ОФИЦИАЛЬНО. Смалийчук - новый собственник Карпат

Клуб подтвердил это официально

ОФИЦИАЛЬНО. Смалийчук - новый собственник Карпат
© fckarpaty.com. Смалийчук и Дыминский

«Карпаты» на официальном сайте подтвердили информацию СМИ о том, что новым собственником клуба стал Олег Смалийчук. С 2017 по 2019 год он был вице-президентом «Карпат».

Подчеркивается, что Смалийчук получил долю клуба, которой ранее владел Петр Дыминский.

По информации различных СМИ, Дыминский владел 50% акций клуба, которые теперь перешли Смалийчуку. Еще 50% принадлежат компании, связанной с Игорем Коломойским.

«Карпаты» на момент остановки сезона УПЛ занимают последнее место и рискуют вылететь в Первую лигу.

Очевидно, теперь Смалийчук не будет участвовать в выборах президента УПЛ, хотя ранее он подавал свою кандидатуру.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — ФК Карпаты

(60 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    Artyom_I
      Artyom_I, 28.05.2020 10:29
    +1
    Делаем ставки: сколько Карпаты продержатся? Когда появятся Карпаты-1963?
    Shevchenka2019
      Shevchenka2019, 28.05.2020 09:09
    -2
    Фек@ліївських ш@вок бомбить)
    Саня Бах
      Саня Бах, 28.05.2020 08:56
    +1
    Анатолій Чорнобук, 27.05.2020 21:09
    один гондон змінив старшого...
    +++++
    Анатолій Чорнобук
    online
      Анатолій Чорнобук, 27.05.2020 21:09
    +1
    Trasher311987, 27.05.2020 15:35
    Это радует клуб с историей, нельзя чтобы он пропал.
    Успехов.
    Школа одна из сильных в стране.
    один гондон змінив старшого...
    musuk
      musuk, 27.05.2020 20:32
    +1
    з вогню та в полум'я
    Frankov
      Frankov, 27.05.2020 20:00
    +1
    Смалийчук - новый собственник Карпат,но 50% акций принадлежат коломойше,это как?Все клубы к которым имел отношение коломойша уже не в высшей лиге,Карпаты ждет такая же участь.
    Alexey Antonenko
      Alexey Antonenko, 27.05.2020 19:39
    -1
    Будем посмотреть.
    Александр Бондарь
      Александр Бондарь, 27.05.2020 19:34
    +4
    Это младший брат Селюка,все пиз ей Карпатам
    banderlog78
      banderlog78, 27.05.2020 19:22
    +3
    та й таке...
    ll_pogulianka_ll
      ll_pogulianka_ll, 27.05.2020 19:07
    +3
    lviv-999, 27.05.2020 17:29
    Спорт Юа.Заблокуйте цього голубого льва((((.Гидко від його висерів.Майте повагу до себе і остальних користувачів.Це вже навіть не смішно !!!!!
    Та пох...,постав в ігнор і забий...воно по своїй натурі обмежене до нестями
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 27.05.2020 18:47
    -3
    Alex86 1, 27.05.2020 18:43
    Жгите дальше, давайте теперь
    ОФИЦИАЛЬНО. Смалийчук - главный тренер Карпат
    Вівці так радіють, якби отару викупила компанія Мерседес чи БМВ, а то всього лише лисий чувак на самокаті
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 27.05.2020 18:43
    +2
    Жгите дальше, давайте теперь
    ОФИЦИАЛЬНО. Смалийчук - главный тренер Карпат
    lviv-999
      lviv-999, 27.05.2020 17:29
    +12
    Спорт Юа.Заблокуйте цього голубого льва((((.Гидко від його висерів.Майте повагу до себе і остальних користувачів.Це вже навіть не смішно !!!!!
    roman_kros
    online
      roman_kros, 27.05.2020 17:06
    +5
    Щось тут не чисто. Я би навіть сказав аж смердить махінацією. Я сумніваюся, що умовний Гарега не зміг купити клуб, а явно скромніший в фінансовому плані Смолійчук зміг. Ну ок, цікаво що з цього вийде... Побачимо.
    pas2012
      pas2012, 27.05.2020 16:59
    +5
    Цирк поїхав а клоуни залишились).Тепер з першої ліги завданням з новим аферистом танцюристом не вилитіти в другу лігу.Він може бути власником хіба що на папері,знущаються над клубом.
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 27.05.2020 16:59
    -9
    wicker, 27.05.2020 16:18
    1. Бойчишина призначити керівником академії на його місце тіпа з "яйцями", щоб у разі загулу в зуби міг будь кому ЗАЦІДИТИ. 2, Журналіста, відправити за призначенням професійного ФУНКЦІОНЕРА-МЕНЕДЖЕРА на його місце. 3, Якщо ставка на свій молодняк відповідного тренера. а ля Яковенко, Ковалець і тд і тп.
    Мостовик, тебе заіло!
    waw
      waw, 27.05.2020 16:49
    +2
    він і віцепрезидентом непогано заробив,таких оптових "купи-продай" в історії футболу як при Смалійчуку і не згадаєш,там ще продавати і продавати,дві львівські команди в упл,а футболу як не було так і нема,схоже і не буде
    Владимир Пидвирный
      Владимир Пидвирный, 27.05.2020 16:48
    -2
    А з\п цим бездарям всю виплатили. Знову все в тумані.
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 27.05.2020 16:47
    +5
    rus, 27.05.2020 16:38
    за 1 гр купил!
    Ну хз, может его вообще чисто номинально поставили учитывая как у нас все происходит
    rus
      rus, 27.05.2020 16:38
    +4
    Alex86 1, 27.05.2020 15:54
    Где это он сток бабла намутил или бесплатно дали?
    за 1 гр купил!
    lviv-999
      lviv-999, 27.05.2020 17:29
    +12
    Спорт Юа.Заблокуйте цього голубого льва((((.Гидко від його висерів.Майте повагу до себе і остальних користувачів.Це вже навіть не смішно !!!!!
    Igrok4
      Igrok4, 27.05.2020 16:08
    +12
    Здається це все якісь мутки, помінявся номінальний власник, а реальний залишився той самий
    Trasher311987
      Trasher311987, 27.05.2020 15:35
    +9
    Это радует клуб с историей, нельзя чтобы он пропал.
    Успехов.
    Школа одна из сильных в стране.
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 27.05.2020 15:54
    +8
    Где это он сток бабла намутил или бесплатно дали?
    roman_kros
    online
      roman_kros, 27.05.2020 17:06
    +5
    Щось тут не чисто. Я би навіть сказав аж смердить махінацією. Я сумніваюся, що умовний Гарега не зміг купити клуб, а явно скромніший в фінансовому плані Смолійчук зміг. Ну ок, цікаво що з цього вийде... Побачимо.
    pas2012
      pas2012, 27.05.2020 16:59
    +5
    Цирк поїхав а клоуни залишились).Тепер з першої ліги завданням з новим аферистом танцюристом не вилитіти в другу лігу.Він може бути власником хіба що на папері,знущаються над клубом.
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 27.05.2020 16:47
    +5
    rus, 27.05.2020 16:38
    за 1 гр купил!
    Ну хз, может его вообще чисто номинально поставили учитывая как у нас все происходит
    Александр Бондарь
      Александр Бондарь, 27.05.2020 19:34
    +4
    Это младший брат Селюка,все пиз ей Карпатам
    rus
      rus, 27.05.2020 16:38
    +4
    Alex86 1, 27.05.2020 15:54
    Где это он сток бабла намутил или бесплатно дали?
    за 1 гр купил!
    turist86
    online
      turist86, 27.05.2020 16:04
    +4
    Сімамура. Ти приніс гроші?!!
    Ісідзукурі. Ось тримай.
    Сімамура. Мало.
    Ісідзукурі. Більше не дам.
    Сімамура. Це називається «заплатив»! Чотири рьо і дванадцять бу.
    Бабайота. Хто тобі заплатив?
    Сімамура (хрипить). Ісідзукурі.
    Бабайота. У Ісідзукурі ніколи не було грошей, значить, хтось дав їх йому. Хто?
    https://www.youtube.com/watch?v=37xrWYcHtFg "Йоко і самураї" (Лесь Подерв'янський)
    banderlog78
      banderlog78, 27.05.2020 19:22
    +3
    та й таке...
    ll_pogulianka_ll
      ll_pogulianka_ll, 27.05.2020 19:07
    +3
    lviv-999, 27.05.2020 17:29
    Спорт Юа.Заблокуйте цього голубого льва((((.Гидко від його висерів.Майте повагу до себе і остальних користувачів.Це вже навіть не смішно !!!!!
    Та пох...,постав в ігнор і забий...воно по своїй натурі обмежене до нестями
    Shevchenka2019
      Shevchenka2019, 27.05.2020 15:23
    +3
    ВІТАЄМО!!! ЛЕВ!!! А фек@лу по мордалу...
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 27.05.2020 18:43
    +2
    Жгите дальше, давайте теперь
    ОФИЦИАЛЬНО. Смалийчук - главный тренер Карпат
    waw
      waw, 27.05.2020 16:49
    +2
    він і віцепрезидентом непогано заробив,таких оптових "купи-продай" в історії футболу як при Смалійчуку і не згадаєш,там ще продавати і продавати,дві львівські команди в упл,а футболу як не було так і нема,схоже і не буде
    Really
      Really, 27.05.2020 16:03
    +2
    Срібло-злото тягне чоловіка у болото))
    Artyom_I
      Artyom_I, 28.05.2020 10:29
    +1
    Делаем ставки: сколько Карпаты продержатся? Когда появятся Карпаты-1963?
    Саня Бах
    online
      Саня Бах, 28.05.2020 08:56
    +1
    Анатолій Чорнобук, 27.05.2020 21:09
    один гондон змінив старшого...
    +++++
    Анатолій Чорнобук
    online
      Анатолій Чорнобук, 27.05.2020 21:09
    +1
    Trasher311987, 27.05.2020 15:35
    Это радует клуб с историей, нельзя чтобы он пропал.
    Успехов.
    Школа одна из сильных в стране.
    один гондон змінив старшого...
    musuk
      musuk, 27.05.2020 20:32
    +1
    з вогню та в полум'я