Роман САНЖАР: «Карпатам было бы лучше возобновить сезон 6 июня»

Точной даты пока нет

Роман САНЖАР: «Карпатам было бы лучше возобновить сезон 6 июня»
© fckarpaty.com

В СМИ появилась информация о том, что сезон УПЛ может возобновиться не 30-го мая, а 6-го июня. Наставник «Карпат» Роман Санжар не может это подтвердить, но был бы рад такому развитию событий.

- Роман Николаевич, до сих пор не определена дата возобновления чемпионата. Рассматриваются варианты рестарта 30 мая или 6 июня. Отсутствие конкретики каким-то образом корректирует план подготовки команды?
- Нет, ведь в обоих вариантах необходимо в некоторых аспектах форсировать подготовку. Сказал бы даже, что возобновление сезона 6 июня для «Карпат» было бы более приемлемым, ведь наша команда едва ли не позже среди участников УПЛ возобновила тренировки после выхода из карантина. В нашем случае дополнительная неделю подготовки точно не будет лишей.

- Какая кадровая ситуация в команде?
- Не приступил к тренировкам пока наш капитан, Дмитрий Клец. Трудно назвать точные сроки его возвращения, но хочется быть оптимистом - если восстановление будет проходить эффективно, в поединке с «Днепром» надеемся видеть Дмитрия в основной обойме.

- В некоторых СМИ на днях появилась информация об «ультиматуме со стороны тренерского штаба и футболистов к руководству клуба».
- Перед возвращением из карантина до работы у нас накопилось немало серьезных вопросов, но решались они отнюдь не в ультимативной форме, а в форме цивилизованного общения. Конструктивно искали выход из ситуации, и нашли его, не прибегая ни к каким так называемым «ультиматумам».

Ситуация стабилизируется, поэтому уверяю - наши мысли сосредоточены исключительно на рабочем процессе и качественной подготовке к возобновлению чемпионата.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — ФК Карпаты

(4 голоса)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 23.05.2020 07:07
    0
    dudigo78, 22.05.2020 22:10
    Ха ха))) в когось роздвоєння особистості, lembrg west ukraine? Хтось тут ще 2-3 роки тому за Карпати тільняшку на собі рвав. І не вам фанам четвертого за останні роки фк львова, розповідати про чиюсь там історію. Ти вболівальник якого фк львова? Того що Діденка, чи добромильського, чи може Михайліва, чи Вереса Копитка? Як то кажуть чия би корова мичала. І про фінанси також. Цей фк львів не далеко втік від теперішніх Карпат
    Ти вівця не з'їжджай ! Дай відповідь на мої питання.
    ПатріЙот Сільмашу не знає історії Сільмаш ска, на других пальцем тикаєте, а себе незамічаєте, вівці тупарилі!
    dudigo78
    online
      dudigo78, 22.05.2020 22:10
    +1
    PFCLviv, 22.05.2020 19:56
    А хто тобі сказав шо я перефарьовувався?! Так я за Львів, за Рух, за Скалу Стрий, за Прикарпаття, за Ліверпуль і Манчестер часом... А шо тут такого ?!
    А ти за які Карпати, ті шо СКА, чи ті шо Сільмаш, чи ті шо до 1989 року, чи ті шо після 1989 року?! Уточни !
    Ха ха))) в когось роздвоєння особистості, lembrg west ukraine? Хтось тут ще 2-3 роки тому за Карпати тільняшку на собі рвав. І не вам фанам четвертого за останні роки фк львова, розповідати про чиюсь там історію. Ти вболівальник якого фк львова? Того що Діденка, чи добромильського, чи може Михайліва, чи Вереса Копитка? Як то кажуть чия би корова мичала. І про фінанси також. Цей фк львів не далеко втік від теперішніх Карпат
    Виктор Иванов
    online
      Виктор Иванов, 22.05.2020 20:23
    -3
    Карпатам нужны новые САНЖАРы
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 22.05.2020 20:03
    -3
    dudigo78, 22.05.2020 19:41
    Те, що у Карпат проблеми і скоріш за все клуб в цьому вигляді як зараз доживає останні дні, то ні для кого не секрет. Але висміювати за це клуб, коли в самих справи ненабагато кращі як мінімум не доречно. Хоча бачу, що в тебе вже є запасний варіант під назвою Рух. Ну що ж удачі... Для мене футбольний клуб це як Батьківщина, яку не обирають. Не буде Карпат я перефарбовуватись не буду. Цей клуб у мене в серці залишиться назавжди. Тобі правда цього не зрозуміти
    І якшо ти такий патріЙОт Карпат, поясни мені, яке відношення Карпати Димінського мають до Карпат з 1969 року ?!
    Чому Карпати Димінського приписують собі заслуги Карпат з 1969 року ?!
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 22.05.2020 19:56
    -2
    dudigo78, 22.05.2020 19:41
    Те, що у Карпат проблеми і скоріш за все клуб в цьому вигляді як зараз доживає останні дні, то ні для кого не секрет. Але висміювати за це клуб, коли в самих справи ненабагато кращі як мінімум не доречно. Хоча бачу, що в тебе вже є запасний варіант під назвою Рух. Ну що ж удачі... Для мене футбольний клуб це як Батьківщина, яку не обирають. Не буде Карпат я перефарбовуватись не буду. Цей клуб у мене в серці залишиться назавжди. Тобі правда цього не зрозуміти
    А хто тобі сказав шо я перефарьовувався?! Так я за Львів, за Рух, за Скалу Стрий, за Прикарпаття, за Ліверпуль і Манчестер часом... А шо тут такого ?!
    А ти за які Карпати, ті шо СКА, чи ті шо Сільмаш, чи ті шо до 1989 року, чи ті шо після 1989 року?! Уточни !
    dudigo78
    online
      dudigo78, 22.05.2020 19:41
    +3
    PFCLviv, 22.05.2020 19:35
    Ти мені розкажи куди і чому втік Мартінс, Халл, Каніболоцький, Кучер і так далі ?!
    Ми на заправку автобуса маємо, а у вас і того нема !
    Те, що у Карпат проблеми і скоріш за все клуб в цьому вигляді як зараз доживає останні дні, то ні для кого не секрет. Але висміювати за це клуб, коли в самих справи ненабагато кращі як мінімум не доречно. Хоча бачу, що в тебе вже є запасний варіант під назвою Рух. Ну що ж удачі... Для мене футбольний клуб це як Батьківщина, яку не обирають. Не буде Карпат я перефарбовуватись не буду. Цей клуб у мене в серці залишиться назавжди. Тобі правда цього не зрозуміти
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 22.05.2020 19:35
    -6
    dudigo78, 22.05.2020 18:38
    лавный тренер Торпедо-БелАЗ Юрий Пунтус раскрыл подробности перехода полузащитника Липе Велозу из ФК Львов.
    "Липе пришлось убежать из Львова. Там ему было невыносимо тяжело находиться. Он полгода вообще не играл, но я знал, кого беру. Его команде приходилось ездить на туры на автобусе. Украина – это не Беларусь. Это дорога по 20-25 часов. Плюс не баловали питанием. И невыплата зарплат. Он посчитал, что бесплатно и голодным там нечего сидеть", – рассказал Пунтус в интервью изданию Большой футбол.
    Може в твоєму випадку треба вчергове перефарбуватись і починати вболівати за Рух? Іудушка ти наш
    Ти мені розкажи куди і чому втік Мартінс, Халл, Каніболоцький, Кучер і так далі ?!
    Ми на заправку автобуса маємо, а у вас і того нема !
    dudigo78
    online
      dudigo78, 22.05.2020 18:38
    +3
    PFCLviv, 22.05.2020 16:56
    Виконавчий директор Карпат Ростислав Ящишин не впевнений, що клуб зможе виконувати всі приписи медичного протоколу.
    "Звичайно, вимоги потрібні, аби протистояти поширенню вірусу, але як їх дотримуватися на практиці – не розумію.
    Гнати, наприклад, зі Львова до Маріуполя, а це понад тисячу кілометрів в одну сторону, три автобуси і там винаймати цілий готель? Клубний бюджет такого не витримає. На домашній матч ми готові забезпечити три автобуси, а на виїзний – це вже проблематично", – сказав Ящишин
    -----------
    Дайте їм хоч поїсти миску зупи !!!
    лавный тренер Торпедо-БелАЗ Юрий Пунтус раскрыл подробности перехода полузащитника Липе Велозу из ФК Львов.
    "Липе пришлось убежать из Львова. Там ему было невыносимо тяжело находиться. Он полгода вообще не играл, но я знал, кого беру. Его команде приходилось ездить на туры на автобусе. Украина – это не Беларусь. Это дорога по 20-25 часов. Плюс не баловали питанием. И невыплата зарплат. Он посчитал, что бесплатно и голодным там нечего сидеть", – рассказал Пунтус в интервью изданию Большой футбол.
    Може в твоєму випадку треба вчергове перефарбуватись і починати вболівати за Рух? Іудушка ти наш
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 22.05.2020 16:57
    -8
    Вони навіть автобус вже немають чим заправити
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 22.05.2020 16:56
    -8
    Виконавчий директор Карпат Ростислав Ящишин не впевнений, що клуб зможе виконувати всі приписи медичного протоколу.
    "Звичайно, вимоги потрібні, аби протистояти поширенню вірусу, але як їх дотримуватися на практиці – не розумію.
    Гнати, наприклад, зі Львова до Маріуполя, а це понад тисячу кілометрів в одну сторону, три автобуси і там винаймати цілий готель? Клубний бюджет такого не витримає. На домашній матч ми готові забезпечити три автобуси, а на виїзний – це вже проблематично", – сказав Ящишин
    -----------
    Дайте їм хоч поїсти миску зупи !!!
    dudigo78
    online
      dudigo78, 22.05.2020 19:41
    +3
    PFCLviv, 22.05.2020 19:35
    Ти мені розкажи куди і чому втік Мартінс, Халл, Каніболоцький, Кучер і так далі ?!
    Ми на заправку автобуса маємо, а у вас і того нема !
    Те, що у Карпат проблеми і скоріш за все клуб в цьому вигляді як зараз доживає останні дні, то ні для кого не секрет. Але висміювати за це клуб, коли в самих справи ненабагато кращі як мінімум не доречно. Хоча бачу, що в тебе вже є запасний варіант під назвою Рух. Ну що ж удачі... Для мене футбольний клуб це як Батьківщина, яку не обирають. Не буде Карпат я перефарбовуватись не буду. Цей клуб у мене в серці залишиться назавжди. Тобі правда цього не зрозуміти
    dudigo78
    online
      dudigo78, 22.05.2020 18:38
    +3
    PFCLviv, 22.05.2020 16:56
    Виконавчий директор Карпат Ростислав Ящишин не впевнений, що клуб зможе виконувати всі приписи медичного протоколу.
    "Звичайно, вимоги потрібні, аби протистояти поширенню вірусу, але як їх дотримуватися на практиці – не розумію.
    Гнати, наприклад, зі Львова до Маріуполя, а це понад тисячу кілометрів в одну сторону, три автобуси і там винаймати цілий готель? Клубний бюджет такого не витримає. На домашній матч ми готові забезпечити три автобуси, а на виїзний – це вже проблематично", – сказав Ящишин
    -----------
    Дайте їм хоч поїсти миску зупи !!!
    лавный тренер Торпедо-БелАЗ Юрий Пунтус раскрыл подробности перехода полузащитника Липе Велозу из ФК Львов.
    "Липе пришлось убежать из Львова. Там ему было невыносимо тяжело находиться. Он полгода вообще не играл, но я знал, кого беру. Его команде приходилось ездить на туры на автобусе. Украина – это не Беларусь. Это дорога по 20-25 часов. Плюс не баловали питанием. И невыплата зарплат. Он посчитал, что бесплатно и голодным там нечего сидеть", – рассказал Пунтус в интервью изданию Большой футбол.
    Може в твоєму випадку треба вчергове перефарбуватись і починати вболівати за Рух? Іудушка ти наш
    dudigo78
    online
      dudigo78, 22.05.2020 22:10
    +1
    PFCLviv, 22.05.2020 19:56
    А хто тобі сказав шо я перефарьовувався?! Так я за Львів, за Рух, за Скалу Стрий, за Прикарпаття, за Ліверпуль і Манчестер часом... А шо тут такого ?!
    А ти за які Карпати, ті шо СКА, чи ті шо Сільмаш, чи ті шо до 1989 року, чи ті шо після 1989 року?! Уточни !
    Ха ха))) в когось роздвоєння особистості, lembrg west ukraine? Хтось тут ще 2-3 роки тому за Карпати тільняшку на собі рвав. І не вам фанам четвертого за останні роки фк львова, розповідати про чиюсь там історію. Ти вболівальник якого фк львова? Того що Діденка, чи добромильського, чи може Михайліва, чи Вереса Копитка? Як то кажуть чия би корова мичала. І про фінанси також. Цей фк львів не далеко втік від теперішніх Карпат
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 23.05.2020 07:07
    0
    dudigo78, 22.05.2020 22:10
    Ха ха))) в когось роздвоєння особистості, lembrg west ukraine? Хтось тут ще 2-3 роки тому за Карпати тільняшку на собі рвав. І не вам фанам четвертого за останні роки фк львова, розповідати про чиюсь там історію. Ти вболівальник якого фк львова? Того що Діденка, чи добромильського, чи може Михайліва, чи Вереса Копитка? Як то кажуть чия би корова мичала. І про фінанси також. Цей фк львів не далеко втік від теперішніх Карпат
    Ти вівця не з'їжджай ! Дай відповідь на мої питання.
    ПатріЙот Сільмашу не знає історії Сільмаш ска, на других пальцем тикаєте, а себе незамічаєте, вівці тупарилі!