ВАЦКО: «Серьезные люди со Смалийчуком даже разговаривать не садятся»

Известный журналист ответил Олегу Смалийчуку

ВАЦКО: «Серьезные люди со Смалийчуком даже разговаривать не садятся»
© ФК Карпаты. Олег Смалийчук

Украинский журналист Виктор Вацко ответил на обвинения со стороны бывшего вице-президента «Карпат» Олега Смалийчука:

«Он про Палкина начал какие-то вещи говорить, стал звонить журналистам и просить: «Возьми у меня интервью, я про Палкина расскажу». Эта история показала, кто является топовым менеджером топового клуба, а кто просто мышь. Мышь, с которой серьезные люди даже разговаривать не садятся.

Коля Матвиенко прекрасно играл же в «Карпатах» на позиции левого защитника при Дулубе в сезоне 2015/16, был просто топчиком. Но с приходом Смалийчука и латиноамериканской компании (Друди, Наварро и так далее), Матвиенко выкинули из команды. Сам Коля тогда сказал: «Отморозились от меня».

На его позицию взяли легенду украинского футбола Гвидо Кортеджано из пятого дивизиона итальянского чемпионата. На сколько его там матчей хватило, пока не отчислили из команды? Тогда Матвиенко был «Та кто это такой? Что это за футболист?». А сейчас, когда можно было оторвать процент на трансфере, уже топовый игрок».

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Вацко Live

(66 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    Shevchenka2019
      Shevchenka2019, 29.03.2020 15:55
    +1
    Карпати Корте,джано ПРОДАЛИ) Вітя закрий хавало і не позорся)))
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 29.03.2020 11:11
    -2
    Шо вівці, мінусуєте за правду?!
    Бомжі, ну шо, наспівались ніщєброди... Жретесь як останні чмошніки, такими чмошніками ви всі і є! Ганьба і позор ваше всьо! Овече стадо ганьбить місто Львів ! Кончіні барани ви !
    Петро Штука
      Петро Штука, 29.03.2020 09:28
    0
    dgurkis, 29.03.2020 07:43
    Хто з них сепар? Чук чи Вацап?
    dgurkis
    online
      dgurkis, 29.03.2020 07:43
    -1
    Хто з них сепар? Чук чи Вацап?
    dgurkis
    online
      dgurkis, 29.03.2020 07:43
    -2
    Посратись між собою - це наше УСЬО!
    Петро Штука
      Петро Штука, 28.03.2020 23:23
    0
    dd dent, 28.03.2020 12:19
    пошли метания какахами взаимные
    Петро Штука
      Петро Штука, 28.03.2020 23:22
    +1
    Alex_Romanov, 28.03.2020 15:11
    Результат как говорится на лицо. Что сделал Палкин с Шахтёром и во что превратились Карпаты за последние десятилетие. Так что львовяне, лучше на свой клуб лишний раз обратите внимание. Такого бардака как у вас, ни в одном клубе УПЛ не творится на протяжении стольких сезонов
    буцім ти на свій шахатр якось там навпливав, повезло шо ахметов вклав бало і не більше того
    Петро Штука
      Петро Штука, 28.03.2020 23:18
    +2
    PFCLviv, 28.03.2020 20:52
    А вівці смердячі, як завжди жруться!
    Овеча бомжатня у своєму репертуарі... Скандали, образи, метання овечого гівна... смітюхи смітюхами!
    Петро Штука
      Петро Штука, 28.03.2020 23:18
    +1
    dudigo78, 28.03.2020 16:11
    не в обіду, але не вам фанатам славного клубу це писати. Маю на увазі герб клубу на аватарці, на превеликий жаль якого вже нема. Смалійчук ще той чудак, але за два неповних роки ліквідував 2 млн. заборгованість клубу при повній відсутності фінансування від власника. Скажем так, як менеджер фк він не дав і мабуть ніколи не дасть спортивного результату, але з фінансами у клубу все буде ок. А от що дав Карпатам Шаблій? останнє залізобетонне місце, 100% виліт, жодного заробленого долара, оскільки розпродали тих, що зайшли ще при Смалійчуку та Друді, і ніяких перспектив на майбутнє. Так що якщо по словах Вацка зі Смалійчуком ніхто серйозний не сяде за один стіл, то Шаблія з його дружком треба взагалі остерігатись як корона вірусу)))
    смолійчук молодець
    Петро Штука
      Петро Штука, 28.03.2020 23:17
    0
    zakharka, 28.03.2020 17:49
    не подобаються мені люди , які виправдовуються. Та ще , ніхто не відміняв прислів"я - скажи мені , хто твій друг......
    Один Шаблій чого вартий, я вже не кажу про Вєлікій футбол....
    як виправдовуються значить винні.
    Петро Штука
      Петро Штука, 28.03.2020 23:14
    +6
    Leo Leo, 28.03.2020 12:04
    Вацко сводит свои счёты..
    Вацко як коментатор не поганий, але не більше того
    Петро Штука
      Петро Штука, 28.03.2020 23:12
    +4
    Смолійчук каже давай подискутуєм, а Вацко такий крутий що з ним розмовляти не сяде
    dudigo78
    online
      dudigo78, 28.03.2020 22:24
    +3
    Владимир Копяк, 28.03.2020 16:46
    По поводу ликвидации задолженности клуба при этом мошеннике. Очень большие сомнения у меня по этому поводу. У него на лице написано, что он с деньгами расставаться никогда не будет, тем более - со своими. Я думаю, что президент клуба потехоньку финансирует клуб с Женевы или Берна, а таких отморозков просто держит в клубе, чтобы меньше о нем думали...
    Власник клубу в Греції, і за останні два роки продав весь свій бізнес в Україні. Зробив би це і з Карпатами, але у зв'язку з наявністю ще одного власника, який не йде ні на який контакт зробити це він не може. А клуб він не фінансує від слова взагалі. Це у Львові любий собака знає
    Yuriy Koval
      Yuriy Koval, 28.03.2020 21:34
    +3
    Вацик - чмо, пиздло яке нічого не вартує
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 28.03.2020 20:52
    -7
    А вівці смердячі, як завжди жруться!
    Овеча бомжатня у своєму репертуарі... Скандали, образи, метання овечого гівна... смітюхи смітюхами!
    zakharka
    online
      zakharka, 28.03.2020 17:49
    +4
    не подобаються мені люди , які виправдовуються. Та ще , ніхто не відміняв прислів"я - скажи мені , хто твій друг......
    Один Шаблій чого вартий, я вже не кажу про Вєлікій футбол....
    Владимир Копяк
      Владимир Копяк, 28.03.2020 16:46
    0
    По поводу ликвидации задолженности клуба при этом мошеннике. Очень большие сомнения у меня по этому поводу. У него на лице написано, что он с деньгами расставаться никогда не будет, тем более - со своими. Я думаю, что президент клуба потехоньку финансирует клуб с Женевы или Берна, а таких отморозков просто держит в клубе, чтобы меньше о нем думали...
    dudigo78
    online
      dudigo78, 28.03.2020 16:11
    +3
    Alex_Romanov, 28.03.2020 15:11
    Результат как говорится на лицо. Что сделал Палкин с Шахтёром и во что превратились Карпаты за последние десятилетие. Так что львовяне, лучше на свой клуб лишний раз обратите внимание. Такого бардака как у вас, ни в одном клубе УПЛ не творится на протяжении стольких сезонов
    не в обіду, але не вам фанатам славного клубу це писати. Маю на увазі герб клубу на аватарці, на превеликий жаль якого вже нема. Смалійчук ще той чудак, але за два неповних роки ліквідував 2 млн. заборгованість клубу при повній відсутності фінансування від власника. Скажем так, як менеджер фк він не дав і мабуть ніколи не дасть спортивного результату, але з фінансами у клубу все буде ок. А от що дав Карпатам Шаблій? останнє залізобетонне місце, 100% виліт, жодного заробленого долара, оскільки розпродали тих, що зайшли ще при Смалійчуку та Друді, і ніяких перспектив на майбутнє. Так що якщо по словах Вацка зі Смалійчуком ніхто серйозний не сяде за один стіл, то Шаблія з його дружком треба взагалі остерігатись як корона вірусу)))
    Alex_Romanov
      Alex_Romanov, 28.03.2020 15:11
    +3
    Комментарий свернут. Показать
    Результат как говорится на лицо. Что сделал Палкин с Шахтёром и во что превратились Карпаты за последние десятилетие. Так что львовяне, лучше на свой клуб лишний раз обратите внимание. Такого бардака как у вас, ни в одном клубе УПЛ не творится на протяжении стольких сезонов
    wicker
      wicker, 28.03.2020 14:47
    +7
    Кроти РОЗВОДЯТЬ усіх, бо віддають ПАЧКАМИ в оренду без жодних прав та відсотків на перспективу при варіанті, якщо заграє... Чужими руками жар загрібати .ПНХ із такими орендами, бо клуби будуть ВІЧНІ БОМЖІ.
    dd dent
    online
      dd dent, 28.03.2020 12:19
    +14
    пошли метания какахами взаимные
    wicker
      wicker, 28.03.2020 14:47
    +7
    Кроти РОЗВОДЯТЬ усіх, бо віддають ПАЧКАМИ в оренду без жодних прав та відсотків на перспективу при варіанті, якщо заграє... Чужими руками жар загрібати .ПНХ із такими орендами, бо клуби будуть ВІЧНІ БОМЖІ.
    Петро Штука
      Петро Штука, 28.03.2020 23:14
    +6
    Leo Leo, 28.03.2020 12:04
    Вацко сводит свои счёты..
    Вацко як коментатор не поганий, але не більше того
    Leo Leo
      Leo Leo, 28.03.2020 12:04
    +6
    Вацко сводит свои счёты..
    Петро Штука
      Петро Штука, 28.03.2020 23:12
    +4
    Смолійчук каже давай подискутуєм, а Вацко такий крутий що з ним розмовляти не сяде
    zakharka
    online
      zakharka, 28.03.2020 17:49
    +4
    не подобаються мені люди , які виправдовуються. Та ще , ніхто не відміняв прислів"я - скажи мені , хто твій друг......
    Один Шаблій чого вартий, я вже не кажу про Вєлікій футбол....
    Dima Any
      Dima Any, 28.03.2020 14:12
    +4
    А на рахунок "візьми в мене інтерв’ю про Палкіна" - з вами Укр журналістами все зрозуміло вже давно, 90% писак бояться пернути в сторону Шахти , бо обріжуть всі премії
    dudigo78
    online
      dudigo78, 28.03.2020 22:24
    +3
    Владимир Копяк, 28.03.2020 16:46
    По поводу ликвидации задолженности клуба при этом мошеннике. Очень большие сомнения у меня по этому поводу. У него на лице написано, что он с деньгами расставаться никогда не будет, тем более - со своими. Я думаю, что президент клуба потехоньку финансирует клуб с Женевы или Берна, а таких отморозков просто держит в клубе, чтобы меньше о нем думали...
    Власник клубу в Греції, і за останні два роки продав весь свій бізнес в Україні. Зробив би це і з Карпатами, але у зв'язку з наявністю ще одного власника, який не йде ні на який контакт зробити це він не може. А клуб він не фінансує від слова взагалі. Це у Львові любий собака знає
    Yuriy Koval
      Yuriy Koval, 28.03.2020 21:34
    +3
    Вацик - чмо, пиздло яке нічого не вартує
    dudigo78
    online
      dudigo78, 28.03.2020 16:11
    +3
    Alex_Romanov, 28.03.2020 15:11
    Результат как говорится на лицо. Что сделал Палкин с Шахтёром и во что превратились Карпаты за последние десятилетие. Так что львовяне, лучше на свой клуб лишний раз обратите внимание. Такого бардака как у вас, ни в одном клубе УПЛ не творится на протяжении стольких сезонов
    не в обіду, але не вам фанатам славного клубу це писати. Маю на увазі герб клубу на аватарці, на превеликий жаль якого вже нема. Смалійчук ще той чудак, але за два неповних роки ліквідував 2 млн. заборгованість клубу при повній відсутності фінансування від власника. Скажем так, як менеджер фк він не дав і мабуть ніколи не дасть спортивного результату, але з фінансами у клубу все буде ок. А от що дав Карпатам Шаблій? останнє залізобетонне місце, 100% виліт, жодного заробленого долара, оскільки розпродали тих, що зайшли ще при Смалійчуку та Друді, і ніяких перспектив на майбутнє. Так що якщо по словах Вацка зі Смалійчуком ніхто серйозний не сяде за один стіл, то Шаблія з його дружком треба взагалі остерігатись як корона вірусу)))
    Alex_Romanov
      Alex_Romanov, 28.03.2020 15:11
    +3
    Комментарий свернут. Показать
    Результат как говорится на лицо. Что сделал Палкин с Шахтёром и во что превратились Карпаты за последние десятилетие. Так что львовяне, лучше на свой клуб лишний раз обратите внимание. Такого бардака как у вас, ни в одном клубе УПЛ не творится на протяжении стольких сезонов
    Петро Штука
      Петро Штука, 28.03.2020 23:18
    +2
    PFCLviv, 28.03.2020 20:52
    А вівці смердячі, як завжди жруться!
    Овеча бомжатня у своєму репертуарі... Скандали, образи, метання овечого гівна... смітюхи смітюхами!
    Слава Чебан
      Слава Чебан, 28.03.2020 14:34
    +2
    после того как Смалийчук рассказал как он торговал Шведа то понятно почему палкин не захотел иметь с ним дело.
    Палкина тут многие не любят, но то что он топ в своей сфере это точно
    Dima Any
      Dima Any, 28.03.2020 14:09
    +2
    Матвієнко був орендований у нас без ніяких прав чи відсотків , для чого нам награвати чужого молодого гравця? Я це ніколи не розумів. Тому що є оренди вже готових гравців , а тут просто награйте нам молодняк. Тому шукали іншого гравця якого можна було б потім перепродати, а не просто почути дякую
    myroslavmail
      myroslavmail, 28.03.2020 13:53
    +2
    якщо чесно я взагалі проти оренд. Матвієнко топчик, але Кортежано (чи ще хтось там) це свій ... і щось мало він прокоментував
    Shevchenka2019
      Shevchenka2019, 29.03.2020 15:55
    +1
    Карпати Корте,джано ПРОДАЛИ) Вітя закрий хавало і не позорся)))
    Петро Штука
      Петро Штука, 28.03.2020 23:22
    +1
    Alex_Romanov, 28.03.2020 15:11
    Результат как говорится на лицо. Что сделал Палкин с Шахтёром и во что превратились Карпаты за последние десятилетие. Так что львовяне, лучше на свой клуб лишний раз обратите внимание. Такого бардака как у вас, ни в одном клубе УПЛ не творится на протяжении стольких сезонов
    буцім ти на свій шахатр якось там навпливав, повезло шо ахметов вклав бало і не більше того
    Петро Штука
      Петро Штука, 28.03.2020 23:18
    +1
    dudigo78, 28.03.2020 16:11
    не в обіду, але не вам фанатам славного клубу це писати. Маю на увазі герб клубу на аватарці, на превеликий жаль якого вже нема. Смалійчук ще той чудак, але за два неповних роки ліквідував 2 млн. заборгованість клубу при повній відсутності фінансування від власника. Скажем так, як менеджер фк він не дав і мабуть ніколи не дасть спортивного результату, але з фінансами у клубу все буде ок. А от що дав Карпатам Шаблій? останнє залізобетонне місце, 100% виліт, жодного заробленого долара, оскільки розпродали тих, що зайшли ще при Смалійчуку та Друді, і ніяких перспектив на майбутнє. Так що якщо по словах Вацка зі Смалійчуком ніхто серйозний не сяде за один стіл, то Шаблія з його дружком треба взагалі остерігатись як корона вірусу)))
    смолійчук молодець
    Петро Штука
      Петро Штука, 29.03.2020 09:28
    0
    dgurkis, 29.03.2020 07:43
    Хто з них сепар? Чук чи Вацап?
    Петро Штука
      Петро Штука, 28.03.2020 23:23
    0