ще не готова до Ліги чемпіонів. У решти команд дуже посередній рівень. Я не маю на увазі «Шахтар». Він стоїть на порядок вище. У нас що команда на передостанньому місці, що на другому, великої різниці немає.

— Програти «Колосу» у мегавідповідальному матчі ­— це взагалі припустимо?
— Якщо піднімете моє інтерв’ю, яке я давав роки два тому, я сказав, що то є пуста команда. Мене там після того пообзивали різними словами. Але я не думаю, що у київському «Динамо» за всю його історію була колись така слабка команда.

— За складом?
— Та і за складом, і за організацією, і за всім. Хтось же зібрав тих футболістів. Правильно? Треба зрозуміти, хто то їх бере.

— Ну, а наприклад, Вербич, Миколенко, Циганков гарні ж гравці?
— Я не говорю за всіх. Я називав ті прізвища два роки тому. Так, то футболісти, які відповідають рівню «Динамо» Київ. Але три чоловіки не можуть грати у футбол. Треба мати двадцять рівноцінних гравців, а не три-чотири.

— Йожеф Сабо сказав, що Циганкову ще треба пограти в «Динамо», а ось Миколенку можна вже кудись і перейти. Ви як вважаєте?
— Я думаю, треба іти всім футболістам, на яких є попит закордоном. Тому що вони тут деградують. Просто перетворюються на таку саму посередність як і решта. Є можливість – значить треба йти. В хороші клуби. Не в посередні клуби, а в хороші. Там вони будуть прибавляти.

— Є якийсь вихід з ситуації, щоб «Динамо» повернулося на ті позиції, яких чекають фанати?
— Повинні бути інші власники. І треба починати все з нуля. З тими керівниками нічого не буде. Це моя думка.

— Можливо, рівень чемпіонату підвищився, раз на фініші сезону була така заруба? Доля медалей вирішувалася паралельно у двох матчах.
— Ми повинні судити по тому, як ті команди зіграють в єврокубках. «Десна», так, вони разом грають вже давно. У них хороший тренер. Команда додала. А як вона себе покаже в єврокубках, подивимося. Хочеться, щоб вони вийшли у груповий турнір Ліги Європи, вийшли з групи. Щоб було так, як було років п’ять назад в українському футболі. Щоб грали чотири клуби, або навіть п’ять.

***

— У «Динамо», «Зорі» та «Десни» які будуть шанси в єврокубках?
— Не знаю. Їм треба посилюватися. В Україні є такі самі футболісти, як і за кордоном. Міняти шило на мило я не бачу ніякого сенсу в тому. Або якщо і купляти з-за кордону, то молодих, хороших гравців. Це якщо хочуть гідно виступити в єврокубках. Але якщо хочуть просто взяти участь, заробити трошки, можна і так. Але не знаю, чи від того український футбол виграє.

— «Олександрія», «Колос», «Дніпро-1» та «Маріуполь» гратимуть за плей-оф Ліги Європи. У кого кращі шанси?
— Вони всі рівні. Тому і результати такі. Кожен обігрував один одного. Сьогодні ті виграли, завтра інші. Для єврокубків того не вистачить. Потраплять на хороший клуб і на тому все закінчиться. Тому треба укріплюватися. І президенти клубів то повинні розуміти. В цих клубах працюють дійсно хороші тренери і вони прогресують. Але коли ти не маєш чим козиряти, то важко. 

— Гравців постійно потрібно повертати. Ну ось, наприклад, Супряга заграв у «Дніпрі-1» і тепер йому треба повертатися в «Динамо», умовно кажучи.
— Як на мене, то мишина возня якась. Ось «Зоря» якби зберегла всіх футболістів: тих, які ще за Вернидуба грали, тих, які за Скрипника грають. Але ось вже двох продали. Ну «Зоря» може щось продемонструвати. Команда непогано виглядає. Але постійно уходять хороші гравці. Що ти тут зробиш.

— У наступному сезоні може бути таке, що не «Шахтар» виграє золото?
— Я не бачу для «Шахтаря» конкурентів. Нікого не бачу, але час покаже. Але на сьогоднішній день навіть не допускається думки такої.

— Повернемося до Кубка України. Що скажете по фіналу?
— Я хочу привітати Максимова, який просто за пару місяців зробив боєздатний колектив з нічого причому. Він міг і виграти Кубок. Трішки не вистачило «Ворсклі». Пенальті – то лотерея. Але у «Ворсклі» видно роботу тренера. Він дійсно щось зробив з того, що в нього було під руками. Ясно, що для єврокубків то дуже-дуже блідо, але мало того, що «Ворсклі» шансів не давали на те, що вона залишиться в УПЛ, Максимов з цією командою потрапив ще й до фіналу Кубка України.   

— Коли в матчі з «Маріуполем» Максимов дав шанс Ісенку проявити себе в пенальти, про що це каже?
— Та молодець! Відчув. То говорить про те, що тренер відпрацював на сто відсотків у півфіналі та в фіналі. А про те, що в фіналі не випустив, то також тренерське рішення.

— Уже незабаром поновляться єврокубки. Прогноз на матч «Вольфсбург» - «Шахтар»?
— Звичайно, «Шахтар» пройде далі. Я не думаю, що щось станеться. «Шахтар» просто сильніший. Тут нема про що говорити. Тим більше, «Шахтар» виграв першу гру, забивши два м’ячі.

***

— Що вам відомо про «Карпати»? Як там ситуація? Де вони гратимуть?
— Можна сказати, що «Карпати» завершили своє існування. Я, чесно кажучи, дуже засмучений, як і всі вболівальники у Львові та люди, які дотичні до футболу. Це логічне завершення правління Петра Петровича Димінського, який керував клубом протягом 20 років. Так що тут нічого дивного не сталося. Вони йшли до того твердою ходою. Я думаю, команди «Карпати» більше не буде.

— Можна казати, що «Карпати» вже припинили існування?
— Я думаю, що так. Вони хочуть обновити команду, назвати її по-інакшому. То комбінація Петра Петровича, і то все зрозуміло. То тільки дилетанти того не розуміють.

— А як справи у «Руха»? Так і допомагаєте їм?
— Ну я як допомагаю? По-перше, там є тренерський склад. Я провів пару занять. Дав мікроцикли. Підходить вам то – використовуйте, а не підходить, то ви тренери, вам відповідати. Я одразу сказав, що команда недоукомплектована, причому явно. Зараз щось змінити важко. Будемо сподіватися, що проявлять характер особливо футболісти і вирішать питання виходу в прем’єр-лігу.

— Ви взагалі за Першою лігою слідкуєте? Є симпатичні команди там?
— Так, слідкую. І там цікаво. Тому що починаючи з десятого місця по перше, всі команди однакові. І яка команда там більше має характеру, у кого футболісти більше проявляють характер, злість спортивну, ті знаходяться десь наверху. Є і ті, хто просто бере участь у змаганнях, тому що елітний дивізіон вони не потягнуть. Хоча є футболісти, які заслуговують на увагу, особливо в «Агробізнесі». Та і в краматорському «Авангарді», там непогано Косевич працює. Зараз ось «Чорноморець» додав. У «Миная», в «Інгульця» є непогані гравці. Тобто цікава Перша ліга, тому що непрогнозовані результати. 

***   

— Уже восени збірній України грати в Лізі Націй. Шевченку є з кого обрати? Додалися гравці, яких можна ще викликати? Наприклад, багато, хто каже, що Філіппова треба взяти до збірної.
— Та може, можна його і спробувати. Тому що хлопець забиває, він і технічно непогано підготовлений. Побачимо. Я знаю, що зараз тренерський склад все відслідковує. Ну ось, наприклад, Богдан Михайличенко добре грає. Є з кого обрати. Можна сказати, що додали футболісти. Але все-таки, думаю, що кістяк, який був, той і залишиться. Тому що експериментувати зараз немає часу. Зараз важливо, щоби всі були у формі, особливо на наступний рік, на фінальну частину чемпіонату Європи. І щоб травми вони не отримували, бо у нас не так багато футболістів. Зараз це головне.

— Матчі Ліги Націй у України будуть серйозні: з Іспанією, Швейцарією та Німеччиною.
— Я вважаю, Ліга Націй – то такі товариські матчі з підвищеною відповідальністю. Тими матчами потрібно готуватися до чемпіонату Європи. Робити якісь висновки. Так, це будуть контрольні матчі з хорошими суперниками. В них можна себе і перевірити. А на наступний рік має бути максимальна готовність. 

— Як вам рівень гри наших легіонерів — Ярмоленка, Маліновського, Зінченка?
— Ярмоленко добре зіграв з «Челсі». Вийшов на заміну та забив переможний гол. Зінченко, якщо убрати той ляп, що він допустив (в матчі з «Саутгемптоном», Прим - Sport.ua), непогано грає. Маліновський видав серію хороших ігор. Але важко оцінити. Грають без глядачів, емоцій майже нема. «Аталанта» свої питання вирішила, «Манчестер Сіті» так само.

— Маліновського після гола «Ювентусу» в Італії почали порівнювати з Роналду.
— І Богу дякувати за то! Я його вітаю. Прославляє нашу державу. Честь і хвала йому!

— Взагалі за європейськими чемпіонатами слідкуєте? Хто здивував?
— Так, слідкую. «Реал» здивував. Він дуже суворо грав у обороні, що не властиво йому. Вони вигравали з натяжкою, але майже не пропускали.

— Воно того варте: грати в такий неяскравий футбол і стати чемпіоном?
— Ну як грають без глядачів, то яка різниця? Головне – кінцевий успіх!

— Ваш син залишився поки що в Іспанії? В Україну планує повертатися тренувати?
— Він зараз в Україні. В Києві на тренерських курсах PRO.

— Були чутки, що він і «Маріуполь» може очолити…
— Поки що то чутки… Але, якщо так буде, то буде.

Дмитро КОТКОВ

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Сергей Цыба, Sport.ua

(133 голоса)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 26.07.2020 18:37
    0
    Вячеслав Самойлов, 25.07.2020 23:21
    Роман! Заметьте: из двух десятков вопросов Маркевичу, ему задали о Динамо и связанном с ним примерно 6-7 вопросов. Причем - по управлению КЛУБОМ - только один он дал ответ (о выходе Динамо из сложной ситуации, в которой клуб находится). Он только поделился своим мнением. Никто никуда НЕ лезет, просто такой вопрос и такое его МНЕНИЕ по нему. И как раз "как управлять клубом" - Маркевич НЕ СКАЗАЛ НИ СЛОВА! Это только ВАШИ слова - таковы.
    П.С. А вот по поводу управления КОМАНДОЙ - Маркевич может смело говорить, ибо он успешно руководил долгие годы Металлистом (и не только), причем если кто-то скажет, что "с дорогими латиноамериканцами" легко что-либо выиграть - пусть попробует это сделать САМ. Например, в Динамо на такой шаг НЕ решились, покупая их только ТОЧЕЧНО. Так же как и в Днепре - только несколько позиций было закрыто ими. И вообще - в Украине кроме Шахтера Металлист ЕДИНСТВЕННЫЙ клуб, который был с ними успешен. И было это ВОВСЕ не потому, что они такие "мастера на все руки и ноги"! Например, в сборной Украины те из бразильцев, других легионеров, которые были натурализованы и играли - успешными были РЕДКО (более-менее успешно отыграл только Девич и то - недолго). Не так много что показал Эдмар; Марлос - в сборной и клубе - это две довольно большие разницы (только недавно там стал он полезным). Мораес так вообще - все никак не найдет "свое место" в команде Шевченко, хотя в клубе он - "на месте" и крайне полезен.
    Я понимаю Вас. Моя реакция была не только на это интервью, а на три его интервью за последнюю недели-полторы, где Маркевич много говорит именно про неправильность управления клубом и критикой конкретно Суркисов и тех, кого они поставили в управление клубом. . В этом интервью, соглашусь с Вами, этому было уделено не такое большое внимание. Просто эти интервью сложились у меня в одну картинку, вот и реакция была по их общей составляющей.
    Вячеслав Самойлов
    online
      Вячеслав Самойлов, 25.07.2020 23:21
    0
    Роман Порывай, 25.07.2020 22:57
    Но ему же корректно лезть в чужой огород с критикой как управлять клубом
    Роман! Заметьте: из двух десятков вопросов Маркевичу, ему задали о Динамо и связанном с ним примерно 6-7 вопросов. Причем - по управлению КЛУБОМ - только один он дал ответ (о выходе Динамо из сложной ситуации, в которой клуб находится). Он только поделился своим мнением. Никто никуда НЕ лезет, просто такой вопрос и такое его МНЕНИЕ по нему. И как раз "как управлять клубом" - Маркевич НЕ СКАЗАЛ НИ СЛОВА! Это только ВАШИ слова - таковы.
    П.С. А вот по поводу управления КОМАНДОЙ - Маркевич может смело говорить, ибо он успешно руководил долгие годы Металлистом (и не только), причем если кто-то скажет, что "с дорогими латиноамериканцами" легко что-либо выиграть - пусть попробует это сделать САМ. Например, в Динамо на такой шаг НЕ решились, покупая их только ТОЧЕЧНО. Так же как и в Днепре - только несколько позиций было закрыто ими. И вообще - в Украине кроме Шахтера Металлист ЕДИНСТВЕННЫЙ клуб, который был с ними успешен. И было это ВОВСЕ не потому, что они такие "мастера на все руки и ноги"! Например, в сборной Украины те из бразильцев, других легионеров, которые были натурализованы и играли - успешными были РЕДКО (более-менее успешно отыграл только Девич и то - недолго). Не так много что показал Эдмар; Марлос - в сборной и клубе - это две довольно большие разницы (только недавно там стал он полезным). Мораес так вообще - все никак не найдет "свое место" в команде Шевченко, хотя в клубе он - "на месте" и крайне полезен.
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 25.07.2020 23:02
    0
    Kivals_grozny, 23.07.2020 08:37
    1. Здесь 90% отписывающихся критикует менеджмент и лично Суркиса "...за руководство клубом, то есть за то, в чём не совсем профи и в чём не имеют никаких успехов...", как Вы сами пишете
    2. Высказывать какие-либо мысли и идеи в интервью по стилю игры, тактике или методах тренировок ДК - думаю крайне проблематично, так как таковые не наблюдаются, о чем опять-же отписываются не менее 90% здесь присутствующих
    3. Как по мне - самое главное: не Маркевич бегает за журналистами, а они за ним. Журналисты спрашивают его мнение по разным вопросам, в том числе и по ситуации с ДК. Его спрашивают - он высказывает свое мнение. Если это мнение кого-то не устраивает - почему он обязательно должен быть проахметовским - не понимаю
    P.S. думаю, что с менеджментом (управлением) клубом Маркевич все-таки знаком, т.к. работал в тесной связке Ярославский-Красников, поэтому Ваше сравнение "с советом женщинам по приготовлению борща" - думаю не совсем корректное.
    Это всего-лишь мое мнение, на Ваше мнение
    90 % отписывающихся - это не показатель истины того или иного, а мнение большинства по какому-то вопросу. Когда журналисты бегали за ним, чтобы услышать мнение о ситуации в Металле иди Днепре во время развала этих команд, он умел тактично уйти от ответа. И не потому ли за ним бегают журналисты, что известно, что он не упустит возможности что-то изречь неприятное в адрес ДК?
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 25.07.2020 22:57
    0
    Саша Яковенко, 23.07.2020 08:30
    а у него кто то об этом спрашивает? или может быть это он за журналистами бегает и просит взять у него интервью?
    Он не советует, потому, что это НЕкорректно лезть со своими рекомендациями в чужой огород.
    Между прочим, Маркевич добился наибольших успехов среди украинских тренеров не связанных с ДК и ШД. То что он их не тренировал, это не его упущение. Это упущение Суркисов, которые сейчас Луческу собираются приглашать в ДК.
    И из сборной Маркевич не сам ушёл. Остаётся только лепить догадки, как сыграла бы сборная при нём.
    Но ему же корректно лезть в чужой огород с критикой как управлять клубом
    Kivals_grozny
      Kivals_grozny, 23.07.2020 08:40
    0
    Саша Яковенко, 23.07.2020 08:30
    а у него кто то об этом спрашивает? или может быть это он за журналистами бегает и просит взять у него интервью?
    Он не советует, потому, что это НЕкорректно лезть со своими рекомендациями в чужой огород.
    Между прочим, Маркевич добился наибольших успехов среди украинских тренеров не связанных с ДК и ШД. То что он их не тренировал, это не его упущение. Это упущение Суркисов, которые сейчас Луческу собираются приглашать в ДК.
    И из сборной Маркевич не сам ушёл. Остаётся только лепить догадки, как сыграла бы сборная при нём.
    я нашел единомышленника
    Kivals_grozny
      Kivals_grozny, 23.07.2020 08:37
    0
    Роман Порывай, 22.07.2020 18:57
    А что Маркевич как тренер конкретно говорит об игре ДК? Какие конструктивные мысли и идеи высказывает в интервью по стилю игры, тактике или методах тренировок? То есть, если Маркевич добился как тренер успеха в прошлом, то он имеет право рассказывать водителю такси, как ездить, врачу, как лечить, женщинам, как им вкуснее сварить борщ?.. Он говорит не с позиции тренера, а критикует за руководство клубом, то есть то, в чём не совсем профи и в чём не имеет никаких успехов. Поэтому и его мнение надо рассматривать как мнение любого человека здесь. А про кризис украинского футбола он ничего нового не сказал, это то, что и так на виду.
    1. Здесь 90% отписывающихся критикует менеджмент и лично Суркиса "...за руководство клубом, то есть за то, в чём не совсем профи и в чём не имеют никаких успехов...", как Вы сами пишете
    2. Высказывать какие-либо мысли и идеи в интервью по стилю игры, тактике или методах тренировок ДК - думаю крайне проблематично, так как таковые не наблюдаются, о чем опять-же отписываются не менее 90% здесь присутствующих
    3. Как по мне - самое главное: не Маркевич бегает за журналистами, а они за ним. Журналисты спрашивают его мнение по разным вопросам, в том числе и по ситуации с ДК. Его спрашивают - он высказывает свое мнение. Если это мнение кого-то не устраивает - почему он обязательно должен быть проахметовским - не понимаю
    P.S. думаю, что с менеджментом (управлением) клубом Маркевич все-таки знаком, т.к. работал в тесной связке Ярославский-Красников, поэтому Ваше сравнение "с советом женщинам по приготовлению борща" - думаю не совсем корректное.
    Это всего-лишь мое мнение, на Ваше мнение
    Саша Яковенко
    online
      Саша Яковенко, 23.07.2020 08:30
    +3
    Роман Порывай, 22.07.2020 18:57
    А что Маркевич как тренер конкретно говорит об игре ДК? Какие конструктивные мысли и идеи высказывает в интервью по стилю игры, тактике или методах тренировок? То есть, если Маркевич добился как тренер успеха в прошлом, то он имеет право рассказывать водителю такси, как ездить, врачу, как лечить, женщинам, как им вкуснее сварить борщ?.. Он говорит не с позиции тренера, а критикует за руководство клубом, то есть то, в чём не совсем профи и в чём не имеет никаких успехов. Поэтому и его мнение надо рассматривать как мнение любого человека здесь. А про кризис украинского футбола он ничего нового не сказал, это то, что и так на виду.
    а у него кто то об этом спрашивает? или может быть это он за журналистами бегает и просит взять у него интервью?
    Он не советует, потому, что это НЕкорректно лезть со своими рекомендациями в чужой огород.
    Между прочим, Маркевич добился наибольших успехов среди украинских тренеров не связанных с ДК и ШД. То что он их не тренировал, это не его упущение. Это упущение Суркисов, которые сейчас Луческу собираются приглашать в ДК.
    И из сборной Маркевич не сам ушёл. Остаётся только лепить догадки, как сыграла бы сборная при нём.
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 22.07.2020 18:57
    0
    Kivals_grozny, 22.07.2020 14:28
    Я так понимаю, что всех, кто здесь критикует высказанное мнение Маркевича (в том числе и по Динамо) - на самом деле все устраивает в украинском футболе, как минимум...
    ... а как максимум, каждый отписавшийся в таком стиле, добился более высоких высот, нежели тот-же Маркевич,
    раз ему нельзя высказывать свое мнение, а отписывающимся критикам - критиковать и оскорблять Маркевича можно
    А что Маркевич как тренер конкретно говорит об игре ДК? Какие конструктивные мысли и идеи высказывает в интервью по стилю игры, тактике или методах тренировок? То есть, если Маркевич добился как тренер успеха в прошлом, то он имеет право рассказывать водителю такси, как ездить, врачу, как лечить, женщинам, как им вкуснее сварить борщ?.. Он говорит не с позиции тренера, а критикует за руководство клубом, то есть то, в чём не совсем профи и в чём не имеет никаких успехов. Поэтому и его мнение надо рассматривать как мнение любого человека здесь. А про кризис украинского футбола он ничего нового не сказал, это то, что и так на виду.
    Lion
    online
      Lion, 22.07.2020 18:39
    -1
    JV, 22.07.2020 11:09
    блаблабла лохматый с обьездной ростова
    Рогуль, завидуй молча.
    Kivals_grozny
      Kivals_grozny, 22.07.2020 14:28
    +4
    Я так понимаю, что всех, кто здесь критикует высказанное мнение Маркевича (в том числе и по Динамо) - на самом деле все устраивает в украинском футболе, как минимум...
    ... а как максимум, каждый отписавшийся в таком стиле, добился более высоких высот, нежели тот-же Маркевич,
    раз ему нельзя высказывать свое мнение, а отписывающимся критикам - критиковать и оскорблять Маркевича можно
    Kevko
    online
      Kevko, 22.07.2020 12:43
    -4
    Маркевича как тренера, как специалиста уже давно нет.
    Отрабатывает шальные деньги, непрерывно возмещает обиды, о моральности этого человека вообще можно не говорить...
    JV
    online
      JV, 22.07.2020 11:09
    -3
    Lion, 22.07.2020 01:46
    Повторю для таких рогулей как ты, в Украине есть 25 обласных городов, не считая пгт, и сел! Если кто-то пишет против твоего недоклуба то это не означает что человек с Донбасса!!!
    Я в Донецке был один раз проездом, в Луганске ни разу, так что можешь остыть!!!
    Но кому то доказывать у вас все с Донбасса....
    блаблабла лохматый с обьездной ростова
    mayjumanji
      mayjumanji, 22.07.2020 10:51
    -2
    пустые слова никчемного человечка, который за копейки мать родную продаст
    Владимир Копяк
    online
      Владимир Копяк, 22.07.2020 10:26
    +2
    Как это не прискорбно сознавать, но Маркевич сейчас состоит в ОПГ под предводительством павелки- главного футбольного мошенника страны. Маркевич всегда лелеял надежду потренировать Динамо, но не сложилось... А сейчас - тем более. Потому и злоба на Динамо, и закидоны по поводу братьев Суркисов, ведь он должен выдерживать линию партии - Ахметов-павелка-Динамо. Он забывает, за что он получает деньги в УАФ, он должен консолидировать наш футбол, а он думает только о бабках да как сына пристроить в любую команду с деньгами... Маркевич на сегодняшний день - прошлое нашего футбола, он уже много лет остается в этом прошлом и не понимает тенденций развития футбола в мире и у нас в Украине, и он не один у нас такой... Таким как он, футбол рассматривается прежде всего, как способ и возможность обеспечить себе и родным комфортное существование в этом мире, не более...
    Vaso
    online
      Vaso, 22.07.2020 10:20
    0
    dunamo-fan, 22.07.2020 07:57
    Маркевич раз дойшов до фіналу ліги европи з командою яку зібрав Рамос!
    І рот не закриеш тепер!
    Зiбрав команду Динамо кiнця 90 Сабо, а.Лобановський дiйшов до пiвфiналу ЛЧ, по твоiй логiцi заслуг Лобановського в цьому успiху немае ...
    Kivals_grozny
      Kivals_grozny, 22.07.2020 08:56
    +3
    Symon, 21.07.2020 23:54
    Ой... "Связка Красников- Маркевич на то время было лучшей в Украине" - и где тот Металлист? Простой вопрос - где тот Металлист? Где Маркевич, где Красников, где хозяин того Металлиста?
    Где это всё?
    Вы вообще читали историю создания клуба Металлист? Биографию Ярославского? Его мотивацию для оплаты всех расходов на клуб... И вообще как он занялся футбольным бизнесом...
    В Металлисте результат времен Маркевича всегда делали ... дорогие латиносы. Когда Ярославский решил, что он встанет вровень ахметову, суркисы, и когда решил, что он зять ах какого человека...
    Вы вообще почитайте историю, биографию не Маркевича - Ярославского, в гугле все есть. По крайней мере у меня гугл работает. А в школе это не изучают.
    почитайте кто и как, и за чей счет и ради чего был построен Металлист времен Ярославского. И заодно ответьте - а почему же хозяин клуба отдал этот клуб курченко... ?
    Интересен Ваш ответ на Вами-же заданный вопрос:
    "И заодно ответьте - а почему же хозяин клуба отдал этот клуб курченко... ?"
    И почему-же?
    ZloyDeda
      ZloyDeda, 22.07.2020 08:48
    -2
    Пуста в тебе макітра Мирон! Це вже всі давно казали! Ти хто взагалі такий?! Що ти у житті виграв - балабол на побігеньках
    Gold11
      Gold11, 22.07.2020 08:05
    -1
    Я ще два роки назад казав, що Марк гнила людина. Це називається "обидели мышку- накакали в норку". Я також не підтримую політику Суркіса, але хто ти такий, щоб критикувати Динамо? Яке ти взагалі маєш відношення до Динамо, продажна шкура? І іще, журналюги, візьміть інтервю у хлопців, які не поїхали на ЧС, спитайте у них думку про "великого тренеришку". Поважав його, як тренера, а як людина- г..но.
    dunamo-fan
      dunamo-fan, 22.07.2020 07:57
    -4
    Маркевич раз дойшов до фіналу ліги европи з командою яку зібрав Рамос!
    І рот не закриеш тепер!
    Kiziak
      Kiziak, 22.07.2020 07:36
    -1
    Ну а якжэ!То цэ такэ!
    D.Lanskoy
    online
      D.Lanskoy, 21.07.2020 14:53
    +22
    Lex Aries, 21.07.2020 14:49
    То что Динамо уже никакое, было видно уже более десятка лет назад, только Суркис всё кормил обещаниями, что команда строится. Но сколько её еще можно строить!? Он скорее домудохает её !!!
    У меня в третий год тренерства Хацкевича было стойкое ощущение, что в Динамо сейчас как раз есть талантливая молодежь, из которой можно построить хорошую команду, но только это должен быть тренер, а не физрук. Была надежда на Михайличенко, все-таки, он с молодежью умел работать - и в Динамо, и в молодежной сборной, и во взрослой - но его возвращение, за исключением нескольких моментов, выглядело еще хуже, чем игра при Хаце. А сейчас я уже и не уверен, что динамовскую молодежь можно вытянуть из этого болота и промотивировать на более классную игру. Прав Маркевич - пока власники не сменятся, Динамо нечего ловить.
    BekXan
      BekXan, 21.07.2020 15:29
    +15
    DARK SIDE, 21.07.2020 15:03
    Суркисы не вкладывают денег на трансферы, а значит и побед не будет! жмоты!
    Дело не только в самых трансферах.
    Почему Шахтёр невзависимости от чего либо всегда даёт результат стабильный?У Шахтёра за года выстроилась команда менеджмента.Если кто то уходит приходит такой же на его место профи.Детская школа тренера по пацанам,врачи,скауты и всё остальное.Там выробатана система.И она работает без боя.Это даёт возможность рейтинга и зарабатывать деньги как на евро арене так и от рекламы.
    У Динамо всё провалено.Большую половину персонала отправлять или на пенсию или увольнять.Динамо это хаос во всех направлениях.Нада убрать всех Динамовских сердец и взять людей знающих футбол и систему.
    Маркевич не зря говорит Динамо нада начинать всё с нуля.Это нада было сделать ещё 3-4 года назад.Суркис этого не понимает.Там мозги заклинело в одной площине и всё.
    D.Lanskoy
    online
      D.Lanskoy, 21.07.2020 14:50
    +15
    Юрий Карпенко, 21.07.2020 14:43
    Также враження що Суркіси йому щось поміж ніг відкусили, що він таки їх хає не перший рік
    Да эти тридварасы не только не дали ему себя проявить в Динамо (он может и хотел бы), но и позорно выдворили из сборной Украины в угоду Блохину к Евро-2012. И тем более, позорно, когда Блохин потом эту сборную сдал ради Динамо. Наверное, тогда где-то и возненавидел их Маркевич.
    ORc
    online
      ORc, 21.07.2020 14:53
    +14
    D.Lanskoy, 21.07.2020 14:50
    Да эти тридварасы не только не дали ему себя проявить в Динамо (он может и хотел бы), но и позорно выдворили из сборной Украины в угоду Блохину к Евро-2012. И тем более, позорно, когда Блохин потом эту сборную сдал ради Динамо. Наверное, тогда где-то и возненавидел их Маркевич.
    Про Лигу Чемпионов ты забыл? Суркисы Маркевичу поднасрали везде, заработали себе врага.
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 21.07.2020 15:09
    +13
    ".....Я думаю, треба іти всім футболістам, на яких є попит закордоном. Тому що вони тут деградують. Просто перетворюються в таку саму посередність як і решта. Є можливість – значить треба йти. В хороші клуби. Не в посередні клуби, а в хороші. Там вони будуть прибавляти...." - ЗОЛОТІ СЛОВА!!!!
    DARK SIDE
      DARK SIDE, 21.07.2020 15:00
    +13
    Согласен с Маркевичем!
    Vit18
    online
      Vit18, 21.07.2020 14:53
    +10
    Мудра людина. Дурного не скаже.
    BekXan
      BekXan, 21.07.2020 15:47
    +9
    Trasher311987, 21.07.2020 15:39
    Купишь Динамо??
    Предложи в офисе план развитие, договора с партнерами, план на строительство собственного стадиона, рекламу, трансферы, базу, персонал.
    Налоговую составляющую.
    Арендные соглашения с объектами.
    А совсем забыл вы должны быть обеспеченным человеком.
    У вас должна быть декларация.
    Отвечая на твой вопрос.У Динамо есть человек который им владеет.Владеет правами ,базой,нанимает персонал для рекламы ,для отчётности,тренеров и многое другое.
    Первая ошибка он это делает !Эта ошибка 90% нашего всего футбола !Делает это президент клуба. Должна делать команда людей и отвечать команда каждая в своём направлении.Вторая ошибка кучу динамовских сердец со старым пониманием футбола и не знанием менеджмента ВООБЩЕ ! Провал скаутов и тренеров на лицо.Клуб это система как и любого завода или фирма.Если есть хорошая команда будет отличный менеджмент будет развитие во всех подразделениях.Если бы у Динамо была другая структура управления Суркиса уволили ещё лет 10 бы назад.
    Ukraine
    online
      Ukraine, 21.07.2020 19:54
    +8
    Маркевич молодець!
    Дуже поважаю його як спеціаліста.
    Стратегічно вірно міркує.
    Все чітко і по суті.
    Згідний із всім на 100%
    Евгений Бойкинюк
      Евгений Бойкинюк, 21.07.2020 14:49
    +8
    Комментарий свернут. Показать
    то э так
    Lion
    online
      Lion, 22.07.2020 01:23
    +7
    Symon, 22.07.2020 01:08
    Вы идиот? Я задаю "глупые вопросы"?
    Я говорю только об одном - почему, когда курченко "погубил Металлист", почему когда ярославский продал свой клуб... Большими буквами напишу: ПОЧЕМУ НИКТО НЕ ЧИТАЛ В ЭТИ ДНИ ИНТЕРВЬЮ МАРКЕВИЧА, где он говорил то, что он сейчас говорит о Динамо - "пуста команда".
    Да Маркевичу насрать было на всё это. Он и не имеет к этому никакого отношения.
    _________________
    Внимание - вопрос.
    Так почему же он теперь так раздухорился по поводу ДК? Рассуждает о пустой команде и прочем.
    Где он был раньше?
    Дружище - Вы на самом деле не умеете читать?
    Простые же вопросы... только не для идиотов...
    Простой ответ для идиотов! Может на тот момент Маркевич был лучшего мнения о динамо?
    Устраивает или еще что-то не так....
    Slavanacii
      Slavanacii, 21.07.2020 18:32
    +7
    nordi, 21.07.2020 18:00
    слухай, гельмінт ти рибячий, я тебе хоть якось ображав? Яке ти право, маєш називати "недоумком" людину, о котрій нічого не знаєш і яка знову ж просто висловила свою думку? Але хто ж тебе не знає, пухирь здохлого піскаря викликає більш поваги чим вигирання гільмінта фішмана
    На цьому сайті присутні особи, для яких здоровий діалог та прояв власної думки не припустимий. Воно ж мусить образити, обсипати матом, накидати мінусів з шести акаунтів ! Такий спосіб самоствердитись зазвичай притаманний ватникам.. але є винятки ))
    Lex Aries
      Lex Aries, 21.07.2020 14:49
    +7
    То что Динамо уже никакое, было видно уже более десятка лет назад, только Суркис всё кормил обещаниями, что команда строится. Но сколько её еще можно строить!? Он скорее домудохает её !!!
    Lion
    online
      Lion, 22.07.2020 01:21
    +6
    Vipfishman2, 22.07.2020 01:07
    Смены - это у бурбасовских бездумных нажимателей на клавиши... В Лугандонии нынче наблюдается некий финансовый дефицит, вот вы, недоноски, и строчите за копейки🤣🤣 бамбасянскую душонку продажную ни какие завуалируешь - гниль всегда выползает наружу ..
    Гниль это твоя жизнь!
    Lion
    online
      Lion, 22.07.2020 00:58
    +6
    Vipfishman2, 22.07.2020 00:49
    Мой литературный запас, бамбасянский выродок, куда побольше твоего🤣🤣🤣даже не можешь представить на сколько... но ты и твои братья - братья недоноски его не достойны... 🤣🤣🤣 иди погуди, ржавый бомж... как там на Бамбас- огороде, коровы уже пришли на смену козам?🤣
    Твоя смена толко началась я вижу!
    Lion
    online
      Lion, 22.07.2020 00:42
    +6
    Symon, 21.07.2020 23:54
    Ой... "Связка Красников- Маркевич на то время было лучшей в Украине" - и где тот Металлист? Простой вопрос - где тот Металлист? Где Маркевич, где Красников, где хозяин того Металлиста?
    Где это всё?
    Вы вообще читали историю создания клуба Металлист? Биографию Ярославского? Его мотивацию для оплаты всех расходов на клуб... И вообще как он занялся футбольным бизнесом...
    В Металлисте результат времен Маркевича всегда делали ... дорогие латиносы. Когда Ярославский решил, что он встанет вровень ахметову, суркисы, и когда решил, что он зять ах какого человека...
    Вы вообще почитайте историю, биографию не Маркевича - Ярославского, в гугле все есть. По крайней мере у меня гугл работает. А в школе это не изучают.
    почитайте кто и как, и за чей счет и ради чего был построен Металлист времен Ярославского. И заодно ответьте - а почему же хозяин клуба отдал этот клуб курченко... ?
    Прчем тут где тот Металист, не задавайте глупых вопросов, Металист погубил Курченко, какое отношение Маркевич к этому имеет???
    И зачем мне биографии, вспомни каким был Металист до прихода Маркевича, в первой лиге...
    И какая разнице с латиносами или с кем был результат но он был! Так пускай динамо наберет латиносов кто им не дает?
    С каждым приходом нового тренера суркис кричит идет перестройка команды и мы вливаем свою молодёжь а воз и ныне там, затянулась перестройка....
    Юрий Карпенко
    online
      Юрий Карпенко, 21.07.2020 14:56
    +6
    Vit18, 21.07.2020 14:56
    Сто відсотків. Тре знайти заможнішого. Хто там у нас має статки більші ніж у Суркісів?
    Ахметов, Коломойський
    Lion
    online
      Lion, 21.07.2020 23:13
    +5
    Богданыч сов раздражает...
    А ведь правду говорит!
    И адекватные болельщики это понимают только в некоторых здесь подгорает..
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 21.07.2020 23:10
    +5
    ZAKARPATFAN, 21.07.2020 20:31
    Це коли ДК узяло впертий курс на українізацію. В Україні ще якось то грали, але в Європі вже тоді Шахтар грав значно успішніше
    Упертий курс на українізацію, це коли купують Ленса, Бєланда, Тремулінаса, Віду, Антунеша, Кадара, Мбокані, Вербича і ще вагон закордонних гравців за ці 12 років? Фан, краще вже пиши про дракона зі струями чи про Закарпаття-Говерлу. З ДК що не напишеш, все не в тему
    88serhiiO
      88serhiiO, 21.07.2020 19:52
    +5
    Мирон молодець, єдиний серед топів говорить що проблема в суркісас.
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.
Продолжая просматривать SPORT.UA, Вы подтверждаете, что ознакомились с Политикой конфиденциальности